mycustomer mycustomer .

mycustomer

فروشگاه سيسموني ارمغان كيدز

 

فروشگاه ارمغان با بيش از سه دهه تجربه در زمينه فروش سيسموني، لباس كودك و نوجوان مفتخر است از اين پس علاوه بر فروش حضوري، امكان فروش اينترنتي محصولات را جهت رفاه حال مشتريان گرامي تحت عنوان “ارمغان كيدز” ارايه دهد. فروشگاه ارمغان با بيش از سه دهه تجربه در زمينه فروش سيسموني، لباس كودك و نوجوان مفتخر است از اين پس علاوه بر فروش حضوري، امكان فروش اينترنتي محصولات را جهت رفاه حال مشتريان گرامي تحت عنوان “ارمغان كيدز” ارايه دهد.

 محصولات اين فروشگاه شامل :

محصولات حمل نوزاد شامل :

پكيج كالسكه و لوازم حمل كودك

كالسكه

كرير (ساك حمل)

صندلي ماشين

صندلي غذا

ساك لوازم

سبد حمل

روروئك

آغوش

 

محصولات بهداشتي:

پستانك

پوشك

شيرخوري

غذاخوري

لباس شويي

لوازم حمام

مراقب كودك

 

محصولات خواب كودك:

پيجر

تاب

تخت و گهواره

قنداق

لوازم خواب

 

پوشاك:

جوراب

ست سيسموني

كفش

كلاه و دستكش

 

اسباب بازي:

اسباب بازي بالاي 3 سال

اسباب بازي زير 3 سال

پازل

لگو

 

آدرس: تهران، خيابان وليعصر، روبروي درب اصلي پارك ملت، جنب رستوران ياس

شماره تماس: 02126200023

فكس: ۲۲۰۵۲۵۳۶

ساعت كاري: 9:30 الي 10 شب

 


برچسب: سيسموني،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۰۱:۴۹ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

شركت مهندسي كاج طلايي آفاق

شركت مهندسي كاج طلايي آفاق

شركت مهندسي كاج طلايي آفاق بعنوان نماينده انحصاري  TRANSPOWER- CARBOLINE USA از هند بعنوان يكي از تامين كنندگان و مجريان برتر اين صنعت و يكي از برندهاي برتر دنيا را با استانداردهاي UL/CE/IBC/NFPA و همچنين شركت هاي  IRIS COATING ايتاليا و WHITECHEM تركيه ميباشد.

اين شركت با تكيه بر كادر مجرب و سوابق 20 ساله مديران در صنعت ساختمان و عايق كاري در كشور اسپانيا هم اكنون اين افتخار را دارد كه فن آوري هاي جديد عايق كاري در دنيا را براي اولين بار در ايران عرضه نمايد. اين شركت در پاييز سال 1387 توسط جمعي از نخبگان وزارت علوم و فناوري كشور و با كمك مديران با سابقه در تهران تاسيس گرديد تا با تكيه بر دانش فني و بهره گيري از عايق هاي حرارتي – صوتي پلي يورتان پاششي، پوششهاي صنعتي پلي يوريا، پوششهاي معدني ضدحريق سازه و كفپوشهاي صنعتي گام بلندي در زمينه ي بهينه سازي مصرف انرژي در ايران بردارد.

 

 


برچسب: صنعت ساختمان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۱۸:۱۶ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

ثروت آفريني براي همه مردم ايران با مهندس نورپوري در وبسايت اموزشي پولدار باشي

 

برگذاري دوره هاي حضوري و غير حضوري ثروت افريني، فنون معامله ، سرمايه گذاري، بازار بورس ايران و  ارزهاي ديجيتال....
درباره پولدارباشي

مهندس نورپوري  خالق استراتژي معاملاتي لاك پشت طلايي در ايران است و كارشناس ارشد اعتباري و سرمايه گذاري بانك همچنين فوق ليسانس مديريت بازرگاني  با گرايش بازاريابي تحصيلات دوره ليسانس ايشان در رشته مهندسي صنايع گرايش برنامه ريزي و تحليل سيستم ها مي باشد. ايشان دارنده مدرك تحليل تكنيكال از كاونديش كالج انگلستان تحليل گر و معامله گر بازار بورس و آتي سكه و زعفرا هستند.

