mycustomer mycustomer .

mycustomer

طراحي سايت

طراحي وب‌سايت يك موضوع بسيار مهم براي داشتن وب سايت مي‌باشد كه امروزه در كنار شبكه‌ هاي اجتماعي از اهميت بيشتري برخوردار مي‌باشد و موجب بهبود ارتباط با مخاطبان خواهد شد. براي مثال تصور كنيد كه شما يك وب سايت فروشگاهي داريد، براي اينكه بتوانيد با مخاطبان خود ارتباط برقرار كنيد يا از طريق عكس محصولات خود را به آن‌ها معرفي كنيد، لازم است كه يك وب سايت فروشگاهي كامل و مناسب براي آن‌ها ايجاد كنيد كه كاربران بتوانند خيلي راحت و سريع از طريق اين وب سايت براي خريد اقدام كنند. همچنين از طريق وب سايت فروشگاهي شما مي‌توانيد آمار دقيق بازديد كاربران، ميزان فروش و ديگر فعاليت‌ها را مديريت كنيد  .

 

موارد مهم براي طراحي سايت

طراحي وب‌سايت بايد به‌گونه‌اي انجام شود كه سايت موردنظر بر اساس جديدترين فناوري‌ها و استانداردهاي روز دنيا طراحي شود. سئو و بهينه بودن وب سايت از نظر ساختاري يكي از موارد مهم در طراحي وب سايت مي‌باشد كه تحليل گران با بررسي كليه نكات مي‌توانند وب سايت را مطابق با استانداردهاي توليد شده و مورد تائيد موتورهاي جستجو ايجاد كنند.

 


در زمينه طراحي وب‌سايت شركتي نيز لازم است اين طراحي به‌گونه‌اي انجام شود كه در مورد كسب‌وكار موردنظر يك تصوير مناسب و حرفه‌اي ارائه شود. همچنين طراحي وب‌سايت‌هاي شركتي بايد طوري انجام شود كه داراي اطلاعات مفيد و كاملي در رابطه با فعاليت‌هاي شركت بوده و سبب شود تا بازديدكنندگان در همان ابتداي ورود به سايت به مشتري دائمي تبديل شوند.

 


فاكتورها و مفاهيم مهم براي طراحي وب‌سايت

براي انجام طراحي وب‌سايت بايد يك قالب و چارچوب مشخص تعيين كرد و كليه استانداردها، اصول طراحي وب سايت و توجه به تكنولوژي‌هاي روز را براي اين موضوع در نظر گرفت. بنابراين از جمله اصول مهم براي طراحي وب‌سايت مي‌توان به مواردي مانند

 

برندهاي برتر طراحي سايت

طراحي سايت از جمله امور مهمي است كه امروزه بسياري از كسب‌وكارها براي حضور در دنياي مجازي و افزايش فروش خود از آن استفاده مي‌كنند. در اين زمينه مي‌توان گفت طراحي يك وب‌سايت بايد به صورت كاملاً حرفه‌اي و تخصصي انجام شود تا علاوه بر ظاهر زيبا داراي زيرساخت‌هاي اصولي هم باشد. با اين حال قصد داريم در اين بخش از برند آناليز شما را با موارد مهم طراحي وب سايت حرفه‌اي آشنا كنيم تا از اين طريق بتوانيد با داشتن يك وب‌سايت حرفه‌اي، مشتريان و مخاطبين خود را افزايش دهيد.

همچنين در انتهاي اين بخش شما را با 10 برند برتر و شركت معتبر در زمينه طراحي تخصصي وب سايت آشنا مي‌كنيم تا بتوانيد سايت خود را به صورت حرفه‌اي طراحي كرده و از خدمات اين برندها بهره‌مند شويد. لازم است بدانيد اين مراكز داراي دسته‌بندي مختلفي بر اساس موقعيت مكاني، امتياز، خدمات و غيره مي‌باشند كه شما مي‌توانيد به راحتي و با توجه به شرايط خود يك برند مناسب را انتخاب كنيد.

 


انتخاب بهترين شركت‌ها براي طراحي وب‌سايت

در روند طراحي سايت به تخصص‌هاي مختلف و همچنين افراد باتجربه نياز مي‌باشد. در واقع طراحي وب سايت مانند ساختن يك برج است كه براي ساخت آن به افراد مختلف با تخصص‌هاي مختلف نياز مي‌باشد. از اين رو طراحي وب‌سايت نيز بايد توسط تحليلگران، طراحان، پشتيبانان، مديران، برنامه نويسان و … به صورت هماهنگ در كنار يكديگر انجام شود.

ضمن اينكه بعد از پياده‌سازي كامل سايت مي‌توان از پيشنهادات هوشمندانه كه متخصصين بازاريابي ديجيتال و بازاريابي محتوايي به ارائه مي‌دهند استفاده كرد تا در محيط مجازي حضوري موفق داشته باشيد. با اين حال شما مي‌توانيد براي سفارش طراحي وب‌سايت از شركت‌هاي حرفه‌اي كه در اين زمينه مشغول به فعاليت هستند و داراي پرسنل متخصص در حوزه طراحي مي‌باشند، كمك بگيريد. لازم است بدانيد اين شركت‌ها براي سفارش طراحي وب‌سايت از مشاوره تا راه‌اندازي كليه موارد را توسط افراد متخصص انجام خواهند داد.

 


استانداردهاي طراحي وب سايت

ريسپانسيو (واكنشگرا(

طراحي سايت اصولي

سرعت سايت

سئو و بهينه سازي سايت

هاستينگ مناسب

نمايش اطلاعات مهم در بخش‌هاي اصلي

نقشه ساده

طراحي و شكل ظاهري

امنيت

آپتايم

و همچنين امكان نشر مطالب در صفحات اجتماعي و شبكه هاي مختلف اشاره كرد.

