mycustomer mycustomer .

mycustomer

ویزای استارتاپ کانادا

دولت کانادا به دنبال کارآفرینانی است که با ایده‌های نوی خود شرایط اقتصادی جدیدی را برای کشور کانادا به وجود می‌آورند. کارآفرینان برجسته می‌توانند با ایجاد کسب و کارهای نوین، در روند توسعه کانادا تاثیر به سزایی داشته باشند. به همین دلیل دولت کانادا، شرایطی را برای کارآفرینان سراسر جهان ایجاد کرده است که بتوانند از طریق روش استارت‌آپ به این کشور مهاجرت کنند و زمینه‌ساز پیشرفت جهان باشند.

اگر شما هم در ذهن خود ایده‌های جدیدی دارید که با عملی کردن آن‌ها می‌توانید استارت آپ خود را راه‌اندازی کنید، شانس ورود به کشور کانادا را خواهید داشت. نکته قابل توجه در مهاجرت از طریق استارت آپ این است که، شما در صورت دریافت ویزای استارت آپ، امکان همراهی خانواده خود را هم خواهید داشت.

 

تا به امروز، دولت کانادا با استفاده از این برنامه توانسته است کارآفرینان زیادی را به این کشور جذب کند. اگر ایده استارت آپ شما، توسط یکی از سازمان‌های معرفی شده توسط اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا(IRCC) تایید شود؛ شما امکان جذب سرمایه و راه‌اندازی شرکت خود را در کانادا خواهید داشت.

ویزای استارتاپ کانادا به کارآفرینانی تعلق می‌یابد که دارای مهارت و پتانسیل لازم برای خلق یک کسب‌وکار نوین هستند. دولت کانادا برای جذب ایده‌های مبتکرانه، ویزای استارتاپ صادر می‌کند تا کارآفرینان با خیال راحت در این کشور شروع به کارکرده و ایده‌های خود را عملی کنند. اقامت این‌گونه افراد در کانادا نه‌تنها به توسعه کسب‌وکار فرد کمک می‌کند، بلکه برای شهروندان کانادایی نیز ایجاد شغل می‌کند.

 

شرایط دریافت ویزای استارتاپ کانادا

همان‌طور که گفته شد شرط اول برای اخذ این نوع ویزا، داشتن ایده‌های نوین و قابل رشد و تعمیم برای ایجاد کسب‌وکار است. آن‌چنان‌که دولت کانادا عنوان نموده، ویزای استارتاپ کانادا تنها به افرادی تعلق می‌یابد که یک ایده تجاری خلاقانه داشته باشند و بتوانند برای شهروندان این کشور شغل جدید ایجاد کنند.

 

صحت این موضوع تنها زمانی ثابت می‌شود که طرح استارتاپ و درواقع بیزینس پلن شما از سوی اداره مهاجرت و سازمان‌های سرمایه‌گذاری مورد تأیید کانادا، موردقبول واقع شود. سالانه افراد زیادی برای اخذ ویزای استارتاپ کانادا با یکدیگر رقابت می‌کنند. دراین‌بین تنها ایده‌هایی که توان رقابت در مقیاس‌های جهانی و قابلیت رشد در سطوح مختلف بین‌المللی را دارند، زمینه اخذ ویزای استارتاپ را فراهم می‌کنند.

 

شرط دیگر دریافت ویزای استارتاپ کانادا، ارائه گواهی سلامت پزشکی، عدم سوءپیشینه و کسب نمره بالای در آزمون‌های زبان انگلیسی و یا فرانسوی است. به خاطر داشته باشید برای دریافت این نوع ویزا نیاز به سرمایه‌گذاری نخواهید داشت. شما ارائه‌دهنده ایده هستند و شرکت‌های سرمایه‌گذاری نیز به‌عنوان اسپانسر و پشتیبانی مالی در کنار شما فعالیت می‌کنند. همین عامل موجب شده تا ویزای استارتاپ به ارزان‌ترین روش مهاجرت به کانادا تبدیل شود.

 

مزایا و معایب دریافت ویزای استارتاپ کانادا

به مهم‌ترین مزیت دریافت این نوع ویزا پیش‌ازاین پرداختیم. همان‌طور که گفته شد، ویزای استارتاپ یکی از ارزان‌ترین روش‌های مهاجرت در مقایسه با سایر روش‌های تجاری و سرمایه‌گذاری به شمار بیاید. بااین‌حال پرداخت هزینه‌های عمومی برای دریافت ویزا همچون تست سلامت و انگشت‌نگاری به عهده متقاضی خواهد بود. سایر مزایای دریافت ویزای استارتاپ، شامل موارد زیر می‌شود:

 

یک سال تا 16 ماه پس از اسکان، اقامت دائم شما صادر می‌شود. پس از سه سال نیز تابعیت کانادا و پاسپورت این کشور را دریافت خواهید کرد.

حتی درصورتی‌که استارتاپ شما در مراحل بعدی موفق نباشد، دولت کانادا اقامت شما را لغو نمی‌کند.

به‌واسطه دریافت ویزای استارتاپ کانادا، امکان همراهی خانواده (فرزندان زیر 22 سال) فراهم می‌شود.

شما و اعضای خانواده می‌توانید از امکانات شهروندان کانادا همچون تحصیل و خدمات درمانی رایگان استفاده کنید.

در این روش خبری از سخت‌گیری‌های مربوط به برنامه استانی نیست و فرد امکان ارتباط با سرمایه‌گذاران بزرگ را دارد.

بااین‌حال ویزای استارتاپ کانادا نقاط ضعفی نیز دارد. برای افرادی که ایده‌های بکر و مبتکرانه دارند، عبور از این سخت‌گیری‌ها کار سختی نیست و نمی‌تواند یک عیب و ایراد بزرگ تلقی شود.

 

سازوکار پذیرش بیزینس پلن بسیار سخت است. طرح ارائه‌شده می‌بایست کیفیت و خلاقیت لازم را داشته باشد.

پس از دریافت ویزای استارتاپ کانادا ملزم به استخدام نیروی کار از میان شهروندان کانادایی هستید.

در طول راه‌اندازی کسب‌وکار، بدون کسب مجوز از سازمان‌های مورد تأیید، اجازه افزایش سرمایه نخواهید داشت.

رقابت میان متقاضیان تنگاتنگ است. در طول هرسال تعداد محدودی از طرح‌ها مورد تأیید قرار می‌گیرند. ازاین‌رو در صورت تکمیل ظرفیت، سایر طرح‌ها رد می‌شوند.

 

سخن پایانی

ویزای استارتاپ یکی از ارزان‌ترین و ساده‌ترین روش‌های مهاجرت به کانادا به شمار می‌آید. متقاضیان دریافت این نوع ویزا می‌بایست یک بیزینس پلن خلاقانه و تجاری داشته باشند. در صورت تأیید طرح و ایده اولیه، دولت کانادا ویزا و اقامت دائم فرد را تأیید می‌کند. در طول کار نیز امکاناتی نظیر همراهی خانواده و یا ارتباط با سرمایه‌گذاران بزرگ را در اختیار کارآفرینان قرار می‌دهد.


برچسب: ویزای استارتاپ کانادا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۱۶:۱۵ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)