آشنايي با مهندس نورپوري 

خالق استراتژي معاملاتي لاك پشت طلايي در ايران

مدرس دوره “تحليل تكنيكال كاربردي در بورس و اتي سكه” مركز آموزش الكترونيكي دانشگاه علم وصنعت ايران

مدرس دوره جامع معامله گري در بازار طلا و آتي سكه ايران با ارايه استراتژي معاملاتي لاك پشت طلايي در ايران

چاپ مقاله تحت عنوان “آموزش آتي سكه در شش گام”در ماهنامه اقتصادي شماره ۱۷۸(ارديبهشت ماه ۹۶)بانك سپه

چاپ مقاله تحت عنوان “اموزش قراردادهاي اختيار معامله به زبان ساده” در هفته نامه خبري و تحليلي شماره ۲۹۶ بانك سپه

فوق ليسانس مديريت بازرگاني گرايش بازاريابي

ليسانس مهندسي صنايع گرايش برنامه ريزي و تحليل سيستمها

دارنده مدرك تحليل تكنيكال از كاونديش كالج انگلستان

تحليل گر و معامله گر بازار بورس و آتي سكه و زعفران

مدير سايت پولدارباشي

چاپ مقاله تحت عنوان “آشنايي با بورس در ۷ گام” در ماهنامه اقتصادي شماره ۱۶۲ (مرداد و شهريور۹۴) بانك سپه

برگزاري همايش و سمينارهاي كارگاهي متعدد در حوزه بازار بورس و آتي سكه در دانشگاههاي كشور (شامل دانشگاه علم و صنعت ايران،دانشگاه شهيد بهشتي،دانشگاه صنعتي شاهرود،دانشگاه علم و فناوري مازندران و…)

برگزاري كلاس هاي آموزشي تحليل تكنيكال كاربردي در آموزشگاه هاي مختلف تهران

همكاري با خبر گزاري هاي رسمي كشور به عنوان كارشناس و تحليل گر بازار بورس و آتي سكه و زعفران (خبرگزاري هاي تسنيم،كافه اقتصاد وباشگاه خبرنگاران جوان،سايت شركت تبرك و…)

 

واحد نظارت سايت پولدار باشي:

۰۹۱۲۰۸۰۶۷۷۴

واحد پشتيباني خريد از سايت:

۰۹۰۵۴۱۲۰۱۱۰

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۰۷:۳۷ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

اجراي كارهاي ساختماني

 

شركت خط و خاك با بهره‌مندي از تيم مجرب و حرفه‌اي اجرايي، آماده است تا از صفر تا صد مديريت، نظارت و اجراي پروژه‌هاي ساختماني شما را به عهده بگيرد. نظارت و اجرا دو مرحله بسيار مهم در فرايند ساخت‌وساز مي‌باشند؛ به‌طوري‌كه بسياري از فعاليت‌ها مانند نقشه‌كشي ساختمان و يا اخذ مجوزهاي لازم براي كار، جزئي از اين دو مرحله ( نظارت و اجراي كارهاي ساختماني) محسوب مي‌شوند.

با توجه به رشد روزافزون جمعيت در سال‌هاي اخير و احتياج جوامع بشري به مسكن و همچنين با پيشرفت تكنولوژي و پيدايش روش‌هاي نوين ساختمان‌سازي، امروزه توجه به نكات و اصول صحيح اجراي كارهاي ساختماني بيش از هر زمان ديگر اهميت دارد.

در شركت خط و خاك كليه كارهاي مرتبط با معماري و ساخت‌وساز نظير طراحي و پياده‌سازي نقشه‌ها، فونداسيون، انتخاب نوع اسكلت سازه، طراحي فضاهاي داخلي، طراحي سيستم برق‌كشي ساختمان و بسياري موارد ديگر، به‌صورت كاملاً تخصصي و توسط افرادي انجام مي‌شود كه داراي دانش و تجربه كافي درزمينهٔ اجراي كارهاي ساختماني هستند. نكته بسيار مهمي كه بايد بدانيد اين است كه ، بدون بهره‌مندي از اطلاعات و مهارت‌هاي لازم، نمي‌توان در هيچ كاري، ازجمله اجراي كارهاي ساختماني موفق بود.

