mycustomer mycustomer .

mycustomer

خونريزي غير طبيعي

خونريزي غير طبيعي به زماني اطلاق مي‌شود كه فرد در دوره پريود بيشتر از حد معمول خون از دست بدهد. ازآنجايي‌كه خونريزي غيرنرمال در اثر وجود برخي بيماري‌ها در بخش رحم رخ مي‌دهد، مي‌بايست جدي گرفته شود. شما مي‌توانيد با مراجعه به مطب دكتر مظاهري، مشكل پيشرو با يك پزشك متخصص در ميان گذاشته و از طريق آزمايشات لازم بيماري خود را تشخيص دهيد.

  اساساً سيكل طبيعي پريود هر 25 الي 30 روز رخ مي‌دهد. در اين دوره 2 الي 6 روز خونريزي ادامه پيدا كرده و فرد حدود 20 الي 60 سي‌سي خون در هر بار دفع از دست مي‌دهد. اگر دوره پريود شما به شكل نامنظم است و خارج از يك سيكل طبيعي رخ مي‌دهد، مي‌بايست براي پيداكردن علت اين موضوع به يك پزشك متخصص مراجعه كنيد.

تشخيص بيماري از طريق خونريزي غير طبيعي رحم

معاينه رحم و غربالگري آن در درجه اول از طريق معاينات عمومي و لگني صورت مي‌گيرد. ممكن است پزشك با بررسي الگو عادت ماهيانه نسبت به وجود برخي اختلالات شك كند. در قدم بعد با استفاده از آزمايش‌هاي تشخيصي و تكميلي همچون آزمايش خون، سونوگرافي، نمونه‌برداري از رحم و يا MRI وضعيت رحم، تخمدان‌ها و واژن بيمار بررسي مي‌شود. هر يك از روش‌هاي ذكر شده، مي‌بايست توسط يك پزشك متخصص و در محيط بهداشتي صورت بگيرد. نتايج حاصل از تست مي‌تواند در تشخيص بيماري‌هايي همچون عفونت واژن، سرطان رحم و يا حتي تشخيص سلول‌هاي پيش سرطاني كمك كند.

علل خونريزي غير طبيعي در زنان

عوامل غير هورموني

عوامل هورموني

درمان خونريزي غير طبيعي

درمان اين معضل، وابستگي بسياري به علت بروز آن دارد. پزشك تنها با بررسي و كشف علت خونريزي مي‌تواند مي مسير درست درمان را براي شما تعريف كند. به طور معمول خونريزي‌هاي غير طبيعي اگر در اثر عوامل هورموني شكل نگرفته باشند، نياز به جراحي و درمان‌هاي جدي دارند. اما درصورتي‌كه عوامل هورموني همچون كم‌كاري و يا پركاري تيروئيد منجر به افزايش حجم خون قاعدگي شده باشد، درمان‌هاي دارويي كارساز خواهد بود. سخن پاياني خونريزي غير طبيعي رحم با ايجاد مشكلاتي همچون كم‌خوني، سلامت بانوان را به خطر مي‌اندازد. ازآنجايي‌كه اين موضوع گاهاً در اثر ابتلاي فرد به يك بيماري رخ مي‌دهد، پيگيري و درمان آن اهميت زيادي دارد. در مطب دكتر مظاهري تكنيك‌هاي مؤثري جهت كشف علت خون‌ريزي‌هاي غير طبيعي به كار گرفته مي‌شود.

 


برچسب: خونريزي غير طبيعي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۸:۱۳ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

فروشگاه ارمغان كيدز مخصوص سيسموني

خريد سيسموني يكي از زيباترين و خاطره انگيزترين خريدهايي است كه خانم ها و آقايان در طول زندگي خود انجام مي شوند. شوق پدر و مادر شدن و به دنيا آوردن فرزند دلبندتان به باعث مي شود به دنبال خريد وسايل ريز و درشت و زيبا براي كودكتان باشيد. اما آيا خريد وسايل را با ميزان بودجه اي كه در دست داريد سنجيده ايد؟ دقيقا مي دانيد كه چه وسايلي ضروري و چه وسايلي غير ضروري هستند؟ سيسموني يكي از خريدهايي است كه تقريبا همه افراد آن را براي اولين بار انجام داده و تجربه اي براي انجام آن ندارند. در اين بخش قصد داريم مهم ترين نكات در راهنماي خريد سيسموني را در اختيار شما قرار دهيم تا اگر شما نيز نوزاد زيبايي در راه داريد، با فراغ بال بيشتري به دنبال خريد وسايل باشيد.

بسياري از افراد دوست دارند سيسموني كاملي داشته باشند تا جايي كه در برخي از مواقع چيزهاي غير ضروري را نيز تهيه مي كنند ، وسايلي كه بعد از گذشت مدتي تازگي خود را هم از دست مي دهند و به انباري يا سطل آشغال خانه منتقل مي شوند.

قبل از آن كه وسايل ضروري و غير ضروري را در راهنماي خريد سيسموني  به شما معرفي كنيم، بهتر است نكات مهمي را قبل از خريد و انتخاب وسايل بدانيد. اين نكات به شما كمك مي كند تا بتوانيد تمامي وسايل مورد نظرتان را تهيه كنيد و از خريد هاي اضافي جلوگيري كنيد.

