mycustomer mycustomer .

mycustomer

سود سرمايه گذاري در تركيه

تركيه يكي از كشورهاي رو به رشد و توسعه‌يافته است كه تلاش بسياري براي جذب سرمايه دارد. تلاش دولت تركيه در راستاي جذب سرمايه تاكنون موفقيت‌آميز بوده، چراكه در طول سال‌هاي اخير توانسته سهم زيادي از بازار جهاني را به خود اختصاص دهد. سرمايه گذاري در اين كشور با توجه به ثبات اقتصادي و رشد روزافزون آن در صنايع مختلف، امن و پرسود به نظر مي‌رسد. سود سرمايه گذاري در تركيه به افرادي كه در حوزه مسكن سرمايه گذاري كرده‌اند و يا سپرده‌هاي مالي خود را به بانك‌هاي تركيه سپرده‌اند، تعلق مي‌يابد.

سود سرمايه گذاري در تركيه چقدر است؟

اين سال به‌طور متداول به ذهن سرمايه‌داران مي‌رسد. در پاسخ به اين سال بايد گفت، نمي‌توان هيچ‌رقم ثابتي را به سرمايه گذاري در تركيه اختصاص داد؛ اما مي‌توان برخي سرمايه‌گذاري‌ها را در زمره فعاليت‌هاي پرسود دانست. درواقع سرمايه­گذاري بر روي برخي صنايع بسيار سودآور خواهد بود و به‌طورقطع مزايا بسياري براي شما به همراه مي‌آورد.

 

سود سرمايه گذاري در خريد ملك

سرمايه گذاري در ملك، در تمام كشورها سودآور است؛ اما سود سرمايه گذاري در تركيه به‌خصوص در بخش املاك، نسبت به كشور ايران بهتر به نظر مي‌رسد. سرمايه گذاري در بخش ساختمان‌سازي و املاك مي‌تواند منافع بسياري داشته باشد. مهم‌تر از همه اينكه شرايط را براي دريافت اقامت دائم در تركيه هموار مي‌سازد.

 

اقامت دائم براي سرمايه‌گذاران ملك مي‌تواند مجوز ورود آن‌ها را به ساير كشورهاي اروپايي صادر كند. افزايش تقاضا براي خريد مسكن موجب شده تا دولت تركيه اقدام به ساخت پروژه‌هاي جديد كنند. خريد يك ملك باارزش 250 هزار لير مي‌تواند زمينه را براي دريافت اقامت موقت و در پي آن تابعيت كشور تركيه فراهم كند.

 

در كنار اين، ارزش ملك در تركيه به‌مرور افزايش‌يافته و از اين طريق نيز سود قابل‌توجهي به صاحب‌ملك تعلق مي‌يابد.

سود سرمايه گذاري در تركيه از طريق ثبت شركت

ازآنجايي‌كه نمي‌توان خريد ملك و سرمايه­گذاري بر روي آن را به همه مهاجرين پيشنهاد دارد، بهتر است از روش‌هاي ساده‌تر استفاده كنيد. يكي از بهترين و البته سودآورترين روش‌هاي سرمايه گذاري در تركيه، كارآفريني در اين منطقه است.

 

سود سرمايه گذاري در تركيه از طريق ثبت شركت و راه‌اندازي كسب‌وكار تضمين‌شده است. چراكه دولت تركيه به افرادي كه طرح‌هاي توجيه شده اقتصادي داشته باشند، تسهيلات بسيار خوبي اختصاص مي‌دهد.

 

اول‌ازهمه يك حساب بين‌المللي در اختيار سرمايه‌گذار قرار مي‌دهد تا بتواند با ساير كشورهاي اروپايي نيز مراوده تجاري داشته باشد. سپس به سرمايه‌گذاراني كه شركت خود را بيش از 3 سال حفظ كنند و زمينه اشتغال شهروندان ترك را فراهم كنند، اقامت دائم اعطا مي‌كند.

 

صنعت رو به رشد تركيه پتانسيل بسياري براي كارآفريني دارد. مهم‌تر از همه اينكه اين كشور توان بالايي در جذب توريست و گردشگر دارد. سود سرمايه گذاري در تركيه از طريق ثبت شركت بسته به آورده و نحوه فعاليت شما متفاوت خواهد بود.

 

مزاياي سرمايه گذاري در تركيه

سرمايه گذاري در كشورهاي خارجي اگرچه ريسك آميز است، اما به‌طور حتم پرفايده است. به‌خصوص اگر بستر امني براي كارآفريني و سرمايه گذاري وجود داشته باشد. دولت تركيه تمام شرايط را براي يك سرمايه گذاري پرسود فراهم كرده تا افراد با اطمينان خاطر اقدام به كارآفريني كنند. مزيت انواع سرمايه گذاري در تركيه شامل موارد زير مي‌شود.

 

سود سرمايه گذاري در تركيه به‌واسطه اعطاي اقامت دائم رايگان به سرمايه‌گذاران، بسيار بالاست.

براي سرمايه گذاري در تركيه نياز به حضور دائم در اين كشور نخواهيد داشت.

با دريافت تابعيت از طريق سرمايه گذاري امكان سفر بدون ويزا به 148 كشور در جهان و 26 كشور در منطقه شن گن، فراهم مي‌شود.

با توجه به اقتصاد رو به رشد تركيه و موقعيت جغرافياي مطلوب اين منطقه، سود سرمايه گذاري در تركيه به‌مرور افزايش مي‌يابد.

با سرمايه گذاري در اين منطقه مي‌توان يك پل ارتباطي قوي با ساير بازارهاي قدرتمند جهاني ايجاد كرد.

 

سخن پاياني

سود سرمايه گذاري در تركيه به‌واسطه تسهيلاتي كه دولت تركيه براي سرمايه‌گذاران در نظر گرفته، منطقي و مفيد به نظر مي‌رسد. با سرمايه گذاري در كشور تركيه علاوه بر اينكه به‌مرور اقامت دائم و پاسپورت اين كشور را دريافت مي‌كنيد، پل ارتباط مؤثري با ساير كشورهاي اروپايي ايجاد مي‌كنيد. سرمايه گذاري در تركيه از طريق خريد مسكن و يا ثبت شركت براي كارآفريني، امن و پرسود خواهد بود.


برچسب: سود سرمايه گذاري در تركيه،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۷:۴۵ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

ويزاي استارتاپ كانادا

دولت كانادا به دنبال كارآفريناني است كه با ايده‌هاي نوي خود شرايط اقتصادي جديدي را براي كشور كانادا به وجود مي‌آورند. كارآفرينان برجسته مي‌توانند با ايجاد كسب و كارهاي نوين، در روند توسعه كانادا تاثير به سزايي داشته باشند. به همين دليل دولت كانادا، شرايطي را براي كارآفرينان سراسر جهان ايجاد كرده است كه بتوانند از طريق روش استارت‌آپ به اين كشور مهاجرت كنند و زمينه‌ساز پيشرفت جهان باشند.

