mycustomer mycustomer .

mycustomer

شرايط خريد ملك در تركيه

شرايط خريد ملك در تركيه پيچيدگي خاصي ندارد. اگر قصد سرمايه‌گذاري داريد، بستر امن املاك تركيه بهترين گزينه براي شما خواهد بود. ازآنجايي‌كه هزينه خريد ملك در اين كشور نسبت به كلان‌شهرهاي ايران به‌مراتب كمتر است، اين سرمايه‌گذاري پرسود و كم‌هزينه به نظر مي‌رسد. خبر خوب اينكه اقامت يك‌ساله تركيه به افرادي كه در اين شهر ملك خريداري كنند، اعطا مي‌شوند. اين اقامت هرساله تمديدشده و درنهايت به اقامت دائم تبديل مي‌شود.

                                                             

فرآيند خريد ملك در تركيه

سرمايه‌گذاري در يك كشور خارجي اگرچه كمي استرس‌آور است، اما با توجه به سود و عوايد آن، منطقي به نظر مي‌رسد. برخلاف تصور عموم مردم، شرايط خريد ملك در تركيه بسيار ساده است و با توجه به نظارت دقيق كشور تركيه در حوزه مسكن، كاملاً امن به نظر مي‌رسد. فرآيند خريد ملك در چند مرحله انجام مي‌شود.

 

با مراجعه به آژانس املاك ملك موردنظر خود را انتخاب مي‌كنيد.

كارشناس شهرداري ملك مدنظر شمارا قيمت‌گذاري مي‌كند. ازآنجايي‌كه اين مبلغ باقيمت نهايي زمين تفاوت چنداني ندارد و ما تفاوت قيمت كمتر از ده درصد به نظر مي‌رسد، مي‌توان اميدوار بود كه صاحب‌ملك نيز در همان محدوده، قيمت مدنظر خود را اعلام كند. بااين‌حال در سند ملك شما، قيمت مدنظر كارشناس ثبت مي‌شود.

پيش از تنظيم سند، مبلغ پيش‌پرداخت را به‌حساب صاحب‌ملك وارد مي‌كنيد و در روز انتقال سند، مابقي پول را تحويل مي‌دهيد.

به فاصله 7 روز كاري، سند به نام شما مي‌خورد و ملك به شما تحويل مي‌گردد.

براي دريافت اقامت يك‌ساله خود به اداره مهاجرت تركيه مراجعه مي‌كنيد و وقت مصاحبه دريافت مي‌كنيد. در زمان مقرر، به همراه مدارك خود به اداره مهاجرت مراجعه كرده و به چند سال ساده پاسخ مي‌دهيد. پس‌ازاين كارت اقامت يك‌ساله شما صادر و به آدرس ملك شما ارسال مي‌شود.

موقعيت استراتژيك كشور تركيه و رشد اقتصادي روزافزون آن موجب شده تا اغلب ايرانيان به سرمايه‌گذاري در اين كشور علاقه‌مند شوند. ازآنجايي‌كه خريد ملك موجب اخذ اقامت يك‌ساله مي‌شود و در طول زمان مي‌تواند اقامت دائم را نيز به همراه بياورد، اين نوع سرمايه‌گذاري مطمئن و پرسود تلقي مي‌شود و مي‌تواند در آينده پلي براي مهاجرت به ساير كشورهاي اروپايي باشد. بهتر است پيش از خريد خانه، شرايط خريد ملك در تركيه را به‌دقت مطالعه كنيد.

 

 

هزينه خريد ملك در تركيه

همان‌طور كه پيش‌ازاين نيز گفته شد، فاكتورهايي همچون منطقه استقرار خانه و شهر آن در قيمت نهايي ملك تأثيرگذار خواهد بود. در كنار اين عواملي همچون متراژ خانه، تعداد اتاق‌خواب، محله مستقر در آن و همچنين نوع مبله و غير مبله بودن خانه در شرايط خريد ملك در تركيه و هزينه نهايي آن تأثير مي‌گذارد.

 

بااين‌حال آن‌طور كه از آمار و ارقام چند سال اخير پيداست، خريد ملك در تركيه بسيار ارزان‌تر از شهر تهران است. چراكه ارزش يك‌خانه 250 هزار ليري، حدود 400 ميليون برآورد مي‌شود. اين در حالي است كه با اين مبلغ در شهرهايي همچون تهران، تبريز، اصفهان و شيراز نمي‌توان يك ملك خوب خريداري نمود.

 

سرمايه‌گذاري در تركيه از طريق خريد ملك، آن‌قدر سودآور و امن است و شرايط خريد ملك در تركيه به‌قدر ساده است كه كشورهاي اتحاديه اروپا به‌طور گسترده در اين كشور سرمايه‌گذاري مي‌كنند. بد نيست بدانيد كه پس از كشور هلند، ايالت متحده آمريكا بزرگ‌ترين سرمايه‌گذار ملك در كشور تركيه است.

 

شرايط خريد ملك در تركيه چگونه است؟

پيش از خريد ملك بايد پيرامون برخي مسائل تصميم‌گيري كنيد. براي مثال بدانيد در كدام شهر قصد سرمايه‌گذاري داريد؟ استانبول، ازمير، آنكارا، آنتاليا و يا آناليا؟ ازآنجايي‌كه سطح امكانات رفاهي در هر يك از شهرهاي تركيه متفاوت است، اين موضوع مي‌تواند در هزينه‌هاي جاري و شرايط خريد ملك در تركيه تأثير بسزايي داشته باشد. در قدم بعد خريد ملك را از جنبه‌هاي مختلف بررسي كنيد.

