mycustomer mycustomer .

mycustomer

مديريت لينكدين

لينكدين يك شبكه اجتماعي بزرگ است و مخصوص افراد حرفه‌اي مي‌باشد. افراد در اين شبكه تخصص، مهارت، اطلاعات و تجربياتي را كه دارند، با ديگران به اشتراك مي‌گذارند؛ اما تنها اين نيست! لينكدين يك شبكه قدرتمند است كه مي‌تواند مشتريان بالقوه شما را تبديل به مشتريان واقعي كند. به همين سبب شما هم به‌عنوان فرد حرفه‌اي در كسب و كارتان شناخته مي‌شويد، هم سود آوريتان افزايش پيدا مي‌كند.

براي به دست آوردن چنين شرايط مناسبي در لينكدين بايستي تخصص و مهارت‌هاي لازم را داشته باشيد و از خدمات مديريت لينكدين بهره‌مند شويد.

 ماي كاستومر در راستاي اهداف شما در لينكدين، بهترين شرايط را براي شما ايجاد مي‌كند. براي اينكه با وظايف تيم مديريت لينكدين ماي كاستومر بيشتر آشنا شويد، به مطالب زير توجه فرماييد:

وظايف تيم مديريت لينكدين

مهم‌ترين هدف تيم مديريت لينكدين ، ارائه كسب و كار شما به بهترين شكل به مخاطب است. با توجه به اين موضوع در ابتدا در جلسه مشاوره ديجيتال ماركتينگ تيم ماي كاستومر، نوع كسب و كار و هدف شما به دقت مورد بررسي قرار مي‌گيرد، سپس برنامه‌اي براي مديريت آن طراحي مي‌شود.

 

در ادامه مهم‌ترين وظايف تيم مديريت لينكدين در راستاي ارائه كسب و كار شما در اين وب‌سايت پربازديد، معرفي مي‌كنيم:

انتخاب عنوان و عكس حرفه‌اي

در ابتدا بهترين عنوان و عكس براي شما انتخاب مي‌شود. شايد در نگاه اول، به نظرتان كار بي‌اهميتي باشد، اما بايد بدانيد كه كاربران در ابتدا به‌عنوان و عكس شما توجه مي‌كنند. پس اگر به‌درستي انتخاب شوند، نتايج مثبتي خواهند داشت.

 

تيم مديريت لينكدين با بررسي مخاطبان و ساختار كسب و كار، عكس بسيار مناسبي را براي لينكدين شما انتخاب مي‌كند. براي مثال در صورتي كه شما وكيل باشيد، اين عكس بايد ساختار رسمي و حرفه‌اي داشته باشد.

 

با توجه به اين موضوع يك عكس حرفه‌اي و شكيل كه با وجه وكالت تناسب داشته باشد، براي شما انتخاب مي‌شود. در نظر داشته باشيد كه عدم انتخاب عكس مناسب، مي‌تواند فرصت‌هاي كاري بسياري را از شما دور كند.

برقراري رابطه با كاربران در شبكه اجتماعي لينكدين

در برقراري ارتباط، بايستي افرادي كه مي‌توانند با شما رابطه حرفه‌اي برقرار كنند، در ليست قرار داده شوند. در ابتدا بايد گزينه‌هاي دعوت خودكار لينكدين را لغو كرد و به‌صورت دستي ديگران را دعوت نمود.

 

چراكه شما بايد افراد حرفه‌اي را پيدا كنيد و با آن‌ها ارتباط برقرار نماييد. در نهايت با انجام اين كارها، اعتبار صفحه شما افزايش پيدا كرده و مخاطبان بيشتري به دست مي‌آوريد.

توليد محتواي مناسب در شبكه لينكدين

توجه داشته باشيد كه بايد نگارش و گرامر انگليسي را در جملات به‌صورت كامل رعايت كرد. به‌طوري كه هيچ گونه غلطي نداشته باشد. بهتر است كه در حد معقول از زبان انگليسي استفاده كرد. سپس مدارك و مستنداتي را بايد در صفحه شما آورد، چراكه مستندات به شما و حرفه‌تان اعتبار مي‌بخشد.

 

براي مثال مي‌توان تصاوير گواهينامه‌هايتان را در لينكدين قرار داد. تيم ماي كاستومر براي اينكه صفحه شما را حرفه‌اي‌تر كند، مستندات را ترجمه رسمي كرده و در لينكدين قرار مي‌دهد.

 

سپس از طريق برقراري رابطه و حضور در گروه‌ها افراد برجسته در زمينه كسب و كارتان را پيدا كرده و آن‌ها را در فهرست شما قرار مي‌دهد. اين كار نيازمند زمان و تجربه است و به‌سرعت رخ نمي‌دهد.

موارد بالا تنها برخي از وظايف تيم ماي كاستومر در رابطه با مديريت لينكدين است، در راستاي پيشرفت در لينكدين بايستي مراحل زيادي را پيمود. در جلسه مشاوره ديجيتال ماركتينگ ، تمامي ابعاد و مراحل مديريت لينكدين براي شما شرح داده مي‌شود.