 

سخن پاياني

با توجه به فاكتورهاي مهمي كه براي راه‌اندازي انواع وب‌سايت شركتي، فروشگاهي و… معرفي كرديم، شما مي‌توانيد با مراجعه به مراكز تخصصي، طراحي سايت خود را به صورت حرفه‌اي انجام دهيد. بنابراين ما نيز در اين بخش از برند آناليز 10 برند برتر و شركت حرفه‌اي را به شما معرفي مي‌كنيم كه طراحي وب‌سايت را به طور تخصصي انجام مي‌دهند. پس شما مي‌توانيد به راحتي و در كمترين زمان با انتخاب مركز متناسب با شرايط خود از بهترين خدمات بهره‌مند شده و يك سايت كامل و جامع داشته باشيد كه خدمات خود را به خوبي به مراجعه‌كنندگانش ارائه مي‌دهد.

 

 

 


برچسب: طراحي سايت،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۳:۰۹ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

تيزر تبليغاتي

 

برندهاي برتر تيزر تبليغاتي

تيزر تبليغاتي يك روش نوين در قالب عكس، فيلم و يا حتي ايميل است كه پيش از نشان دادن كامل آگهي، خود را به صورت مبهم نشان مي‌دهد‌ و سعي دارد تا حس كنجكاوي مخاطبين را برانگيزد. البته اين نوع آگهي ويژگي‌هاي ديگري دارد كه در اين بخش از مقالات برند آناليز بيشتر درباره آن صحبت مي‌كنيم.ضمن اينكه ما در ادامه ۱۰ برند برتر و شركت فعال در حوزه ساخت تيزر تبليغاتي را نيز به شما معرفي مي‌كنيم تا بتوانيد به سادگي متناسب با منطقه سكونت خود، خدمات مورد نياز و امتيازبندي هر يك از اين مراكز، مجموعه مناسب خود را انتخاب كنيد.‌

تيزر تبليغاتي چيست؟

اين شيوه يك نوع آگهي تبليغاتي است كه پيش از معرفي كامل محصول يا خدمات به شكل فيلم، عكس و روش‌هاي پيشرفته‌تري مانند ايميل خود را نشان مي‌دهد. اصولاً تيزرهاي تبليغاتي بسيار كوتاه و خلاصه هستند، بنابراين گوياي اطلاعات زيادي نمي‌باشند‌ و تنها قصد دارند تا نمايش دادن كامل تبليغ همچنان ذهن بيننده را درگير سازند. پس مخاطب از ديدن تيزرهاي تبليغاتي به هيچ كدام از مشخصات محصول دست پيدا نمي‌كند.

ويژگي‌هاي مهم براي ساخت تيزرهاي تبليغاتي

براي توليد تيزرهاي تبليغاتي سعي كنيد به موارد مهمي مانند موارد زير توجه نماييد:

به كار بردن ايده‌هاي خلاقانه

به كار بردن جذابيت‌هاي ظاهري

به كار بردن سرعت بالا براي انتقال دادن پيام

توليد تيزر مناسب، مطابق با نياز مشتريان نه متناسب با سليقه كارفرما

نكاتي در خصوص ساخت تيزرهاي تبليغاتي

براي توليد تيزرهاي تبليغاتي صنعتي، تيزرهاي تبليغاتي حرفه‌اي، تيزرهاي تبليغاتي تلويزيون، تيزرهاي تبليغاتي اينستاگرام و هر نوع تيزر تبليغاتي حرفه‌اي ديگر بايد كار را به متخصصان اين حوزه بسپاريد؛ زيرا معمولاً آژانس هاي تبليغاتي با توجه به نكات مهمي از قبيل:

سناريو كليپ تبليغاتي

شناخت بازار هدف

بررسي تيزرهاي مرتبط با محصول

توليد و انتشار تيزر تبليغاتي داشتن ايده‌هاي خلاقانه در خصوص محصول

اضافه كردن كمي ابهام به تيزرهاي تبليغاتي

تمركز داشتن به محصول بيشتر از بينندگان و مخاطبين بالقوه

انتشار تيزرهاي تبليغاتي در شبكه هاي اجتماعي

استفاده از اينفلوئنسر ها

طرح معما يا تست در تيزرهاي تبليغاتي

به كار گرفتن تركيب رسانه‌ها

مديريت زمان‌بندي تيزر

استفاده از فرمت‌هاي مختلف براي ساخت تيزر

و بسياري موارد ديگر يك تيزر ايده آل را مناسب با محصول توليد مي‌كنند.

 

انواع تيزر تبليغاتي

به طور كلي تيزرهاي تبليغاتي در ۳ گروه دسته‌بندي مي‌شوند:

 

تيزرهاي تبليغاتي رئال

اين نمونه تيزرهاي تبليغاتي به شكل ويديوهايي باشخصيت‌هاي واقعي تهيه مي‌شود و همچنان در محيطي كاملاً حقيقي به طور دقيق خود محصول را معرفي مي‌كنند. مانند اكثر تبليغات مواد غذايي كه در محيط آشپزخانه به معرفي محصول پرداخته مي‌شود.

 

تيزرهاي تبليغاتي انيميشن

تيزرهاي انيميشن نمونه‌اي از تيزرهاي گرافيكي مي‌باشند كه با استفاده از برنامه‌هاي كامپيوتري به شكل انيميشن تهيه مي‌شوند. در واقع شخصيت‌هاي اين نوع تيزرهاي كارتوني بوده و مناسب تبليغات اسباب‌بازي هستند. مانند تبليغات تنقلات براي كودكان.

 

تيزرهاي تبليغاتي رئال انيميشن

اين نمونه تيزرهاي تبليغاتي به صورت تركيبي ساخته مي‌شوند يعني شخصيت‌هاي انيميشن با انسان‌هاي واقعي در كنار هم يك تيزر را توليد مي‌كنند.

 

كاربرد تيزرهاي تبليغاتي

معمولاً اين گروه از ابزارهاي تبليغاتي مي‌توانند در موارد بسياري مانند:

معرفي محصول يا خدمات جديد

بهبود بخشيدن به تبليغات گذشته شركت

اجراي بخش كوتاهي از فيلم‌هايي كه قرار است در سينما پخش شود

اجراي تيزرهاي كوتاه بين سريال

به كار بردن تيزر در سايت شركت

به كار بردن تيزر در جلسات كاري

و همچنين به كار بردن تيزر در مطبوعات و همايش‌ها به كار روند.