اگر شما هم در ذهن خود ايده‌هاي جديدي داريد كه با عملي كردن آن‌ها مي‌توانيد استارت آپ خود را راه‌اندازي كنيد، شانس ورود به كشور كانادا را خواهيد داشت. نكته قابل توجه در مهاجرت از طريق استارت آپ اين است كه، شما در صورت دريافت ويزاي استارت آپ، امكان همراهي خانواده خود را هم خواهيد داشت.

 

تا به امروز، دولت كانادا با استفاده از اين برنامه توانسته است كارآفرينان زيادي را به اين كشور جذب كند. اگر ايده استارت آپ شما، توسط يكي از سازمان‌هاي معرفي شده توسط اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندي كانادا(IRCC) تاييد شود؛ شما امكان جذب سرمايه و راه‌اندازي شركت خود را در كانادا خواهيد داشت.

ويزاي استارتاپ كانادا به كارآفريناني تعلق مي‌يابد كه داراي مهارت و پتانسيل لازم براي خلق يك كسب‌وكار نوين هستند. دولت كانادا براي جذب ايده‌هاي مبتكرانه، ويزاي استارتاپ صادر مي‌كند تا كارآفرينان با خيال راحت در اين كشور شروع به كاركرده و ايده‌هاي خود را عملي كنند. اقامت اين‌گونه افراد در كانادا نه‌تنها به توسعه كسب‌وكار فرد كمك مي‌كند، بلكه براي شهروندان كانادايي نيز ايجاد شغل مي‌كند.

 

شرايط دريافت ويزاي استارتاپ كانادا

همان‌طور كه گفته شد شرط اول براي اخذ اين نوع ويزا، داشتن ايده‌هاي نوين و قابل رشد و تعميم براي ايجاد كسب‌وكار است. آن‌چنان‌كه دولت كانادا عنوان نموده، ويزاي استارتاپ كانادا تنها به افرادي تعلق مي‌يابد كه يك ايده تجاري خلاقانه داشته باشند و بتوانند براي شهروندان اين كشور شغل جديد ايجاد كنند.

 

صحت اين موضوع تنها زماني ثابت مي‌شود كه طرح استارتاپ و درواقع بيزينس پلن شما از سوي اداره مهاجرت و سازمان‌هاي سرمايه‌گذاري مورد تأييد كانادا، موردقبول واقع شود. سالانه افراد زيادي براي اخذ ويزاي استارتاپ كانادا با يكديگر رقابت مي‌كنند. دراين‌بين تنها ايده‌هايي كه توان رقابت در مقياس‌هاي جهاني و قابليت رشد در سطوح مختلف بين‌المللي را دارند، زمينه اخذ ويزاي استارتاپ را فراهم مي‌كنند.

 

شرط ديگر دريافت ويزاي استارتاپ كانادا، ارائه گواهي سلامت پزشكي، عدم سوءپيشينه و كسب نمره بالاي در آزمون‌هاي زبان انگليسي و يا فرانسوي است. به خاطر داشته باشيد براي دريافت اين نوع ويزا نياز به سرمايه‌گذاري نخواهيد داشت. شما ارائه‌دهنده ايده هستند و شركت‌هاي سرمايه‌گذاري نيز به‌عنوان اسپانسر و پشتيباني مالي در كنار شما فعاليت مي‌كنند. همين عامل موجب شده تا ويزاي استارتاپ به ارزان‌ترين روش مهاجرت به كانادا تبديل شود.

 

مزايا و معايب دريافت ويزاي استارتاپ كانادا

به مهم‌ترين مزيت دريافت اين نوع ويزا پيش‌ازاين پرداختيم. همان‌طور كه گفته شد، ويزاي استارتاپ يكي از ارزان‌ترين روش‌هاي مهاجرت در مقايسه با ساير روش‌هاي تجاري و سرمايه‌گذاري به شمار بيايد. بااين‌حال پرداخت هزينه‌هاي عمومي براي دريافت ويزا همچون تست سلامت و انگشت‌نگاري به عهده متقاضي خواهد بود. ساير مزاياي دريافت ويزاي استارتاپ، شامل موارد زير مي‌شود:

 

يك سال تا 16 ماه پس از اسكان، اقامت دائم شما صادر مي‌شود. پس از سه سال نيز تابعيت كانادا و پاسپورت اين كشور را دريافت خواهيد كرد.

حتي درصورتي‌كه استارتاپ شما در مراحل بعدي موفق نباشد، دولت كانادا اقامت شما را لغو نمي‌كند.

به‌واسطه دريافت ويزاي استارتاپ كانادا، امكان همراهي خانواده (فرزندان زير 22 سال) فراهم مي‌شود.

شما و اعضاي خانواده مي‌توانيد از امكانات شهروندان كانادا همچون تحصيل و خدمات درماني رايگان استفاده كنيد.

در اين روش خبري از سخت‌گيري‌هاي مربوط به برنامه استاني نيست و فرد امكان ارتباط با سرمايه‌گذاران بزرگ را دارد.

بااين‌حال ويزاي استارتاپ كانادا نقاط ضعفي نيز دارد. براي افرادي كه ايده‌هاي بكر و مبتكرانه دارند، عبور از اين سخت‌گيري‌ها كار سختي نيست و نمي‌تواند يك عيب و ايراد بزرگ تلقي شود.

 

سازوكار پذيرش بيزينس پلن بسيار سخت است. طرح ارائه‌شده مي‌بايست كيفيت و خلاقيت لازم را داشته باشد.

پس از دريافت ويزاي استارتاپ كانادا ملزم به استخدام نيروي كار از ميان شهروندان كانادايي هستيد.

در طول راه‌اندازي كسب‌وكار، بدون كسب مجوز از سازمان‌هاي مورد تأييد، اجازه افزايش سرمايه نخواهيد داشت.

رقابت ميان متقاضيان تنگاتنگ است. در طول هرسال تعداد محدودي از طرح‌ها مورد تأييد قرار مي‌گيرند. ازاين‌رو در صورت تكميل ظرفيت، ساير طرح‌ها رد مي‌شوند.

 

سخن پاياني

ويزاي استارتاپ يكي از ارزان‌ترين و ساده‌ترين روش‌هاي مهاجرت به كانادا به شمار مي‌آيد. متقاضيان دريافت اين نوع ويزا مي‌بايست يك بيزينس پلن خلاقانه و تجاري داشته باشند. در صورت تأييد طرح و ايده اوليه، دولت كانادا ويزا و اقامت دائم فرد را تأييد مي‌كند. در طول كار نيز امكاناتي نظير همراهي خانواده و يا ارتباط با سرمايه‌گذاران بزرگ را در اختيار كارآفرينان قرار مي‌دهد.