 

تماس:

09124777487 _    02126408816  _ 02126408817

اينستاگرام:

https://www.instagram.com/my.customer/

 


برچسب: مديريت لينكدين،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۰:۰۹ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

آب بند پليمري

يكي از محصولات شركت شركت مهندسي كاج طلايي آفاق  آب بند پليمري است كه واجد ويژگي هاي ياد شده مي باشد.

 

ويژگي هاي آب بند پليمري:

رفع نفوذپذيري و آب بندي مقاطع مورد كاربرد.

جلوگيري از نشت هاي مثبت و منفي.

محافظت سطوح در برابر كربناسيون و نفوذ يون كلر.

قدرت چسبندگي بسيار زياد به سطوح زيركار.

توانايي ازدياد طول و انعطاف پذيري بسيار زياد.

قابليت پل زدن بر روي ترك هاي مويين.

مقاومت زياد در برابر يخ زدگي.

مقاوم در برابر نمك ها.

مقاومت شــيميايي خوب در برابــر بنزين، كلريدها، نمك هاي يخ زدا.

استحكام بســيار عالي در برابر مواد قليايي و محلول اسيدهاي غيرآلي ملايم.

سهولت اجرا- برخلاف پوششهاي متداول كه اجراي آنها نياز به خشك شــدن كامل بتن دارند، ميتوان بدون استفاده از پرايمر بر روي بتن 3 روزه اجرا شود.

عدم جلوگيري از تنفس بتن.

ضد جلبك و خزه.

مقاوم در برابر تابش نور خورشيد (اشعه)UV.

غير سمي.

غير قابل اشتعال.

 

شركت مهندسي كاج طلايي آفاق  با تكيه بر كادر مجرب و سوابق 20 ساله مديران در صنعت ساختمان و عايق كاري در كشور اسپانيا هم اكنون اين افتخار را دارد كه فن آوري هاي جديد عايق كاري در دنيا را براي اولين بار در ايران عرضه نمايد.

فهرست محصولات و خدمات:

رنگ هاي صنعتي

كفپوشهاي اپوكسي و پلي يورتان

سيستم هاي محافظت از سازه از حريق

سيستم هاي آببند پليمري

پوشش محافظتي پلي يورتان

محصولات و خدمات شركت به شرح زير ميباشد:

الف . پوششهاي ضدحريق سازه: Passive Fire Protection

ب. عايق حرارتي و صوتي پلي يورتان پاششي و تزريق

ج. كيت پلي

د. پوششهاي صنعتي پلي يوريا

ه. كفپوشهاي صنعتي پلي يورتان و اپوكسي

و. پوشش هاي آببندي پليمري

براي كسب اطلاعات بيشتر به وبسايت شركت مهندسي كاج طلايي آفاق  مراجعه نماييد.

 


برچسب: آب بند پليمري،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۴۷:۵۷ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

نكات خريد سيسموني

در راهنماي خريد سيسموني به چه نكاتي توجه كنيم؟

تهيه ليست اقلام ضروري

مديريت هزينه

بازديد از فروشگاهاي اينترنتي

اقدام به خريد بعد از تعيين جنسيت

در نظر گرفتن اندازه ابعاد اتاق كودك

نزديك بودن به زمان جابه جايي منزل

 

شوق پدر و مادر شدن و به دنيا آوردن فرزند دلبندتان به باعث مي شود به دنبال خريد وسايل ريز و درشت و زيبا براي كودكتان باشيد. اما آيا خريد وسايل را با ميزان بودجه اي كه در دست داريد سنجيده ايد؟ دقيقا مي دانيد كه چه وسايلي ضروري و چه وسايلي غير ضروري هستند؟ سيسموني يكي از خريدهايي است كه تقريبا همه افراد آن را براي اولين بار انجام داده و تجربه اي براي انجام آن ندارند. در اين بخش قصد داريم مهم ترين نكات در راهنماي خريد سيسموني را در اختيار شما قرار دهيم تا اگر شما نيز نوزاد زيبايي در راه داريد، با فراغ بال بيشتري به دنبال خريد وسايل باشيد.

بسياري از افراد دوست دارند سيسموني كاملي داشته باشند تا جايي كه در برخي از مواقع چيزهاي غير ضروري را نيز تهيه مي كنند ، وسايلي كه بعد از گذشت مدتي تازگي خود را هم از دست مي دهند و به انباري يا سطل آشغال خانه منتقل مي شوند.

قبل از آن كه وسايل ضروري و غير ضروري را در راهنماي خريد سيسموني  به شما معرفي كنيم، بهتر است نكات مهمي را قبل از خريد و انتخاب وسايل بدانيد. اين نكات به شما كمك مي كند تا بتوانيد تمامي وسايل مورد نظرتان را تهيه كنيد و از خريد هاي اضافي جلوگيري كنيد.

اگر مي خواهيد بدانيد چگونه يك سيسموني خوب تهيه كنيد از مشاورين ما در فروشگاه سيسموني ارمغان كيدز بهره ببريد.