شركت خط و خاك باسابقه طولاني در ارائه خدمات معماري، طراحي و اجراي پروژه‌هاي عمراني، خدمات متنوع ديگري از قبيل مشاوره و محاسبات ، نظارت، مديريت و اجراي كارهاي ساختمان، مشاركت در ساخت، طراحي حرفه‌اي ساختمان و ويلا، نوسازي و بازسازي ساختمان‌هاي مسكوني و اداري، طراحي داخلي ساختمان، طراحي نما، روف گاردن و… را ارائه مي‌دهد.

 

نكات و اصول اجراي كارهاي ساختماني

طراحي و تعيين استراتژي‌هاي مناسب در اجراي كارهاي ساختماني، بر اساس موقعيت و نوع كاربري ساختمان موردنظر مشخص مي‌گردند. اجراي كارهاي ساختماني، درواقع عينيت بخشيدن به يك طرح مشخص و مطابق با نقشه‌ها و ساير مدارك اجرايي است. اجراي طرح‌هاي ساختماني مراحل گوناگوني مانند برنامه‌ريزي، طرح و محاسبه، اجرا و نظارت بر اجرا، كنترل كيفيت، آغاز بهره‌برداري و حصول اطمينان از پايان موفقيت‌آميز پروژه است.

با توجه به بزرگي و كوچكي طرح و نوع كاربري ساختمان، ماهيت هر يك از مراحل نامبرده تغيير مي‌كند و بنا به‌ضرورت ممكن است برخي از آن‌ها به‌صورت محدود اجراشده و يا با مراحل ديگر ادغام شوند.

هر يك از مراحل اجراي كارهاي ساختماني بايد در چارچوب‌هاي فني، اقتصادي، زيست‌محيطي، زيبايي‌شناسي، اجتماعي و حتي سياسي انجام شود. نكته مهم اين است كه چگونگي اجراي هر يك از اين مراحل تأثير بسيار زيادي در ميزان ايمني ساختمان، عملكرد آينده بنا و عمر مفيد آن دارد.

برخي از اقدامات اوليه براي اجراي كارهاي ساختماني شامل گودبرداري، فونداسيون، اجراي سازه يا اسكلت ساختمان و … است. به‌اين‌ترتيب كه اجراي كارهاي ساختماني با گودبرداري آغاز مي‌شود و سپس فونداسيون يا پي‌ريزي ساختمان اجرا مي‌شود و با اجراي سازه يا اسكلت ساختمان، پروژه وارد مراحل بعدي مي‌شود.

معمولاً در اجراي كارهاي ساختماني، اسكلت‌هاي فلزي، بتني و آجري مورداستفاده قرار مي‌گيرند كه اجراي هركدام از آن‌ها روش‌ها و اصول مربوط به خود را دارد. جالب است بدانيد كه در ساختمان‌هايي با اسكلت بتني، هم‌زمان با سازه، سقف نيز اجرا مي‌گردد و اين يكي از قابليت‌هاي منحصربه‌فرد سازه‌هاي بتني است.

مهندسان همواره توصيه مي‌كنند كه هنگام اجراي كارهاي ساختماني تدابير اجرايي لازم را اتخاذ نماييد تا در مراحل بعدي، ساختمان شما دچار تخريب و دوباره‌كاري نگردد و از بروز حوادث احتمالي و هزينه‌هاي اضافي جلوگيري شود.

همان‌طور كه گفتيم اجراي كارهاي ساختماني نيازمند دانش و اطلاعات كافي مي‌باشد. اگر شما هم به دنبال كسب اطلاعات و افزايش دانش خود در مورد اجراي كارهاي ساختماني هستيد بد نيست با برخي از اصطلاحات رايج در عمليات اجرايي ساختمان آشنا شويد.