برچسب: ويزاي استارتاپ كانادا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۱۶:۱۵ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

داروهاي طبيعي چين و چروك

با افزايش سن، پوستتان كلاژن و الاستين كمتري توليد مي‌كند كه اين امر باعث نازك شدن و كاهش مقاومت پوست شما و در نتيجه ايجاد چين‌ و چروك روي آن مي‌شود.

برخلاف تصور عموم مردم، داشتن يك‌پوست شاداب و جوان، درگرو استفاده از كرم و يا لوسيون هاي خارجي نيست. گاهي استفاده از داروهاي طبيعي چين و چروك كه عموماً منشأ گياهي دارند، در مقايسه با داروهاي شيميايي مؤثرتر است. اين موضوع علاوه بر متخصصين طب سنتي، به پزشكان حوزه پوست و مو نيز ثابت‌شده است. همين مسئله موجب شده تا امروزه اغلب مردم استفاده از نسخه‌هاي طبيعي را به نمونه‌هاي صنعتي ترجيح دهند.

 

معرفي داروهاي طبيعي چين و چروك

طب سنتي استفاده از برخي مواد غذايي، گياهي و دارويي را در كاهش و از بين بردن چين‌وچروك صورت مؤثر و مفيد مي‌داند. ميزان اثربخشي اين مواد به‌قدري است كه امروزه در طب مدرن نيز از دانه‌هاي گياهي و داروهاي طبيعي به‌عنوان تركيبات اصلي لوسيون­ها و كرم‌هاي مراقبت از پوست استفاده مي‌شود.

 

حمام با عصاره گياهي

اگر ازجمله افرادي هستيد كه دائماً اخم مي‌كنيد، بهتر است پيش از اينكه خطوط پيشاني خود را عميق كنيد، به فكر درمان باشيد. متخصصين طب سنتي به اين‌گونه افراد حمام با اسانس و عصاره گياهاني همچون اسطوخودوس، گل رز، بادام شيرين، آووكادو، گل پامچال و ليمو را پيشنهاد مي‌كنند. اين شيوه درماني علاوه بر آثار مثبتي كه بر پوست و بافت آن مي‌گذارد، موجب تمدد اعصاب و ريلكسيشن نيز مي‌شود.

 

روغن درماني

يكي از بهترين و مؤثرترين داروهاي طبيعي چين و چروك، روغن‌هاي گياهي است. در اين شيوه كه بيشتر مورداستفاده بانوان قرار مي‌گيرد، فرد اصول و تكنيك‌هاي رايج در ماساژ صورت را آموخته و آن را به كمك روغن‌هاي گياهي همچون روغن ماهي اجرا مي‌كند. ماساژ روزانه چين هاي صورت به كمك روغن، توسط درمانگران طب سنتي توصيه‌شده است.

 

گليسيرين

در معرفي و تجويز داروهاي طبيعي چين و چروك نمي‌توان از معجزه گليسيرين غافل ماند. اگر تصميم داريد چين‌وچروك صورت خود را در كوتاه‌ترين زمان ممكن از بين ببريد، از تركيب گليسيرين با خيار استفاده كنيد. اين ساده‌ترين و البته سريع‌ترين روش براي كمك به چين­هاي صورت است.

 

كافي است يك خيار بدون پوست و در اندازه متوسط را رنده كرده و با يك قاشق غذاخوري روغن گليسيرين مخلوط‌كنيد. تركيب حاصل را به مدت 7 شب و براي 20 دقيقه روي پوست قرار دهيد. بهتر است استفاده از اين تركيب جادويي را به قبل از خواب موكول كنيد.

 

درمان به سبك ابوعلي سينا

ابوعلي سينا اسفناج درماني را به‌عنوان يكي از داروهاي طبيعي چين و چروك تجويز كرده است. در اين روش مي‌بايست برگ‌هاي اسفناج را به شير پرچرب آغشته كنيد و آن را به مدت 5 دقيقه بر روي حرارت ملايم قرار دهيد. دو عدد برگ اسفناج را مي‌توان در نصف ليوان شير جوشيده قرارداد. پس‌ازاينكه برگ‌ها لطيف و نرم شدند، آن را خارج كرده و به كمك هاون به شكل خميري دربياوريد. تركيب ايجادشده را براي 20 الي 30 دقيقه بر روي صورت قرار دهيد و در آخر ناحيه تحت درمان را با آب ولرم شستشو دهيد.

 

سخن پاياني

خواص شگفت‌انگيز و باورنكردني داروهاي طبيعي چين و چروك مي‌تواند در مدت‌زمان بسيار كوتاه، نمايان شود. كافي است ديدگاه خود را به طب سنتي تغيير داده و براي درمان عارضه‌هاي پوستي از طبيعت كمك بگيريد. نسخه‌هاي طبيعي عليرغم اينكه بسيار كم‌هزينه هستند، تأثير شگرفي بر سلامت پوست مي‌گذارند. خوشبختانه اين شيوه درماني، كمترين عارضه و آسيبي به بافت پوست وارد نمي‌كند.


برچسب: داروهاي طبيعي چين و چروك،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۸:۵۴ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

نحوه تزريق پلي يورتان

امروزه با پيشرفت تكنولوژي در صنعت ساختمان از انواع عايق هاي حرارتي پلي يورتان به منظور بهينه سازي مصرف انرژي استفاده مي شود. روز به روز منابع انرژي، مورد مصرف بي رويه قرار مي گيرند و رو به اتمام مي باشند؛ منابعي كه پروسه توليد آنها ساليان سال به طول مي انجامد. عايق هاي حرارتي نقش موثري در كاهش مصرف انرژي و هزينه هاي مربوط به آن در ساختمان ايفا مي كنند.

بيشترين ميزان اتلاف انرژي در ساختمان از طريق ديوارها و سقف صورت مي گيرد؛ از اين رو استفاده از عايق هاي مناسب در اين قسمت تا حد زيادي از هدررفت انرژي حرارتي جلوگيري مي كند. اين عايق ها نه تنها در ساختمان هاي اداري، مسكوني و تجاري استفاده مي شوند بلكه در صنايع مختلف از جمله صنايع پتروشيمي، گاز، مخازن صنعتي، سقف هاي فلزي و خطوط لوله كشي نيز كاربرد دارند.

فوم پلي يورتان يك نوع عايق حرارتي است كه در حال حاضر به عايقي پر مصرف در صنعت ساخت و ساز تبديل شده است. اين ماده شيميايي از تركيب دو ماده ايزوسيانات و پلي ال كه هر دو مايع هستند تشكيل مي شود. اين دو ماده وقتي با هم تركيب مي شوند، در اثر واكنش شيميايي به صورت فوم در آمده و با گذشت چند دقيقه به جامد تبديل مي شوند.