يكي از بهترين ها در زمينه  فروش سيسموني و لباس كودك و نوجوان فروشگاه سيسموني ارمغان كيدز است كه از اين پس قادر است علاوه بر فروش حضوري، فروش اينترنتي محصولات را جهت رفاه حال مشتريان گرامي تحت عنوان “ارمغان كيدز” ارايه دهد.

براي كسب اطلاعات بيشتر به وبسايت فروشگاه ارمغان كيدزمراجعه نماييد.

آدرس: تهران، خيابان وليعصر، روبروي درب اصلي پارك ملت، جنب رستوران ياس

شماره تماس: 02126200023

فكس: ۲۲۰۵۲۵۳۶

 

 

 


برچسب: سيسموني،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۲۴:۰۳ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

طراحي و ساخت ويلا - باغ

مهمترين قدم قبل از هر اقدامي، مشخص كردن هدف از داشتن ويلا و باغ مي‌باشد.امروزه استفاده از ويلاي شخصي در فضاهاي سرسبز و به دور از هياهوهاي شهر روياي هر شخص مي‌باشد ولي هستند افرادي كه از اين فضاها به عنوان لوكيشن عكاسي استفاده مي‌كنند حتي با فكر بزرگتر دنبال ساخت شهرك ويلايي هستند. بنابراين بايد مشخص باشد كه دنبال چه چيزي هستيم. پس در امر طراحي ويلا نياز است تا سليقه، اهداف، ميزان بودجه و محل ساخت را به درستي تحليل كنيم.

شركت خط و خاك يكي از برترين و شناخته‌شده‌ترين شركت‌هاي معماري در كشور است كه با بهره‌مندي از تيم مهندسان و مشاوران ارشد عمران، آماده ارائه انواع خدمات طراحي و ساخت ويلا و باغ به هم‌وطنان عزيز مي‌باشد. ما در شركت خط و خاك، فضاي ويلا و باغ شما را با به‌كارگيري بهترين و جديدترين متدهاي روز دنيا طراحي كرده و طرحي دل‌فريب و رؤيايي را در اختيار شما عزيزان قرار مي‌دهيم.

شركت خط و خاك باسابقه‌اي درخشان و موفقيت‌آميز در اجراي پروژه‌هاي ساختماني كوچك، بزرگ و متوسط در سراسر كشور، علاوه بر خدمات طراحي، مشاوره و اجراي پروژه‌هاي ويلايي، آماده ارائه خدمات متنوع ديگري از قبيل طراحي ساختمان، مديريت، نظارت و اجراي پروژه‌هاي ساختماني، خدمات نوسازي و بازسازي ساختمان، طراحي باغ و روف گاردن، طراحي نما، طراحي دكوراسيون داخلي، مشاوره و محاسبه هزينه‌هاي ساخت‌وساز و … به مشتريان گرامي خود مي‌باشد.

 

خدمات شركت خط و خاك درزمينهٔ ساخت ويلا و باغ

با استفاده از خدمات منحصربه‌فرد شركت خط و خاك، ويلا و باغ رؤيايي شما در كوتاه‌ترين زمان ممكن، با به‌كارگيري بهترين مصالح و متريال و با مناسب‌ترين قيمت، طراحي و ساخته مي‌شود.

 

برخي از خدمات ما در شركت خط و خاك عبارت است از:

 

طراحي ويلا و باغ

ساخت و بازسازي ويلا

احداث باغ ويلا

طراحي و ساخت روف گاردن

محوطه‌سازي در فضاي باير

احداث آب‌نما، استخر، آلاچيق

و...

 

هزينه‌هاي ساخت ويلا و باغ

هزينه‌هاي اصلي ساخت ويلا و باغ شامل هزينه‌هايي است كه براي خريد مصالح و تجهيزات ويلا صرف مي‌كنيد. اين هزينه‌ها معمولاً بر اساس هر مترمربع از فضاي كلي سازه، محاسبه مي‌شوند. البته اين قيمت‌ها در شهرهاي كوچك متفاوت است و با توجه به نوسانات قيمت در بازار مصالح، متغير مي‌باشند.

 

هزينه‌هاي جانبي نيز شامل هزينه‌هاي اخذ مجوز، هزينه ساخت و نصب كابينت‌ها، نقاشي، محوطه‌سازي، خريد و نصب تأسيسات الكتريكي و مكانيكي، نصب تجهيزات امنيتي براي حفاظت از ويلا و … است. اين هزينه‌ها در صورت تمايل به ساخت استخر و روف گاردن، تغيير زيادي مي‌كنند.

 

طراحي و ساخت ويلا

ويلا ساختماني است كه در محوطه يك باغ يا فضاي سبز بنا شده است و در طراحي ويلا و باغ، فضاي سبزي كه ويلا در آن قرار دارد، از اهميت ويژه‌اي برخوردار است. به بياني ساده‌تر، ويلا معمولاً به شكل ساختماني مجلل و لوكس با امكاناتي ويژه است كه در دل طبيعت يا در محوطه يك باغ ساخته مي‌شود. به‌طورمعمول ساختمان ويلا از چهار طرف قابل‌رؤيت است و طراحي نقشه و پلان آن با خانه‌هاي شهري تفاوت‌هاي زيادي دارد.