 

منطقه موردنظر، ساحلي است و يا شهري؟

ملك خريداري‌شده ويلايي، اداري و يا تجاري است؟

فروشنده شما چه كسي است؟ آژانس املاك و يا صاحب‌ملك؟

سطح امكانات فرهنگي و اجتماعي ارائه‌شده در پيرامون ملك چگونه است؟ فاصله ملك خريداري‌شده با مراكز تفريحي و تجاري مهم چقدر است؟

امكان پيشرفت در محيط پيرامون ملك چقدر است؟

شرايط خريد ملك در تركيه در بستر اين فاكتورهاي مؤثر، مختلف خواهد بود. هيچ محدوديتي براي سرمايه‌گذاري در بستر امن ملك وجود ندارد. بااين‌حال لازم است حداقل سرمايه موردنياز را داشته باشيد. به‌طوركلي ارزش هر متر خانه در تركيه بين 3 هزار تا 5 هزار لير تعيين‌شده است. با خريد يك‌خانه به ارزش 250 هزار لير مي‌توانيد اقامت موقت در تركيه را دريافت كنيد.

 


برچسب: شرايط خريد ملك در تركيه،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۱:۳۳ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

هدف از مهاجرت به كانادا

اخذ ويزا و مهاجرت به كانادا، آرزوي اغلب ايرانيان است. اين را مي‌توان از تعداد متقاضياني كه سالانه براي مهاجرت به كانادا اقدام مي‌كنند، متوجه شد. به‌طورمعمول هدف از مهاجرت به كانادا داشتن يك زندگي بهتر و باكيفيت‌تر است. ازآنجايي‌كه دولت كانادا بستر مناسبي براي رشد فردي، اجتماعي و اقتصادي فراهم كرده، بسياري از افراد براي داشتن اين‌گونه موقعيت‌ها وسوسه مي‌شوند و به فكر مهاجرت مي‌افتند. اين اصلي‌ترين دليل و هدف از مهاجرت به كانادا عنوان‌شده است.

 

مهم‌ترين دليل و هدف از مهاجرت به كانادا

دلايلي مختلفي براي مهاجرت به كشورهاي خارجي وجود دارد. اگرچه ادامه تحصيل، ارتقا شغلي و يا به دست آوردن يك شغل درخور و همچنين سرمايه‌گذاري در صدر اهداف مهاجرت قرار دارند، اما براي برخي كيفيت زندگي و عوامل همچون امنيت، فرهنگ و آزادي انديشه ملاك مهاجرت است. باوجود گسترده بودن اهداف مهاجرت، مهم‌ترين هدف از مهاجرت را مي‌توان در چند عامل دانست.

 

سيستم آموزشي موفق

براي خانواده‌هايي كه فرزندان كوچك دارند، دغدغه بسياري از بابت سيستم آموزشي وجود دارد. كانادا ازجمله كشورهايي ست كه امكان تحصيل رايگان را براي مهاجرين قانوني فراهم كرده و آن‌ها را از سن 5 تا 18 سالگي تحت پوشش خود قرار مي‌دهد. تفاوتي ندارد در كدام منطقه از كانادا زندگي مي‌كنيد، شما مي‌توانيد از كمك و همراهي دولت براي ثبت‌نام در مدارس دولتي استفاده كنيد و از كيفيت بالاي آموزش بهره‌مند شويد.

 

ثبات اقتصادي

كانادا، فرانسه، آلمان و ژاپن ازجمله قدرتمندترين اقتصادهاي دنيا هستند و بر همين اساس به يكي از مهم‌ترين مقاصد مهاجرتي تبديل‌شده‌اند. بر همين اساس مي‌توان گفت در اغلب مواقع زندگي در شرايط باثبات و كم ريسك هدف از مهاجرت به كانادا عنوان مي‌شود.

 

شهروندان مقيم كانادا به لطف اقتصاد پوياي اين كشور، نرخ بهره و تورم پايين و صنايع در حال رشد آن، زندگي مرفه‌تري را تجربه مي‌كنند. تا جايي كه حتي براي مهاجرين نيز داشتن خانه، پس‌انداز و حداقل‌هاي زندگي رؤيا نيست. چراكه دولت براي خانه اولي‌هاي شرايط ويژه‌اي در نظر گرفته و با پرداخت وام و ساير تسهيلات به آن‌ها در خريد خانه كمك مي‌كند.

 

خدمات درماني رايگان

بهره‌مندي از خدمات درماني پيشرفته و رايگان حتي اگر اصلي‌ترين هدف از مهاجرت به كانادا نباشد، بسيار تشويق‌كننده است. هزينه‌هاي سرسام‌آور درمان در كشورهايي همچون ايران، شهروندان را به‌سختي مي‌اندازد. اين در حالي است كه در كشور كانادا هر شهروند مستحق دريافت خدمات درماني به ارزش حداقل 6500 دلار است. اگرچه براي مهاجرين جديد كانادا امكان بهره‌مندي از اين ويژگي تا سه ماه ممكن نيست، اما هم‌زمان با گذر اين دوره و دريافت اقامت در كانادا، مهاجرين نيز همانند شهروندان كانادايي از خدمات درماني بهره‌مند مي‌شوند.

 

همراهي خانواده

گاهي نيز هدف از مهاجرت به كانادا، به همراه داشتن خانواده در زمان اقامت عنوان مي‌شود. چراكه دولت كانادا امكان همراهي خانواده را براي مهاجرين به اين كشور فراهم كرده است. مهاجريني كه اقامت دائم خود را دريافت كرده‌اند مي‌توانند به‌عنوان پشتيباني مالي، از ديگر اعضاي خانواده خود دعوت كنند تا در كنار آن‌ها زندگي كنند.