 

فوم پلي يورتان يك عايق دائمي است كه دچار تغيير شكل و آسيب نمي شود و همچنان با گذشت زمان خواص خود را حفظ مي كند. فوم عايق پلي يورتان يك فوم سرد است كه از قابليت انعطاف پذيري بسيار بالا برخوردار مي باشد. فوم تزريقي پلي يورتان به منظور عايق نمودن سطوح گسترده و يا فضاهاي غير قابل دسترس كاربرد دارد.

پلي يورتان يكي از بهترين و ماندگارترين عايق‌هايي ست كه استفاده از آن در صنعت ساختمان‌سازي، از اتلاف انرژي جلوگيري مي‌كند. اگرچه نحوه تزريق پلي يورتان در بخش‌هاي مختلف ساختمان متفاوت است، بااين‌حال كاركرد عايق پلي يورتان يكسان بوده و از ساختمان در برابر انتقال حرارت محافظت مي‌كند. استفاده از عايق پلي يورتان نه‌تنها در ساختمان بلكه در سازه‌هاي صنعتي، خطوط لوله‌كشي و مخازن گاز نيز رايج است.

 

نكات مهم در زمان تزريق پلي يورتان

زماني كه تصميم گرفته‌ايد تا نحوه تزريق پلي يورتان را آموزش ببينيد، لازم است به چند نكته اساسي نيز توجه كنيد:

 

پيش از تزريق، از يك دستكش و گان استفاده كنيد. چراكه قدرت پخش و نفوذپذيري اسپري پلي يورتان بسيار بالاست.

پيش از استفاده از فوم، آن را به‌خوبي تكان دهيد. ازآنجايي‌كه در توليد فوم پلي يورتان از گان پيشران استفاده مي‌شود، تكان دادن اسپري باعث اختلاط مناسب گاز و مواد با يكديگر مي‌شود.

پيش از تزريق، اسپري را به شكل وارونه نگه‌داريد تا مواد موجود در اسپري به نازل نزديك شوند. اين كار باعث مي‌شود تا گاز به سمت انتهايي قوطي اسپري برود و با شدت بيشتري فوم را به درزهاي ساختماني پرتاب كند.

ازآنجايي‌كه تابش نور باعث تغيير رنگ فوم مي‌شود، توصيه مي‌كنيم پس از اتمام مراحل تزريق و خشك شدن فوم، آن را رنگ كنيد.

 

 

نحوه تزريق پلي يورتان

براي اينكه بتوانيد از فوم پلي يورتان استفاده كنيد، چندين گزينه مختلف پيش رو داريد. عمليات تزريق پلي يورتان از طريق دست و يا به كمك دستگاه انجام‌شده و هر يك مراحل مختلفي دارند. تزريق فوم از طريق شلنگ، عمليات تزريق و درزگيري را ساده‌تر مي‌كند؛ اما شما مي‌توانيد از اسپري‌هاي گان خور نيز به شكل دستي استفاده كنيد. كافي است وسيله تزريق و يا همان گان را در اختيار داشته باشيد.

 

نحوه تزريق پلي يورتان به دماي محيط وابستگي بسياري دارد. هرچقدر دماي محيط بيشتر باشد، ميزان جنبش گازهاي پيشران موجود در اسپري بيشتر شده و با شدت بيشتري پرتاب مي‌شوند. اين در حالي است كه در دماي پايين تزريق فوم دچار خلل شده و پوشش يكدستي ايجاد نمي‌شود. ازاين‌رو بهتر است فوم پلي يورتان را در محدوده دماي 5+ الي 35+ درجه سانتي‌گراد قرار دهيد.

 

فوم پلي يورتان از دو ماده شيميايي ايزوسيانات و پلي آل ساخته‌شده است. اين دو ماده به‌صورت مجزا در مخزن نگهداري مي‌شوند. مخزن نگهدارند به پمپ و شير كنترل مجهز شده است. نحوه تزريق پلي يورتان به گونه ايست كه پس از فشار دادن اسپري، نسبت و فشار معيني از اين دو ماده در محل تزريق پاشيده مي‌شود.

 

سپس اين دو ماده بر روي سطح با يكديگر واكنش داده، منبسط‌شده و فوم پلي يورتان را مي‌سازند. واكنش حاصل منجر به ايجاد كف شده و كف حاصل در تمام سطح درز نفوذ مي‌كند. هرچقدر شدت پرتاب بيشتر باشد، سطح عايق‌بندي يكپارچه‌تر شده و به‌طور كامل پوشش داده مي‌شود.

 

سخن پاياني

پلي يورتان يكي از بهترين عايق‌هاي ساختماني ست كه مانع اتلاف انرژي و انتقال حرارت مي‌شود. نحوه تزريق پلي يورتان در دو حالت دستي و ماشيني يكسان است. كافي است پيش از تزريق به چند نكته مهم دقت كنيد تا عمليات تزريق اسپري با دقت و قدرت بيشتري انجام شود. شما مي‌توانيد باكيفيت‌ترين اسپري‌هاي تزريقي پلي يورتان را از هلدينگ KTA تهيه كن


برچسب: نحوه تزريق پلي يورتان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۷:۵۳ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

ساك لوازم

با آغاز ماه نهم بارداري و حتي گاهي در اواخر ماه هشتم بارداري همه مادرها به دنبال آماده كردن ساك لوازم مادر و نوزاد هستند تا براي رفتن به بيمارستان و انجام دادن زايمان آماده شوند. در اين خصوص علي رغم اينكه لازم است وسايل را به صورت كامل برداريد؛ بايد مراقب باشيد كه ميزان زيادي وسيله با خود نبريد چرا كه به طور حتم دست و پاگيرتان خواهد شد. و اما نكته مهم ديگر اين است كه بايد در خريد بهترين ساك لوازم نوزاد و مادر دقت داشته تا بتوانيد به راحتي آن را حمل كنيد.

 

وارد زير را هنگام خريد ساك لوازم نوزاد در نظر بگيريد:

1- كيفي را انتخاب كنيد كه دست هاي شما را آزاد بگذارد،مانند كوله پشتي، كيف حمايلي يا كيف هاي آويز با يك ركاب جانبي. خيلي از كيف­ ها اين قابليت را دارند كه به كوله­ پشتي تبديل شوند. كيف ­هاي ديگري هستند كه خيلي ساده به سبك كيف­هاي «حمايلي» اند و براي سفرهاي سريع مناسب­اند.

 

2- كيفي كه فشار وزني را كه حمل مي­ كنيد بر نيم تنه­ تان بيندازد براي گردن و شانه­ هايتان مناسب­تر است. با اين نوع كيف نيازي نيست كه براي حفظ تعادل بچه­ را در يك دست و كيف را در دست ديگر بگيريد.

 

3- فقط اين را در نظر داشته باشيد كه صرف هزينۀ بيشتر، الزاماً به راحتي و دوام بيشتر منجر نمي­شود. و اين را به خاطر بسپاريد كه كيف­هاي بزرگتر خيلي زود كثيف و پاره مي ­شود.

