mycustomer mycustomer .

mycustomer

بی اختیاری ادرار

بی اختیاری ادرار چیست؟

بی اختیاری ادرار به دفع غیرارادی ادرار می‌گویند. توضیح علمی و پزشکی بی اختیاری ادرار را می‌توان این‌گونه گفت: دفع ادرار هنگامی اتفاق می‌افتد که فشار داخل مثانه از فشار ناشی از تون عضلات صاف و مجرای ادراری بالاتر رود.

 

چه زمانی باید به پزشک مراجعه کنیم؟

هرگونه بی اختیاری ادرار را باید با پزشک متخصص در میان گذاشته شود زیرا ممکن است علامت یک بیماری جدی‌تری باشد. در حالت کلی اگر دچار بی اختیاری ادرار شدید و شرایط زیر را تجربه کردید به پزشک مراجعه کنید:

مشکل در صحبت کردن یا راه رفتن

گیجی

از دست دادن کنترل روده

ضعف یا سوزن سوزن شدن در هر قسمت از بدن شما

از دست دادن بینایی

از دست دادن هوشیاری

تست‌های تشخیصی معمول عبارت‌اند از

سیستوسکوپی

بررسی اورودینامیک

آزمایش فشار مثانه

 

سونوگرافی

بی اختیاری ادرار برای بسیاری از افراد ناراحت‌کننده و خجالت‌آور است اما شناخت علل به وجود آمدن این مشکل به آن‌ها کمک می‌کند تا آن را کنترل کنند. بی اختیاری ادرار ممکن است کم باشد و به‌خودی‌خود بیماری محسوب نمی‌شود اما می‌تواند نشانه وجود یک بیماری باشد.

اگر شما بی اختیاری ادرار را تجربه کردید به متخصص مراجعه کنید. علائم این اختلال می‌تواند از خفیف تا شدید باشد. بی اختیاری ادرار می‌تواند زندگی روزمره شما را دچار مشکل کند و کیفیت آن را کاهش دهد.. بسیاری از افراد مسن بی‌اختیاری ادرار را به عنوان نشانه‌ای از سن بالا می‌دانند و به پزشک مراجعه نمی‌کنند. اما درواقع بی‌اختیاری ادرار نشانه‌ای از یک بیماری زمینه‌ای است و گاه موقت بوده و خودبه‌خود برطرف می‌شود، اما در بیشتر موارد مزمن و پیشروند است.

در مطب دکتر مظاهری با بهره‌مندی از جدیدترین و بهترین دستگاه‌ها، بی اختیاری ادرار به‌صورت کامل رفع شده و بیمار در بازه زمانی کوتاهی درمان می‌شود.

کلام آخر

بی اختیاری ادرار می‌تواند نشان‌دهنده یک بیماری مزمن باشد. اگر در صورت بروز علائم آن سریع به پزشک متخصص مراجعه شود درمان راحت و سریع‌تری را به همراه دارد. آن را جدی بگیریم و بدون خجالت و ترس با مسئله را با پزشکمان در میان بگذاریم.

 

تلفن

031-36205522

031-36205796

031-36247507

کسب اطلاعات بیشتر با مراجعه به وبسایت دکتر مظاهری


برچسب: بی اختیاری ادرار،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۳۵:۴۹ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)