 

سخن پاياني

هدف از مهاجرت براي مهاجران مختلف متفاوت است. در يك نگاه كلي، فرصت داشتن يك شغل بهتر، تحصيلات رايگان و همچنين سرمايه‌گذاري مطمئن به‌عنوان اولين اهداف مهاجرت در نظر گرفته مي‌شوند. بااين‌حال عواملي همچون خدمات درماني رايگان، امكان همراهي خانواده در زمان اقامت و همچنين ثبات اقتصادي نيز در زمان تصميم‌گيري براي مهاجرت دخيل هستند.


برچسب: هدف از مهاجرت به كانادا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۰۷:۳۸ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

علت ريزش مو

كشف علت ريزش مو به‌طور مؤثري در انتخاب روند درمان و انجام آن كمك مي‌كند. ريزش مو اگرچه بسيار شايع و آزاردهنده است، اما درمان‌پذير است و يك مشكل لاينحل به شمار نمي‌آيد. از دست دادن حد مشخصي از تارهاي مو (حدود 80 الي 100 تار مو) طبيعي قلمداد مي‌شود. درواقع فردي كه اين حجم از مو را از دست مي‌دهد، شانس بيشتري براي داشتن موهاي جديد و شاداب دارد. ازاين‌رو ريزش موي عادي را مي‌توان بخشي از چرخه سلامت پوست سر و فوليكول‌هاي مو دانست.

 

تشخيص علت ريزش مو

ريزش مو زماني نگران‌كننده مي‌شود كه چرخه سالم حيات به خطر افتاده و فرد مقدار قابل‌ملاحظه‌اي از تارهاي مو را به شكل روزانه از دست مي‌دهد. به‌طور حتم در اين زمان فرد مضطرب شده و همين اضطراب نيز موجب تشديد ريزش مو مي‌شود.

 

به‌منظور كنترل اين حالت، لازم است در قدم اول علت ريزش مو را پيدا كنيد. علل ريزش مو ممكن است موقتي و ناشي از كمبود ويتامين باشد و يا به شكل پيچيده‌تري در اثر ارث و ژنتيك رخ دهد. مهم‌ترين علل ريزش مو را بررسي مي‌كنيم تا شما نيز به تصوير درستي از اين ماجرا برسيد.

 

ارث، مهم‌ترين علت ريزش ناگهاني مو

آلو پسي اندورژني (طاسي سر) اصلي‌ترين علت ريزش مو به شمار مي‌آيد. اين اختلال كه در بستر عوامل ژنتيكي و هورموني رخ مي‌دهد، در مردان شايع‌تر است. در صورتي كه سابقه ريزش مو در پدر، دايي و يا عموي يك فرد وجود داشته باشد، او با احتمال بيشتري دچار ريزش مو مي‌شود.

 

نقش هورمون را نيز نمي‌توان در آلو پسي ناديده گرفت. بالا رفتن سطح نرمال هورمون‌هاي تستوسترون و دي هيدروتستوسترون كه به‌طور طبيعي در زمان و مردان وجود دارد، مي‌تواند به تشديد ريزش مو بينجامد. اين نوسان در ترشح هورمون را مي‌توان از طريق آزمايش خون تشخيص داد.

 

كمبود پروتئين و فقر آهن

در افرادي كه به‌طورمعمول از پروتئين كافي بهره‌مند نمي‌شود، ريزش مو شديدتر است. حذف گوشت و حبوبات از سبد غذايي اغلب منجر به ريزش مو و تضعيف تارهاي مو مي‌شود. با اين حال كمبود آهن علت شايع‌تري است و جزوي اصلي‌ترين علت ريزش مو در زنان به شمار مي‌آيد.

 

ازآنجايي‌كه آهن خون موجب تشكيل هموگلوبين مي‌شود و هموگلوبين نيز وظيفه اكسيژن‌رساني به سلول‌هاي بدن را بر عهده دارد، كمبود آهن موجب كاهش جريان خون و كمبود اكسيژن در سر مي‌شود. همين عامل موجب تضعيف ريشه مو و حتي تشديد آلو پسي اندورژني مي‌شود.

 

كمبود ويتامين‌هاي ضروري

علت ريزش مو را مي‌توان در كمبود ويتامين‌هاي همچون ويتامين B نيز دانست. اين ويتامين كه به‌طور مشخص تضمين‌كننده سلامت پوست و مو هستند، از طريق موادي همچون سويا، گوشت و تخم‌مرغ جذب مي‌شوند. كمبود ويتامين‌هاي گروه ب به‌خصوص ويتامين B12 با علائمي همچون ريزش شديد مو نمايان مي‌شود.

 

هرچقدر مصرف ويتامين B موجب بهبود وضعيت فوليكول‌هاي مو مي‌شود، مصرف بيش‌ازحد ويتامين A منجر به تشديد ريزش مو مي‌شود. اگر علت ريزش مو در شما مصرف بيش‌ازحد مكمل‌هاي ويتامين A باشد، ريزش مو يك اختلال برگشت‌پذير قلمداد مي‌شود. به محض كاهش و يا قطع مصرف اين مكمل، فوليكول‌ها به چرخه سالم رشد بازمي‌گردند.

 

تغيير در سبك زندگي

عوامل ديگري همچون زايمان، بارداري، كاهش شديد وزن و يا ابتلا به برخي بيماري‌هاي خاص همچون كم‌كاري تيروئيد، لوپوس و سندروم تخمدان پلي كيستيك موجب تغيير درروند رشد مو مي‌شود. پزشكان معتقدند بروز برخي آسيب‌هاي فيزيكي همچون يك تصادف هولناك نيز مي‌تواند از علت ريزش مو باشد. ازاين‌رو هرگونه تغيير اساسي كه در سبك معمول زندگي وارد شود، يكي از دلايل ريزش مو قلمداد مي‌شود.