 

سخن پاياني

امروزه هر نوع كسب و كاري براي رونق گرفتن در بازارهاي تجاري همواره نيازمند تبليغات مي‌باشد؛ اما اگر تبليغات بدون استراتژي ساخته شوند بدون شك نمي‌توانند صاحبين مشاغل را به موفقيت برسانند‌. بنابراين يك راهكار مناسب، ساخت تيزرهاي تبليغاتي است تا به راحتي ذهن مشتري را براي معرفي محصول آماده سازد.

اگر مي‌خواهيد با استفاده از اين روش تبليغاتي، هيجان زيادي را در مشتري ايجاد كنيد تا هم نام برندنتان در ذهن مخاطبين نهادينه شود و هم به فروش بالايي از بازارهاي تجاري دست يابيد ما در برند آناليز با معرفي 10 برند برتر در زمينه ساخت تيزر تبليغاتي شما را راهنمايي مي‌كنيم، تا با توجه به خدمات مورد نياز جهت تبليغات، محصولات متنوع و همچنين بررسي امتيازبندي مركز مورد نظر، بهترين آژانس تبليغاتي را براي خدمات خود انتخاب نماييد.


برچسب: تيزر تبليغاتي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۵:۰۲ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

اينفلوئنسر ماركتينگ ( influencer marketing )

 

 امروزه با توجه به جايگاه شبكه‌هاي اجتماعي در زندگي، با عبارات و روش‌هاي جديدي در دنياي بازاريابي آشنا مي‌شويم، ازجمله اين عبارات «تبليغات از طريق اينفلوئنسرها» مي‌باشد.

ضرورت بهره‌مندي از خدمات اينفلوئنسر ماركتينگ

اين روزها شيوه‌هاي بسياري براي تبليغات است ازجمله مهم‌ترين آن‌ها مي‌توان به تبليغات در صفحات پربازديد و اينفلوئنسر ماركتينگ اشاره كرد.

با توجه به اينكه ميزان تأثيرگذاري اينفلوئنسرها بر روي كاربران بسيار زياد است، تمامي كسب‌وكارهاي كوچك و بزرگ براي بيشتر ديده شدن در دنياي آنلاين به‌نوعي از اين شيوه تبليغاتي بهره مي‌گيرند.

در رابطه اين تبليغات آمارهاي قابل‌توجه بسياري وجود دارد، ازجمله:

در سال ۲۰۱۹، بازاريان ۶۵% بيشتر بابت اينفلوئنسر ماركتينگ هزينه كردند.

۱۷% شركت‌هاي بزرگ، نيمي از بودجه خود را به تبليغات از طريق اينفلوئنسرها اختصاص مي‌دهند.

اين موارد تنها بخش كوچكي از آمار در رابطه با اينفلوئنسرها است. با توجه به تأثير اينفلوئنسرها بر تصميمات خريد كاربران، تيم ماي كاستومر از اين افراد در راستاي ارتقاء كسب‌وكارتان و بيشتر ديده شدن محصولات و خدماتتان بهره مي‌گيرد.

 

معرفي انواع اينفلوئنسر در اينستاگرام

در رابطه با اينفلوئنسر ماركتينگ بايد نكات بسياري را در نظر گرفت. يكي از مهم‌ترين نكات، بررسي انواع اينفلوئنسر مي‌باشد. براي مثال برخي از كسب‌وكارها نياز به تبليغات گسترده‌اي دارند و بايد تبليغات آن‌ها را به اينفلوئنسرهاي بزرگ (مگا اينفلوئنسر) سپرد.

 

در ادامه انواع اينفلوئنسر در اينستاگرام را براي شما عزيزان معرفي مي‌كنيم:

مگا اينفلوئنسر

ماكرو اينفلوئنسرها

ميكرو اينفلوئنسرها

نانو اينفلوئنسرها

به افرادي كه بيش از يك ميليون فالور دارند، مگا اينفلوئنسر گفته مي‌شود. معمولاً فالورهاي اين دسته از پيج ها به خاطر ويژگي‌هاي خاصي كه صفحه‌ آنها دارند، پيجشان را فالو مي‌كنند. براي مثال ممكن است اين دسته افراد يك ميكاپ آرتيست و يا يك شخص سياسي باشند.


برچسب: اينفلوئنسر ماركتينگ ( influencer marketing )،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 3
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۹:۲۷ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

موشن گرافيك

 

موشن گرافيك چيست؟

اين هنر دقيقاً شبيه به ساخت انيميشن است، ولي بايد گفت كه انيميشن روايت داستاني دارد و در موضوعاتش به شخصيت‌هاي واقعي و غيرواقعي مي‌پردازد، پس مي‌تواند براي سينما و سرگرمي‌هاي متنوع، كاربردهاي فراواني داشته باشد. در صورتي كه هنر موشن گرافيك حالت سمبليك دارد و غالباً پيام‌ها را به شكل متحرك به مخاطبين انتقال مي‌دهد.

به همين دليل موشن براي تبليغات و برند سازي گزينه بسيار مناسبي است. امروزه اين رشته طرفداران بسياري را به سمت خود جلب كرده است و به صورت حرفه‌اي داراي نرم‌افزارهاي پيشرفته‌اي مي‌باشد.

در حقيقت قرار گرفتن دو كلمه موشن و گرافيك در كنار هم به معني حركت گرافيك براي انتقال دادن پيام است. بنابراين لازم است بدانيد در اجراي تمامي موشن ها هيچ تصوير واقعي وجود ندارد و تنها گرافيك‌هاي به حركت درآمده با استفاده از فتوشاپ و ايلاستريتور ساخته مي‌شوند‌. بر همين اساس ارائه محتوا با استفاده از موشن‌هاي گرافيكي مي‌توانند در حد فوق العاده اي در مخاطبان جذابيت ايجاد كنند.

 

مزاياي موشن گرافيك

كارهاي گرافيكي در انتقال محتوا مهارت زيادي دارند، به طوري كه مي‌توانند در زمان بسيار كوتاهي همچنان تاثيرگذارترين پيام و محتوا را انتقالب دهند.