 

4- اگر به دنبال كالاي ارزشمند مي­گرديد، بهترين تركيب «جاي زياد و كيفيت خوب ساخت» را در مدل­هايي كه در محدودۀ قيمت متوسط قرار دارند مي ­توانيد بيابيد. بهترين كيف­ها آن­هايي هستند كه هم بتوان داخل و هم بيرونشان را با دستمال تميز كرد، چراكه نوچي و كثيفي بر تمام سطوح جمع مي­شود. اين كيف­ها همچنين تعداد زيادي جيب­هاي چسبي و جيبي دارد كه به شما كمك مي­ كند وسايلتان را سروسامان دهيد. بهتر است كه از كيفي كه مستلزم خشك­شويي است صرف نظر كنيد.

 

5- اگر دوقولو داريد يا برنامه داريد كه با بچه­ ها زياد به مسافرت برويد كيفي كه فضاي بسيار دارد مي­ تواند عالي باشد. اگر ترجيح مي­دهيد سبُك سفر كنيد، دنبال چيز ساده و جمع و جورتري باشيد.

 

6- دنبال ركاب­هاي عريض، پُف­دار و قابل تنظيم باشيد كه شانه­ هايتان را اذيت نكند. سعي كنيد كيفي بخريد كه درز­هاي قوي و بسته دارد. درز بايست شستشو و استعمال را تاب بياورد و فرسوده نشود.

 

7- نقاط تحت فشار كيف بايد با پرچ يا كوك­هاي ضربدري تقويت شده باشد. دنبال جنس با كيفيت بالا بگرديد. پلاستيك با­ دوام، يا زيپ­هاي فلزي با بست­هاي محكم و مقاوم. اگر كيف واژگون شود يا كودك بي­قراري كند و به آن لگد بزند با كيف­ هاي زيپي در قياس با دكمه­ هاي مغناطيسي خيالتان راحت است كه وسايل از كيف بيرون نمي­ ريزد.

 

7- اكثر كيف ­ها با تشكچه تعويضِ پوشك مستطيلي شكلي كه تا شده و داخل كيف جا مي­گيرد و با دستمال مي­توان آن را تميز كرد عرضه مي ­شوند. خيلي از تشكچه­ ها داخل جيبي كه برايشان طراحي شده جا مي­گيرند، ضمن اينكه جدا كردن فضاي تشكچه از كثيف ­شدن باقي كيف جلوگيري مي­ كند، پيدا كردنش را نيز آسان مي­كند.

 

8- در انتخاب جنس پارچه صدها گزينه وجود دارد، از منسوجات گلدار مدرن تا كتان روكشدار براق. از آنجا كه طرح­ هاي موجود ممكن است گول­زننده باشد، از دوام جنسي كه انتخاب مي­ كنيد اطمينان حاصل كنيد. كيفي كه از جنس نايلون ضدرطوبت يا ميكروفيبر است كارآمدتر خواهد بود؛ شما به كيفي نياز داريد كه هم از داخل و هم از بيرون به راحتي با دستمال تميز شود. اگر در آب ­و هواي سردسير زندگي مي­كنيد حواستان به كيف هاي وينيلي باشد، اين كيف ­ها در اثر افت دما ممكن است ترك بردارند.

 

 9- جيب­ هاي داخلي ­اي كه از وينيل شفاف، پارچه يا تور ساخته شده­ است مي­تواند براي نگهداري پوشك­ها، قنداق­ها، و لوازم بهداشتي استفاده شود. وجود يك بخش خنك­ كننده عايق­ دار براي نگهداري غذا يا شير نوزادتان در سفر بسيار مفيد است.

 

10- وزن كيف را وقتي كه كيف خالي است بسنجيد. كيف قنداقي كه قبل از پر شدن بيشتر از 1.5 كيلوگرم وزن دارد به محض آنكه قنداق­ها و چيز­هاي ديگر را بدان اضافه كنيد تبديل به باري سنگين مي­شود.

 

 11- كيف بزرگتر الزاماً بهتر نيست. شما به كيفي نياز داريد كه اندازه­اش مناسب باشد. به مرور كه فرزندتان بزرگتر مي­ شود، قنداق ­هايش و بطري­ هايش نيز فضاي بيشتري مي­گيرد. اما شما نمي­خواهيد كيفي داشته باشيد كه مثل غار بزرگ باشد كه مدام چيزهايتان در آن گم بشود يا اينكه آن را به آدمها بزنيد.

 

بستن ساك لوازم مادر

با توجه به اينكه با ورود خانم‌هاي باردار به ماه نه هر لحظه امكان به دنيا آمدن نوزاد وجود دارد پس لازم است ساك لوازم مادر تهيه شده و سپس براي آماده كردن آن اقدام شود. لذا ممكن است آماده كردن اين وسايل ظاهراً كاري آسان و راحت به نظر برسد اما بدون شك پر از ريزه كاري بوده كه بايد مادران خيلي قبل از زايمان اين وسايل را آماده نمايند.

 

در خصوص نوع ساك لوازم بايد بدانيد كه اين ساك بايد دوخت سبك و در عين‌ حال محكمي داشته تا پس از اينكه وسايل مورد نياز كودك در آن گذاشته شد بيش از اندازه سنگين نشود. از جمله مهم‌ترين وسايل براي نوزاد مي‌توان به پوشك، حوله، لباس، پتو، وازلين، لوازم شست و شو و لوسيون نوزاد و…اشاره كرد. همچنين مادر نيز جهت رفاه خود لازم است وسايلي را تهيه كرده و با خود به بيمارستان ببرد.

 

 

قابليت هاي مهم ساك لوازم مادر

اگرچه در حال حاضر انواع مختلفي از ساك‌ها و كيف‌ها براي گذاشتن لوازم مادر و نوزاد و براي بردن به بيمارستان موجود مي‌باشد اما اگر مي‌خواهيد قابليت‌ هاي انواع مختلف آن را بدانيد لازم است توجه كنيد كه بيشتر ساك‌هاي نوزاد در حال حاضر به‌گونه‌اي توليد شده كه داراي پد قابل تعويض مي‌باشند. اما در صورتي كه شما كيف مورد نظرتان داراي اين پد نبود لازم است بررسي كنيد تا فضاي كافي داشته باشد و بتوانيد يك كيف ديگر نيز درون آن بگذاريد.

 

علاوه بر اين جيب‌هايي كه در اطراف اين ساك‌ها وجود دارد اين امكان را مي‌دهد تا به راحتي همه وسايل را در آن جاي دهيد. همچنين بعضي از اين ساك‌ها داراي بند بلند و قلاب مخصوص آويز به كالسكه بوده و با فضاي داخلي هوشمندانه كه دارد راحت‌ترين دسترسي را جهت برداشتن كليد، موبايل و ساير وسايل مادر به او مي‌دهد.