 

سخن پاياني

ريزش مو از جنبه‌هاي مختلف روحي و جسمي به فرد آسيب مي‌زند. ازاين‌رو برطرف كردن اين اختلال اهميت ويژه اي دارد. با پيدا كردن علت ريزش مو مي‌توان نيمي از مسير درمان را پيمود. الگوي طاسي زنانه و مردانه، كمبود ويتامين، پروتئين، فقر آهن و همچنين تغييرات اساسي در سبك عادي زندگي از علل شايع ريزش مو به شمار مي‌آيند.

 

اكنون كه با علت هاي ريزش مو آشنا شده ايد، به شما توصيه مي كنيم با عوامل موثر در رشد و تقويت مو نيز آشنا شويد.


برچسب: علت ريزش مو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۴۶:۲۲ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

پشم سنگ

انواع پشم سنگ

نواع پشم سنگ در برابر عواملي همچون سروصدا، حريق و حرارت مقاومت مي‌كنند. ماده اصلي پشم سنگ، سنگ بازالت است كه در فرآيندهاي پيچيده حرارت ديده و ذوب گشته است. الياف به‌دست‌آمده از اين سنگ آتش‌فشاني، دوام و طول عمر بالايي دارند و به‌عنوان پوشش عايق در صنايع مختلف مورداستفاده قرار مي‌گيرند. كاربرد گسترده پشم سنگ در صنايع موجب شده تا امروزه انواع مختلف آن طراحي و ساخته شود.

 

معرفي انواع پشم سنگ

انواع مختلف پشم سنگ كاركرد يكساني داشته و به‌عنوان عايق صدا و حرارت به كار مي‌روند. بااين‌حال ساختار آنان متفاوت بوده و براي استفاده در برخي صنايع مناسب هستند. شناخت انواع پشم سنگ كمك مي‌كند تا بهترين انتخاب را داشته باشيد. ما در ادامه به بهترين و كاربردي‌ترين مدل‌هاي اين عايق مي‌پردازيم.

 

پشم سنگ ايزوترم (فله‌اي)

براي فضاهايي كه فاقد شكل هندسي هستند، همچون تونل‌ها، سردخانه‌ها، كوره‌ها و سازه‌هاي غيرمنظم، عايق پشم سنگ فله‌اي كارساز است. اين نوع عايق به شكل پشم سنگ خام و حلاجي‌شده ارائه مي‌شود و به‌عنوان عايق حرارتي و صوتي در صنايع كشتي و هواپيما، سازه‌هاي ارتعاش ساز و تجهيزات صنعتي به كار مي‌رود. در ميان انواع پشم سنگ، پشم سنگ فله‌اي قيمت پايين‌تري دارد.

 

پشم سنگ ايزوپايپ (لوله‌اي)

همان‌طور كه از نامش پيداست اين نوع پشم سنگ براي ايزوله ساختن انواع لوله به كار مي‌رود. در صنايعي همچون نفت، گاز و پتروشيمي، لوله‌هاي حاوي سيالات سرد و گرم و بخارآب توسط پشم سنگ ايزوپايپ ايزوله مي‌شوند. اين دسته از پشم سنگ‌ها داراي انواع مختلفي هستند و در ضخامت‌هاي مختلف توليد مي‌شوند. قيمت هر يك از آنان نيز با توجه به ضخامت لوله تغيير مي‌كند. انواع پشم سنگ لوله‌اي عبارت‌اند از:

 

پشم سنگ لوله‌اي پيش‌ساخته بدون روكش

پشم سنگ ايزوپايپ پيش‌ساخته با روكش كاغذ آلومينيوم ساده

پشم سنگ لوله‌اي پيش‌ساخته با روكش كاغذ آلومينيوم مسلح

 

پشم سنگ ايزوبلانكت (پتويي)

براي عايق‌كاري تجهيزات صنعتي و ايزوله كردن آنان در برابر حرارت و صوت، از پشم سنگ ايزوبلانكت استفاده مي‌شود. در ميان انواع پشم سنگ، نوع پتويي بيشترين كاركرد را در تجهيزات صنعتي، لوله‌هاي ضخيم و همچنين ماشين‌آلات سنگين دارد. در پشم سنگ ايزوبلانكت هيچ گسستگي و عامل پيوندي ديده نمي‌شود

 

سخن پاياني

انواع پشم سنگ براي ايزوله كردن فضا و يا تجهيزات در برابر صوت و حرارت به كار مي‌روند. استفاده از اين نوع عايق به جهت ايمني و دوام بالاي آن مقرون‌به‌صرفه است. شما مي‌توانيد انواع مختلف اين نوع عايق را با بهترين كيفيت ساخت و مناسب‌ترين قيمت از مجموعه KTA تهيه كنيد.


برچسب: پشم سنگ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۲۴:۱۷ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

وان حمام نوزاد

بررسي انواع وان حمام نوزاد براي خريد

شايد براي شما هم جالب باشد كه بدانيد يكي از چالش‌هاي مهم چند ماه اول به دنيا آمدن نوزاد، حمام كردن و شستشوي او است؛ به طوري كه تقريباً بيشتر والدين در اين خصوص اتفاق نظر دارند. البته حمام كردن نوزاد تازه متولد شده مي‌تواند لذت زيادي هم داشته باشد كه بدون شك در اينجا داشتن وان حمام نوزاد مي‌تواند تا حد زيادي كمك كند تا اين استحمام به خوبي انجام شود.

 

خريد وان حمام نوزاد

با توجه به اين كه در هنگام حمام كردن نوزاد ممكن است ليز خوردن و يا سردي و گرمي بيش از حد آب جزو دغدغه‌هاي مهم والدين باشد پس مي‌توان گفت يكي از تجهيزات مهم در اين زمينه كه تا حد زيادي مشكل شما را رفع خواهد كرد، وان حمام‌ نوزاد مي‌باشد. به طوري كه بايد بدانيد امروزه انواع مختلفي از وان هاي بادي، فومي يا پلاستيكي در سايزهاي متنوع و مدل‌هاي متنوع موجود بوده كه شما مي‌توانيد از ابتداي به دنيا آمدن نوزاد تا حدود ۶ ماهگي از آن‌ها استفاده كنيد.