همچنين مي‌توان گفت موشن ها اين توانايي را دارند تا بر روي برخي پلتفرم‌ها، سيستم‌هاي كامپيوتري، وب‌سايت‌هاي مختلف و حتي گوشي‌هاي همراه به شكل آنلاين و آفلاين نمايش داده شوند.

ضمن اينكه رنگ‌هاي به كار رفته در گرافيك‌هاي موشن شخصيت و فضاي بسيار جذابي را براي مخاطب ايجاد مي‌كند.

 

كاربرد موشن هاي گرافيكي چيست؟

بايد گفت كه بيشتر ويديوهاي تبليغاتي برگرفته از حركت‌هاي گرافيكي هستند. البته ساخت فيلم‌هاي كوتاه در شبكه هاي اجتماعي و فضاهاي اينترنتي جزو پركاربردترين مواردي است كه از موشن هاي گرافيكي كمك گرفته‌اند.

 

برندهاي برتر موشن گرافيك

موشن گرافيك در دنياي ديجيتال يكي از پرطرفدارترين حرفه‌هايي است كه شباهت زيادي به انيميشن دارد با اين تفاوت كه تمام تصاوير موشن ها غيرواقعي و گرافيكي هستند. البته اين رشته هنري انواع مختلفي را شامل مي‌شود كه براي شناخت بيشتر آن مي‌توانيد با ما در اين بخش از برند آناليز همراه باشيد تا شما را با اين موضوع بيشتر آشنا كنيم. همچنين ما در پايان مقاله سعي كرده‌ايم ۱۰ برند برتر و شركت معتبر را در زمينه ساخت موشن گرافيك به شما معرفي كنيم.بنابراين شما مي‌توانيد يكي از بهترين مراكز را متناسب با خدمات موردنظرتان، امتيازات مراكز و نوع خدمات ارائه شده آن‌ها انتخاب كرده و در اين زمينه بهترين خدمات را دريافت كنيد.

 

انواع موشن گرافيك كدامند؟

لازم است بدانيد اين نوع پديد آمدن حركت و صدا كه جذابيت بسياري براي مخاطبان دارد داراي انواع مختلفي است كه در ادامه به معرفي آن‌ها مي پردازيم:

 

ويدئورئال

موشن هايي هستند كه فيلم‌هايي از فضاي حقيقي را به تصوير مي كشند، لازم است بدانيد در ويدئورئال ها هيچ نوع طراحي گرافيكي وجود ندارد بلكه انتقال پيام توسط تصوير برداري، تدوين و بسياري فاكتورهاي وابسته ديگر مانند صدابرداري و صداگذاري انجام مي‌شود‌.

 

ويديو موشن

اين نمونه از موشن ها، تركيبي از تصوير برداري و طراحي هاي گرافيكي مي باشند. غالبا اين نوع طراحي هاي گرافيكي علاوه بر بالابردن جذابيت، جهت نمايش دادن اطلاعاتي مورد استفاده قرار مي گيرند كه با تصوير برداري قابل اجرا نيستند.

استاپ موشن

استاپ موشن يكي از جالب ترين موشن هايي است كه براي تهيه آن بايد از اشياء واقعي عكس گرفت. در ساخت اين نمونه موشن لازم است تا اشياء در حالتي جزيي به حركت درآيند و از هر حركت، عكس هاي مختلفي گرفته شود. در نهايت كليه عكس ها توسط يك نرم افزار ويژه پشت سر هم چيده مي‌شوند تا حس حركت دادن به بيننده القاء شود.

 

اينفو موشن

اين مدل موشن ها در واقع ويدئو هايي هستند كه براي ساخت آنها از تكنيك اينفوگرافيك استفاده مي‌شود، حركت در اينفوموشن به گونه اي است در آن اساسي ترين تكنيك هاي اينفوگرافيك به كار مي رود.

 

ابزارهاي ساخت انواع موشن هاي گرافيكي

دقت كنيد كه براي ساخت موشن گرافيك‌هاي متنوع از ابزارهايي مانند:

 

Adobe After Effect

Adobe Premiere

Adobe Animate

3DMAX

Syntheyes

استفاده مي‌شود، البته خوب است بدانيد كه پلاگين ها و بسياري ابزارهاي ديگر مانند Nuke، Maya، Adobe illustrator و البته Adobe Photoshop هم مي‌توانند در ساخت موشن هاي گرافيكي مورد استفاده قرار بگيرند.

 

سخن پاياني

اگر مي‌خواهيد از ساخت موشن‌هاي گرافيك حرفه‌اي كاربري‌هاي فراواني داشته باشيد و يا از اين شيوه براي برندسازي خود استفاده كنيد اما نمي‌دانيد اين خدمات را به كدام مركز بسپاريد تا به صورت كاملاً حرفه‌اي و تخصصي كارتان را تحويل بگيريد.

نگران نباشيد چرا كه ما در ادامه اين بخش از برند آناليز 10 برند برتر در زمينه توليد موشن گرافيك را به شما معرفي مي‌كنيم تا شما با بررسي اين مراكز تخصصي و حرفه‌اي بتوانيد بهترين مركز را براي انجام خدمات موردنظر خود انتخاب كنيد.


برچسب: موشن گرافيك،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۷:۱۱ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

طراحي پست

 

طراحي پست چيست؟

امروزه اينستاگرام جزو محبوب‌ترين اپليكيشن هايي است كه توانسته رونق قابل توجهي را بسياري از كسب و كارها را ببخشد؛ اما بهتر است بدانيد قرار دادن يك عكس و يا فيلم از محصولات و يا خدمات خود به تنهايي نمي‌تواند باعث جذب كاربران شود. بنابراين بعد از ايجاد يك محتواي متني مناسب، چيزي كه باعث جذابيت و ديده شدن آن مي‌شود طراحي قالب پست مي‌باشد.

در حقيقت طراحي‌هاي زيباي گرافيكي كه شما در پلتفرم اينستاگرام مي‌بينيد همان طراحي‌هاي اينستاگرامي مي‌باشد كه به طراحي لي اوت شناخته شده است. از اين رو چنين طراحي‌هاي گرافيكي كاربر را جهت خريد محصول ترغيب مي‌كند و او را براي ارسال پست به ديگران بسيار تشويق مي‌كند.

