mycustomer mycustomer .

mycustomer

وان حمام نوزاد

بررسی انواع وان حمام نوزاد برای خرید

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید یکی از چالش‌های مهم چند ماه اول به دنیا آمدن نوزاد، حمام کردن و شستشوی او است؛ به طوری که تقریباً بیشتر والدین در این خصوص اتفاق نظر دارند. البته حمام کردن نوزاد تازه متولد شده می‌تواند لذت زیادی هم داشته باشد که بدون شک در اینجا داشتن وان حمام نوزاد می‌تواند تا حد زیادی کمک کند تا این استحمام به خوبی انجام شود.

 

خرید وان حمام نوزاد

با توجه به این که در هنگام حمام کردن نوزاد ممکن است لیز خوردن و یا سردی و گرمی بیش از حد آب جزو دغدغه‌های مهم والدین باشد پس می‌توان گفت یکی از تجهیزات مهم در این زمینه که تا حد زیادی مشکل شما را رفع خواهد کرد، وان حمام‌ نوزاد می‌باشد. به طوری که باید بدانید امروزه انواع مختلفی از وان های بادی، فومی یا پلاستیکی در سایزهای متنوع و مدل‌های متنوع موجود بوده که شما می‌توانید از ابتدای به دنیا آمدن نوزاد تا حدود ۶ ماهگی از آن‌ها استفاده کنید.

 

با وجود کوچک بودن وان حمام به طور حتم نوزاد شما در هنگام حمام کردن احساس بدی نخواهد داشت و شاید برای او به نوعی بازی و تفریح نیز تبدیل شود. البته طبیعتاً در هنگام خرید این وان ها باید نکاتی را مد نظر قرار دهید که ما سعی کردیم در ادامه بیشتر به آن بپردازیم.

 

استاندارد بودن سایز وان حمام نوزاد

همان‌طور که گفته شد توجه به نکات مهم در خرید وان حمام نوزاد می‌تواند به شما کمک کند که بهترین نوع این تجهیزات را تهیه کنید. در این بین لازم است بدانید استاندارد بودن وان اهمیت ویژه‌ای داشته به طوری که عموماً وان های استاندارد از جنس پلاستیک هستند که برخی از آن‌ها در سایز جمع و جور و برای سینک‌های ظرفشویی ساخته شده‌اند.

 

بنابراین شما می‌توانید آن را داخل سینک گذاشته و نوزاد خود را بشویید. خیلی از آن‌ها نیز به طوری است که نوزاد در آن همیشه حالت ایستاده دارند و بعضی از آن‌ها نیز دارای کمربند ایمنی هستند که نوزاد را صاف سرجایش نگه خواهد داشت.

 

بررسی انواع وان نوزاد

علاوه بر اینکه در حال حاضر وان های پلاستیکی بسیار پرفروش هستند لازم است بدانید انواع دیگری از وان حمام نوزاد موجود بوده که یکی از آن‌ها وان قابل تغییر سایز می‌باشد. این وان ها به گونه‌ای طراحی شده که شما می‌توانید برای راحتی نوزادان آن را کوچک یا بزرگ کنید و در سنین مختلف فرزندتان از آن استفاده نمایید.

 

وان های انعطاف پذیر و تاشو برای آن دسته از خانواده‌هایی مناسب است که مشکل فضا جهت نگهداری آن دارند لذا شما می‌توانید پس از استفاده به راحتی آن را تا کرده تا جای کمتری بگیرد.

 

وان بادی دیگر نوعی این تجهیزات بوده که برای فضاهای کوچک و همچنین مسافرت مناسب می‌باشد اما شاید باد کردن این وان ها قبل از هر بار استفاده آن چندان آسان نباشد. وان های پایه دار نیز دسته دیگر بوده که دارای پایه‌های قابل تنظیم است از این رو شما در هنگام شستشوی نوزاد می‌توانید پایه آن را تنظیم کرده تا نیاز به خم شدن نداشته باشید.

 

و اما آخرین دسته از این محصول وان های لوکسی هستند که دارای قابلیت‌های متعددی هستند. به طوری که این قابلیت‌ها بسته به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید متفاوت می‌باشد. مثلاً از جمله امکانات آن می‌توان به موتور آب، دوش آب، ماساژور و چند تکه اسباب بازی در آن اشاره کرد. این دسته از وان ها عموماً سنگین‌تر هستند و نیاز به برق و باطری داشته و البته جزو گران‌ترین وان نوزاد نیز به شمار می‌روند.

 

دیگر نکات مهم در خرید وان حمام نوزاد

علاوه بر آنچه بیان شد لازم است بدانید در هنگام خرید وان نوزاد نکات دیگری وجود دارد. به طوری که شما باید برای انتخاب بهترین اندازه وان نوزاد به دستورالعمل‌هایی که عموماً همراه با آن‌ها وجود دارد توجه کرده تا بسته به قد و وزن نوزادتان بهترین سایز را انتخاب کنید. همچنین توجه کنید که این وان ها باید به راحتی تمیز شود و هرچه سطوح غیر صاف و پیچ‌های آن بیشتر باشد تمیز کردن آن دشوارتر خواهد بود.

 

لازم است بدانید بعضی از وان های نوزاد دارای ویژگی‌های اضافی از جمله سنجش دما و سطح ضد لغزش می‌باشد که شما می‌توانید از این امکانات نیز بهره ببرید.

 

سخن پایانی

با توجه به آنچه بیان شد به طور کلی باید توجه کنید که مدل‌های متنوع وان حمام نوزاد این امکان را به شما می‌دهد تا کاملاً بسته به سلیقه و نیاز و خود نوعی از آن را تهیه نمایید که طبیعتاً هر کدام از آن‌ها قیمت متفاوتی خواهد داشت.


برچسب: وان حمام نوزاد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۳۸:۳۶ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)