 

با وجود كوچك بودن وان حمام به طور حتم نوزاد شما در هنگام حمام كردن احساس بدي نخواهد داشت و شايد براي او به نوعي بازي و تفريح نيز تبديل شود. البته طبيعتاً در هنگام خريد اين وان ها بايد نكاتي را مد نظر قرار دهيد كه ما سعي كرديم در ادامه بيشتر به آن بپردازيم.

 

استاندارد بودن سايز وان حمام نوزاد

همان‌طور كه گفته شد توجه به نكات مهم در خريد وان حمام نوزاد مي‌تواند به شما كمك كند كه بهترين نوع اين تجهيزات را تهيه كنيد. در اين بين لازم است بدانيد استاندارد بودن وان اهميت ويژه‌اي داشته به طوري كه عموماً وان هاي استاندارد از جنس پلاستيك هستند كه برخي از آن‌ها در سايز جمع و جور و براي سينك‌هاي ظرفشويي ساخته شده‌اند.

 

بنابراين شما مي‌توانيد آن را داخل سينك گذاشته و نوزاد خود را بشوييد. خيلي از آن‌ها نيز به طوري است كه نوزاد در آن هميشه حالت ايستاده دارند و بعضي از آن‌ها نيز داراي كمربند ايمني هستند كه نوزاد را صاف سرجايش نگه خواهد داشت.

 

بررسي انواع وان نوزاد

علاوه بر اينكه در حال حاضر وان هاي پلاستيكي بسيار پرفروش هستند لازم است بدانيد انواع ديگري از وان حمام نوزاد موجود بوده كه يكي از آن‌ها وان قابل تغيير سايز مي‌باشد. اين وان ها به گونه‌اي طراحي شده كه شما مي‌توانيد براي راحتي نوزادان آن را كوچك يا بزرگ كنيد و در سنين مختلف فرزندتان از آن استفاده نماييد.

 

وان هاي انعطاف پذير و تاشو براي آن دسته از خانواده‌هايي مناسب است كه مشكل فضا جهت نگهداري آن دارند لذا شما مي‌توانيد پس از استفاده به راحتي آن را تا كرده تا جاي كمتري بگيرد.

 

وان بادي ديگر نوعي اين تجهيزات بوده كه براي فضاهاي كوچك و همچنين مسافرت مناسب مي‌باشد اما شايد باد كردن اين وان ها قبل از هر بار استفاده آن چندان آسان نباشد. وان هاي پايه دار نيز دسته ديگر بوده كه داراي پايه‌هاي قابل تنظيم است از اين رو شما در هنگام شستشوي نوزاد مي‌توانيد پايه آن را تنظيم كرده تا نياز به خم شدن نداشته باشيد.

 

و اما آخرين دسته از اين محصول وان هاي لوكسي هستند كه داراي قابليت‌هاي متعددي هستند. به طوري كه اين قابليت‌ها بسته به هزينه‌اي كه پرداخت مي‌كنيد متفاوت مي‌باشد. مثلاً از جمله امكانات آن مي‌توان به موتور آب، دوش آب، ماساژور و چند تكه اسباب بازي در آن اشاره كرد. اين دسته از وان ها عموماً سنگين‌تر هستند و نياز به برق و باطري داشته و البته جزو گران‌ترين وان نوزاد نيز به شمار مي‌روند.

 

ديگر نكات مهم در خريد وان حمام نوزاد

علاوه بر آنچه بيان شد لازم است بدانيد در هنگام خريد وان نوزاد نكات ديگري وجود دارد. به طوري كه شما بايد براي انتخاب بهترين اندازه وان نوزاد به دستورالعمل‌هايي كه عموماً همراه با آن‌ها وجود دارد توجه كرده تا بسته به قد و وزن نوزادتان بهترين سايز را انتخاب كنيد. همچنين توجه كنيد كه اين وان ها بايد به راحتي تميز شود و هرچه سطوح غير صاف و پيچ‌هاي آن بيشتر باشد تميز كردن آن دشوارتر خواهد بود.

 

لازم است بدانيد بعضي از وان هاي نوزاد داراي ويژگي‌هاي اضافي از جمله سنجش دما و سطح ضد لغزش مي‌باشد كه شما مي‌توانيد از اين امكانات نيز بهره ببريد.

 

سخن پاياني

با توجه به آنچه بيان شد به طور كلي بايد توجه كنيد كه مدل‌هاي متنوع وان حمام نوزاد اين امكان را به شما مي‌دهد تا كاملاً بسته به سليقه و نياز و خود نوعي از آن را تهيه نماييد كه طبيعتاً هر كدام از آن‌ها قيمت متفاوتي خواهد داشت.


برچسب: وان حمام نوزاد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۳۸:۳۶ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

عفونت واژينال

عفونت واژينال (واژينيت) از شايع‌ترين بيماري‌هاي زنان به حساب مي‌آيند. طبق مطالعات حدود 30 درصد از خانم‌ها در طول زندگي خود به اين بيماري دچار مي‌شوند. واژينيت معمولاً در سنين باروري زنان، يعني در فاصله سن بلوغ تا دوران يائسگي بروز مي‌كند. در اين صورت، ممكن است با عوارضي نظير سوزش و درد واژن همراه باشد.

 

اين اختلال ممكن است در تمام سنين رخ دهد، اما زنان بيشتر در سنين باروري مستعد ابتلا به آن هستند. نوسان سطح هورمون ها، باكتري و فعاليت جنسي فقط چند مورد از دلايل رايج ابتلا به اين ناراحتي در زنان است.

