mycustomer mycustomer .

mycustomer

اکسپرس اینتری (CRS)

کانادا یکی از مهاجر پذیر ترین کشورهای دنیا است. این کشور با توجه به رفاه اجتماعی بالا، شرایط کاری مناسب، سیستم آموزشی قوی و کیفیت زندگی بالا جز جذاب ترین کشورها برای مهاجران است.

کانادا برای جذب مهاجران برنامه ها و ویزاهای مختلفی را تدوین کرده است. یکی از جدیدترین برنامه های مهاجرتی کانادا که طرفداران زیادی داشته و بسیاری با استفاده از آن به کانادا مهاجرت کرده اند، سیستم مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا Express Entry است.

در اکسپرس انتری یا ورود سریع کانادا، متقاضیان مهاجرت با توجه به برخی معیارها همانند سن، تحصیلات، شغل و سابقه کاری رتبه بندی شده و افرادی که بالاترین امتیاز ها را کسب کنند، می توانند اقامت کانادا را دریافت کنند.

اکسپرس انتری یا برنامه ورود سریع به کانادا یک سیستم مهاجرتی است که در سال 2015 برای سهولت پذیرش مهاجران و اقامت سریع آن ها در کانادا ایجاد شد.

هدف اصلی راه اندازی این سیستم، تامین نیروی کار جدید برای اقتصاد رو به رشد و تشنه کانادا است.

با وجود اکسپرس انتری، کانادا نیروهای با مهارت را به کشور خود جذب کرده و در ازای تضمین پیشرفت کشورش، اقامت کانادا را به آن ها اعطا می کند.

مراحل Express Entry
 

مرحله اول

اولین قدم در برنامه اکسپرس اینتری ایجاد یک پروفایل به صورت آنلاین هست. برای تشکیل این پروفایل، اطلاعات زیر را باید وارد کنید:

سن

تخصص کاری

تجربه کار

مهارت زبان

تحصیلات و سایر جزئیاتی که برای ارزیابی مفید خواهد بود.

 

اگر برای یکی از چهار برنامه های اکسپرس اینتری، واجد شرایط باشید وارد مرحله رتبه بندی (pool) می شوید. توجه داشته باشید، هنگامی که در مرحله رتبه بندی هستید میتوانید با شرکت های کانادایی برای پیدا کردن شغل در ارتباط باشید.

مرحله دوم

براساس سیستم جامع رتبه بندی اکسپرس اینتری (CRS) ، از متقاضیان حائز بالاترین رتبه (بالاترین امتیاز) در مجموعه دعوت می شود تا برای اقامت دائم اقدام کنند. CRS یک سیستم امتیاز دهی است که برای ارزیابی نمایه نامزدها استفاده می شود.
لازم است بدانید، در این مرحله متقاضیان برای داشتن پیشنهاد شغلی، دعوتنامه از یکی از استان های کانادا، سابقه و مهارت های شغلی امتیاز دریافت می‌کنند. فقط برای متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند، دعوتنامه ارسال می‌شود.

در صورت دریافت دعوتنامه، متقاضی تنها ۶۰ روز فرصت دارد تا درخواست اقامت دائم خود را ارسال کند.
پرونده های اقامت دائم از طریق اکسپرس اینتری، در کمتر از شش ماه بررسی می‌‌شوند.  پروفایل متقاضیان در اکسپرس اینتری تنها ۱۲ ماه اعتبار دارد و اگر در این مدت، متقاضی دعوتنامه خود را دریافت نکند از سیستم خارج می‌شود و میتواند مجدداً پروفایل ایجاد کند.

تماس:

02122749188

منبع:

https://moshiriconsulting.com/

 

 


برچسب: اکسپرس اینتری (CRS)،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۱۵:۲۶ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)