در راهنماي خريد سيسموني به چه نكاتي توجه كنيم؟

تهيه ليست اقلام ضروري

مديريت هزينه

بازديد از فروشگاهاي اينترنتي

اقدام به خريد بعد از تعيين جنسيت

در نظر گرفتن اندازه ابعاد اتاق كودك

نزديك بودن به زمان جابه جايي منزل

اگر مي خواهيد بدانيد چگونه يك سيسموني خوب تهيه كنيد از مشاورين ما در فروشگاه سيسموني ارمغان كيدز بهره ببريد.

يكي از بهترين ها در زمينه فروش سيسموني و لباس كودك و نوجوان فروشگاه سيسموني ارمغان كيدز است كه از اين پس قادر است علاوه بر فروش حضوري، فروش اينترنتي محصولات را جهت رفاه حال مشتريان گرامي تحت عنوان “ارمغان كيدز” ارايه دهد.

براي كسب اطلاعات بيشتر به وبسايت فروشگاه ارمغان كيدزمراجعه نماييد.

آدرس: تهران، خيابان وليعصر، روبروي درب اصلي پارك ملت، جنب رستوران ياس

شماره تماس: 02126200023

فكس: ۲۲۰۵۲۵۳۶

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۳:۱۲ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

شركت كاج طلايي آفاق را بشناسيم

عايق صوتي (Soundproofing) چيست؟

عايقي كه ميزان انتقال انرژي صوتي (با توجه به منبع توليد صدا و همچنين گيرنده ي صدا) را كاهش مي‌دهد عايق صوتي مي‌گويند. در واقع به هر پوششي كه براي كاهش و يا مقابله با انتقال صوت يا همان آلودگي صوتي استفاده گردد، عايق صوت مي‌گويند. اين عايق باعث حذف و يا جذب صوت مي‌شود.

 

طبيعت و مكانيزم هاي انتقال صوت در ساختمان

هوابردي يا هوايي

ضربه اي يا كوبه اي

صداهاي هوابردي يا هوايي: اين صداها، صداهايي هستند كه در هوا به وجود مي‌آيند مانند صداي صحبت كردن، صداي اتومبيل هاي موجود در سطح شهر و خيابان ها، صداي تلوزيون، سينماي خانگي و …

 

صداهاي ضربه اي يا كوبه اي: اين صدا ها توسط كوبيدن يا ضربه زدن ايجاد مي‌شود مانند: بستن درب، صداي راه رفتن افراد طبقه بالايي آپارتمان ها و …

 

نكته قابل توجه: عايق هاي صوتي اين قابليت را دارند كه بدون استفاده از پارامتر فاصله و همچنين بدون در نظر گرفتن اشياء و موانع موجود بر سر مسير صدا، مانع انتقال امواج صوتي ناخواسته شوند.

 

فوايد استفاده از عايق صوتي

كاهش و كنترل سر و صدا

كاهش نشست صدا از محيط خارج به داخل منزل و يا از اتاق مجاور

بهبود صدا در اتاق ها

محدود كردن سر و صداي ناخواسته و ناخوشايند

انواع عايق هاي صوتي

پشم شيشه

پشم سنگ

فوم شانه تخم مرغي

پنل آكوستيكي

عايق صوتي پلي يورتان پاششي

پلي استايرن

پنل گچي

عايق صوتي سربي

ديوارهاي پوششي كناف

كاشي و صفحات ساخته شده از فيبرهاي سلولوزي

كاشي هايي از فيبر هاي معدني

كاشي هاي فلزي سوراخ دار

فوم صداگير تركيبي

فوم پلي اتيلن

شركت مهندسي كاج طلايي آفاق  با تكيه بر كادر مجرب و سوابق 20 ساله مديران در صنعت ساختمان و عايق كاري در كشور اسپانيا هم اكنون اين افتخار را دارد كه فن آوري هاي جديد عايق كاري در دنيا را براي اولين بار در ايران عرضه نمايد.

فهرست محصولات و خدمات:

رنگ هاي صنعتي

كفپوشهاي اپوكسي و پلي يورتان

سيستم هاي محافظت از سازه از حريق

سيستم هاي آببند پليمري

پوشش محافظتي پلي يورتان

محصولات و خدمات شركت به شرح زير ميباشد:

الف . پوششهاي ضدحريق سازه: Passive Fire Protection

ب. عايق حرارتي و صوتي پلي يورتان پاششي و تزريق

ج. كيت پلي

د. پوششهاي صنعتي پلي يوريا

ه. كفپوشهاي صنعتي پلي يورتان و اپوكسي

و. پوشش هاي آببندي پليمري

براي كسب اطلاعات بيشتر به وبسايت شركت مهندسي كاج طلايي آفاق  مراجعه نماييد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۱:۰۲ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

پولدار باشي

شرايطي را سپري مي‌كنيم كه بي‌استفاده ماندن چند صد هزار تومان هم صرفه اقتصادي ندارد و بهتر است همان را هم در يكي از بازارهاي مالي سرمايه‌ گذاري كنيم. اما قبل از اين كار بايد تكليف‌مان را با خودمان مشخص كنيم و ببينيم از از سرمايه‌گذاري‌مان چه مي‌خواهيم و چه توقعي از بازار مالي مورد نظرمان داريم. بعد شناختي از بازارهاي مالي و فراز و نشيب‌هاي سود و زياني كه داشته‌اند به دست آوريم و مناسب‌ترين‌شان را انتخاب كنيم.بي‌شك يكي از انتخاب‌هاي مهم هر سرمايه‌گذار، انتخاب بازار مناسب براي سرمايه‌گذاري است. اين بازار با توجه به ريسك‌پذيري فرد، ميزان سرمايه و دانش و مهارت فرد، متفاوت است. در ميان بازارهاي موجود، يكي از انتخاب‌هاي جذاب براي سرمايه‌گذاري، با شرايط شما كدام بازار مي تواند باشد است؟