 

در مطب دكتر مظاهري با بهره‌مندي از جديدترين و بهترين دستگاه ها، عفونت واژينال به‌صورت كامل رفع شده و بيمار در بازه زماني كوتاهي درمان مي‌شود.

 

عفونت واژينال چيست؟

همه خانم‌ها در شرايط نرمال خروج ترشح از واژن خود را تجربه كرده‌اند. اين ترشحات بي‌رنگ و شفاف تا شيري رنگ هستند و بويي ندارند و موجب مرطوب نگه‌داشتن محيط واژن مي‌شوند. اگر اين ترشحات خارج‌شده تغيير رنگ داده و داراي بو شده و يا هنگام ادرار كردن درد و سوزش داشتيد، يعني دچار عفونت واژن شده‌ايد و بايد براي درمان به پزشك متخصص مراجعه كنيد. عواملي مانند استفاده از شوينده‌هاي نامناسب، موجب بروز اين بيمار مي‌شود.

انواع عفونت واژينال

عفونت واژينال انواع متفاوتي دارد اما رايج‌ترين آن عبارت‌اند از :

 

1-واژينيت قارچي :

75  درصد خانم‌ها حداقل يك‌بار در طول زندگي خود دچار عفونت قارچي شده‌اند.

 

از نشانه‌هاي عفونت قارچي، خارش، التهاب و تورم ناحيه تناسلي همراه با سوزش ادرار و درد در هنگام رابطه جنسي است.از مشخصات ظاهري عفونت قارچي واژن اين است كه ترشحات فرد غليظ، داراي بوي كپك و پنيري شكل است.ميزان ترشح فرد كم تا متوسط است.

 

2-واژينيت باكتريايي:

عفونت باكتريايي واژن، ممكن است در ۴۰ تا ۵۰ درصد از خانم‌ها وجود داشته باشد.اين نوع عفونت ممكن است بدون علامت باشد.درد و تحريك وجود ندارد اما مي‌تواند با خارش همراه باشد.

 

نشانه‌هاي ظاهري عفونت باكتريايي واژن، ترشحات سفيد مايل به خاكستري همراه با بوي ماهي است. ترشحات رقيق و آبكي بوده و ميزان آن زياد است.

 

3-واژينيت تريكومونايي:

عفونت تريكومونايي واژن علائمي همچون خارش، درد شكم و سوزش ادرار وجود دارد. اين نوع عفونت قابل انتقال به آقايان از طريق رابطه جنسي مي‌باشد.در عفونت تريكومونايي، فرد مبتلا بعد از رابطه جنسي ممكن است دچار لكه بيني و خونريزي رحم شود.ترشحات در عفونت تريكومونايي بد بو، كف‌آلود، فراوان، رقيق و به رنگ زرد يا سبز است.

 

سخن پاياني

همان‌طور كه گفته شد اكثر زنان با مشكل عفونت واژينال مواجه هستند. اگر به علل بروز اين مشكل شناسايي كرده و توصيه‌هاي پيشگيري از آن را جدي بگيريم درصد ابتلا به اين بيماري كاهش مي‌يابد.

 

در كلينيك دكتر مظاهري با بهره‌مندي از جديدترين و بهترين دستگاه ها، عفونت واژينال به‌صورت كامل رفع شده و بيمار در بازه زماني كوتاهي درمان مي‌شود.


برچسب: عفونت واژينال،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۱۶:۴۰ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

نماي شيشه اي

استفاده از نماي شيشه اي براي طراحي نماي ساختمان‌هاي اداري و تجاري بسيار رايج است. شيشه‌هاي به‌كاررفته در اين نوع نما علاوه بر تفكيك فضاي داخل از خارج، ظاهري زيبا و جذاب مي‌سازند. بااين‌حال نصب و احداث اين‌گونه نما دردسرهاي بسياري دارد و نياز به محاسبات دقيق و پيچيده دارد. زندگي در ساختمان‌هايي كه نماي شيشه اي دارند هيچ‌گونه خطري ايجاد نمي‌كند. چراكه اتصالات شيشه بسيار مقاوم و مستحكم است و در برابر زلزله مقاومت مي‌كند.

انواع نماي شيشه اي

محبوبيت نماهاي شيشه‌اي در ساختمان‌سازي موجب شده تا امروزه فناوري‌هاي مختلفي براي ايجاد اين نوع نما شكل بگيرد. هر يك از اين نماها كاركرد ويژه‌اي داشته و در ساخت برخي ساختمان‌ها به كار مي‌روند. نمونه‌هاي مختلف نماي شيشه اي را مي‌توان در آثار فاخري همچون ساختمان سيندرلا، دفتر مركزي امارات و يا هرم موزه لوور در پاريس مشاهده كرد.

 

سيستم كرتين وال

نماي شيشه اي كرتين وال برحسب نحوه نصب به دودسته كلي تقسيم مي‌شوند. كرتين وال استيك و وال يونيتايز از انواع مختلف سيستم‌هاي كرتين وال هستند كه هر يك كاربرد مختلفي دارند.

 

كرتين وال استيك

در تكنيك كرتين وال استيك شيشه‌ها در ابعاد يك‌دريك بريده‌شده و بر روي نماي ساختمان مونتاژ مي‌شود. استفاده از اين روش در ساختمان‌هاي كم ارتفاع يا سازه‌هاي كوچك رايج‌تر است. اين نوع نما عايق مناسبي در برابر رطوبت و حرارت است و مي‌تواند مانع تابش مستقيم نور به فضاهاي داخلي شود.