 

انواع ويلا

امروزه سبك‌هاي بسيار زيبا و متنوعي در ساخت ويلا و باغ وجود دارد كه ازجمله پرطرفدارترين آن‌ها عبارت‌اند از:

ويلاهاي سبك مديترانه‌اي

ويلاهاي سبك سنتي

ويلاهاي سبك مدرن

ويلاهاي هوشمند و فوق مدرن

ويلاهاي سبك تركيه‌اي

ويلاهاي سبك ساحلي

ويلاهاي سبك خانه‌هاي ييلاقي

و...

 

به‌طوري كلي مهم‌ترين عوامل تأثيرگذار در تعيين ميزان هزينه‌هاي ساخت ويلا و باغ شامل موارد زير است:

محل پروژه

متراژ كل محوطه

كيفيت مصالح و متريال بكار رفته

ناظر و مجري ساخت

امكانات و تجهيزات اضافي

متراژ ساخت ويلا (متراژ كل طبقات)

محوطه‌سازي (روف گاردن، استخر، آب‌نما و باغ و باغچه‌اي كه نياز به كف سازي و گل‌كاري داشته باشد.)

سخن پاياني

در آخر پيشنهاد مي‌شود كه كار طراحي و ساخت ويلاي رؤيايي خود را به شركت معتبر و شناخته‌شده خط و خاك بسپاريد و از بهترين گروه مهندسان و مشاوران معماري براي اجراي عمليات ساخت‌وساز خود استفاده نماييد.

 شركت خط و خاك با بهره‌مندي از كادري مجرب و باتجربه، آماده ارائه كليه خدمات طراحي، ساخت و اجراي تخصصي پروژه‌هاي ساختماني بوده و با استفاده از جديدترين متدها و الگوها شما در طراحي و ساخت حرفه‌اي انواع ويلا و باغ، در سبك‌هاي مدرن و كلاسيك، همراهي مي‌نمايد.

كارشناسان حرفه‌اي و مجرب ما در وبسايت شركت خط و خاك پاسخ گوي شما هستند.

مشهد، بزرگراه ازادي، برج سامان، مديريت: محمدرضا ابريشمي

۰۹۱۵۰۲۹۴۸۲۸

۰۵۱-۳۶۵۸۵۲۰۷

شنبه تا پنجشنبه: ۷:۰۰ - ۱۷:۰۰

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 2
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۷:۵۲ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

نظارت بر كارهاي ساختماني چگونه باشد؟

 

نظارت بر كارهاي ساختماني

شركت خط و خاك با استفاده از جديدترين متدها و استراتژي‌هاي معماري و با بهره‌مندي از تيم مهندسان و مشاوران مجرب و باتجربه، آماده است تا نظارت بر پروژه‌هاي ساختماني و عمراني شما عزيزان را در تمام نقاط ايران، به عهده بگيرد.خدمات  نظارت بر كارهاي ساختماني شركت خط و خاك شامل مديريت و هماهنگي كاركنان اجرايي، نظارت بر روي اجراي الزامات و دستورالعمل‌ها، نظارت بر رعايت استانداردهاي مهندسي، مشاوره و مديريت طرح، محاسبه هزينه‌ها، انجام بازرسي‌هاي ساخت پروژه، خدمات فني و مهندسي و… است.

پيشرفت تكنولوژي و به‌كارگيري روش‌هاي نوين ساختمان‌سازي باعث شده است كه اجراي پروژه‌هاي ساختماني به فرايندي پيچيده و تخصصي تبديل شود. امروزه در ساخت پروژه‌هاي عمراني افراد زيادي دخيل هستند. افرادي مانند كارفرما، پيمانكار، مهندسان و غيره كه در راستاي دستيابي به هدفي مشخص با يكديگر همكاري كرده و مراحل اجراي پروژه را طبق اصولي از پيش تعيين‌شده به انجام مي‌رسانند.

 

نظارت بر كارهاي ساختماني به چه صورت است؟

نظارت بر كارهاي ساختماني شامل مجموعه خدماتي است كه توسط مهندس ناظر ساختمان براي حصول اطمينان از انطباق عمليات ساختماني و تأسيساتي با مشخصات مندرج در پروانه ساختمان، نقشه و طرح‌ها، محاسبات مالي و مشخصات فني ساختمان و بر اساس استانداردها و مقررات مربوط با ساختمان‌سازي، اصول مهندسي و رعايت ضوابط ايمني و حفاظت از كارگاه ساختمان صورت مي‌گيرد.

درواقع پس از شروع ساخت‌وساز، مهندس ناظر وظيفه دارد كه روزانه به محل كار مراجعه كرده و از انجام صحيح و اصولي مراحل پروژه اطمينان حاصل كند و راه‌حل‌ها و مشكلات احتمالي را به كارفرما گزارش دهد.