براي بهره گيري از مشاوران ما با ما در پولدارباشي در تماس باشيد. مدير اين مركز مهندس نورپوري  داراي مقالات بين المللي و فارغ التحصيل فوق ليسانس مديريت بازرگاني  با گرايش بازاريابي هستند. تحصيلات دوره ليسانس ايشان در رشته مهندسي صنايع گرايش برنامه ريزي و تحليل سيستم ها بوده است. ايشان دارنده مدرك تحليل تكنيكال از كاونديش كالج انگلستان تحليل گر و معامله گر بازار بورس و آتي سكه و زعفران هستند. ايشان خالق استراتژي معاملاتي لاك پشت طلايي در ايران  هستند . مجموعه تحت مديريت مهندس نوري پور برگذار كننده دوره هاي حضوري و غير حضوري ثروت افريني، فنون معامله ، سرمايه گذاري، بازار بورس ايران و  ارزهاي ديجيتال....با بهترين كيفيت مي باشند.

درباره وبسايت پولدارباشي بيشتر بدانيد.

منبع:

واحد نظارت سايت پولدار باشي:

۰۹۱۲۰۸۰۶۷۷۴

واحد پشتيباني خريد از سايت:

۰۹۰۵۴۱۲۰۱۱۰

 

 


برچسب: پولدار باشي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۷:۰۷ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

فروشگاه تجهيزات زيبايي آنا

سلامتي و درخشندگي پوست صورت در زيبايي ظاهري ما تاثير چشمگيري دارد. پوست شفاف، صاف و زيباي دوران جواني با گذر عمر دستخوش تغييراتي مي‌شود كه تا حدي قابل پيشگيري هستند. اگر راه هاي مراقبت از پوست صورت را بدانيد و به دقت از آن‌ها پيروي كنيد، مي‌توانيد پيري پوست را تا سال‌ها به تاخير بيدازيد.   راه هاي مراقبت از پوست صورت را جدي بگيريد

آيا مي‌دانيد كه واقعاُ چه نوع پوستي داريد؟ شايد بدانيد كه پوست‌تان خشك، چرب يا حساس است. شايد هم در تشخيص نوع پوست اشتباه كرده باشيد. دانستن نوع پوست بسيار مهم است. خريد محصولات مراقبت پوستي كه براي پوست شما طراحي نشده‌اند، نه تنها مفيد نخواهند بود بلكه ممكن است باعث بدتر شدن خشكي، جوش‌ها و ديگر مشكلات پوستي شود.

مجموعه انا يك فروشگاه تخصصي در زمينه لوازم مراقبت از پوست و زيبايي است كه همواره مي كوشد تا در ارائه محصولات خود براي مراقبت از پوست، كيفيت و استانداردها را در اولويت قرار دهد.

ما در آنا مشتاقانه آماده شنيدن نقطه نظرات و پيشنهادات شما هستيم علاوه بر اين در صورتي كه نياز شما از طريق فرم تماس بر طرف نشد، مي‌توانيد از طريق روش‌هاي زير با ما در تماس باشيد.

براي مشاهده محصولات به وبسايت فروشگاه تجهيزات زيبايي آنا مراجعه نماييد.


برچسب: فروشگاه تجهيزات زيبايي آنا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۷:۰۳ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

اكسپرس اينتري (CRS)

كانادا يكي از مهاجر پذير ترين كشورهاي دنيا است. اين كشور با توجه به رفاه اجتماعي بالا، شرايط كاري مناسب، سيستم آموزشي قوي و كيفيت زندگي بالا جز جذاب ترين كشورها براي مهاجران است.

كانادا براي جذب مهاجران برنامه ها و ويزاهاي مختلفي را تدوين كرده است. يكي از جديدترين برنامه هاي مهاجرتي كانادا كه طرفداران زيادي داشته و بسياري با استفاده از آن به كانادا مهاجرت كرده اند، سيستم مهاجرتي اكسپرس اينتري كانادا Express Entry است.

در اكسپرس انتري يا ورود سريع كانادا، متقاضيان مهاجرت با توجه به برخي معيارها همانند سن، تحصيلات، شغل و سابقه كاري رتبه بندي شده و افرادي كه بالاترين امتياز ها را كسب كنند، مي توانند اقامت كانادا را دريافت كنند.

اكسپرس انتري يا برنامه ورود سريع به كانادا يك سيستم مهاجرتي است كه در سال 2015 براي سهولت پذيرش مهاجران و اقامت سريع آن ها در كانادا ايجاد شد.

هدف اصلي راه اندازي اين سيستم، تامين نيروي كار جديد براي اقتصاد رو به رشد و تشنه كانادا است.

با وجود اكسپرس انتري، كانادا نيروهاي با مهارت را به كشور خود جذب كرده و در ازاي تضمين پيشرفت كشورش، اقامت كانادا را به آن ها اعطا مي كند.

