mycustomer mycustomer .

mycustomer

محاسبه هزينه هاي كارهاي ساختماني

محاسبه هزينه هاي كارهاي ساختماني

طراحي ساختمان با استفاده از روش‌هاي اصولي و بازسازي و ساختمان‌سازي نيز همچون ديگر حرفه‌هاي هزينه‌هاي مختلفي را در برمي‌گيرد كه اين هزينه‌ها بسته به نوع پروژه و شرايط موجود متفاوت مي‌باشند. براي محاسبه هزينه كارهاي ساختماني بايد قيمت خريد مصالح، دستمزدهاي مختلف و بسياري موارد ديگر را در نظر بگيريد. ازجمله عوامل مهم در تعيين و محاسبه هزينه كارهاي ساختماني عبارت‌اند از:

متراژ ساختمان

تعداد طبقات ساختمان

درصد خرابي ساختمان (جهت تعميرات)

كيفيت مواد و مصالح ساختماني

نوع خدمات اجرايي

تفاوت قيمت خدمات ساختمان‌سازي در شهرهاي مختلف

تعداد كارگران

و...

براي محاسبه هزينه كارهاي ساختماني به‌صورت دقيق‌تر، بايد بخشي از هزينه‌هاي ساخت‌وساز را به طراحي نقشه ساختمان و معماري سازه اختصاص دهيد. هزينه اين بخش نسبت به ساير بخش‌ها كمتر است اما مي‌تواند تأثير بسيار زيادي بر روي هزينه‌هاي كلي و تمام‌شده ساختمان بگذارد و قيمت فروش هر واحد را نيز تحت تأثير قرار دهد.

بنابراين مي‌توان نتيجه‌گيري كرد كه دقت در طراحي اصولي ساختمان يكي از مهم‌ترين اصول در به سود رساندن پروژه‌هاي ساختماني است.

درواقع مي‌توان گفت طراحي بهينه و اصولي ساختمان مي‌تواند علاوه بر كاهش هزينه مصالح ساختماني (مانند ميل‌گرد، بتن و آهن‌آلات) باعث صرفه‌جويي در هزينه دستمزد كارگران شود. پس در محاسبه هزينه كارهاي ساختماني به بخش طراحي سازه اهميت زيادي دهيد؛ زيرا با صرف كمي هزينه بيشتر در اين بخش، مي‌توانيد به طرز قابل‌توجهي ميزان هزينه‌هاي اضافي و غيرضروري را كاهش دهيد.

 

محاسبه هزينه هاي كارهاي ساختماني

امروزه در ساخت يا بازسازي ساختمان‌هاي مسكوني و اداري، رعايت برخي اصول و استانداردها لازم و ضروري است و نكات مهمي از قبيل استحكام ساختمان در برابر زلزله، سيل يا آتش‌سوزي داراي اهميت بسيار زيادي مي‌باشند. ازاين‌رو بازسازي و ايجاد تغييرات در ساختمان نيازمند استفاده از دانش مهندسي معماري و مشورت با افراد متخصص و باتجربه در ساختمان‌سازي است.

شرك خط و خاك يك شركت معتبر و پيشرو در صنعت ساختمان‌سازي است كه با همكاري مهندسان، استادكاران، مشاوران و كارشناسان ارشد خود توانسته است پروژه‌هاي ساختماني منحصربه‌فردي از ابتدا تا انتها مديريت كرده و با موفقيت به اتمام برساند.

 ما در شركت خط خاك خدمات متنوعي را به مخاطبان عزيز ارائه مي‌دهيم و شما مي‌توانيد تمام مراحل پروژه‌هاي ساختماني خود را به تيم حرفه‌اي و مجرب ما در شركت خط و خاك بسپاريد. برخي از خدمات شركت خط خاك شامل طراحي ساختمان، نوسازي و بازسازي ساختمان، نظارت، مديريت و اجراي كارهاي ساختماني، محاسبه هزينه‌هاي ساخت‌وساز، مشاوره و مجري كارهاي ساختماني، طراحي و ساخت ويلا، باغ، روف گاردن و…

 

سخن پاياني

در پايان مي‌توان نتيجه‌گيري كرد كه محاسبه هزينه كارهاي ساختماني به عوامل مختلفي بستگي دارد و مي‌تواند با توجه به نوع كاربري و موقعيت مكاني انواع ساختمان‌ها، تغيير كند. به همين دليل براي محاسبه دقيق‌تر هزينه‌هاي ساخت يا بازسازي ساختمان توصيه مي‌كنم با مشاوران و كارشناسان ما در شركت خط و خاك تماس بگيريد و با استفاده از دانش و تجربه آن‌ها مراحل ساخت يا بازسازي ساختمان خود را با اطمينان خاطر بيشتري پشت سر بگذاريد.

ما در شركت خط و خاك علاوه بر مشاوره معماري و محاسبه هزينه كارهاي ساختماني، خدمات متنوع ديگري نظير طراحي و ساخت ساختمان، طراحي دكوراسيون داخلي، طراحي نماي ساختمان، نظارت و اجراي پروژه‌هاي ساختماني، طراحي ويلا و باغ، طراحي روف گاردن، خدمات بازسازي و نوسازي و…را به مشتريان عزيز خود ارائه مي‌دهيم.

