mycustomer mycustomer .

mycustomer

طراحی و ساخت ویلا - باغ

مهمترین قدم قبل از هر اقدامی، مشخص کردن هدف از داشتن ویلا و باغ می‌باشد.امروزه استفاده از ویلای شخصی در فضاهای سرسبز و به دور از هیاهوهای شهر رویای هر شخص می‌باشد ولی هستند افرادی که از این فضاها به عنوان لوکیشن عکاسی استفاده می‌کنند حتی با فکر بزرگتر دنبال ساخت شهرک ویلایی هستند. بنابراین باید مشخص باشد که دنبال چه چیزی هستیم. پس در امر طراحی ویلا نیاز است تا سلیقه، اهداف، میزان بودجه و محل ساخت را به درستی تحلیل کنیم.

شرکت خط و خاک یکی از برترین و شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های معماری در کشور است که با بهره‌مندی از تیم مهندسان و مشاوران ارشد عمران، آماده ارائه انواع خدمات طراحی و ساخت ویلا و باغ به هم‌وطنان عزیز می‌باشد. ما در شرکت خط و خاک، فضای ویلا و باغ شما را با به‌کارگیری بهترین و جدیدترین متدهای روز دنیا طراحی کرده و طرحی دل‌فریب و رؤیایی را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم.

شرکت خط و خاک باسابقه‌ای درخشان و موفقیت‌آمیز در اجرای پروژه‌های ساختمانی کوچک، بزرگ و متوسط در سراسر کشور، علاوه بر خدمات طراحی، مشاوره و اجرای پروژه‌های ویلایی، آماده ارائه خدمات متنوع دیگری از قبیل طراحی ساختمان، مدیریت، نظارت و اجرای پروژه‌های ساختمانی، خدمات نوسازی و بازسازی ساختمان، طراحی باغ و روف گاردن، طراحی نما، طراحی دکوراسیون داخلی، مشاوره و محاسبه هزینه‌های ساخت‌وساز و … به مشتریان گرامی خود می‌باشد.

 

خدمات شرکت خط و خاک درزمینهٔ ساخت ویلا و باغ

با استفاده از خدمات منحصربه‌فرد شرکت خط و خاک، ویلا و باغ رؤیایی شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن، با به‌کارگیری بهترین مصالح و متریال و با مناسب‌ترین قیمت، طراحی و ساخته می‌شود.

 

برخی از خدمات ما در شرکت خط و خاک عبارت است از:

 

طراحی ویلا و باغ

ساخت و بازسازی ویلا

احداث باغ ویلا

طراحی و ساخت روف گاردن

محوطه‌سازی در فضای بایر

احداث آب‌نما، استخر، آلاچیق

و...

 

هزینه‌های ساخت ویلا و باغ

هزینه‌های اصلی ساخت ویلا و باغ شامل هزینه‌هایی است که برای خرید مصالح و تجهیزات ویلا صرف می‌کنید. این هزینه‌ها معمولاً بر اساس هر مترمربع از فضای کلی سازه، محاسبه می‌شوند. البته این قیمت‌ها در شهرهای کوچک متفاوت است و با توجه به نوسانات قیمت در بازار مصالح، متغیر می‌باشند.

 

هزینه‌های جانبی نیز شامل هزینه‌های اخذ مجوز، هزینه ساخت و نصب کابینت‌ها، نقاشی، محوطه‌سازی، خرید و نصب تأسیسات الکتریکی و مکانیکی، نصب تجهیزات امنیتی برای حفاظت از ویلا و … است. این هزینه‌ها در صورت تمایل به ساخت استخر و روف گاردن، تغییر زیادی می‌کنند.

 

طراحی و ساخت ویلا

ویلا ساختمانی است که در محوطه یک باغ یا فضای سبز بنا شده است و در طراحی ویلا و باغ، فضای سبزی که ویلا در آن قرار دارد، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به بیانی ساده‌تر، ویلا معمولاً به شکل ساختمانی مجلل و لوکس با امکاناتی ویژه است که در دل طبیعت یا در محوطه یک باغ ساخته می‌شود. به‌طورمعمول ساختمان ویلا از چهار طرف قابل‌رؤیت است و طراحی نقشه و پلان آن با خانه‌های شهری تفاوت‌های زیادی دارد.

 

انواع ویلا

امروزه سبک‌های بسیار زیبا و متنوعی در ساخت ویلا و باغ وجود دارد که ازجمله پرطرفدارترین آن‌ها عبارت‌اند از:

ویلاهای سبک مدیترانه‌ای

ویلاهای سبک سنتی

ویلاهای سبک مدرن

ویلاهای هوشمند و فوق مدرن

ویلاهای سبک ترکیه‌ای

ویلاهای سبک ساحلی

ویلاهای سبک خانه‌های ییلاقی

و...

 

به‌طوری کلی مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در تعیین میزان هزینه‌های ساخت ویلا و باغ شامل موارد زیر است:

محل پروژه

متراژ کل محوطه

کیفیت مصالح و متریال بکار رفته

ناظر و مجری ساخت

امکانات و تجهیزات اضافی

متراژ ساخت ویلا (متراژ کل طبقات)

محوطه‌سازی (روف گاردن، استخر، آب‌نما و باغ و باغچه‌ای که نیاز به کف سازی و گل‌کاری داشته باشد.)

سخن پایانی

در آخر پیشنهاد می‌شود که کار طراحی و ساخت ویلای رؤیایی خود را به شرکت معتبر و شناخته‌شده خط و خاک بسپارید و از بهترین گروه مهندسان و مشاوران معماری برای اجرای عملیات ساخت‌وساز خود استفاده نمایید.

 شرکت خط و خاک با بهره‌مندی از کادری مجرب و باتجربه، آماده ارائه کلیه خدمات طراحی، ساخت و اجرای تخصصی پروژه‌های ساختمانی بوده و با استفاده از جدیدترین متدها و الگوها شما در طراحی و ساخت حرفه‌ای انواع ویلا و باغ، در سبک‌های مدرن و کلاسیک، همراهی می‌نماید.

کارشناسان حرفه‌ای و مجرب ما در وبسایت شرکت خط و خاک پاسخ گوی شما هستند.

مشهد، بزرگراه ازادی، برج سامان، مدیریت: محمدرضا ابریشمی

۰۹۱۵۰۲۹۴۸۲۸

۰۵۱-۳۶۵۸۵۲۰۷

شنبه تا پنجشنبه: ۷:۰۰ - ۱۷:۰۰

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 2
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۷:۵۲ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)