مراحل Express Entry
 

مرحله اول

اولين قدم در برنامه اكسپرس اينتري ايجاد يك پروفايل به صورت آنلاين هست. براي تشكيل اين پروفايل، اطلاعات زير را بايد وارد كنيد:

سن

تخصص كاري

تجربه كار

مهارت زبان

تحصيلات و ساير جزئياتي كه براي ارزيابي مفيد خواهد بود.

 

اگر براي يكي از چهار برنامه هاي اكسپرس اينتري، واجد شرايط باشيد وارد مرحله رتبه بندي (pool) مي شويد. توجه داشته باشيد، هنگامي كه در مرحله رتبه بندي هستيد ميتوانيد با شركت هاي كانادايي براي پيدا كردن شغل در ارتباط باشيد.

مرحله دوم

براساس سيستم جامع رتبه بندي اكسپرس اينتري (CRS) ، از متقاضيان حائز بالاترين رتبه (بالاترين امتياز) در مجموعه دعوت مي شود تا براي اقامت دائم اقدام كنند. CRS يك سيستم امتياز دهي است كه براي ارزيابي نمايه نامزدها استفاده مي شود.
لازم است بدانيد، در اين مرحله متقاضيان براي داشتن پيشنهاد شغلي، دعوتنامه از يكي از استان هاي كانادا، سابقه و مهارت هاي شغلي امتياز دريافت مي‌كنند. فقط براي متقاضياني كه بالاترين امتياز را دارند، دعوتنامه ارسال مي‌شود.

در صورت دريافت دعوتنامه، متقاضي تنها ۶۰ روز فرصت دارد تا درخواست اقامت دائم خود را ارسال كند.
پرونده هاي اقامت دائم از طريق اكسپرس اينتري، در كمتر از شش ماه بررسي مي‌‌شوند.  پروفايل متقاضيان در اكسپرس اينتري تنها ۱۲ ماه اعتبار دارد و اگر در اين مدت، متقاضي دعوتنامه خود را دريافت نكند از سيستم خارج مي‌شود و ميتواند مجدداً پروفايل ايجاد كند.

تماس:

02122749188

منبع:

https://moshiriconsulting.com/

 

 


برچسب: اكسپرس اينتري (CRS)،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۱۵:۲۶ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

مهاجرت خوداشتغالي

درباره مهاجرت خوداشتغالي

مهاجرت خوداشتغالي يكي از بهترين برنامه هاي مهاجرتي براي افراد خوداشتغال مي باشد كه بدون نياز به سرمايه گزاري يا داشتن نمره آيلتس بالا ميتوانيد براي اقامت دائم كانادا اقدام كنيد. اقامت دائم كانادا از طريق اين برنامه به تمام اعضاي خانواده تعلق ميگيرد.

متقاضيان اين برنامه بايد افسر مهاجرتي را قانع كنند كه پس از دريافت اقامت دائم كسب و كار خود را در كانادا ادامه ميدهند و از همين راه كسب درآمد و به پيشرفت هنر يا ورزش كانادا كمك خواهند كرد. براي قوي تر شدن پرونده شما، دفتر ما با مشاورين رسمي كسب و كار در كانادا همكاري ميكند تا طرح تجاري (Business Plan) مختص به رشته كاري شما و شرايط اقتصادي كانادا تهيه كند.

افراد خوداشتغال از طريق دو گروه (هنرمندان و فعالان امور فرهنگي؛ ورزشكاران و فعالان امور ورزشي) ميتوانند براي اقامت دائم كانادا اقدام كنند.

فرد خوداشتغال به كسي گفته ميشود كه كارمند كسي نباشد و از طريق كسب و كار خودش كسب درآمد ميكند. فرد خوداشتغال به هيچ عنوان نبايد از شركتي يا شخصي حقوق به عنوان كارمند دريافت كرده باشد.

با وجود اينكه اداره مهاجرت كانادا هيچ سرمايه حداقلي براي متقاضيان اين برنامه اعلام نكرده است، متقاضيان اين برنامه بايد پشتيوانه مالي مناسبي داشته باشند و مدارك مالي قوي ارائه دهند. داشتن سرمايه لازم براي شروع كسب و كار خود در كانادا شانس شما را افزايش ميدهد و دفتر ما ميزان اين سرمايه را بر اساس رشته كاري شما، تعداد اعضا خانواده و طرح تجاري (Business Plan) به شما توصيه ميكند.

پس از اينكه افسر مهاجرت توجيح شود كه شما فرد خوداشتغال هستيد، پرونده شما از طريق سيستم امتيازبندي بررسي ميشود.

يكي از پيچيدگي هاي اين برنامه، ثابت كردن سابقه خوداشتغالي است. شما با داشتن مدارك كاري كامل ميتوانيد ثابت كنيد كه خوداشتغال هستيد. با توجه به تعداد زياد حرفه هاي خوداشتغالي، مدارك مورد نياز هر رشته متفاوت است و دفتر ما براي قوي تر كردن پرونده شما تمام اطلاعات و مدارك لازم را براي هر رشته خوداشتغالي در اختيار شما ميگذارد و در تكميل آن شما را ياري مي كند.