 

خريد بهترين ساكن لوازم نوزاد

با توجه به آنچه گفته شد درميابيم كه آماده كردن ساك لوازم مادر اهميت زيادي دارد البته در اينجا نكته ديگري كه بايد بدانيد انتخاب بهترين ساك لوازم مي‌باشد. پس اگر خريد اين ساك از برندهاي معتبر باشد به طور حتم به شما كمك مي‌كند تا گزينه‌اي كاملاً كاربردي داشته باشيد. لذا شما بايد ساكي انتخاب كنيد كه كاملاً به درد بخور باشد و پس از اينكه از بيمارستان به خانه برگشتيد نيز بتوانيد جهت حمل وسايل نوزادتان از اين ساك استفاده كنيد.

 

جادار و بزرگ بودن اين كيف‌ها بسيار مهم است. لذا فضاي خوبي براي قرار دادن همه لوازم ضروري نوزاد دارد. از طرفي با وجود دوخت ظريف و محكمي كه داشته شما مي‌توانيد نهايت استفاده را از آن ببريد. همچنين اين ساك نبايد بيش از اندازه سنگين باشد تا به شانه مادر آسيب بزند.

 

دسترسي راحت ساك لوازم مادر

علاوه بر آنچه گفته شد نكته ديگري كه بايد به آن دقت كنيد دسترسي راحت ساك ‌لوازم مادر مي‌باشد لذا اين ساك بايد بدون هر نوع قفل و موارد دردسرساز اضافه باشد تا به راحتي بتوانيد هنگامي كه نوزاد خود را بغل داريد نيز وسايل مورد نياز را از داخل اين ساك برداريد. همچنين بهتر است ساكي انتخاب كنيد كه با كالسكه خريداري شده سازگاري داشته و بتوانيد ساك را روي دسته كالسكه يا حداقل در سبد آن بگذاريد تا حمل و نقل راحت‌تري داشته باشد.

 

سخن پاياني

در انتخاب ساك لوازم مادر و نوزاد نه تنها بايد به طرح و رنگ آن دقت شود بلكه خريد بهترين جنس اين وسيله نيز اهميت ويژه‌اي داشته لذا قرار است براي ماه‌ها جهت حمل اين وسايل مورد استفاده قرار بگيرد.

 

 


برچسب: ساك لوازم،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۴:۰۹ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

عوارض يائسگي

يائسگي درست زماني اتفاق مي‌افتد كه يك بانو قدرت بارداري خود را به واسط اتمام عادت ماهيانه از دست مي‌دهد. عليرغم اينكه در اين دوره خونريزي رخ نمي‌دهد و علائم مشهودي وجود ندارد، تغييرات هورموني شديد، مي‌تواند وضعيت حاد و يا متوسطي ايجاد كند. يائسگي لزوماً در دوره ميان‌سالي رخ نمي‌دهد و به معناي پايان زندگي جنسي زنان نيست. برخي بانوان جوان در سنين كمتر از ميان‌سالي يائسه شده و با پيامدهاي آن روبرو مي‌شود. ازاين‌رو نمي‌توان نسبت به عوارض يائسگي بي‌تفاوت بود.

 

يائسگي بخشي از زندگي تمام بانوان است. اين دوره در اغلب زنان با عوارض و مشكلات بسيار همراه است؛ اما به‌طور حتم با شناخت عوارض يائسگي و پيامدهاي آن، مي‌توانيم شدت آن را كاهش داده و يا به‌طور كل احتمال بروز آنان را از بين ببريم. در مطب دكتر مظاهري تمام مسائل مربوط به دوره پيش از يائسگي و پس‌ازآن بررسي‌شده و به بانوان در كنترل و بهبود شرايط اين دوره كمك مي‌شود.

تشخيص يائسگي با چند عارضه

در اغلب بانواني كه دچار يائسگي زودرس مي‌شوند، علائم يائسگي با نشانه‌هاي عادت ماهيانه اشتباه گرفته مي‌شود. انتظار مي‌رود پس از ورود به دهه چهارم زندگي با علامت‌هاي دوره پيش‌يائسگي روبرو شده و پس از گذر از اين دهه، وارد يائسگي شويد. وارد يائسگي شويد.

گرگرفتگي در طول روز

اختلال در خواب

تعريق‌هاي شديد شبانه

نوسانات خلق‌وخو و تغييرات احساسي

خشكي واژن و بي‌اختياري در ادرار

اختلال در زندگي جنسي مانند كاهش ميل جنسي و سردمزاجي

خونريزي‌هاي واژينال

عفونت هاي واژن

 

يائسگي چگونه رخ مي‌دهد؟

زماني كه يائسگي سيكل طبيعي خود را طي مي‌كند در سه مرحله اتفاق مي‌افتد. در اغلب مواقع اين دوره‌ها با يكديگر اشتباه گرفته مي‌شوند.

دوره پيش از يائسگي: در اين دوره سطح ترشح هورمون‌هاي زنانه همچون استروژن كاهش مي‌يابد. تعريق شبانه، گرگرفتگي و خشكي واژن در اين دوره رخ‌داده و ممكن است درمان آنان چندين سال طول مي‌كشد.

يائسگي: زماني كه در 12 ماه متوالي عادت ماهيانه قطع مي‌شود، يائسگي رخ‌داده و توسط پزشك تأييد خواهد شد.

پس از يائسگي: در اين دوره شدت علائم يائسگي كاهش‌يافته و سبك‌تر مي‌شود. به‌طور ميانگين 2 الي 10 سال پس از بروز يائسگي ديگر اثري از عوارض يائسگي نخواهد بود.

 

تحريك‌پذيري در بخش سينه‌ها، تغيير در حجم خونريزي پريود، خشكي بدن به‌خصوص در بخش چشم و دهان و همچنين ريزش مو و يا نازك شدن آن، از ديگر عوارض يائسگي در بانوان است. بااين‌حال شدت تمام اين علائم در بانوان متخلف يكسان نيست. عوارض جدي‌تر يائسگي بيشتر در اثر كاهش ترشح هورمون استروژن رخ مي‌دهد. چراكه اين هورمون زنانه نقش كليدي در حفاظت از اندام‌هايي همچون استخوان و قلب دارد؛ بنابراين مي‌توان گفت مهم‌ترين عارضه‌اي كه متوجه بانوان يائسه مي‌شود، مشكلات قلبي و پوكي استخوان است.

سخن پاياني

يائسگي بخشي از زندگي طبيعي تمام بانوان است. نمي‌توان اين‌طور قلمداد كرد كه بانوان يائسه تفاوت زيادي به زندگي قبلي خود پيدا مي‌كنند و با اختلالات جدي و حاد دست‌وپنجه نرم مي‌كنند؛ اما به‌طور حتم با مراقبت بيشتر و مشورت با پزشك متخصص مي‌توان به‌سلامت از اين دوره عبور كرد. ما در مطب دكتر مظاهري آماده ارائه هرگونه مشاوره در خصوص عوارض يائسگي هستيم.