نظارت بر كارهاي ساختماني تأثير بسيار زيادي بر پيشرفت روزانه پروژه‌هاي ساختماني دارد و به شما كمك مي‌كند مشكلات و مسائل پيش رو را زودتر شناسايي كرده و اقدامات لازم را براي برطرف كردن آن‌ها انجام دهيد.

 

مهندس ناظر ساختمان كيست؟

ناظر ساختمان كسي است كه مسئوليت نظارت بر كارهاي ساختماني بر عهده اوست و به‌عنوان سرپرست ساخت‌وساز و يا مهندس مقيم كارگاه تعيين مي‌گردد تا از پيشروي پروژه بر طبق اصول و برنامه‌ريزي‌هاي از پيش تعيين‌شده اطمينان حاصل كند.

ويژگي‌هاي مهندس ناظر ساختمان:

مهندس ناظر ساختمان بايد با مشخصات و نكات مرتبط با ساختمان‌سازي مانند متريال ها و زيرساخت‌هاي منطقه موردنظر آشنا باشد؛ زيرا اگر فرايند نظارت بر كارهاي ساختماني به‌درستي انجام نشود هم براي عموم مردم و هم محيط‌زيست خطرآفرين خواهد بود. ازاين‌رو يك مهندس ناظر ساختمان بايد از دانش و تجربه بالاي مهندسي ساختمان برخوردار باشد.

همچنين توانايي بالا در نقشه‌خواني و تجزيه‌وتحليل طرح‌هاي ساختماني از ديگر ويژگي‌هاي موردنياز يك مهندس ناظر حرفه‌اي است؛ زيرا يكي از اولين وظايف مهندسان ناظر پس از ورود به يك پروژه ساختماني، بررسي كامل و دقيق تمام نقشه‌ها و طرح‌هاي مربوط به پروژه مي‌باشد. جالب است بدانيد اين نقشه‌ها به چهار گروه نقشه‌هاي سازه‌اي، نقشه‌هاي معماري، نقشه تأسيسات برقي و نقشه تأسيسات مكانيكي تقسيم مي‌شوند و تجزيه‌وتحليل هر يك آز آن‌ها نيازمند دانش فني و مهارت و تجربه كافي است.

 

برخي از وظايف مهندس ناظر ساختمان به شرح زير است:

برنامه‌ريزي و سازمان‌دهي مراحل كار

بررسي و ارائه راهنمايي‌هاي لازم به بخش دائمي و يا واحدهاي موقت در كارگاه

كنترل و بررسي نقشه‌هاي معماري و سازه

اطمينان از رعايت اصول ايمني در كارگاه

هماهنگي بين سازماني براي اخذ مجوزهاي لازم

تذكر كتبي به سازنده يا كارفرمايان در صورت عدم اجراي صحيح نقشه‌هاي سازه

بررسي مهندسي زمين و خاك‌برداري

كنترل مسائل مربوط به فونداسيون و قالب‌بندي ساختمان

نظارت بر اجراي سقف، سفت‌كاري و نازك‌كاري

نظارت بر طرح اختلاط و بتن‌ريزي بخش‌هاي مختلف سازه

نظارت بر لوله‌كشي و تأسيسات ساختمان

ارزيابي روش‌هاي ساخت‌وساز

دستور انجام آزمايش از كيفيت بتن و مصالح ساختماني

بررسي هزينه‌ها و اطمينان از به‌صرفه بودن طرح‌هاي اجرايي

بررسي برنامه‌هاي تفصيلي مهندسي

ارائه خدمات مشاوره و نظارت در ساخت

ارائه گزارشات پيشرفت كار به شهرداري

ارائه تأييديه اتمام و پايان كار ساخت‌وساز به شهرداري

 

سخن پاياني

شركت خط و خاك يك شركت فعال و پيشرو در صنعت ساخت‌وساز است كه با بهره‌مندي از مهندسان و مشاوران ارشد معماري خدمات متنوعي از قبيل طراحي ساختمان، نظارت، اجرا و مديريت پروژه‌هاي ساختماني، تأمين مصالح مرغوب و باكيفيت، طراحي تخصصي ويلا، مشاوره و محاسبه هزينه‌هاي ساخت‌وساز، طراحي نما، روف گاردن و ساير خدمات مهندسي را به هم‌وطنان عزيز ارائه مي‌كند. مهم‌ترين هدف خط و خاك مشتري مداري و رضايت خاطر مشتريان مي‌باشد كه به لطف پروردگار تا به امروز در راستاي دستيابي به اين هدف موفق بوده‌ايم.

كارشناسان حرفه‌اي و مجرب ما در وبسايت شركت خط و خاك پاسخ گوي شما هستند.