 

قبل از بررسي شرايط برنامه مهاجرت خود اشتغالي به كانادا اين سوال مطرح ميشود كه منظور از فرد خود اشتغال در سيستم مهاجرت به كانادا چيست؟

فرد خوداشتغال نيروي كار خارجي است كه تمام شرايط مهاجرت خوداشتغالي كه در زير اشاره شده است، را داشته باشد و علاوه بر همه آنها آفيسر مهاجرت را قانع كند كه توانايي راه اندازي بيزينس شخصي خود را دارد. داشتن سابقه مرتبط و هم چنين تصميم داشتن براي امرار معاش از مسير خود اشتغالي كه در آن تسلط داريد، كليد موفقيت در اخذ اقامت دايم كانادا از طريق خود اشتعالي است.

سابقه كار مرتبط

تمايل به خود اشتغال ماندن در كانادا

داشتن تمايل و توانايي در جهت كمك ويژه به فعاليت تجاري خاصي در كانادا

همچنين فرد متقاضي مهاجرت به كانادا از طريق خود اشتغالي بايد اثبات كند كه توانمندي راه اندازي كسب و كار را در كانادا داشته و ميتواند براي خود موقعيت شغلي ايجاد كند. اثبات اين موضوع از طرق مختلفي ممكن است.

براي كسب اطلاعات بيشتر به وبسايت موسسه مهاجرتي مشيري مراجعه نماييد.

تماس:

02122749188

 

 


برچسب: مهاجرت خوداشتغالي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۳۷:۰۱ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

سرمايه گذاري در بورس

تا همين چند سال‌ اخير، اكثر مردم تنها راه پس‌انداز يا حتي سرمايه‌گذاري كردن را نگهداري پول‌هاي خود در بانك مي‌دانستند. دليلش هم اين بود كه با ساير روش‌هاي سرمايه‌گذاري آشنايي نداشتند. مثلاً آن‌ها نمي‌دانستند كه يك فرد عادي مي‌تواند با سرمايه‌گذاري در واحدهاي يك شركت توليدي، به اندازه دارايي خود در مالكيت آن‌ شركت مشاركت كند. يا اينكه به اندازه دارايي خود در يك شركت سرمايه‌گذاري سهيم شود.

حال سوال اين است كه آيا يك فرد عادي مي‌تواند با سرمايه اندك خود، در سرمايه‌گذاري‌هاي بزرگ شريك شود؟ پاسخ اين سوال مثبت است. بازار سرمايه و به ويژه بازار بورس اوراق بهادار اين امكان را فراهم مي‌كند تا هر فرد به ميزان دارايي و سرمايه‌اي كه دارد در يك يا چند شركت بزرگ سرمايه‌گذاري كند، و در سود آن‌ها شريك شود.

دو تصور كاملا متضاد درباره بورس وجود دارد؛ بعضي‌ها به اشتباه آن را بسيار ساده و راحت تلقي مي‌كنند و بعضي‌ها بورس را به‌شدت پيچيده و دست نيافتني مي‌دانند. سرمايه‌گذاري غيرمستقيم پاسخ درست به اين دو اشتباه است.

سرمايه گذاري در بورس

سرمايه گذاران در تلاش‌اند تا با سرمايه گذاريِ پول در گردش خود، درآمد به دست آورده و سرمايه خود را توسعه بخشند. سرمايه گذاري در بورس يكي از بهترين روش‌هاي افزايش سرمايه است.

بورس بازاري مكاني است كه بين خريدار و فروشنده، خريد و فروش صورت مي‌گيرد. در بازار بورس 2 نوع دارايي خريد و فروش مي‌شود. اين دارايي‌ها عبارت‌اند از: دارايي‌هاي واقعي مانند زمين، ماشين و دارايي‌هاي مالي مانند اسناد و اوراق مشاركت شركت‌ها.

 

در ادامه با مزاياي مختلف سرمايه گذاري در بورس آشنا مي‌شويد:

كسب سود

مهم ترين هدف افرادي كه در بورس سرمايه گذاري مي‌كنند، كسب سود است. بازار بورس بازاري متغير و با ريسك بالا است، در نتيجه افزايش و كاهش قيمت‌ها را نمي‌توان به صورت دقيق حدس زد و ميزان بازده مالي قابل محاسبه نيست. كسب موفقيت در اين بازار كه داراي پتانسيل بالايي براي سودآوري است نياز به مطالعه و دانش كافي دارد.

سود در بازار بورس از 2 محل به دست ميايد:

سود نقدي كه پس از برگزاري مجمع سالانه به شركت كنندگان در بورس تعلق مي‌گيرد.

كسب سود از طريق اختلاف ارزش سهم خريده شده از ارزش جديد سهم (در صورتي كه ارزش جديد روندي افزايشي داشته باشد).

 

حمايت قانوني

تمام معاملات و فعاليت‌هاي بازار بورس زير نظر سازمان بورس و به شكل قانوني انجام مي‌پذيرد. سرمايه گذاران در اين عرصه از حمايت قانوني برخوردار هستند. بهتر است قبل از ورود به بازار بورس قوانين اين حوزه را مطالعه كنيد.

 

نقد شوندگي بي دردسر

در اكثر سرمايه گذاري‌ها مانند ملك زمان نامشخصي طول مي‌كشد تا سرمايه‌تان را بفروشيد و نقدينگي به دست آوريد. در سرمايه گذاري بورس شما در كمترين زمان سهم خود را فروخته و نقدينگي (حداكثر در 2 روز كاري) به حسابتان بازمي گردد.