برچسب: عوارض يائسگي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۷:۴۷ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

نماي سنگي

يك ساختمان مانند هر شيء ديگري داراي پوسته خارجي و ظاهر مشخصي است. نماي ساختمان در واقع پوسته اي است كه توسط آن مي توان تا حدي برداشت ذهني از هويت، سن، سبك، ساختار كلي ساختمان و … داشت. ماسازي ساختمان در قدم اول نقش حفاظت از بنا در مقابل عوامل جوي و اقليمي را دارد. عايق حرارتي، عايق صوتي و ايمني هر چه بيشتر در ساختمان محل زندگي انسان داراي اهميت بسيار يوده و همچنين صرفه جويي در مصرف انرژي را تا حد بسياري مي توان توسط نماسازي ساختمان مديريت كرد.

بناهاي موجود در شهر در مجاورت ساختمان هاي ديگر هستند و نماي ساختمان بايد با محيط اطراف خود در هماهنگي باشد. علاوه بر زيبايي ظاهري و هماهنگي، نماسازي ساختمان موارد ديگري را نيز شامل مي شود. نماي ساختمان به عنوان رابط نقش ارتباط دهنده فضاي داخلي ساختمان با محيط بيرون را دارد. براي مثال با نماسازي مي توان تابش نور به داخل را كنترل كرد و يا با ايجاد چشم اندازي زيبا، ديد بصري مناسبي خلق كرد.

دوام بالا و زيبايي سنگ موجب شده تا نماي سنگي به يكي از پركاربردترين نماهاي ساختماني تبديل شود. ازآنجايي‌كه نقش نماي ساختمان در زيبايي سازه بسيار مؤثر است و موجب افزايش ارزش ساختمان مي‌شود، لازم است در انتخاب سنگ نما دقت كافي را به عمل بياوريد. خوشبختانه براي ساخت نماي سنگي دست شما به‌طور كامل باز است و مي‌توانيد از انواع سنگ‌هاي ساده يا زينتي استفاده كنيد.

انواع مختلف نماي سنگي

براي ساخت نماهاي سنگي لازم است از سنگ‌هايي كه در برابر نور خورشيد، باد، باران، رطوبت، آلودگي، سرما و گرما مقاوم‌اند استفاده كنيد. متريال هايي كه فاقد اين ويژگي باشند و ساختاري متخلخل و شكننده داشته باشد، در برابر شرايط محيطي مستهلك‌شده، كيفيت و زيبايي خود را از دست مي‌دهند.

 

سنگ گرانيت

سنگ نماي گرانيت از ديگر نماهاي سنگي پركاربرد است كه از كوارتز، فلدسپات، ميكا و هورن بلند ساخته مي‌شود. اين سنگ زيبا و گران‌قيمت عموماً در رنگ‌هاي صورتي، سفيد، طوسي و مشكي يافت مي‌شود. مقاومت سنگ گرانيت در برابر ضربه، رطوبت، حرارت و اشعه UV بسيار بالاست.

 

براي نصب اين نوع نماي سنگي لازم است از تمهيدات ويژه استفاده كنيد. چراكه سطح صاف و بدون خلل و فرج گرانيت، مانع چسبندگي مطلوب آن به نماي ساختمان مي‌شود. سنگ‌هاي گرانيت قابليت جلا پذيري دارند و مي‌توان آن را تا مرحله آيينه شدن جلا و صيقل داد.

 

سنگ تراورتن

به‌طور حتم سنگ نماي تراورتن را در انواع نماهاي رومي ديده‌ايد. اين سنگ به‌واسطه زيبايي و جلايي كه دارد به‌طور مداوم مورداستفاده قرار مي‌گيرد. رنگ اصلي سنگ تراورتن سفيد است و از معادن استخراج مي‌شود؛ اما مي‌توان آن را در رنگ‌هاي كرم و قهوه‌اي نيز يافت.

 

بر روي سطح سنگ تراورتن تخلخل‌هاي ريزي به چشم مي‌خورد؛ اما جاي نگراني نيست. چراكه اين حفره‌هاي كوچك باعث كاهش كيفيت سنگ نشده و موجب افزايش مقاومت آن در برابر رطوبت شده است. ظاهر براق، روشن و سطح صاف اين سنگ استفاده از آن را نه‌تنها در نماي ساختمان بلكه در دكوراسيون‌هاي داخلي نيز رايج ساخته است.

 

سنگ سند استون

سند استون يكي ديگر از سنگ‌هاي پركاربرد در نماي ساختمان است كه از ماسه و كاني‌هاي مختلف ساخته مي‌شود. درصد بالاي ماسه در اين نوع سنگ موجب شده تا سند استون با عنوان سنگ ماسه‌اي نيز شناخته مي‌شود. بافت اين نوع سنگ نيز سفت و خشن است و چسبندگي كمي به ملات دارد

همين عامل موجب شده تا نصب سند استون بر روي نماي ساختمان به‌سختي و توسط گيره اسكوپ صورت بگيرد. اين نوع نماي سنگي مقاومت بالايي در برابر هوازدگي داشته و در رنگ‌هاي قهوه‌اي مايل به خاكستري و زرد يافت مي‌شود.

 

سنگ كوارتزيت

همان‌طور كه از نامش پيداست، سنگ نماي كوارتزيت از كوارتز دگرگون‌شده ساخته‌شده است. ساختار اين نوع سنگ بلوري شكل بوده و شباهت بسياري به نماي سنگي گرانيت دارد. با اين تفاوت كه اين سنگ در مقايسه با گرانيت از مقاومت بيشتري برخوردار بوده و در برابر شرايط محيطي و آب و هوايي نيز مقاوم‌تر است. كوارتزيت نه‌تنها در ساخت نما، بلكه در ساخت انواع مختلف لوازم زينتي نيز به كار مي‌رود.

 

 

مزاياي نصب نماي سنگي

نصب نماي سنگي باوجود معايبي همچون سنگين شدن وزن ساختمان، احتمال جابجايي سنگ و سقوط آن و يا تغيير شكل سنگ در اثر شرايط آب و هوايي، مزاياي بسياري دارد. مهم‌ترين مزاياي استفاده نماهاي سنگي را مي‌توان در موارد زير خلاصه كرد.

 

سنگ‌ها ازجمله متريال هايي هستند كه به‌آساني توليد مي‌شوند. ازاين‌رو همواره در دسترس‌اند.

نماي سنگي مقاومت بالايي در برابر نور خورشيد داشته و در مدت‌زمان بسيار طولاني زيبايي خود را حفظ مي‌كند.

سنگ‌ها به‌واسطه ماهيت فيزيكي و شيميايي خود در برابر حريق و ضربه مقاوم‌اند.

تنوع بالايي دارند و پيمانكاران و مالكين مي‌توانند با توجه به بودجه و سليقه شخصي خود از ميان تنوع گسترده نماهاي سنگي، انتخاب كنند.