برخي از مهم‌ترين اصطلاحات در طراحي و اجراي كارهاي ساختماني شامل موارد زير است.
مدير اجرايي:

مدير اجرايي شخصي است كه از طرف صاحب‌كار براي پيشبرد كل و يا بخشي از پروژه انتخاب مي‌شود. مدير اجرايي بر اساس نظر صاحب‌كار و اختيارات خود، مديريت و كنترل هزينه‌هاي اجراي كارهاي ساختماني را بر عهده مي‌گيرد.

 

اماني:

اماني يكي از روش‌هاي متداول در اجراي كارهاي ساختماني است. به اين صورت كه در اين روش صاحب‌كار يا نماينده و قائم‌مقام او و يا كارفرما يا مجري طرح، در رأس عمليات اجرايي قرار دارد و اجراي كارهاي ساختماني را مديريت مي‌كند و مسئوليت پرداخت هزينه‌ها نيز بر عهده او مي‌باشد.

 

صاحب كار:

بر اساس تعاريف حقوقي، صاحب‌كار شخصي است حقيقي يا حقوقي كه طرح پروژه متعلق به او است.

 

كارفرما:

كارفرما يا مجري طرح شخصي است حقيقي يا حقوقي كه صاحب‌كار تمام و يا بخشي از اختيارات و مسئوليت‌هاي خود را به او واگذار مي‌كند.

 

پيمانكار:

پيمانكار شخصي است حقيقي يا حقوقي كه مسئوليت ارائه خدمات مشخصي را تحت شرايط فني و مالي معين و در مدت‌زماني مشخص به عهده مي‌گيرد.

 

سخن پاياني
شركت خط و خاك با بهره‌مندي از نيروهاي مجرب و متخصص در كليه بخش‌هاي طراحي ساختمان،طراحي داخلي ، نظارت، مديريت و اجراي پروژه‌هاي عمراني، بازسازي و نوسازي ساختمان‌هاي مسكوني و اداري، خدمات مشاوره طراحي و محاسبات، طراحي دكوراسيون داخلي، نما و … آماده خدمت‌رساني به هم‌وطنان عزيز در سراسر كشور است.

بنابراين اگر شما هم به فكر ساخت يا بازسازي محل سكونتتان هستيد و يا از طريق فروش ساختمان كسب درآمد مي‌كنيد، بايد بدانيد كه با طراحي و اجراي درست مراحل ساختمان‌سازي و اجراي كارهاي ساختماني با در نظر گرفتن استانداردهاي ساخت‌وساز، مي‌توان در كنار فراهم كردن خانه‌اي امن و مناسب براي خود و ديگران، به سودآوري بيشتري نيز دست‌يافت.

 

 


برچسب: اجراي كارهاي ساختماني،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۲۲:۱۷ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

برندهاي برتر طراحي در شبكه ‌هاي اجتماعي

 

طراحي در شبكه‌هاي اجتماعي زير مجموعه مهمي از محتواي گرافيكي است كه مي‌تواند راه‌هاي ارتباطي شما با مخاطبان و مشتريان را قوي‌تر كند‌. پس براي اينكه بتوانيد در گرافيك شبكه هاي اجتماعي، مهارت بيشتري به دست آوريد ما در اين بخش از برند آناليز شما را با اين موضوع آشنا مي‌كنيم.ضمن اينكه شما مي‌توانيد در انتهاي اين مقاله با ۱۰ برند برتر در اين زمينه آشنا شويد.

در اين صورت مي‌توانيد بهترين مراكز تخصصي را در زمينه طراحي و بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي انتخاب كرده و با دريافت بهترين خدمات از اين مراكز، مؤثرترين پيام‌ها را در شبكه هاي اجتماعي به مخاطبين خود انتقال دهيد.

اصول طراحي در شبكه‌هاي اجتماعي

دقت داشته باشيد كه براي اجراي يك طراحي فوق‌العاده در شبكه هاي اجتماعي مي‌بايست تمركز خود را بر روي اصولي از قبيل:

طراحي تصاوير
استراتژي زمان
نحوه قرار گرفتن تصوير در شبكه هاي اجتماعي
شيوه برقراري ارتباط با مشتريان
رنگ‌بندي ايده آل متناسب با سليقه و علاقه مخاطبان
و همچنين به كار بردن جملاتي كوتاه بر روي تصاوير همانند تيزرهاي تبليغاتي معطوف كنيد. اگر چه شما امكان استفاده از هر تصويري را در شبكه ‌هاي اجتماعي داريد و مي‌توانيد آن را به صورت يك طراحي ساده با مشتريان خود به اشتراك بگذاريد.