 

انواع طراحي پست

از آنجايي كه شما مي‌توانيد پست‌هاي مختلفي را از قبيل فيلم، عكس، تصوير همراه با موسيقي و… در اينستاگرام قرار دهيد. پس بر روي هر كدام از اين پست‌ها امكان طراحي‌هاي زيبايي وجود دارد كه در ادامه به نمونه‌اي از آن‌ها اشاره مي‌كنيم:

 

برندهاي برتر طراحي پست

طراحي پست سبب مي‌شود تا شما با داشتن يك پيچ حرفه‌اي، رونق خوبي به كسب و كارتان ببخشيد و در بين ميليون‌ها كاربر نسبت به رقباي خود بيشتر ديده شويد؛ اما چطور اين كار بايد انجام شود؟ سؤالي است كه ما در برند آناليز به آن پاسخ مي‌دهيم پرداخت و در پايان با معرفي ۱۰ برند برتر در زمينه طراحي قالب پست اينستاگرام سعي مي‌كنيم تا شما را راهنمايي كنيم كه متناسب با خدمات ارائه شده اين مراكز، خدمات مورد نظر خود و همچنين با بررسي امتيازات هر يك از اين مجموعه‌ها، بهترين گزينه را انتخاب كرده و بهترين خدمات را دريافت كنيد. پس با ما همراه شويد.

 

تفاوت طراحي پست اينستاگرام با طراحي لي اوت

در طراحي لي اوت اينستاگرام اين امكان وجود دارد تا ۹ يا ۱۵ عكس، فيلم و يا هر پست ديگري را كه غالباً داراي رنگ‌بندي يكسان هستند و معمولاً از يك هويت بصيري پيروي مي‌كنند را در كنار هم به ترتيب قرار بدهيد. در صورتي كه طراحي قالب پست اينستاگرام تنها به طراحي يك پست از پيچ شما مي‌پردازد و ممكن است با ساير طراحي‌ها و محتواهاي ديگر شما در اينستاگرام كاملاً متفاوت باشد.

در واقع طراحي‌هاي پست اينستاگرام باعث مي‌شود تا محصولات شما به طور كاملاً غيرمستقيم تبليغ شود و به دليل شكيل بودن و چشم‌نواز بودنش هر كاربري را با سمت پيچ شما بكشاند و همواره سبب افزايش فالوورهاي تان شود.

 

طراحي استوري براي اينستاگرام

معمولاً در طراحي استوري، علاوه بر قرار دادن عكس، اين امكان وجود دارد تا بتوانيد يك ويدئو ۱۵ ثانيه‌اي هم براي ارائه مفهوم بهتر عكس قرار دهيد. توجه داشته باشيد كه جمع زيادي از كاربران اينستاگرام علاقه شديدي به ديدن استوري دارند پس طراحي استوري مي‌تواند موفقيت‌هاي بيشتري را براي شما رقم بزند.

 

طراحي ويدئو براي اينستاگرام

از آنجايي كه ويدئوهاي اينستاگرام تنها در ۱ دقيقه نمايش داده مي‌شوند بنابراين با يك طراحي بي‌نظير شما مي‌توانيد فيلم‌هايي كه زمان‌هاي بيشتري دارند را با صورت ويدئوهاي ۶۰ ثانيه‌اي برش بزنيد و همه را در قالب يك پست طراحي كنيد و در اختيار ميليون كاربر قرار دهيد‌، براي انجام اين كار استفاده از IGTV مي‌تواند به شما كمك كند.

 

طراحي ويديو با عكس براي اينستاگرام

طراحي فيلم در كنار عكس‌هايي جذاب هم مي‌تواند شيوه مناسبي جهت ترغيب مخاطبان باشد‌. در اين مدل از طراحي پست غالباً عكس‌ها توسط برخي تكنيك‌هاي هنر موشن گرافيك و به كارگيري برخي المان‌هاي طراحي تصاوير به شكل يك فيلم مي‌تواند در اختيار كاربران قرار بگيرد.

 

طراحي عكس براي اينستاگرام

عكس‌هايي كه به عنوان پست و يا استوري جهت طراحي انتخاب مي‌شوند بايد به گونه‌اي طراحي شوند كه كاربر را از موضوع حقيقي دور نسازد و در يك قالب فوق‌العاده همانند يك عكاسي صنعتي به خوبي ويژگي‌هاي بصري محصول را معرفي نمايد.

 

سخن پاياني

در زمينه طراحي قالب پست در اينستاگرام بايد سعي كنيد در ابتدا طرح شما اغوا كننده باشد، يعني باعث برانگيختن حس كنجكاوي، آرامش و حتي تحسين كاربران شود. از طرفي به كار بردن رنگ پست‌ها تأثير بسيار زيادي در جذب كاربر دارد. همچنين قرار دادن يك جمله كوتاه بر روي عكس مي‌تواند مانند تيزر تبليغاتي مخاطب را وادار به دنبال كردن متن كند.

البته نكته‌هاي طلايي بسياري وجود دارد كه بهتر است توسط افراد ماهر و باتجربه انجام شود. به همين دليل ما در ادامه اين بخش از برند آناليز با معرفي 10 برند برتر و مجموعه فعال در زمينه طراحي پست، بهترين مراكز تخصصي را به شما معرفي مي‌كنيم تا بتوانيد در كوتاه‌ترين زمان بهترين‌ها را انتخاب كنيد.


برچسب: طراحي پست،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۶:۲۸ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

سرمايه گذاري در بورس

 

سرمايه گذاران در تلاش‌اند تا با سرمايه گذاريِ پول در گردش خود، درآمد به دست آورده و سرمايه خود را توسعه بخشند. سرمايه گذاري در بورس يكي از بهترين روش‌هاي افزايش سرمايه است.

بورس بازاري مكاني است كه بين خريدار و فروشنده، خريد و فروش صورت مي‌گيرد. در بازار بورس 2 نوع دارايي خريد و فروش مي‌شود. اين دارايي‌ها عبارت‌اند از: دارايي‌هاي واقعي مانند زمين، ماشين و دارايي‌هاي مالي مانند اسناد و اوراق مشاركت شركت‌ها.