 

كرتين وال يونيتايز

در ساخت اين نوع نماي شيشه اي شرايط كمي متفاوت‌تر است. قطعات در كارخانه مونتاژ شده و به شكل واحدهاي مجزا به محل احداث منتقل مي‌شود. استفاده از اين سيستم در ساختمان‌هاي مرتفع به جهت عدم نياز به داربست و يا جرثقيل رايج‌تر است. ساخت سريع و كيفيت بالاي اين سيستم هزينه بالاي حمل‌ونقل را جبران كرده و وال يونيتايز را به يكي از پركاربردترين نماهاي شيشه‌اي مبدل ساخته است.

كارشناسان حرفه‌اي و مجرب ما در وبسايت شركت خط و خاك پاسخ گوي شما هستند.

مشهد، بزرگراه ازادي، برج سامان، مديريت: محمدرضا ابريشمي

۰۹۱۵۰۲۹۴۸۲۸

۰۵۱-۳۶۵۸۵۲۰۷

شنبه تا پنجشنبه: ۷:۰۰ - ۱۷:۰۰

 


برچسب: نماي شيشه اي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۴۸:۴۲ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

پسته

پسته يكي از اعضاي مهم و ثابت آجيل ايراني است كه ميزان پتاسيم آن با اين جثه كوچك برابر با پتاسيم پرتقال است و به علت داشتن مواد مغذي از اهميت بسياري برخوردار است. استان كرمان و شهرستان رفسنجان، مراكز اصلي توليد پسته در ايران بشمار مي آيند. پسته،عضو ثابت آجيل با وجود جثه كوچك خود سرشار از منابع مفيد و مغذي براي سلامتي انسان است ؛ در ادامه اين بخش از سلامت نمناك خواص مفيد و دارويي اين ميوه به همراه مضرات آن را بررسي خواهيم كرد.

                           

انواع پسته

چهار نوع پسته در ايران توليد مي شود :فندقي، كله قوچي، اكبري و احمد آقايي

 

ارزش غذايي پسته

حاوي مواد مغذي،مانند:

كربوهيدراتها، پروتئين، اسيدهاي آمينه ،چربي و فيبرهاي رژيمي مي باشد.

پسته همچنين غني از مواد معدني ،پتاسيم، آهن، كلسيم ،روي ،مس و سديم هستند.

اين آجيل، داراي ويتامين هاي ضروري ،مثل:ويتامين ث ، ب6، آ، كا، تيامين، فولات، كولين ،اسيد و بتايين است .

 

براي كسب اطلاعات بيشتر به وبسايت آجيل و خشكبار نعمتي مراجعه نماييد.

تماس:

09129643345

 


برچسب: پسته،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۳:۰۷ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

قرارداد آتي

قرارداد آتي

در قرارداد آتي فروشنده بايد در تاريخي مشخص شده، تعدادي از كالاهايي كه خريداري كرده را به فروش برساند، در اين قرارداد خريدار تعهد مي‌دهد كالا را با توجه به مواردي كه تعيين شده خريداري نمايد. در حقيقت قرارداد آتي يعني شما مي‌توانيد كالايي كه خريداري كرده‌ايد را تحويل نگيريد و مبلغ آن را در زمان تحويل پرداخت نماييد.در اين قرارداد اشخاص مي‌توانند كالايي كه براي خودشان نيست را به فروش برسانند، و در روزهاي آينده كالا را به خريدار داده و سود كالا را دريافت نمايند. قرارداد آتي يك قرارداد بين دو طرف است، افرادي كه سرمايه‌گذاري را انجام مي‌دهند مي‌توانند هم در افزايش قيمت و هم در كاهش قيمت سود كسب كنند.

براي اينكه از انجام ندادن تعهد جلوگيري شود هر دو طرف بايد مبلغي را به عنوان تضمين شروط قرارداد در اتاق پاياپاي بگذارند، و در آن تعهد مي‌دهند كه با توجه به نوسانات قيمت قرارداد ميزان وجه ضمانت شده را كم كنند.

به كار بردن قرارداد آتي با توجه به جذابيتي كه دارد اما براي همه سرمايه گذاران مناسب نمي‌باشد، در اين قرارداد سود و زيان معامله براي خريدار و فروشنده تقارن دارد.

يعني اگر خريدار در معامله سود كند، فردي كه بخواهد بفروشد ضرر مي‌كند، به دليل اينكه قرارداد آتي اهرمي است داراي ريسك بسيار زيادي مي‌باشد. افرادي كه در اين قرارداد حضور دارند بيشتر از ميزان سرمايه‌گذاري خود سود يا زيان مي‌كنند.

 

اصطلاحاتي كه در قرارداد آتي به كار مي‌رود

دارايي پايه

كالا و دارايي‌هايي كه قرارداد بر روي آن‌ها منتشر مي‌شود را دارايي پايه مي‌گويند، دارايي‌ها در زمينه محصولات مختلف كشاورزي و سهام و فرآورده نفتي و فلزات و طلا مي‌باشد.

 

اندازه قرارداد

ميزان قراردادها در قرارداد آتي به وسيله بورس تعيين مي‌شود و براي معامله سرمايه داران مي‌توانند ميزان مشخصي را در نظر داشته باشند.

 

سر رسيد قرارداد

براي معامله دارايي‌هاي كه در قرارداد آتي داريد، فقط در تاريخ‌هاي مشخص شده مي‌توانيد معامله را انجام دهيد.

 

موقعيت تعهدي بازي

در اين موقعيت هيچ يك از معامله‌ها نه تسويه شده و نه تحويل گرفته شده است، و حتي تعويض فيزيكي هم انجام نشده است.

 

موقعيت تعهدي خريد

وقتي در بازار بورس قرارداد آتي را مي‌خريد و تعهد خريد داري خود را بر اساس قوانين استاندارد در يك زمان مشخص انجام مي‌دهيد. در اين حالت يعني شما در يك موقعيت خريد قرار گرفته و اگر آن را تا هنگام سر رسيد حفظ كنيد، موظف هستيد مقدار دارايي قرارداد پايه را خريداري كنيد.

