mycustomer mycustomer .

mycustomer

تولید محتوای خلاقانه

امروزه تولید محتوا نقشی مهم، در ارتقاء شما در شبکه های اجتماعی دارد. بسیاری تنها به تولید محتوا می‌پردازند و صرفاً در رابطه با موضوع موردنظرشان مطلبی را می‌نویسند؛ اما بایستی بدانید که برای اینکه بتوانید از رقبا پیشی بگیرید، تنها تولید محتوا کافی نیست. محتوای شما باید خلاقانه، جالب و جذاب باشد.

 

درصورتی‌که بتوانید از محتوای خلاقانه استفاده کنید، کاربران زیادی جذب صفحه شما شده و بهتر می‌توانید محصولات و خدمات خود را عرضه کنید.

موضوعات جذاب برای تولید محتوای خلاقانه

در این بخش عنوان و موضوعاتی برای شما آورده‌ایم که می‌تواند موضوع محتوای شما باشد:

 

مصاحبه با مشتری

اطلاعیه های محصول

نکات کوتاه و آموزشی

اخبار مربوط به سازمان

محتوای تولیدشده توسط کاربر

پشت صحنه جذاب از فیلم هایتان

 

نکات مهم برای تولید محتوای خلاقانه

از گیف استفاده کنید

می‌توانید به جای گذاشتن ویدئو یا تصاویر از گیف استفاده کنید. همچنین می‌توانید گیف های خنده دار در شبکه های اجتماعی (توییتر، تلگرام و…) پست کنید. این نوع محتوا توجه مخاطب را به شدت به خود جلب می‌کند.

 

 

از کاربران بخواهید که نظراتشان را بیان کنند

یک راه برای افزایش تعداد فالور و کامنت این است که یک نظرسنجی راه بیاندازید و از کاربران بخواهید که در آن شرکت کنند. برای مثال می‌توانید از آنها بپرسید که تا چه اندازه دوست دارند که شما پست جدید به اشتراک بگذارید. یا اینکه بپرسید چه پیش بینی در رابطه با بازی (فوتبال) می‌کنند؟

 

 

از ایموجی در پست‌های خود استفاده کنید

با استفاده از ایموجی ها، به راحتی می‌توانید احساسات خود را منتقل کنید. ایموجی ها شکلک های کوچکی هستند که گاهی موجب خنده می‌شوند. ایموجی ها یک نوع زبان در شبکه های اجتماعی هستند که به وسیله آنها می‌توان با کاربران ارتباط برقرار کرد. شما می‌توانید با توجه به کپشن، یک یا چند ایموجی به انتهای آن اضافه کنید

 

 

از آمار و ارقام در تولید محتوای خلاقانه خود استفاده کنید

استفاده از آمار و ارقام اعتبار پست شما را بیشتر می‌کند. در واقع مخاطب متوجه می‌شود که شما بر اساس مطالعه و تحقیق، محتوایی را به اشتراک می‌گذارید. همچنین می‌توانید عنوان محتوای خود را یک آمار شوکه کننده قرار دهید.

 

برای مثال می‌توانید بنویسید ۳۳% از حادثه‌ای جان سالم به در بردند. چنین آمارهای عجیب و شوکه کننده ای توجه کاربر را بسیار بیشتر جلب می‌کند و سبب می‌شود که ادامه محتوا را با دقت بخواند.

 

 

پست‌های فالورهایتان را به اشتراک بگذارید یا ریتوییت کنید

یک روش عالی برای برقراری ارتباط با کاربران و یا تشکر کردن از آنها، به اشتراک گذاشتن پست‌هایشان می‌باشد. آنها با این کار شما بسیار خوشحال می‌شوند و بیشتر پست‌های شما را دنبال می‌کنند.


برچسب: تولید محتوای خلاقانه،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۶:۵۹ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)