 

سرمايه گذاري با هر مبلغي كه داريد

در بازار بورس نياز به مبالغ هنگفت براي ورود نداريد. شما با حداقل 100 هزار تومان مي‌توانيد سهام خريد و فروش كنيد. اين در حالي است كه براي شروع بسياري از كسب و كارها به مبالغ هنگفتي نياز است.

 

معافيت مالياتي

ماليات موجب كاهش سود شركت مي‌شود. سود حاصل در سرمايه گذاري در بورس در ايران و بسياري از كشورهاي جهان داراي معافيت مالياتي است. همچنين شركت‌هايي كه به بورس راه پيدا مي‌كنند مي‌توانند از تخفيف درصدي مالياتي بهره مند شوند. اين مزيت‌ها باعث تمايل بيش از پيش شركت‌ها براي ورود به بازار بورس شده است.

 

تنوع بازه زماني سرمايه‌گذاري

بازار بورس بستري را فراهم آورده است تا سرمايه گذاران با هر چشم انداز زماني، بتوانند به اين بازار وارد شده و سود به دست آورند. بعضي از سهام داران مي‌خواهند در بازه زماني كوتاه، سرمايه گذاري كنند. سهامداران ميان‌مدتي با كسب مهارت بيشتر سهام مناسبي را خريداري كرده و در بازه زماني حداقل شش ماه از آن نگه داري مي‌كنند تا به سود برسند. عده‌اي كه به صورت عميق تر و تخصصي تر به بازار بورس پرداخته اند، سهام خود را براي مدت طولاني نگه داشته و سرمايه گذاري مي‌كنند.

 

سهولت معامله در بورس

براي انجام معامله در بورس روش‌هاي زيادي وجود دارد. در ابتدا ثبت نام اينترنتي خود را انجام مي‌دهيد سپس كد بورسي خود را با مراجعه به كارگزاري‌هاي بورس دريافت مي‌كنيد.

حال مي‌توانيد با يكي از روش‌هاي حضوري، سامانه اينترنتي، تلفني و سپردن سرمايه خود به افراد متخصص به بازار بورس وارد شويد و معاملات خود را آغاز كنيد. هرچه مهارت و دانش شما نسبت به دنيا بورس و عوامل تأثير گزار بر بورس بيشتر شود سرمايه گذاري پربارتري خواهيد داشت.

 

براي كسب اطلاعات بيشتر به وبسايت شركت ارمين اردلان مراجعه نماييد.

 


برچسب: سرمايه گذاري در بورس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۲۳:۰۱ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

خدمات براي سرمايه پذيران

اگر مي خواهيد بدانيد كدام خدمات براي سرمايه پذيران در اين شركت ارائه مي شود خواند اين مطلب بسيار كمك كننده مي باشد.بسياري از كارآفرينان ايده‌ها و طرح‌هاي بزرگي براي ارائه دارند ولي به موجب نبودن امكانات مالي و سرمايه كافي نمي‌توانند آن‌ها را محقق كنند. جهت تأمين سرمايه اوليه مي‌توان به 2 شيوه اشاره كرد:

راه اول اخذ وام از بانك‌ها و ديگر مؤسسات مالي است كه در صورت موفق نشدن طرح، فرد خسارت مالي زيادي را متقبل مي‌شود.

راه دوم سرمايه پذيري است؛ اين روش فشار كمتري به كارآفرين وارد مي‌كند. به اين شكل كه سرمايه گذار، سرمايه مورد نياز را در اختيار فرد قرار مي‌دهد و به جاي گرفتن سود در بخشي از سهام شركت شريك مي‌شود.

سرمايه گذاران به دلايل مختلفي به سرمايه گذاري در پروژه‌ها و كسب و كارها كوچك و بزرگ علاقه دارند. يكي از اين دلايل اين است كه دارايي‌هاي جاري شركت توسط خود شركت اداره مي‌شود نه بانك و غيره. دليل ديگر اين است كه با سهيم شدن در طرح‌هاي پر سود و موفق مي‌توانند سرمايه شركت را چندين برابر كنند.

 

انواع روش‌هاي سرمايه پذيري

سرمايه پذيري به روش سهام محور

در روش سهام محور قسمتي از سهام سرمايه پذيران به سرمايه گذار تعلق مي‌گيرد و در نتيجه وي در بازده مالي يا سود شركت سهيم مي‌شود.

سرمايه پذيري به روش اهدا محور

سرمايه پذير، سرمايه گذار را ترغيب به سرمايه گذاري در يك طرح اقتصادي مي‌كند كه فوايدي را براي وي به همراه خواهد داشت. شركت‌هاي سرمايه گذاري به دلايل مختلف از جمله مسئوليت اجتماعي، محبوبيت برند خود و غيره در اين طرح‌ها مشاركت مي‌كنند.

سرمايه پذيري به روش بدهي محور

در اين روش براي به دست آوردن سود يا بهره اي پايين تر از نرخي كه در بازار وجود دارد، سرمايه گذاري مي‌كنند. مزيت اين روش ملزوم نبودن دادن وثيقه و ضمانت‌هاي بالاي مالي است.