ادرس : مشهد، بزرگراه ازادي، برج سامان، مديريت: محمدرضا ابريشمي

۰۹۱۵۰۲۹۴۸۲۸

۰۵۱-۳۶۵۸۵۲۰۷

شنبه تا پنجشنبه: ۷:۰۰ - ۱۷:۰۰

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۸:۰۲ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

ثروت آفريني بعد از اموزش با وبسايت پولدار باشي

 

شرايطي را سپري مي‌كنيم كه بي‌استفاده ماندن چند صد هزار تومان هم صرفه اقتصادي ندارد و بهتر است همان را هم در يكي از بازارهاي مالي سرمايه‌ گذاري كنيم. اما قبل از اين كار بايد تكليف‌مان را با خودمان مشخص كنيم و ببينيم از از سرمايه‌گذاري‌مان چه مي‌خواهيم و چه توقعي از بازار مالي مورد نظرمان داريم. بعد شناختي از بازارهاي مالي و فراز و نشيب‌هاي سود و زياني كه داشته‌اند به دست آوريم و مناسب‌ترين‌شان را انتخاب كنيم.بي‌شك يكي از انتخاب‌هاي مهم هر سرمايه‌گذار، انتخاب بازار مناسب براي سرمايه‌گذاري است. اين بازار با توجه به ريسك‌پذيري فرد، ميزان سرمايه و دانش و مهارت فرد، متفاوت است. در ميان بازارهاي موجود، يكي از انتخاب‌هاي جذاب براي سرمايه‌گذاري، با شرايط شما كدام بازار مي تواند باشد است؟

براي بهره گيري از مشاوران ما با ما در پولدارباشي در تماس باشيد. مجموعه تحت مديريت مهندس نوري پور برگذار كننده دوره هاي حضوري و غير حضوري ثروت افريني، فنون معامله ، سرمايه گذاري، بازار بورس ايران و  ارزهاي ديجيتال....با بهترين كيفيت مي باشند. ايشان خالق استراتژي معاملاتي لاك پشت طلايي در ايران  مي باشند.

درباره وبسايت پولدارباشي بيشتر بدانيد.

واحد نظارت سايت پولدار باشي:

۰۹۱۲۰۸۰۶۷۷۴

واحد پشتيباني خريد از سايت:

۰۹۰۵۴۱۲۰۱۱۰

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۹:۲۷ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

آجيل – خشكبار در فروشگاه نعمتي

مصرف آجيل به عنوان بخشي از يك رژيم غذايي سالم و متعادل، براي حفظ سلامت قلب بسيار مفيد است. در حقيقت مصرف گردو، بادام و ساير مغزها باعث كاهش كلسترول خون مي‌شود و از آنجا كه شرايط نگهداري و حمل اين مواد به محل كار يا مدرسه نيز بسيار راحت است، مي‌توان به عنوان ميان‌وعده‌اي مغذي نيز از آنها استفاده كرد. مصرف آجيل و مغز دانه‌ها را مي‌توان به نوعي چالش و بحث تشبيه كرد. اضافه كردن آجيل به رژيم غذايي برخي افراد ايدئال است و از طرف پزشكان و متخصصان تغذيه توصيه مي‌شود.

محصولات فروشگاه خشكبار نعمتي بسيار با كيفيت است و با استقبال هموطنان مواجه شده است.

در فروشگاه نعمتي كيفيت و اصالت را تجربه كنيد.

محصولات اين فروشگاه خشكبار نعمتي موارد زير را در بر مي گيرد:

براي كسب اطلاعات بيشتر به وبسايت آجيل و خشكبار نعمتي مراجعه نماييد.

تماس:

09129643345

 


برچسب: آجيل – خشكبار در فروشگاه نعمتي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۵:۱۷ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

فروشگاه آجيل و خشكبار نعمتي

مصرف آجيل به عنوان بخشي از يك رژيم غذايي سالم و متعادل، براي حفظ سلامت قلب بسيار مفيد است. در حقيقت مصرف گردو، بادام و ساير مغزها باعث كاهش كلسترول خون مي‌شود و از آنجا كه شرايط نگهداري و حمل اين مواد به محل كار يا مدرسه نيز بسيار راحت است، مي‌توان به عنوان ميان‌وعده‌اي مغذي نيز از آنها استفاده كرد.

مصرف آجيل و مغز دانه‌ها را مي‌توان به نوعي چالش و بحث تشبيه كرد. اضافه كردن آجيل به رژيم غذايي برخي افراد ايدئال است و از طرف پزشكان و متخصصان تغذيه توصيه مي‌شود.

آجيل منبع غني از اين مواد غذايي است:

اسيد چرب امگا ۳

چربي تك غيراشباع و چربي چند غيراشباع

فيبر غذايي                 

ويتامين آ، ب و اي

مواد معدني (پتاسيم، منيزيم، كلسيم و آهن)

استرول‌هاي گياهي

آرجنين

 

محصولات فروشگاه خشكبار نعمتي بسيار با كيفيت است و با استقبال هموطنان مواجه شده است.

شعار اين فروشگاه اصالت و كيفيت، تحويل به موقع  مي باشد.