 

سخن پاياني

نصب نماي سنگي فوايد و مزاياي بسياري دارد. اگر در انتخاب سنگ نما دقت كافي به عمل‌آوريد و از ميان سنگ‌هاي مقاوم و باكيفيت انتخاب كنيد، نماي ايجادشده تا مدت‌ها كيفيت و زيبايي خود را حفظ مي‌كند. سنگ تراورتن، گرانيت، سند استون و كوارتزيت از انواع مختلف سنگ نما هستند كه هر يك كاركرد ويژه خود را دارند.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۶:۲۰ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

فندق

فندق يكي از انواع آجيل است كه از درخت فندق يا كوري‌لوس گرفته مي‌شود. نواحي مختلفي مانند ايالت متحده آمريكا، اسپانيا، تركيه و ايتاليا درختان فندق زيادي دارند. فندق خوراكي خيلي خوشمزه‌اي است. اگر شما هم از طرفداران سفت و سخت آن باشيد، ضمن آگاهي از خواص فندق، به شكل‌هاي متنوعي مانند خام، بوداده يا به‌شكل پودر در شيريني‌ها و غذاهاي مختلف آن را امتحان كرده‌ايد. مانند ساير آجيل‌ها و دانه‌ها، خواص فندق نيز بسيار زياد است. فندق سرشار از مواد مغذي  است.

فندق مقادير زيادي آنتي اكسيدان دارد. آنتي‌اكسيدان بدن را از استرس اكسيداتيو دور نگه مي‌دارد. استرس اكسيداتيو مي‌تواند موجب تخريب ساختار سلول، تسريع پيري، سرطان و بيماري هاي قلبي شود. فراوان‌ترين آنتي‌اكسيدان‌هاي موجود در فندق به‌عنوان تركيبات فنوليك شناخته مي‌شوند. پژوهش‌ها ثابت كرده‌اند كه اين تركيبات مانع از التهاب و باعث كاهش كلسترول در بدن مي‌شوند. ضمن اينكه براي سلامت قلب مفيد هستند و در برابر سرطان‌ها از بدن محافظت مي‌كنند.

كاهش فشار خون

افرادي كه از فشار خون بالا رنج مي برند بهتر است فندق مصرف كنند. اين مغز داراي چربي هاي سالم مي باشد. پتاسيم موجود در فندق باعث كاهش فشار خون انسان شده و بيماري هاي قلبي نظير سكته قلبي را كاهش مي دهد. البته بايد با مشورت پزشك اين كار را انجام دهيد چون مصرف زياد فندق باعث بالا رفتن فشار خون مي شود.

 

درمان كم خوني

تحقيقات نشان مي دهد كه فندق براي درمان كم خوني و ايجاد آهن مناسب در بدن بسيار مناسب است. اين مغز شامل ميزان مناسبي از آهن مي باشد. گلبول هاي قرمز بدن براي جذب اكسيژن كافي نياز به آهن دارند. بنابراين مصرف فندق باعث مي شود تا بدن شما غني از آهن شود.

 

تقويت عضلات

فندق بسيار خوش طعم مي باشد و هيچ كلسترولي ندارد ، فندق در سراسر جهان به عنوان افزودني در انواع شكلات ها به كار مي رود. اين مغز داراي فولات و ويتامين اي بوده كه باعث تقويت عضلات شده و عملكرد آن ها را بهبود مي بخشد.

 

براي كسب اطلاعات بيشتر به وبسايت آجيل و خشكبار نعمتي مراجعه نماييد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۵:۱۳ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

فروش تعدادي سايت جهت ايجاد شبكه لينك سازي

تعدادي سايت با مشخصات زير آماده فروش براي وبمستران و سئو كاران و يا ديجيتال ماركتينگ هايي كه به دنبال ايجاد شبكه لينك سازي قوي و يا به دنبال خريد سايت رنك دار قوي با سابقه قبلي هستند مناسب مي باشد .

 

سوابق:

حداقل سن هر سايت 7 سال

حداقل تعداد بك لينك 10000

حداقل پيج اتوريتي 27 الي 34

داري پيج 1 الي 5 رنك قبلي گوگل

مناسب لينك سازي شبكه اي PBN , PSN

 

آدرس سايت :

2pix.ir

pix98.ir

kanoon-hamedan.ir

tmfy.ir

patrisrayan.ir

nanodesign.ir

systemati.ir

yakamuz.ir

s55.ir

parsiscom.ir

novinup.ir

hellozaban.ir

owj92.ir

etdesign.ir

20tarh.ir

w32.ir

 

قيمت تكي هر سايت 850 تومان

قيمت همه سايت ها شامل تخفيف ويژه

هماهنگي : از طريق آي دي تلگرام

bazdid1

https://t.me/bazdid1

همانطور كه مشاهده كرديد لينك اين سايت ها در بيش از 5 هزار وبلاگ بصورت فالو در قالب رپورتاژ آگهي منتشر و آگهي شد اين فرايند علاوه بر آگهي فروش تعداد بك لينك هاي اين سايتها را تقويت نمود .


برچسب: خريد سايت،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۰:۴۸ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

آمار بازديد سايت خود را در گوگل منفجر كنيد

چه وب سايت شركتي داشته باشيد و چه يك وبلاگ شخصي، براي اينكه سهميه اي در بازار آنلاين داشته باشيد، نياز داريد كه كاربران از سايت شما بازديد كنند و با آن تعامل موثر برقرار كنند.
سوال اينجاست كه در حجم انبوهي از اطلاعات كه در فضاي وب وجود دارد چطور مي‌توان كاربران را به سمت سايت خود جذب كرد و در اين فضاي رقابتي پيروز ميدان بود؟

در اين پست ما تصميم داريم تكنيك‌ها و اصول افزايش ترافيك سايت را به شما معرفي كنيم.

بي شك بخش زيادي از ترافيك وب سايت‌ها از نتايج ارگانيك موتورهاي جستجو مثل گوگل حاصل مي‌شود پس بايد سئو را جدي بگيريد و روي آن سرمايه گذاري كنيد.

 
شمارشگر سايت خود را منفجر كنيد .
 
با پكيج هاي افزايش رتبه سايت خود را بصورت قانوني و طبيعي ارتقا دهيد .
همين امروز با شيك رنك شروع كنيد و وارد 10 رديف اول گوگل شويد .
 
 
 
 
 
شيك رنك داراي نماد اعتماد الكترونيك و لوگوي ديجيتال

-------

آغاز ثبت نام و دريافت سامانه پيام كوتاه
ارسال پيامك از خطوط رند كشوري 1000 و 2000 و..
امكان ارسال پيامك هاي تبريك ، اخطاريه،يادآوري اقساط و...

با تحويل آنلاين پنل

قابليت ها و اطلاعات بيشتر در لينك زير

https://chicrank.com/cart.php?gid=14

 

منبع: chicrank.com

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۰:۰۹ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)