سرمايه پذيري به روش پاداش محور

در اين روش سرمايه گذار، سرمايه اي را به شرط گرفتن خدمات يا كالا از سرمايه پذير، به وي مي‌دهد. براي مثال: سرمايه پذير بايد اولين دستگاه توليدي خود را بدون دريافت وجهي به سرمايه گذار هديه دهد.

 

سرمايه پذيري ICO

ايكو روش نويني از سرمايه پذيري مي‌باشد. در اين روش يك فرد حقيقي يا حقوقي در فضاي اينترنتي و ديجيتالي براي تأمين بودجه مالي و پيشبرد فعاليت‌هاي شركت درخواست سرمايه مي‌كند.

 

در روش ايكو پس از سودآوري شركت، بخشي از سهام متعلق به سرمايه گذار مي‌شود و فروش يا نگهداري آن بخش از سهام بر عهده خود سرمايه گذار است. در حال حاضر اين روش بسيار همه گير شده است و افراد زيادي بدون داشتن ايده يا پروژه سود آور، با طراحي يك وب سايت درخواست كمك مالي و سرمايه مي‌كنند. اين موضوع موجب ترديد و عقب نشيني در اكثر سرمايه گذاران شده است.

 

دلايل سرمايه پذيرييِ سرمايه پذيران

دلايلي كه موجب مي‌شود صاحبين كسب‌وكار مجبور مي‌شوند از سرمايه‌ي سرمايه گذاران استفاده كنند و آن‌ها را در سود و سهام شركت خود سهيم كنند:

نهادهاي مالي اعم از بانك‌ها، مؤسسات و صندوق‌هاي سرمايه گذاري، تمايل ندارند وام در اختيار كسب و كارهاي نوظهور و كم تجربه قرار دهند.

نسبت درخواست كننده گان براي وام و سرمايه، به تأمين كنندگان از جمله بانك‌ها بسيار بيشتر است. در نتيجه سازمان‌ها و بانك‌ها نمي‌توانند همه ي درخواست كنندگان را پوشش دهند.

اكثر نهاد مالي براي آنكه بتوانند به كسب و كارهاي بيشتري وام يا سرمايه بدهند، ميزان سرمايه كمتري را، در اختيار افراد بيشتري قرار مي‌دهند؛ كه با اين سرمايه محدود گاهي نمي‌شود حتي مراحل آغازي پروژه را پيش برد.

براي كسب اطلاعات بيشتر به وبسايت شركت ارمين اردلان مراجعه نماييد.


برچسب: خدمات براي سرمايه پذيران،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۰۱:۴۵ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

نظارت بر كارهاي ساختماني

نظارت بر كارهاي ساختماني

پيشرفت تكنولوژي و به‌كارگيري روش‌هاي نوين ساختمان‌سازي باعث شده است كه اجراي پروژه‌هاي ساختماني به فرايندي پيچيده و تخصصي تبديل شود. امروزه در ساخت پروژه‌هاي عمراني افراد زيادي دخيل هستند. افرادي مانند كارفرما، پيمانكار، مهندسان و غيره كه در راستاي دستيابي به هدفي مشخص با يكديگر همكاري كرده و مراحل اجراي پروژه را طبق اصولي از پيش تعيين‌شده به انجام مي‌رسانند.

شركت خط و خاك با استفاده از جديدترين متدها و استراتژي‌هاي معماري و با بهره‌مندي از تيم مهندسان و مشاوران مجرب و باتجربه، آماده است تا نظارت بر پروژه‌هاي ساختماني و عمراني شما عزيزان را در تمام نقاط ايران، به عهده بگيرد. خدمات نظارت بر كارهاي ساختماني شركت خط و خاك شامل مديريت و هماهنگي كاركنان اجرايي، نظارت بر روي اجراي الزامات و دستورالعمل‌ها، نظارت بر رعايت استانداردهاي مهندسي، مشاوره و مديريت طرح، محاسبه هزينه‌ها، انجام بازرسي‌هاي ساخت پروژه، خدمات فني و مهندسي و… است.

 

نظارت بر كارهاي ساختماني به چه صورت است؟

نظارت بر كارهاي ساختماني شامل مجموعه خدماتي است كه توسط مهندس ناظر ساختمان براي حصول اطمينان از انطباق عمليات ساختماني و تأسيساتي با مشخصات مندرج در پروانه ساختمان، نقشه و طرح‌ها، محاسبات مالي و مشخصات فني ساختمان و بر اساس استانداردها و مقررات مربوط با ساختمان‌سازي، اصول مهندسي و رعايت ضوابط ايمني و حفاظت از كارگاه ساختمان صورت مي‌گيرد.

درواقع پس از شروع ساخت‌وساز، مهندس ناظر وظيفه دارد كه روزانه به محل كار مراجعه كرده و از انجام صحيح و اصولي مراحل پروژه اطمينان حاصل كند و راه‌حل‌ها و مشكلات احتمالي را به كارفرما گزارش دهد.

نظارت بر كارهاي ساختماني تأثير بسيار زيادي بر پيشرفت روزانه پروژه‌هاي ساختماني دارد و به شما كمك مي‌كند مشكلات و مسائل پيش رو را زودتر شناسايي كرده و اقدامات لازم را براي برطرف كردن آن‌ها انجام دهيد.

