mycustomer mycustomer .

mycustomer

هدف از مهاجرت به کانادا

اخذ ویزا و مهاجرت به کانادا، آرزوی اغلب ایرانیان است. این را می‌توان از تعداد متقاضیانی که سالانه برای مهاجرت به کانادا اقدام می‌کنند، متوجه شد. به‌طورمعمول هدف از مهاجرت به کانادا داشتن یک زندگی بهتر و باکیفیت‌تر است. ازآنجایی‌که دولت کانادا بستر مناسبی برای رشد فردی، اجتماعی و اقتصادی فراهم کرده، بسیاری از افراد برای داشتن این‌گونه موقعیت‌ها وسوسه می‌شوند و به فکر مهاجرت می‌افتند. این اصلی‌ترین دلیل و هدف از مهاجرت به کانادا عنوان‌شده است.

 

مهم‌ترین دلیل و هدف از مهاجرت به کانادا

دلایلی مختلفی برای مهاجرت به کشورهای خارجی وجود دارد. اگرچه ادامه تحصیل، ارتقا شغلی و یا به دست آوردن یک شغل درخور و همچنین سرمایه‌گذاری در صدر اهداف مهاجرت قرار دارند، اما برای برخی کیفیت زندگی و عوامل همچون امنیت، فرهنگ و آزادی اندیشه ملاک مهاجرت است. باوجود گسترده بودن اهداف مهاجرت، مهم‌ترین هدف از مهاجرت را می‌توان در چند عامل دانست.

 

سیستم آموزشی موفق

برای خانواده‌هایی که فرزندان کوچک دارند، دغدغه بسیاری از بابت سیستم آموزشی وجود دارد. کانادا ازجمله کشورهایی ست که امکان تحصیل رایگان را برای مهاجرین قانونی فراهم کرده و آن‌ها را از سن 5 تا 18 سالگی تحت پوشش خود قرار می‌دهد. تفاوتی ندارد در کدام منطقه از کانادا زندگی می‌کنید، شما می‌توانید از کمک و همراهی دولت برای ثبت‌نام در مدارس دولتی استفاده کنید و از کیفیت بالای آموزش بهره‌مند شوید.

 

ثبات اقتصادی

کانادا، فرانسه، آلمان و ژاپن ازجمله قدرتمندترین اقتصادهای دنیا هستند و بر همین اساس به یکی از مهم‌ترین مقاصد مهاجرتی تبدیل‌شده‌اند. بر همین اساس می‌توان گفت در اغلب مواقع زندگی در شرایط باثبات و کم ریسک هدف از مهاجرت به کانادا عنوان می‌شود.

 

شهروندان مقیم کانادا به لطف اقتصاد پویای این کشور، نرخ بهره و تورم پایین و صنایع در حال رشد آن، زندگی مرفه‌تری را تجربه می‌کنند. تا جایی که حتی برای مهاجرین نیز داشتن خانه، پس‌انداز و حداقل‌های زندگی رؤیا نیست. چراکه دولت برای خانه اولی‌های شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته و با پرداخت وام و سایر تسهیلات به آن‌ها در خرید خانه کمک می‌کند.

 

خدمات درمانی رایگان

بهره‌مندی از خدمات درمانی پیشرفته و رایگان حتی اگر اصلی‌ترین هدف از مهاجرت به کانادا نباشد، بسیار تشویق‌کننده است. هزینه‌های سرسام‌آور درمان در کشورهایی همچون ایران، شهروندان را به‌سختی می‌اندازد. این در حالی است که در کشور کانادا هر شهروند مستحق دریافت خدمات درمانی به ارزش حداقل 6500 دلار است. اگرچه برای مهاجرین جدید کانادا امکان بهره‌مندی از این ویژگی تا سه ماه ممکن نیست، اما هم‌زمان با گذر این دوره و دریافت اقامت در کانادا، مهاجرین نیز همانند شهروندان کانادایی از خدمات درمانی بهره‌مند می‌شوند.

 

همراهی خانواده

گاهی نیز هدف از مهاجرت به کانادا، به همراه داشتن خانواده در زمان اقامت عنوان می‌شود. چراکه دولت کانادا امکان همراهی خانواده را برای مهاجرین به این کشور فراهم کرده است. مهاجرینی که اقامت دائم خود را دریافت کرده‌اند می‌توانند به‌عنوان پشتیبانی مالی، از دیگر اعضای خانواده خود دعوت کنند تا در کنار آن‌ها زندگی کنند.

 

سخن پایانی

هدف از مهاجرت برای مهاجران مختلف متفاوت است. در یک نگاه کلی، فرصت داشتن یک شغل بهتر، تحصیلات رایگان و همچنین سرمایه‌گذاری مطمئن به‌عنوان اولین اهداف مهاجرت در نظر گرفته می‌شوند. بااین‌حال عواملی همچون خدمات درمانی رایگان، امکان همراهی خانواده در زمان اقامت و همچنین ثبات اقتصادی نیز در زمان تصمیم‌گیری برای مهاجرت دخیل هستند.


برچسب: هدف از مهاجرت به کانادا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۰۷:۳۸ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)