mycustomer mycustomer .

mycustomer

برندهای برتر طراحی در شبکه ‌های اجتماعی

 

طراحی در شبکه‌های اجتماعی زیر مجموعه مهمی از محتوای گرافیکی است که می‌تواند راه‌های ارتباطی شما با مخاطبان و مشتریان را قوی‌تر کند‌. پس برای اینکه بتوانید در گرافیک شبکه های اجتماعی، مهارت بیشتری به دست آورید ما در این بخش از برند آنالیز شما را با این موضوع آشنا می‌کنیم.ضمن اینکه شما می‌توانید در انتهای این مقاله با ۱۰ برند برتر در این زمینه آشنا شوید.

در این صورت می‌توانید بهترین مراکز تخصصی را در زمینه طراحی و بازاریابی در شبکه های اجتماعی انتخاب کرده و با دریافت بهترین خدمات از این مراکز، مؤثرترین پیام‌ها را در شبکه های اجتماعی به مخاطبین خود انتقال دهید.

اصول طراحی در شبکه‌های اجتماعی

دقت داشته باشید که برای اجرای یک طراحی فوق‌العاده در شبکه های اجتماعی می‌بایست تمرکز خود را بر روی اصولی از قبیل:

طراحی تصاویر
استراتژی زمان
نحوه قرار گرفتن تصویر در شبکه های اجتماعی
شیوه برقراری ارتباط با مشتریان
رنگ‌بندی ایده آل متناسب با سلیقه و علاقه مخاطبان
و همچنین به کار بردن جملاتی کوتاه بر روی تصاویر همانند تیزرهای تبلیغاتی معطوف کنید. اگر چه شما امکان استفاده از هر تصویری را در شبکه ‌های اجتماعی دارید و می‌توانید آن را به صورت یک طراحی ساده با مشتریان خود به اشتراک بگذارید.

اما یک کسب و کار برای ارتقاء یافتن، علاوه بر انتشار محتوای اختصاصی در شبکه های اجتماعی به تصاویری نیاز دارد که دارای طراحی اصولی و خاص باشند تا تصاویر بتوانند برند را به طور منحصربه‌فرد در میان میلیون‌ها عکس و تصویر دیگر به خوبی نمایش دهند. بنابراین یک طراحی ایده آل می‌تواند رونق و جذابیت هر نوع کسب و کاری را تضمین نماید.

چرا طراحی در شبکه‌های اجتماعی ؟

امروزه صاحبین مشاغل مختلف به سمت شبکه‌هایی مانند اینستاگرام، لینکدین، تلگرام و اپلیکیشن های دیگری نظیر فیسبوک روی آورده‌اند. بنابراین مشاهده می‌شود که بیشتر افراد توسط محتوای متنی و استفاده از تصاویر گرافیکی زیبا با یک روش مؤثر به راحتی می‌توانند محصولات و خدمات خود را به مخاطبان بسیاری معرفی نمایند.

با این حال به کار بردن تصاویری مرتبط با موضوع کسب و کار و طراحی آن در حالت‌های مختلف می‌تواند جذابیت بیشتری از برند شما در شبکه های اجتماعی ایجاد کند.

بهترین تصویر برای طراحی گرافیکی شبکه های اجتماعی

از آنجایی که تصاویری با موضوع حال می‌توانند برای مخاطبان، درک درستی را فراهم آورند، پس برای رسیدن به این هدف می‌توانید عکاسی کنید و از تلفیق تصویرهای حقیقی با تم گرافیکی یک ترکیب فوق‌العاده را خلق نمایید. یا کاملاً با ایده‌هایی خلاقانه تصاویر و فضاهای مناسبی با محوریت طنز یا جدی را طراحی کنید.

خوب است بدانید تصاویر کارتونی در پلتفرم اینستاگرام بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد. البته فراموش نکنید که تصاویر انتخاب شده می‌بایست با شبکه اجتماعی موردنظرتان هماهنگی داشته باشد. همچنین در نهایت سعی کنید نوع چینش تصویرها را به صورت خاص انجام دهید.

آموزش محتوای گرافیکی شبکه های اجتماعی

برای اینکه شما بتوانید با استراتژی درستی طراحی در شبکه های اجتماعی را انجام دهید می‌بایست هدف اصلی برندتان را به درستی تعیین کنید. همچنین باید همیشه در شناسایی مخاطبان خود بکوشید تا بتوانید طراحی را آن طور که مورد علاقه و روحیات مشتریان است انجام دهید. یعنی به این مهم دست یابید که قرار است برند شما چه گروه از مخاطبان را تحت تأثیر قرار دهد. بعلاوه اینکه ب شما توصیه می‌کنیم هیچ گاه استفاده از تصویرها و اشکال مرتبط با برند و نوع فعالیت کسب و کار را فراموش نکنید.

معمولاً به کار بردن اشکال هندسی به عنوان کادربندی می‌تواند جذابیت زیادی را در طراحی تصاویر ایجاد کند.

رنگ‌های اختصاصی در گرافیک شبکه های اجتماعی

معمولاً به کار بردن رنگ‌های اختصاصی در حوزه طراحی در شبکه های اجتماعی می‌تواند نقش بسیار مهمی را ایفاء کند. پس سعی کنید با شناسایی مخاطبان و رنگ‌های مورد توجه آن‌ها، انتخاب رنگ تصاویر و تم گرافیک شبکه های اجتماعی را برای خود آسان‌تر کنید. برای مثال رنگ‌های روشن و ملایم مانند آبی نمایش‌دهنده آرامش و ملایمت است و رنگ‌های قرمز یا نارنجی می‌توانند حس انرژی و نشاط را به تصویر بکشند.

سخن پایانی

اگر می‌خواهید با طراحی در شبکه های اجتماعی به کسب و کار خود رونق ببخشید حتماً با تمرکز بر روی مخاطبان هدف خود اطلاعات دقیقی را از انتخاب تصویر، طرح گرافیت و رنگ‌بندی تصاویر داشته باشید پس بهتر است این کار را به مراکز تخصص و افراد متخصص در این زمینه بسپارید.

بنابراین ما در ادامه این بخش از برند آنالیز با معرفی ۱۰ برند برتر، بهترین و معتبرترین مراکز طراحی در شبکه های اجتماعی را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید بر اساس خدمات و امتیازبندی‌های مرکز موردنظر و همچنین بر اساس خدمات مورد انتظار و دیگر موارد مهم، بهترین مراکز انجام طراحی و گرافیک در شبکه های اجتماعی را برای این خدمات انتخاب کنید.

 


برچسب: طراحی در شبکه ‌های اجتماعی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۲۶:۱۸ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)