 

مهندس ناظر ساختمان كيست؟

ناظر ساختمان كسي است كه مسئوليت نظارت بر كارهاي ساختماني بر عهده اوست و به‌عنوان سرپرست ساخت‌وساز و يا مهندس مقيم كارگاه تعيين مي‌گردد تا از پيشروي پروژه بر طبق اصول و برنامه‌ريزي‌هاي از پيش تعيين‌شده اطمينان حاصل كند.

به عبارتي مهندس ناظر ساختمان كسي است كه از دانش تخصصي معماري و اصول ساخت‌وساز ساختمان آگاهي دارد و داراي صلاحيت نظارت بر كارهاي ساختماني و پروژه‌هاي عمراني مي‌باشد. مهندس ناظر بايد داراي حداقل مدرك تحصيلي ليسانس مهندسي عمران و يا يك رشته مرتبط با نظارت بر كارهاي ساختماني باشد. البته لازم است بدانيد كه تجربه نيز نقش بسيار مهمي در كارهاي نظارتي و عمراني دارد و مهندس ناظر بايد علاوه بر تخصص و مهارت، داراي تجربه كافي نيز باشد.

برخي از وظايف مهندس ناظر ساختمان به شرح زير است:

برنامه‌ريزي و سازمان‌دهي مراحل كار

بررسي و ارائه راهنمايي‌هاي لازم به بخش دائمي و يا واحدهاي موقت در كارگاه

كنترل و بررسي نقشه‌هاي معماري و سازه

اطمينان از رعايت اصول ايمني در كارگاه

هماهنگي بين سازماني براي اخذ مجوزهاي لازم

تذكر كتبي به سازنده يا كارفرمايان در صورت عدم اجراي صحيح نقشه‌هاي سازه

بررسي مهندسي زمين و خاك‌برداري

كنترل مسائل مربوط به فونداسيون و قالب‌بندي ساختمان

نظارت بر اجراي سقف، سفت‌كاري و نازك‌كاري

نظارت بر طرح اختلاط و بتن‌ريزي بخش‌هاي مختلف سازه

نظارت بر لوله‌كشي و تأسيسات ساختمان

ارزيابي روش‌هاي ساخت‌وساز

دستور انجام آزمايش از كيفيت بتن و مصالح ساختماني

بررسي هزينه‌ها و اطمينان از به‌صرفه بودن طرح‌هاي اجرايي

بررسي برنامه‌هاي تفصيلي مهندسي

ارائه خدمات مشاوره و نظارت در ساخت

ارائه گزارشات پيشرفت كار به شهرداري

ارائه تأييديه اتمام و پايان كار ساخت‌وساز به شهرداري

ويژگي‌هاي مهندس ناظر ساختمان

مهندس ناظر ساختمان بايد با مشخصات و نكات مرتبط با ساختمان‌سازي مانند متريال ها و زيرساخت‌هاي منطقه موردنظر آشنا باشد؛ زيرا اگر فرايند نظارت بر كارهاي ساختماني به‌درستي انجام نشود هم براي عموم مردم و هم محيط‌زيست خطرآفرين خواهد بود. ازاين‌رو يك مهندس ناظر ساختمان بايد از دانش و تجربه بالاي مهندسي ساختمان برخوردار باشد.

 

همچنين توانايي بالا در نقشه‌خواني و تجزيه‌وتحليل طرح‌هاي ساختماني از ديگر ويژگي‌هاي موردنياز يك مهندس ناظر حرفه‌اي است؛ زيرا يكي از اولين وظايف مهندسان ناظر پس از ورود به يك پروژه ساختماني، بررسي كامل و دقيق تمام نقشه‌ها و طرح‌هاي مربوط به پروژه مي‌باشد. جالب است بدانيد اين نقشه‌ها به چهار گروه نقشه‌هاي سازه‌اي، نقشه‌هاي معماري، نقشه تأسيسات برقي و نقشه تأسيسات مكانيكي تقسيم مي‌شوند و تجزيه‌وتحليل هر يك آز آن‌ها نيازمند دانش فني و مهارت و تجربه كافي است.

 

سخن پاياني

شركت خط و خاك يك شركت فعال و پيشرو در صنعت ساخت‌وساز است كه با بهره‌مندي از مهندسان و مشاوران ارشد معماري خدمات متنوعي از قبيل طراحي ساختمان، نظارت، اجرا و مديريت پروژه‌هاي ساختماني، تأمين مصالح مرغوب و باكيفيت، طراحي تخصصي ويلا، مشاوره و محاسبه هزينه‌هاي ساخت‌وساز، طراحي نما، روف گاردن و ساير خدمات مهندسي را به هم‌وطنان عزيز ارائه مي‌كند. مهم‌ترين هدف خط و خاك مشتري مداري و رضايت خاطر مشتريان مي‌باشد كه به لطف پروردگار تا به امروز در راستاي دستيابي به اين هدف موفق بوده‌ايم.

كارشناسان حرفه‌اي و مجرب ما در وبسايت شركت خط و خاك پاسخ گوي شما هستند.

ادرس : مشهد، بزرگراه ازادي، برج سامان، مديريت: محمدرضا ابريشمي

۰۹۱۵۰۲۹۴۸۲۸

۰۵۱-۳۶۵۸۵۲۰۷

شنبه تا پنجشنبه: ۷:۰۰ - ۱۷:۰۰

 


برچسب: نظارت بر كارهاي ساختماني،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۳۸:۱۲ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)