 

كارشناسان حرفه‌اي و مجرب ما در وبسايت شركت خط و خاك پاسخ گوي شما هستند.

ادرس : مشهد، بزرگراه ازادي، برج سامان، مديريت: محمدرضا ابريشمي

۰۹۱۵۰۲۹۴۸۲۸

۰۵۱-۳۶۵۸۵۲۰۷

شنبه تا پنجشنبه: ۷:۰۰ - ۱۷:۰۰


برچسب: محاسبه هزينه هاي كارهاي ساختماني،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۲۴:۳۱ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

خشكي واژن

يكي از مشكلات رايج بانوان، خشكي واژن يا آتروفي واژن يا سندرم ادراري تناسلي يائسگي مي‌باشد كه متأسفانه اغلب افراد اطلاع درست و كاملي درباره اين بيماري ندارند.خشكي واژن معمولاً به دليل كمبود هورمون زنانه (استروژن) در دوره‌هاي پس از يائسگي به وجود مي‌آيد اما دلايل مختلفي مي‌تواند موجب بروز اين مشكل در زنان بالغ در هر سني شود. استروژن يك هورمون جنسي زنانه است كه ترشح آن به مرطوب نگه داشتن واژن كمك مي‌كند و لايه‌ي داخلي واژن را نرم و ضخيم مي‌كند. كم شدن هورمون استروژن باعث تحليل بافت واژن مي‌شود. تحليل واژن يعني نازك شدن و التهاب ديواره آن كه خشكي واژن يكي از نشانه‌هاي آن مي‌باشد. گرچه ممكن است اين مشكل در زنان در هر سني و به دلايل مختلفي ايجاد شود، اما خوشبختانه درمان‌هاي متعددي هم براي آن وجود دارد. در مطب دكتر مظاهري با بهره‌مندي از جديدترين و بهترين دستگاه‌ها، خشكي واژن به‌صورت كامل رفع شده و بيمار در بازه زماني كوتاهي درمان مي‌شود.

علائم خشكي واژن

خشكي واژن علاوه بر اينكه از نظر جسمي و فيزيكي و جنسي براي زنان دردناك است همچنين مي‌تواند از نظر عاطفي هم بر آنان تأثير بگذارد. درد و ناراحتي در زمان رابطه جنسي و از بين رفتن اعتمادبه‌نفس زن مي‌تواند ميزان استرس را هم افزايش دهد. علائم معمول خشكي واژن:

تكرر ادرار

چربي پايين

لاغري دهانه واژن

كاهش ميل جنسي

خستگي بيش‌ازحد

عفونت ادراري مكرر

خروج ترشح از واژن

تغييرات خلق‌وخوي

عرق شبانه و بي‌خوابي

احساس تنگ شدن واژن

مسائل مربوط به حافظه

سوزش در زمان دفع ادرار

تكرر ادرار يا نياز فوري به دفع ادرار

حساسيت و سوزش هنگام دفع ادرار

خارش، سوزش يا درد نواحي اطراف واژن

عفونت دائم دستگاه ادراري يا تكرر عفونت‌ها

درد هنگام رابطه جنسي همراه با خونريزي خفيف

احساس زخم شدن واژن و داشتن درد در آن ناحيه

درد در هنگام نشستن، ايستادن، ورزش و ادرار كردن

تغيير در ظاهر واژن (لب‌هاي بيروني واژن در خانم‌هايي كه داراي خشكي و اين هستند نازك‌تر است.)

 

علل خشكي واژن

خشكي واژن مي‌تواند هم علت روحي هم علت فيزيكي داشته باشد كه هر دو منجر به ايجاد و تشديد اين مشكل مي‌شوند.

خشكي واژن

عوامل روحي:

افسردگي

تنش‌هاي عصبي

مشكلات زناشويي

اضطراب و استرس

وسواس‌هاي فكري

خاطرات بد از رابطه جنسي

عدم آمادگي كافي براي رابطه جنسي

اضطراب درباره نحوه رفتار جنسي شريك جنسي

عدم پيش نوازي و عشق‌بازي كافي قبل از رابطه جنسي

عوامل فيزيكي:

همان‌طور كه گفتيم مهم‌ترين عامل خشكي واژن كاهش هورمون استروژن در بدن است. مهم‌ترين عواملي كه باعث كاهش ترشح استروژن مي‌شود عبارت‌اند از: زايمان، شيردهي، عمل هيستركتومي، يائسگي، پرتودرماني، شيمي درماني، هورمون درماني و …

از عوامل ديگري كه موجب بروز اين مشكل مي‌شوند مي‌توان موارد زير را نام برد:

مصرف آنتي هيستامين

نقص سيستم ايمني بدن

جراحي و در آوردن تخمدان

برخي داروهاي ضد افسردگي

فعاليت و ورزش‌هاي سنگين

مصرف دخانيات و نوشيدن مشروبات الكلي

مصرف برخي لوسيون و كرم‌ها در ناحيه تناسلي

برخي از روش‌هاي كنترل بارداري: مانند قرص‌هاي جلوگيري و روش‌هاي تزريقي

استفاده از كاندوم (برخي از خانم‌ها به مواد به‌كاررفته در كاندوم حساسيت دارند.)

