mycustomer mycustomer .

mycustomer

نمای شیشه ای

استفاده از نمای شیشه ای برای طراحی نمای ساختمان‌های اداری و تجاری بسیار رایج است. شیشه‌های به‌کاررفته در این نوع نما علاوه بر تفکیک فضای داخل از خارج، ظاهری زیبا و جذاب می‌سازند. بااین‌حال نصب و احداث این‌گونه نما دردسرهای بسیاری دارد و نیاز به محاسبات دقیق و پیچیده دارد. زندگی در ساختمان‌هایی که نمای شیشه ای دارند هیچ‌گونه خطری ایجاد نمی‌کند. چراکه اتصالات شیشه بسیار مقاوم و مستحکم است و در برابر زلزله مقاومت می‌کند.

انواع نمای شیشه ای

محبوبیت نماهای شیشه‌ای در ساختمان‌سازی موجب شده تا امروزه فناوری‌های مختلفی برای ایجاد این نوع نما شکل بگیرد. هر یک از این نماها کارکرد ویژه‌ای داشته و در ساخت برخی ساختمان‌ها به کار می‌روند. نمونه‌های مختلف نمای شیشه ای را می‌توان در آثار فاخری همچون ساختمان سیندرلا، دفتر مرکزی امارات و یا هرم موزه لوور در پاریس مشاهده کرد.

 

سیستم کرتین وال

نمای شیشه ای کرتین وال برحسب نحوه نصب به دودسته کلی تقسیم می‌شوند. کرتین وال استیک و وال یونیتایز از انواع مختلف سیستم‌های کرتین وال هستند که هر یک کاربرد مختلفی دارند.

 

کرتین وال استیک

در تکنیک کرتین وال استیک شیشه‌ها در ابعاد یک‌دریک بریده‌شده و بر روی نمای ساختمان مونتاژ می‌شود. استفاده از این روش در ساختمان‌های کم ارتفاع یا سازه‌های کوچک رایج‌تر است. این نوع نما عایق مناسبی در برابر رطوبت و حرارت است و می‌تواند مانع تابش مستقیم نور به فضاهای داخلی شود.

 

کرتین وال یونیتایز

در ساخت این نوع نمای شیشه ای شرایط کمی متفاوت‌تر است. قطعات در کارخانه مونتاژ شده و به شکل واحدهای مجزا به محل احداث منتقل می‌شود. استفاده از این سیستم در ساختمان‌های مرتفع به جهت عدم نیاز به داربست و یا جرثقیل رایج‌تر است. ساخت سریع و کیفیت بالای این سیستم هزینه بالای حمل‌ونقل را جبران کرده و وال یونیتایز را به یکی از پرکاربردترین نماهای شیشه‌ای مبدل ساخته است.

کارشناسان حرفه‌ای و مجرب ما در وبسایت شرکت خط و خاک پاسخ گوی شما هستند.

مشهد، بزرگراه ازادی، برج سامان، مدیریت: محمدرضا ابریشمی

۰۹۱۵۰۲۹۴۸۲۸

۰۵۱-۳۶۵۸۵۲۰۷

شنبه تا پنجشنبه: ۷:۰۰ - ۱۷:۰۰

 


برچسب: نمای شیشه ای،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۴۸:۴۲ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)