 

در ادامه با مزاياي مختلف سرمايه گذاري در بورس آشنا مي‌شويد:

كسب سود

مهم ترين هدف افرادي كه در بورس سرمايه گذاري مي‌كنند، كسب سود است. بازار بورس بازاري متغير و با ريسك بالا است، در نتيجه افزايش و كاهش قيمت‌ها را نمي‌توان به صورت دقيق حدس زد و ميزان بازده مالي قابل محاسبه نيست. كسب موفقيت در اين بازار كه داراي پتانسيل بالايي براي سودآوري است نياز به مطالعه و دانش كافي دارد.

سود در بازار بورس از 2 محل به دست ميايد:

سود نقدي كه پس از برگزاري مجمع سالانه به شركت كنندگان در بورس تعلق مي‌گيرد.

كسب سود از طريق اختلاف ارزش سهم خريده شده از ارزش جديد سهم (در صورتي كه ارزش جديد روندي افزايشي داشته باشد).

 

حمايت قانوني

تمام معاملات و فعاليت‌هاي بازار بورس زير نظر سازمان بورس و به شكل قانوني انجام مي‌پذيرد. سرمايه گذاران در اين عرصه از حمايت قانوني برخوردار هستند. بهتر است قبل از ورود به بازار بورس قوانين اين حوزه را مطالعه كنيد.

 

نقد شوندگي بي دردسر

در اكثر سرمايه گذاري‌ها مانند ملك زمان نامشخصي طول مي‌كشد تا سرمايه‌تان را بفروشيد و نقدينگي به دست آوريد. در سرمايه گذاري بورس شما در كمترين زمان سهم خود را فروخته و نقدينگي (حداكثر در 2 روز كاري) به حسابتان بازمي گردد.

 

سرمايه گذاري با هر مبلغي كه داريد

در بازار بورس نياز به مبالغ هنگفت براي ورود نداريد. شما با حداقل 100 هزار تومان مي‌توانيد سهام خريد و فروش كنيد. اين در حالي است كه براي شروع بسياري از كسب و كارها به مبالغ هنگفتي نياز است.

 

 

معافيت مالياتي

ماليات موجب كاهش سود شركت مي‌شود. سود حاصل در سرمايه گذاري در بورس در ايران و بسياري از كشورهاي جهان داراي معافيت مالياتي است. همچنين شركت‌هايي كه به بورس راه پيدا مي‌كنند مي‌توانند از تخفيف درصدي مالياتي بهره مند شوند. اين مزيت‌ها باعث تمايل بيش از پيش شركت‌ها براي ورود به بازار بورس شده است.

 

تنوع بازه زماني سرمايه‌گذاري

بازار بورس بستري را فراهم آورده است تا سرمايه گذاران با هر چشم انداز زماني، بتوانند به اين بازار وارد شده و سود به دست آورند. بعضي از سهام داران مي‌خواهند در بازه زماني كوتاه، سرمايه گذاري كنند. سهامداران ميان‌مدتي با كسب مهارت بيشتر سهام مناسبي را خريداري كرده و در بازه زماني حداقل شش ماه از آن نگه داري مي‌كنند تا به سود برسند. عده‌اي كه به صورت عميق تر و تخصصي تر به بازار بورس پرداخته اند، سهام خود را براي مدت طولاني نگه داشته و سرمايه گذاري مي‌كنند.

 

سهولت معامله در بورس

براي انجام معامله در بورس روش‌هاي زيادي وجود دارد. در ابتدا ثبت نام اينترنتي خود را انجام مي‌دهيد سپس كد بورسي خود را با مراجعه به كارگزاري‌هاي بورس دريافت مي‌كنيد.

حال مي‌توانيد با يكي از روش‌هاي حضوري، سامانه اينترنتي، تلفني و سپردن سرمايه خود به افراد متخصص به بازار بورس وارد شويد و معاملات خود را آغاز كنيد. هرچه مهارت و دانش شما نسبت به دنيا بورس و عوامل تأثير گزار بر بورس بيشتر شود سرمايه گذاري پربارتري خواهيد داشت.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۱۹:۲۶ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

فروشگاه تجهيزات زيبايي آنا

 

 

مجموعه آنا از سال ۱۳۹۶ به عنوان يك فروشگاه تخصصي در زمينه لوازم مراقبت از پوست و زيبايي شروع به فعاليت كرده و همواره مي كوشد تا در ارائه محصولات خود، كيفيت و استانداردها را در اولويت قرار دهد.

اين مجموعه در طول سال ها خدمت، بهترين محصولات و دستگاه ها را براي حفظ سلامت پوست به كلينيك هاي پوست و مو و سالن هاي زيبايي و مصارف خانگي عرضه مي كند.

محصولات و دستگاه ها براي حفظ سلامت پوست در اين فروشگاه شامل:

آراف

اتو صورت

اتو صورت وبدن

بيوتي كلاب

پلاژن

پلاسما

چكش سرد و گرم

تجهيزات زيبايي

دستگاه ماساژور لاغري

دستگاه ماسك ساز

دستگاه وي فيس براي غبغب

فيس براش

لوپ ال اي دي

ليزر نايتسل

ماساژور

تجهيزات زيبايي

ميكرودرم

ميكرونيدلينگ

ميني هايفو

هيدرو فيشال

ماسك

ماسك ال اي دي

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۶:۱۶ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

توليد محتواي متني

 

توليد محتواي متني چيست؟

امروزه با توجه به گسترش زيادي كه در عرصه ديجيتال ماركتينگ به وجود آمده است همواره توليد محتواي نوشتاري به متن‌هايي گفته مي‌شود كه در بسترهاي متفاوت قصد دارند مخاطبان را با برندهاي تجاري، كالاهاي مختلف و البته خدمات متنوعي آشنا سازد.

اما بهتر است بدانيد كه محتواهاي نوشتاري انواع متفاوتي را شامل مي‌شود كه به طور كلي هر كدام مي‌توانند كاركردهاي خاصي را انجام دهند. پس هر محتواي متني به صورت كاملاً منحصر به فرد توليد مي‌شود.