محصولات اين فروشگاه خشكبار نعمتي موارد زير را در بر مي گيرد:

شيريني(پولكي، شيريني، سوهان، نقل)

شكلات(بيسكوييت، شكلات)

پك هاي كادويي و شركتي

زعفران

تخمه

ادويه

تنقلات

كافي ها

سوغات

آجيل ( آجيل مخلوط ، پسته، فندوق، بادام، گردو، نخودچي)

خشكبار(ميوه خشك ، الوجات و برگه ها)

 

براي كسب اطلاعات بيشتر به وبسايت آجيل و خشكبار نعمتي مراجعه نماييد.

تماس:

09129643345

 


برچسب: فروشگاه آجيل و خشكبار نعمتي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۹:۰۳ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

ويزاي تحصيلي

با تحصيل در خارج از شما  دنياي جديدي را تجربه مي كنيد. مطالعه در يك كشور جديد ممكن است چشم شما را به سمت فرهنگ، تاريخ و يك زبان جديد باز كند. عمده هدف دانشجويان از تحصيل در يك كشور خارجي انتخاب آن كشور براي كار و ادامه زندگي است يعني مهاجرت اما خوب تحصيل در خارج از كشور با هدف يادگيري بهتر و برخورداري از كيفيت بهتر آموزش براي خدمت رساني انجام مي شود بنابراين بسيار مهم است كه دانشجو براي تحصيل در خارج از كشور با دقت منابع مطمئن را مطالعه كند تا بتواند مناسب ترين مقصد را براي تحصيل و احتمالاً زندگي خود برگزيند.

شرايط اخذ ويزاي تحصيلي كانادا
كانادا يكي از بهترين كشورهاي جهان است كه با داشتن برترين دانشگاه ها و اساتيد برجسته، همچنان محل آموزشي مناسبي براي ادامه تحصيل به شمار آيد‌. بنابراين هر ساله تعداد زيادي از ايرانيان تمايل دارند تا با دريافت اقامت موقت كانادا شرايط بسيار مناسبي را براي كسب مدارك عالي از دانشگاه ها و كالج هاي كانادا به دست آورند.

لازم است بدانيد كه براي اخذ ويزاي دانشجويي كانادا بايد در اولين مرحله بتوانيد از سفارت كانادا وقت سفارت بگيريد تا با بررسي افسر مهاجرت كانادا و همچنين ارائه دادن مدارك شخصي از جمله مدرك تحصيلي خود بتوانيد اجازه ورود به كانادا را به دست آوريد.

اما از آنجايي كشور كانادا در ايران فاقد سفارت مي باشد بنابراين لازم است تا متقاضيان براي انجام انگشت نگاري و ارائه دادن عكس بيومتريك از طريق يكي از كشورهاي تركيه، ارمنستان، امارت و يا آذربايجان اقدام نمايند. البته خوب است بدانيد كه براي اخذ ويزاي دانشجويي كانادا  شرايط متفاوتي وجود دارد كه در  ادامه به آنها خواهيم پرداخت.

نحوه دريافت ويزاي تحصيلي كانادا
شما در سه موقعيت مختلف مي توانيد جهت دريافت ويزاي تحصيلي كانادا اقدامات لازم را انجام دهيد:

قبل از وارد شدن به كانادا كه غالباً فرد متقاضي با گرفتن وقت سفارت و تهيه پاسپورت و همچنين ارائه دادن مدارك تحصيلي خود مي تواند قبل از سفر به كانادا اين نوع ويزاي مسافرتي را تهيه نماييد.

در لحظه ورود به كانادا كه اصولاً هيچ يك از ايرانيان نمي توانند از چنين موقعيتي در زمان ورود به كانادا استفاده نمايند.

بعد از وارد شدن به كانادا كه تنها به دارندگان ويزاي دانشجويي و يا دارندگان ويزاي كار تعلق مي گيرد، پس هر مهاجري نمي تواند پس از وارد شدن به كانادا در مراكز آموزشي اين كشور تحصيل داشته باشند.

كار در كانادا با ويزاي دانشجويي
يكي از مزاياي تحصيل در كانادا فراهم آمدن شرايط كار براي متقاضي اخذ ويزاي دانشجويي در كانادا مي باشد، به اين صورت كه اصولاً دانشجويان هم زمان با دوران تحصيل خود مي توانند در كانادا تا سقف ۲۰ ساعت در طول ايام هفته مشغول به كار باشند.

در اين صورت پس از فارغ التحصيلي در كانادا با درخواست يكي از موسسات كار و يا شركت هاي دولتي و يا خصوصي به سفارت در اين كشور مي توانند مجوز كار را در كانادا براي هميشه به دست آورند و به دنبال اين امر مي توانند اقامت دائم را داشته باشند.

خوب است بدانيد هر فردي در كشور كانادا با داشتن ويزاي تحصيلي معتبر و داشتن شرايط لازم پس از فارغ التحصيلي مي تواند در محوطه دانشگاه كار كند و يا به صورت كارورزي، دانشجوي مشترك، پاره وقت در ادارات دولتي، تمام وقت در ادارات و شركت هاي دولتي و يا خصوصي و همچنين كار اشتراكي براي خود منبع درآمدي داشته باشد.

