mycustomer mycustomer .

mycustomer

خدمات برای سرمایه پذیران

اگر می خواهید بدانید کدام خدمات برای سرمایه پذیران در این شرکت ارائه می شود خواند این مطلب بسیار کمک کننده می باشد.بسیاری از کارآفرینان ایده‌ها و طرح‌های بزرگی برای ارائه دارند ولی به موجب نبودن امکانات مالی و سرمایه کافی نمی‌توانند آن‌ها را محقق کنند. جهت تأمین سرمایه اولیه می‌توان به 2 شیوه اشاره کرد:

راه اول اخذ وام از بانک‌ها و دیگر مؤسسات مالی است که در صورت موفق نشدن طرح، فرد خسارت مالی زیادی را متقبل می‌شود.

راه دوم سرمایه پذیری است؛ این روش فشار کمتری به کارآفرین وارد می‌کند. به این شکل که سرمایه گذار، سرمایه مورد نیاز را در اختیار فرد قرار می‌دهد و به جای گرفتن سود در بخشی از سهام شرکت شریک می‌شود.

سرمایه گذاران به دلایل مختلفی به سرمایه گذاری در پروژه‌ها و کسب و کارها کوچک و بزرگ علاقه دارند. یکی از این دلایل این است که دارایی‌های جاری شرکت توسط خود شرکت اداره می‌شود نه بانک و غیره. دلیل دیگر این است که با سهیم شدن در طرح‌های پر سود و موفق می‌توانند سرمایه شرکت را چندین برابر کنند.

 

انواع روش‌های سرمایه پذیری

سرمایه پذیری به روش سهام محور

در روش سهام محور قسمتی از سهام سرمایه پذیران به سرمایه گذار تعلق می‌گیرد و در نتیجه وی در بازده مالی یا سود شرکت سهیم می‌شود.

سرمایه پذیری به روش اهدا محور

سرمایه پذیر، سرمایه گذار را ترغیب به سرمایه گذاری در یک طرح اقتصادی می‌کند که فوایدی را برای وی به همراه خواهد داشت. شرکت‌های سرمایه گذاری به دلایل مختلف از جمله مسئولیت اجتماعی، محبوبیت برند خود و غیره در این طرح‌ها مشارکت می‌کنند.

سرمایه پذیری به روش بدهی محور

در این روش برای به دست آوردن سود یا بهره ای پایین تر از نرخی که در بازار وجود دارد، سرمایه گذاری می‌کنند. مزیت این روش ملزوم نبودن دادن وثیقه و ضمانت‌های بالای مالی است.

سرمایه پذیری به روش پاداش محور

در این روش سرمایه گذار، سرمایه ای را به شرط گرفتن خدمات یا کالا از سرمایه پذیر، به وی می‌دهد. برای مثال: سرمایه پذیر باید اولین دستگاه تولیدی خود را بدون دریافت وجهی به سرمایه گذار هدیه دهد.

 

سرمایه پذیری ICO

ایکو روش نوینی از سرمایه پذیری می‌باشد. در این روش یک فرد حقیقی یا حقوقی در فضای اینترنتی و دیجیتالی برای تأمین بودجه مالی و پیشبرد فعالیت‌های شرکت درخواست سرمایه می‌کند.

 

در روش ایکو پس از سودآوری شرکت، بخشی از سهام متعلق به سرمایه گذار می‌شود و فروش یا نگهداری آن بخش از سهام بر عهده خود سرمایه گذار است. در حال حاضر این روش بسیار همه گیر شده است و افراد زیادی بدون داشتن ایده یا پروژه سود آور، با طراحی یک وب سایت درخواست کمک مالی و سرمایه می‌کنند. این موضوع موجب تردید و عقب نشینی در اکثر سرمایه گذاران شده است.

 

دلایل سرمایه پذیرییِ سرمایه پذیران

دلایلی که موجب می‌شود صاحبین کسب‌وکار مجبور می‌شوند از سرمایه‌ی سرمایه گذاران استفاده کنند و آن‌ها را در سود و سهام شرکت خود سهیم کنند:

نهادهای مالی اعم از بانک‌ها، مؤسسات و صندوق‌های سرمایه گذاری، تمایل ندارند وام در اختیار کسب و کارهای نوظهور و کم تجربه قرار دهند.

نسبت درخواست کننده گان برای وام و سرمایه، به تأمین کنندگان از جمله بانک‌ها بسیار بیشتر است. در نتیجه سازمان‌ها و بانک‌ها نمی‌توانند همه ی درخواست کنندگان را پوشش دهند.

اکثر نهاد مالی برای آنکه بتوانند به کسب و کارهای بیشتری وام یا سرمایه بدهند، میزان سرمایه کمتری را، در اختیار افراد بیشتری قرار می‌دهند؛ که با این سرمایه محدود گاهی نمی‌شود حتی مراحل آغازی پروژه را پیش برد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت شرکت ارمین اردلان مراجعه نمایید.


برچسب: خدمات برای سرمایه پذیران،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۰۱:۴۵ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)