mycustomer mycustomer .

mycustomer

تولید محتوای متنی

 

تولید محتوای متنی چیست؟

امروزه با توجه به گسترش زیادی که در عرصه دیجیتال مارکتینگ به وجود آمده است همواره تولید محتوای نوشتاری به متن‌هایی گفته می‌شود که در بسترهای متفاوت قصد دارند مخاطبان را با برندهای تجاری، کالاهای مختلف و البته خدمات متنوعی آشنا سازد.

اما بهتر است بدانید که محتواهای نوشتاری انواع متفاوتی را شامل می‌شود که به طور کلی هر کدام می‌توانند کارکردهای خاصی را انجام دهند. پس هر محتوای متنی به صورت کاملاً منحصر به فرد تولید می‌شود.

 

انواع تولید محتوای متنی

در بازاریابی محتوایی، انواع کسب و کارها با توجه به نوع کاربری و استراتژی محتوایی می‌توانند نمونه‌ای از محتواهای متنی را انتخاب کنند که این نمونه‌ها عبارت‌اند از:

مقالات وبلاگ و وب سایت

اس ام اس یا همان پیام کوتاه

ایمیل و خبرنامه

تولید محتوا در اینستاگرام

تولید محتوا در تلگرام

تولید محتوا در فیسبوک

مقاله های تحلیلی و پژوهشی

تولید محتوا در شبکه های اجتماعی

رپورتاژ یا محتوای خبری

گزارش

ترجمه های متنی

لازم است بدانید هر کدام از این نمونه‌های نوشتاری می‌بایست در پلتفرم‌های ویژه خود نمایش داده شوند و در نحوه نگارش باید محدودیت‌ها و ویژگی‌های پلتفرم انتخاب شده را در نظر بگیرید.

 

برندهای برتر تولید محتوای متنی

تولید محتوای متنی که به آن محتوای نوشتاری نیز گفته می‌شود نوعی انتقال پیام است که می‌تواند از یک جمله کوتاه گرفته تا یک کتاب چند جلدی را در بربگیرد.البته نوشتن محتوای متنی، تقسیم‌بندی‌هایی دارد که ما در این بخش از مقالات برند آنالیز به توضیح آن می‌پردازیم و با معرفی ۱۰ برند برتر و شرکت معتبر در زمینه تولید محتوای نوشتاری سعی داریم تا شما بتوانید متناسب با منطقه، خدمات و همچنین امتیاز مراکز معرفی شده، بهترین مجموعه را برای ارائه این خدمات انتخاب کنید.

 

 

ویژگی‌های تولید محتوای متنی

با توجه به انواع محتوا متنی ما نیز در این بخش به مهم‌ترین مشخصات این محتواها می‌پردازیم:

 

تقویم محتوایی

تقویم محتوایی مهم‌ترین ویژگی است که باید هر نوع محتوای متنی آن را شامل شود. یعنی در زمان‌های مشخص شده‌ای محتوای متنی را در پلتفرم منتشر کنید تا بازدیدکنندگان عادت کنند در زمان‌های تعیین شده‌ای به سراغ متن های نوشتاری شما بروند.

 

دسته بندی موضوعی

نوشتن یک مقاله، بدون داشتن هیچ موضوعی می‌تواند در یک پلتفرم و کانال بی‌نظمی ایجاد کند. بنابراین شما قبل از تولید محتوای متنی باید بدانید چه مطالبی برای مخاطبانتان مفید است. سپس موضوعات را دسته بندی کرده و در فاصله‌های مختلف مطالب خود را بروز رسانی کنید.‌

 

کلمات کلیدی

کلمات کلیدی مهم‌ترین عنصر تعیین‌کننده در ساختار یک محتوای متنی باکیفیت به حساب می‌آید. البته تعداد کلمات کلیدی و نحوه به کار بردن آن‌ها در متن اصلی بسیار حائز اهمیت است. پس در نوشتن محتوای متنی حتماً کلمات کلیدی را متناسب با نیاز مخاطبان خود شناسایی کرده و آن‌ها را در متن خود به خوبی تحلیل کنید.

 

لحن و صدای منسجم

قطعاً نوع لحن گفتاری در تولید محتوای متنی می‌تواند مهم‌ترین عامل برای جذب مخاطب باشد. بنابراین در ساختار متن، لحنی را به کار ببرید که در ابتدا قصد دارد نحوه استفاده از کالا و خدمات را به مخاطبان آموزش دهد.

هیچ گاه ابتدای مقاله را به تبلیغات اختصاص ندهید؛ چون معمولاً بازدیدکنندگان دلخوشی به درشت گویی و تبلیغات ندارند‌. پس بهتر است ابتدا با لحنی ساده بدون به کار بردن کلمات تخصصی سعی کنید مخاطب را به درون متن بکشانید و در تمام محتوای خود تنها از یک لحن استفاده نمایید.

 

تیترها و لیست ها

یکی از زیباترین قسمت هر محتوای متنی تیترها و لیست‌هایی هستند که به روشنی موارد مهمی را در پاراگراف بیان می‌کنند. بدون شک متن‌هایی که دارای چندین سر تیتر و لیست هستند. پس می‌توانید با این شیوه به روش زیرکانه‌ای ذهن مخاطبان را به دام بیاندازید و ذهن بازدیدکننده را تحریک کنید تا روی لیست ها کلیک کنند.

 

علائم نگارشی

همیشه با توجه به علائم نگارشی و ایجاد یک ساختار مناسب مخاطبان خود را از دل‌زدگی و خستگی خواندن متن دور کنید. پس با انتخاب یک فونت مناسب و فاصله‌گذاری‌های به جا سعی کنید یک مقاله استاندارد را تولید کنید. همچنین سعی کنید پاراگراف‌های شما طولانی نباشند.

 

سخن پایانی

با توجه به مواردی که گفته شد قطعاً تولید محتوا باید مطابق با قواعد و اصول حرفه‌ای خود انجام شود تا نتیجه دلخواه حاصل شود. بنابراین اگر به دنبال بهترین وب‌سایت برای سفارش تولید محتوای نوشتاری هستید؛ ما در این بخش از برند آنالیز با معرفی 10 برند برتر در زمینه آموزش و سفارش تولید محتوای متنی شما را راهنمایی می‌کنیم‌ تا مطابق با شرایط و امتیازات مجموعه مورد نظر، خدمات مورد نیاز و بررسی امتیاز برند انتخاب شده بهترین گروه و مجموعه تولید محتوا متنی را انتخاب کنید.


برچسب: تولید محتوای متنی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۱:۴۸ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)