 

انواع توليد محتواي متني

در بازاريابي محتوايي، انواع كسب و كارها با توجه به نوع كاربري و استراتژي محتوايي مي‌توانند نمونه‌اي از محتواهاي متني را انتخاب كنند كه اين نمونه‌ها عبارت‌اند از:

مقالات وبلاگ و وب سايت

اس ام اس يا همان پيام كوتاه

ايميل و خبرنامه

توليد محتوا در اينستاگرام

توليد محتوا در تلگرام

توليد محتوا در فيسبوك

مقاله هاي تحليلي و پژوهشي

توليد محتوا در شبكه هاي اجتماعي

رپورتاژ يا محتواي خبري

گزارش

ترجمه هاي متني

لازم است بدانيد هر كدام از اين نمونه‌هاي نوشتاري مي‌بايست در پلتفرم‌هاي ويژه خود نمايش داده شوند و در نحوه نگارش بايد محدوديت‌ها و ويژگي‌هاي پلتفرم انتخاب شده را در نظر بگيريد.

 

برندهاي برتر توليد محتواي متني

توليد محتواي متني كه به آن محتواي نوشتاري نيز گفته مي‌شود نوعي انتقال پيام است كه مي‌تواند از يك جمله كوتاه گرفته تا يك كتاب چند جلدي را در بربگيرد.البته نوشتن محتواي متني، تقسيم‌بندي‌هايي دارد كه ما در اين بخش از مقالات برند آناليز به توضيح آن مي‌پردازيم و با معرفي ۱۰ برند برتر و شركت معتبر در زمينه توليد محتواي نوشتاري سعي داريم تا شما بتوانيد متناسب با منطقه، خدمات و همچنين امتياز مراكز معرفي شده، بهترين مجموعه را براي ارائه اين خدمات انتخاب كنيد.

 

 

ويژگي‌هاي توليد محتواي متني

با توجه به انواع محتوا متني ما نيز در اين بخش به مهم‌ترين مشخصات اين محتواها مي‌پردازيم:

 

تقويم محتوايي

تقويم محتوايي مهم‌ترين ويژگي است كه بايد هر نوع محتواي متني آن را شامل شود. يعني در زمان‌هاي مشخص شده‌اي محتواي متني را در پلتفرم منتشر كنيد تا بازديدكنندگان عادت كنند در زمان‌هاي تعيين شده‌اي به سراغ متن هاي نوشتاري شما بروند.

 

دسته بندي موضوعي

نوشتن يك مقاله، بدون داشتن هيچ موضوعي مي‌تواند در يك پلتفرم و كانال بي‌نظمي ايجاد كند. بنابراين شما قبل از توليد محتواي متني بايد بدانيد چه مطالبي براي مخاطبانتان مفيد است. سپس موضوعات را دسته بندي كرده و در فاصله‌هاي مختلف مطالب خود را بروز رساني كنيد.‌

 

كلمات كليدي

كلمات كليدي مهم‌ترين عنصر تعيين‌كننده در ساختار يك محتواي متني باكيفيت به حساب مي‌آيد. البته تعداد كلمات كليدي و نحوه به كار بردن آن‌ها در متن اصلي بسيار حائز اهميت است. پس در نوشتن محتواي متني حتماً كلمات كليدي را متناسب با نياز مخاطبان خود شناسايي كرده و آن‌ها را در متن خود به خوبي تحليل كنيد.

 

لحن و صداي منسجم

قطعاً نوع لحن گفتاري در توليد محتواي متني مي‌تواند مهم‌ترين عامل براي جذب مخاطب باشد. بنابراين در ساختار متن، لحني را به كار ببريد كه در ابتدا قصد دارد نحوه استفاده از كالا و خدمات را به مخاطبان آموزش دهد.

هيچ گاه ابتداي مقاله را به تبليغات اختصاص ندهيد؛ چون معمولاً بازديدكنندگان دلخوشي به درشت گويي و تبليغات ندارند‌. پس بهتر است ابتدا با لحني ساده بدون به كار بردن كلمات تخصصي سعي كنيد مخاطب را به درون متن بكشانيد و در تمام محتواي خود تنها از يك لحن استفاده نماييد.

 

تيترها و ليست ها

يكي از زيباترين قسمت هر محتواي متني تيترها و ليست‌هايي هستند كه به روشني موارد مهمي را در پاراگراف بيان مي‌كنند. بدون شك متن‌هايي كه داراي چندين سر تيتر و ليست هستند. پس مي‌توانيد با اين شيوه به روش زيركانه‌اي ذهن مخاطبان را به دام بياندازيد و ذهن بازديدكننده را تحريك كنيد تا روي ليست ها كليك كنند.

 

علائم نگارشي

هميشه با توجه به علائم نگارشي و ايجاد يك ساختار مناسب مخاطبان خود را از دل‌زدگي و خستگي خواندن متن دور كنيد. پس با انتخاب يك فونت مناسب و فاصله‌گذاري‌هاي به جا سعي كنيد يك مقاله استاندارد را توليد كنيد. همچنين سعي كنيد پاراگراف‌هاي شما طولاني نباشند.

 

سخن پاياني

با توجه به مواردي كه گفته شد قطعاً توليد محتوا بايد مطابق با قواعد و اصول حرفه‌اي خود انجام شود تا نتيجه دلخواه حاصل شود. بنابراين اگر به دنبال بهترين وب‌سايت براي سفارش توليد محتواي نوشتاري هستيد؛ ما در اين بخش از برند آناليز با معرفي 10 برند برتر در زمينه آموزش و سفارش توليد محتواي متني شما را راهنمايي مي‌كنيم‌ تا مطابق با شرايط و امتيازات مجموعه مورد نظر، خدمات مورد نياز و بررسي امتياز برند انتخاب شده بهترين گروه و مجموعه توليد محتوا متني را انتخاب كنيد.