 

موقعيت تعهدي فروش

زماني كه تصميم به فروش قرارداد آتي گرفته مي‌شود، بايد دارايي پايه را طبق قوانين استاندارد در تاريخ تعيين شده تحول بدهيد، در اين زمان شما موقعيت فروش در اختيار داريد. اگر تا زمان سر رسيد قرارداد موقعيت خود را نگهداريد بايد دارايي پايه را تحويل بدهيد.

 

مزاياي معاملات آتي

پوشش ريسك: يعني اينكه قرارداد آتي در بازار ريسك موجود را به حداقل مي‌رساند و يا از بين مي‌برد، و از اين طريق مي‌توان نوسانات را براي آينده پايين آورد.

 

استفاده از اهرم مالي: در قرارداد آتي معامله گران مي‌توانند سودي بيشتر از بازارهاي ديگر دريافت كنند، و با يك سرمايه كم به ميزان كل دارايي كه متعهد شده سود و زيان آن را دريافت مي‌كنيد.

 

نقدشوندگي بالاي معاملات

در اين قرارداد شما مي‌توانيد اقدام به فروش دارايي خود كنيد قبل از رسي سر رسيد، بايد دارايي را تهيه و آن را تحويل نماييد. با اين كار شما افزايش نقدينگي در بازار سرمايه داريد.

مشخصات قراردادهاي آتي

نوع دارايي پايه و استاندارد كالا

ماه قرارداد

ميزان قرارداد آتي

مبلغ تضميني اوليه

تعيين نوسان قيمت روزانه

بالاترين حجم هر سفارش

سقف مجاز بودن موقعيت باز

مشخص شدن دوره و ساعات معماملاتي و تاريخ سر رسيد

تحويل و مهلت گواهي آمادگي

كارمزد و جرايم

شرايط دريافت كد معاملاتي قرارداد آتي و فرايند انجام معامله

مراجعه به دفتر و شعبه كارگزاري مجاز

تحويل مدارك هويتي

تكميل و امضاي فرم‌هاي درخواست كد، اقرارنامه و بيانيه ريسك معامله قرارداد آتي و معرفي كردن اطلاعات حساب بانكي

تاييد شدن مدارك ارائه شده به وسيله كارگزاران و تحويل دادن به بورس كالا

بررسي مدارك به وسيله بورس كالا و صادر كردن كد معاملاتي

 

در پايان، اگر به يادگيري بورس و مسائل مرتبط به بورس علاقمند هستيد مي توانيد از دوره هاي آموزشي مجموعه بزرگ پولدار باشيد بهره مند شويد.


برچسب: قرارداد آتي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۳:۳۴ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

فروشگاه شجاع

فروشگاه شجاع از سال ۱۳۳۸ فعاليت خود را در حوزه قطعات يدكي خودرو شروع كرد. همزمان با رشد و توسعه فناوري در دنياي ديجيتال، گروه «شجاع پارت» در سال ۱۳۹۹ با هدف ارائه خدمات مطمئن و ارزان، ­در حوزه تأمين لوازم يدكي آغاز به كار كرد. اين گروه كه توسط جمعي از متخصصان مهندسي مكانيك، تأمين كنندگان باتجربه بازار داخلي و خارجي و خبرگان دنياي ديجيتال تشكيل شده، سال ها از نزديك با مسائل اين حوزه دست و پنجه نرم كرده و شاهد دغدغه ها و مشكلات مردم در تأمين لوازم يدكي به عنوان يكي از اساسي‌ترين نيازهاي هر خودرو بوده است. شفاف نبودن قيمت‌ها، نبود راهكارهاي بنيادين در تشخيص اصالت كالا، كمبود دانش و جزئيات فني در خصوص هر قطعه از جمله اين مسائل و مشكلات هستند.

امروزه با توجه به كاهش زمان فراغت و وجود دغدغه‌هاي اساسي در زندگي روزمره افراد، ارزش افزوده ارائه خدمات ديجيتال در بستر وب بر كسي پوشيده نيست. لذا در «شجاع پارت» به ‌عنوان متخصصان باتجربه حوزه كاري خود گرد هم آمديم تا به بهترين شكل ممكن دغدغه‌هاي موجود را كاهش داده و فصل جديدي را در ارائه خدمات آنلاين در حوزه خودرو رقم بزنيم.

در «شجاع پارت» با تأمين قطعات و لوازم يدكي از نمايندگان رسمي و بالادستي بازار، قطعات يدكي با قيمتي ارزان‌تر در اختيار مصرف كننده قرار مي‌گيرد. شفافيت فرآيند خريد، قابل رديابي بودن سفارش، امكان پرداخت در محل، ارسال سريع و ساير خدمات ما باعث شده تا خدمات مدنظر سريع‌تر و با اطمينان بيشتري نسبت به بازار سنتي در اختيار مشتري نهايي قرار گيرد.

ارائه اطلاعات تخصصي در خصوص خودروها و قطعات مختلف به تفكيك برندهاي داخلي و خارجي، از جمله خدماتي است كه باعث مي‌شود ضمن افزايش دانش فني در تمام سطوح جامعه، شما خريدهاي خود را با اطمينان بالاتر انجام دهيد.

هرچند در «شجاع پارت» كوشيده ايم بهترين‌ها را به آسان ترين و شفاف‌ترين شكل ممكن ارائه دهيم ولي همواره منتظر شنيدن پيشنهادات شما كاربران عزيز جهت ارتقا و بهبود ارائه خدمات در بخش‌هاي مختلف هستيم.


برچسب: فروشگاه شجاع،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۳:۵۰ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)