تماس:

02122749188

براي كسب اطلاعات بيشتر به وبسايت موسسه مهاجرتي مشيري مراجعه نماييد.

 

 

 


برچسب: ويزاي تحصيلي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 2
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۵:۰۹ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

ويزاي تحصيلي  

 

با تحصيل در خارج از شما  دنياي جديدي را تجربه مي كنيد. مطالعه در يك كشور جديد ممكن است چشم شما را به سمت فرهنگ، تاريخ و يك زبان جديد باز كند. عمده هدف دانشجويان از تحصيل در يك كشور خارجي انتخاب آن كشور براي كار و ادامه زندگي است يعني مهاجرت اما خوب تحصيل در خارج از كشور با هدف يادگيري بهتر و برخورداري از كيفيت بهتر آموزش براي خدمت رساني انجام مي شود بنابراين بسيار مهم است كه دانشجو براي تحصيل در خارج از كشور با دقت منابع مطمئن را مطالعه كند تا بتواند مناسب ترين مقصد را براي تحصيل و احتمالاً زندگي خود برگزيند.

شرايط اخذ ويزاي تحصيلي كانادا
كانادا يكي از بهترين كشورهاي جهان است كه با داشتن برترين دانشگاه ها و اساتيد برجسته، همچنان محل آموزشي مناسبي براي ادامه تحصيل به شمار آيد‌. بنابراين هر ساله تعداد زيادي از ايرانيان تمايل دارند تا با دريافت اقامت موقت كانادا شرايط بسيار مناسبي را براي كسب مدارك عالي از دانشگاه ها و كالج هاي كانادا به دست آورند.

لازم است بدانيد كه براي اخذ ويزاي دانشجويي كانادا بايد در اولين مرحله بتوانيد از سفارت كانادا وقت سفارت بگيريد تا با بررسي افسر مهاجرت كانادا و همچنين ارائه دادن مدارك شخصي از جمله مدرك تحصيلي خود بتوانيد اجازه ورود به كانادا را به دست آوريد.

اما از آنجايي كشور كانادا در ايران فاقد سفارت مي باشد بنابراين لازم است تا متقاضيان براي انجام انگشت نگاري و ارائه دادن عكس بيومتريك از طريق يكي از كشورهاي تركيه، ارمنستان، امارت و يا آذربايجان اقدام نمايند. البته خوب است بدانيد كه براي اخذ ويزاي دانشجويي كانادا  شرايط متفاوتي وجود دارد كه در  ادامه به آنها خواهيم پرداخت.

نحوه دريافت ويزاي تحصيلي كانادا
شما در سه موقعيت مختلف مي توانيد جهت دريافت ويزاي تحصيلي كانادا اقدامات لازم را انجام دهيد:

قبل از وارد شدن به كانادا كه غالباً فرد متقاضي با گرفتن وقت سفارت و تهيه پاسپورت و همچنين ارائه دادن مدارك تحصيلي خود مي تواند قبل از سفر به كانادا اين نوع ويزاي مسافرتي را تهيه نماييد.

در لحظه ورود به كانادا كه اصولاً هيچ يك از ايرانيان نمي توانند از چنين موقعيتي در زمان ورود به كانادا استفاده نمايند.

بعد از وارد شدن به كانادا كه تنها به دارندگان ويزاي دانشجويي و يا دارندگان ويزاي كار تعلق مي گيرد، پس هر مهاجري نمي تواند پس از وارد شدن به كانادا در مراكز آموزشي اين كشور تحصيل داشته باشند.

كار در كانادا با ويزاي دانشجويي
يكي از مزاياي تحصيل در كانادا فراهم آمدن شرايط كار براي متقاضي اخذ ويزاي دانشجويي در كانادا مي باشد، به اين صورت كه اصولاً دانشجويان هم زمان با دوران تحصيل خود مي توانند در كانادا تا سقف ۲۰ ساعت در طول ايام هفته مشغول به كار باشند.

در اين صورت پس از فارغ التحصيلي در كانادا با درخواست يكي از موسسات كار و يا شركت هاي دولتي و يا خصوصي به سفارت در اين كشور مي توانند مجوز كار را در كانادا براي هميشه به دست آورند و به دنبال اين امر مي توانند اقامت دائم را داشته باشند.

خوب است بدانيد هر فردي در كشور كانادا با داشتن ويزاي تحصيلي معتبر و داشتن شرايط لازم پس از فارغ التحصيلي مي تواند در محوطه دانشگاه كار كند و يا به صورت كارورزي، دانشجوي مشترك، پاره وقت در ادارات دولتي، تمام وقت در ادارات و شركت هاي دولتي و يا خصوصي و همچنين كار اشتراكي براي خود منبع درآمدي داشته باشد.

تماس:

02122749188

براي كسب اطلاعات بيشتر به وبسايت موسسه مهاجرتي مشيري مراجعه نماييد.

 

 

 


برچسب: ويزاي تحصيلي  ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۴:۲۹ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)