برچسب: توليد محتواي متني،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۱:۴۸ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

دفتر مھاجرتي مشيري

 

دفتر مھاجرتي مشيري با سال ھا تجربه انواع خدمات مھاجرتي كانادا را زير نظر اداره مھاجرت كانادا ارائه مي دهد. مدير دفتر مشيري، خانم كيميا مشيري فر فارغ التحصيل دوره حقوق مھاجرت از آكادمي سي اس آي سي و ھمچنين فارغ التحصيل از دانشگاه يورك در رشته حقوق و ھمينطور حقوق اداري است كه به عنوان عضو فعال و خوش سابقه كانون مشاورين مھاجرتي كانادا ICCRC با شماره پروانه R534895 ھمچنين عضو رسمي انجمن مشاورين حرفه اي مھاجرت كانادا(CAPIC) مي باشد.
دفتر مھاجرتي مشيري نماينده رسمي موسسات آموزشي معتبر كانادا شامل مدارس ابتدايي، دبيرستان، كالج و دانشگاه ھا است.
در حال حاضر، دفتر مشيري داراي دو دفتر (تورنتو و تھران) مي باشد كه تمام امور اداري و بررسي پروندھاي مھاجرتي در دفتر مركزي تورنتو انجام مي شود.


برچسب: دفتر مھاجرتي مشيري،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۶:۵۲ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

سرمايه گذاري در استارتاپ

 

براي اينكه سرمايه گذاري در استارت آپ توأم با موفقيت باشد، در ابتدا، بايد استارت آپ و نوع فعاليت آن را بررسي كنيد و نسبت به اهداف خود آگاهي كامل را به دست آوريد. سپس براي تكميل تيم از افرادي كه دانش كافي در زمينه فعاليت شما دارند را، استفاده كنيد. در آخر با توجه به هدف استارت آپ و هم فكري تيم تخصصي تان روش سرمايه گذاري خود را انتخاب كنيد.

نكاتي كه پيش از انتخاب سرمايه گذار در استارت آپ بايد بدانيد

براي آنكه بتوانيم بهترين نوع سرمايه گذاري در استارت آپ تان را انتخاب كنيد بهتر است به نكات زير توجه كنيد:

ميزان تخصص و دانش تيم مورد بررسي قرار گيرد.

سابقه كار و تجربه تيم يا كارآفرين استارت آپ بررسي شود.

درآمد زايي فعاليت استارت آپ در زمان فعلي و آينده بررسي شود.

تمام فعاليت استارت آپ شفاف سازي شود و هيچ نقطه مبهمي وجود نداشته باشد.

سرمايه گذار بايد مبلغي را سرمايه گذاري كند كه در صورت از دست دادن، توان جبران آن را داده باشد.

استفاده از هوش سرمايه گذار، براي ادامه راه استارت آپ مي‌تواند بسيار سودمند باشد. پس سعي كنيد روابط طرفين به شكل مثبت شكل گيرد.

كارآفرين عمل‌گرا باشد و ايده‌هايش قدرت محقق شدن و سودآوري را داشته باشند. در اين شرايط سرمايه گذار با آسودگي خاطر سرمايه مورد نياز را در اختيار كار آفرين يا تيم استارت آپ قرار مي دهد.

يكي از اصول قابل توجه در سرمايه گذاري اين است كه فرد تمام سرمايه شخصي خودش را مانند ماشين و منزل و … استفاده نكند. چراكه در صورت شكست در پروژه ممكن است تمام سرمايه اش از بين برود.

روش هاي سرمايه گذاري در استارت آپ

استفاده از سرمايه شخصي

به روشي كه شما از سرمايه خودتان استفاده مي‌كنيد سرمايه شخصي ميگويند. حال اين سرمايه ممكن است متعلق به خودتان باشد يا اقوام و آشناياني كه اين سرمايه را در اختيار شما قرار مي‌دهند.

ويژگي‌هاي سرمايه گذاري شخصي:

معمولاً در اين روش سرمايه گذار، سرمايه محدودي دارد در نتيجه روند كارها كندتر پيش مي‌رود و براي رسيدن به سود زمان بيشتري نياز است.

بازاريابان معتقدند اگر يك استارت آپ تلاش كند هزينه‌ها را، از طريق سرمايه شخصي پرداخت كند، شانس بيشتري براي رسيدن به هدف خواهد داشت.

استفاده از سرمايه بيروني

در اين روش شما از فرد يا سازماني مبلغي را براي سرمايه گذاري قرض مي‌گيريد. سازمان اين سرمايه را در اختيار شما قرار مي‌دهند؛ مانند وام‌هايي كه بانك‌ها و صندوق‌هاي مالي با شرايط و ضوابط خود در اختيارتان قرار مي‌دهند.

ويژگي‌هاي سرمايه گذاري بيروني

نسبت به روش قبل زودتر و راحت‌تر به هدفتان خواهيد رسيد.

گرفتن وام زماني باعث موفقيت شما مي‌شود كه در بازه زماني مشخص به سود مكفي دست پيدا كنيد. تا علاوه بر پرداخت بدهيتان، بازده مالي خوبي براي استارت آپ شما داشته باشد. در غير اين صورت اعتبار و سرمايه خودتان را از دست خواهيد داد و مجبور به پرداخت جريمه دير كرد وام نيز مي‌شويد.

شراكت با افراد حقيقي يا حقوقي (شراكت در سهام(

در اين روش شخص يا سازماني مبلغي را به عنوان سرمايه به شما مي‌دهند و شما نيز مقدار مشخصي از سهام استارت آپ را به آن شخص حقيقي يا حقوقي واگذار مي‌كنيد. نسبت به روش قبلي افراد و مجموعه‌هاي كمتري حاضر هستند با اين شرايط، سرمايه را در اختيار شما بگذارند.a

ويژگي‌هاي شركت در سهام:

اين روش براي استارت آپ هايي كه براي رسيدن به سود به زمان بيشتري نياز دارند، مناسب است.

در سرمايه گذاري سهامي شما استرس پرداخت قسطي يا بدهي خود به صورت كامل را در زمان محدود نداريد.

در اين روش شما مي‌توانيد از علم و تجربه شركت يا فردي كه با آن شريك شده‌ايد، بهره ببريد و به نتيجه بهتري دست پيدا كنيد.

 

 

 


برچسب: سرمايه گذارى در استارتاپ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۵۹:۱۶ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)