mycustomer mycustomer .

mycustomer

سود سرمایه گذاری در ترکیه

ترکیه یکی از کشورهای رو به رشد و توسعه‌یافته است که تلاش بسیاری برای جذب سرمایه دارد. تلاش دولت ترکیه در راستای جذب سرمایه تاکنون موفقیت‌آمیز بوده، چراکه در طول سال‌های اخیر توانسته سهم زیادی از بازار جهانی را به خود اختصاص دهد. سرمایه گذاری در این کشور با توجه به ثبات اقتصادی و رشد روزافزون آن در صنایع مختلف، امن و پرسود به نظر می‌رسد. سود سرمایه گذاری در ترکیه به افرادی که در حوزه مسکن سرمایه گذاری کرده‌اند و یا سپرده‌های مالی خود را به بانک‌های ترکیه سپرده‌اند، تعلق می‌یابد.

سود سرمایه گذاری در ترکیه چقدر است؟

این سال به‌طور متداول به ذهن سرمایه‌داران می‌رسد. در پاسخ به این سال باید گفت، نمی‌توان هیچ‌رقم ثابتی را به سرمایه گذاری در ترکیه اختصاص داد؛ اما می‌توان برخی سرمایه‌گذاری‌ها را در زمره فعالیت‌های پرسود دانست. درواقع سرمایه­گذاری بر روی برخی صنایع بسیار سودآور خواهد بود و به‌طورقطع مزایا بسیاری برای شما به همراه می‌آورد.

 

سود سرمایه گذاری در خرید ملک

سرمایه گذاری در ملک، در تمام کشورها سودآور است؛ اما سود سرمایه گذاری در ترکیه به‌خصوص در بخش املاک، نسبت به کشور ایران بهتر به نظر می‌رسد. سرمایه گذاری در بخش ساختمان‌سازی و املاک می‌تواند منافع بسیاری داشته باشد. مهم‌تر از همه اینکه شرایط را برای دریافت اقامت دائم در ترکیه هموار می‌سازد.

 

اقامت دائم برای سرمایه‌گذاران ملک می‌تواند مجوز ورود آن‌ها را به سایر کشورهای اروپایی صادر کند. افزایش تقاضا برای خرید مسکن موجب شده تا دولت ترکیه اقدام به ساخت پروژه‌های جدید کنند. خرید یک ملک باارزش 250 هزار لیر می‌تواند زمینه را برای دریافت اقامت موقت و در پی آن تابعیت کشور ترکیه فراهم کند.

 

در کنار این، ارزش ملک در ترکیه به‌مرور افزایش‌یافته و از این طریق نیز سود قابل‌توجهی به صاحب‌ملک تعلق می‌یابد.

سود سرمایه گذاری در ترکیه از طریق ثبت شرکت

ازآنجایی‌که نمی‌توان خرید ملک و سرمایه­گذاری بر روی آن را به همه مهاجرین پیشنهاد دارد، بهتر است از روش‌های ساده‌تر استفاده کنید. یکی از بهترین و البته سودآورترین روش‌های سرمایه گذاری در ترکیه، کارآفرینی در این منطقه است.

 

سود سرمایه گذاری در ترکیه از طریق ثبت شرکت و راه‌اندازی کسب‌وکار تضمین‌شده است. چراکه دولت ترکیه به افرادی که طرح‌های توجیه شده اقتصادی داشته باشند، تسهیلات بسیار خوبی اختصاص می‌دهد.

 

اول‌ازهمه یک حساب بین‌المللی در اختیار سرمایه‌گذار قرار می‌دهد تا بتواند با سایر کشورهای اروپایی نیز مراوده تجاری داشته باشد. سپس به سرمایه‌گذارانی که شرکت خود را بیش از 3 سال حفظ کنند و زمینه اشتغال شهروندان ترک را فراهم کنند، اقامت دائم اعطا می‌کند.

 

صنعت رو به رشد ترکیه پتانسیل بسیاری برای کارآفرینی دارد. مهم‌تر از همه اینکه این کشور توان بالایی در جذب توریست و گردشگر دارد. سود سرمایه گذاری در ترکیه از طریق ثبت شرکت بسته به آورده و نحوه فعالیت شما متفاوت خواهد بود.

 

مزایای سرمایه گذاری در ترکیه

سرمایه گذاری در کشورهای خارجی اگرچه ریسک آمیز است، اما به‌طور حتم پرفایده است. به‌خصوص اگر بستر امنی برای کارآفرینی و سرمایه گذاری وجود داشته باشد. دولت ترکیه تمام شرایط را برای یک سرمایه گذاری پرسود فراهم کرده تا افراد با اطمینان خاطر اقدام به کارآفرینی کنند. مزیت انواع سرمایه گذاری در ترکیه شامل موارد زیر می‌شود.

 

سود سرمایه گذاری در ترکیه به‌واسطه اعطای اقامت دائم رایگان به سرمایه‌گذاران، بسیار بالاست.

برای سرمایه گذاری در ترکیه نیاز به حضور دائم در این کشور نخواهید داشت.

با دریافت تابعیت از طریق سرمایه گذاری امکان سفر بدون ویزا به 148 کشور در جهان و 26 کشور در منطقه شن گن، فراهم می‌شود.

با توجه به اقتصاد رو به رشد ترکیه و موقعیت جغرافیای مطلوب این منطقه، سود سرمایه گذاری در ترکیه به‌مرور افزایش می‌یابد.

با سرمایه گذاری در این منطقه می‌توان یک پل ارتباطی قوی با سایر بازارهای قدرتمند جهانی ایجاد کرد.

 

سخن پایانی

سود سرمایه گذاری در ترکیه به‌واسطه تسهیلاتی که دولت ترکیه برای سرمایه‌گذاران در نظر گرفته، منطقی و مفید به نظر می‌رسد. با سرمایه گذاری در کشور ترکیه علاوه بر اینکه به‌مرور اقامت دائم و پاسپورت این کشور را دریافت می‌کنید، پل ارتباط مؤثری با سایر کشورهای اروپایی ایجاد می‌کنید. سرمایه گذاری در ترکیه از طریق خرید مسکن و یا ثبت شرکت برای کارآفرینی، امن و پرسود خواهد بود.


برچسب: سود سرمایه گذاری در ترکیه،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۷:۴۵ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)