داروهاي ضد استروژن كه براي درمان فيبروم هاي رحمي يا آندومتريوز مصرف مي‌شوند.

شستشوي واژينال به‌طور مداوم با محلول‌هاي نامناسب كه باعث ايجاد عفونت، التهاب و خشكي واژن مي‌شود.

داشتن سندرم شوگرن (شوگرن: يك بيماري خود ايمني است كه سلول‌هاي ايجادكننده رطوبت را موردحمله قرار مي‌دهد.)

مصرف بعضي از داروهاي خاص مانند: تاموكسيفن، دانازول، مدروكسي پروژسترون، لوپروليد كه ميزان رطوبت بدن مخصوصاً در ناحيه واژن را كاهش مي‌دهد.

 

سخن پاياني

در اين مقاله سعي بر اين بود تا به‌طور كامل به بررسي علت‌هاي خشكي واژن بپردازيم و با راه‌هاي پيشگيري و درمان آن آشنا شويم. براي حل اين مشكل ابتدا بايد به دكتر متخصص مراجعه شود تا با انجام آزمايش‌هاي لازم علت تشخيص داده شود و سپس با توجه به علت و ريشه مشكل درمان متناسب با آن تجويز گردد.

تلفن

031-36205522

031-36205796

031-36247507

كسب اطلاعات بيشتر با مراجعه به وبسايت دكتر مظاهري.

 


برچسب: خشكي واژن،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۰۳:۱۱ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

بي اختياري ادرار

بي اختياري ادرار چيست؟

بي اختياري ادرار به دفع غيرارادي ادرار مي‌گويند. توضيح علمي و پزشكي بي اختياري ادرار را مي‌توان اين‌گونه گفت: دفع ادرار هنگامي اتفاق مي‌افتد كه فشار داخل مثانه از فشار ناشي از تون عضلات صاف و مجراي ادراري بالاتر رود.

 

چه زماني بايد به پزشك مراجعه كنيم؟

هرگونه بي اختياري ادرار را بايد با پزشك متخصص در ميان گذاشته شود زيرا ممكن است علامت يك بيماري جدي‌تري باشد. در حالت كلي اگر دچار بي اختياري ادرار شديد و شرايط زير را تجربه كرديد به پزشك مراجعه كنيد:

مشكل در صحبت كردن يا راه رفتن

گيجي

از دست دادن كنترل روده

ضعف يا سوزن سوزن شدن در هر قسمت از بدن شما

از دست دادن بينايي

از دست دادن هوشياري

تست‌هاي تشخيصي معمول عبارت‌اند از

سيستوسكوپي

بررسي اوروديناميك

آزمايش فشار مثانه

 

سونوگرافي

بي اختياري ادرار براي بسياري از افراد ناراحت‌كننده و خجالت‌آور است اما شناخت علل به وجود آمدن اين مشكل به آن‌ها كمك مي‌كند تا آن را كنترل كنند. بي اختياري ادرار ممكن است كم باشد و به‌خودي‌خود بيماري محسوب نمي‌شود اما مي‌تواند نشانه وجود يك بيماري باشد.

اگر شما بي اختياري ادرار را تجربه كرديد به متخصص مراجعه كنيد. علائم اين اختلال مي‌تواند از خفيف تا شديد باشد. بي اختياري ادرار مي‌تواند زندگي روزمره شما را دچار مشكل كند و كيفيت آن را كاهش دهد.. بسياري از افراد مسن بي‌اختياري ادرار را به عنوان نشانه‌اي از سن بالا مي‌دانند و به پزشك مراجعه نمي‌كنند. اما درواقع بي‌اختياري ادرار نشانه‌اي از يك بيماري زمينه‌اي است و گاه موقت بوده و خودبه‌خود برطرف مي‌شود، اما در بيشتر موارد مزمن و پيشروند است.

در مطب دكتر مظاهري با بهره‌مندي از جديدترين و بهترين دستگاه‌ها، بي اختياري ادرار به‌صورت كامل رفع شده و بيمار در بازه زماني كوتاهي درمان مي‌شود.

كلام آخر

بي اختياري ادرار مي‌تواند نشان‌دهنده يك بيماري مزمن باشد. اگر در صورت بروز علائم آن سريع به پزشك متخصص مراجعه شود درمان راحت و سريع‌تري را به همراه دارد. آن را جدي بگيريم و بدون خجالت و ترس با مسئله را با پزشكمان در ميان بگذاريم.

 

تلفن

031-36205522

031-36205796

031-36247507

كسب اطلاعات بيشتر با مراجعه به وبسايت دكتر مظاهري


برچسب: بي اختياري ادرار،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۳۵:۴۹ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)