اما يك كسب و كار براي ارتقاء يافتن، علاوه بر انتشار محتواي اختصاصي در شبكه هاي اجتماعي به تصاويري نياز دارد كه داراي طراحي اصولي و خاص باشند تا تصاوير بتوانند برند را به طور منحصربه‌فرد در ميان ميليون‌ها عكس و تصوير ديگر به خوبي نمايش دهند. بنابراين يك طراحي ايده آل مي‌تواند رونق و جذابيت هر نوع كسب و كاري را تضمين نمايد.

چرا طراحي در شبكه‌هاي اجتماعي ؟

امروزه صاحبين مشاغل مختلف به سمت شبكه‌هايي مانند اينستاگرام، لينكدين، تلگرام و اپليكيشن هاي ديگري نظير فيسبوك روي آورده‌اند. بنابراين مشاهده مي‌شود كه بيشتر افراد توسط محتواي متني و استفاده از تصاوير گرافيكي زيبا با يك روش مؤثر به راحتي مي‌توانند محصولات و خدمات خود را به مخاطبان بسياري معرفي نمايند.

با اين حال به كار بردن تصاويري مرتبط با موضوع كسب و كار و طراحي آن در حالت‌هاي مختلف مي‌تواند جذابيت بيشتري از برند شما در شبكه هاي اجتماعي ايجاد كند.

بهترين تصوير براي طراحي گرافيكي شبكه هاي اجتماعي

از آنجايي كه تصاويري با موضوع حال مي‌توانند براي مخاطبان، درك درستي را فراهم آورند، پس براي رسيدن به اين هدف مي‌توانيد عكاسي كنيد و از تلفيق تصويرهاي حقيقي با تم گرافيكي يك تركيب فوق‌العاده را خلق نماييد. يا كاملاً با ايده‌هايي خلاقانه تصاوير و فضاهاي مناسبي با محوريت طنز يا جدي را طراحي كنيد.

خوب است بدانيد تصاوير كارتوني در پلتفرم اينستاگرام بسيار مورد استقبال قرار مي‌گيرد. البته فراموش نكنيد كه تصاوير انتخاب شده مي‌بايست با شبكه اجتماعي موردنظرتان هماهنگي داشته باشد. همچنين در نهايت سعي كنيد نوع چينش تصويرها را به صورت خاص انجام دهيد.

آموزش محتواي گرافيكي شبكه هاي اجتماعي

براي اينكه شما بتوانيد با استراتژي درستي طراحي در شبكه هاي اجتماعي را انجام دهيد مي‌بايست هدف اصلي برندتان را به درستي تعيين كنيد. همچنين بايد هميشه در شناسايي مخاطبان خود بكوشيد تا بتوانيد طراحي را آن طور كه مورد علاقه و روحيات مشتريان است انجام دهيد. يعني به اين مهم دست يابيد كه قرار است برند شما چه گروه از مخاطبان را تحت تأثير قرار دهد. بعلاوه اينكه ب شما توصيه مي‌كنيم هيچ گاه استفاده از تصويرها و اشكال مرتبط با برند و نوع فعاليت كسب و كار را فراموش نكنيد.

معمولاً به كار بردن اشكال هندسي به عنوان كادربندي مي‌تواند جذابيت زيادي را در طراحي تصاوير ايجاد كند.

رنگ‌هاي اختصاصي در گرافيك شبكه هاي اجتماعي

معمولاً به كار بردن رنگ‌هاي اختصاصي در حوزه طراحي در شبكه هاي اجتماعي مي‌تواند نقش بسيار مهمي را ايفاء كند. پس سعي كنيد با شناسايي مخاطبان و رنگ‌هاي مورد توجه آن‌ها، انتخاب رنگ تصاوير و تم گرافيك شبكه هاي اجتماعي را براي خود آسان‌تر كنيد. براي مثال رنگ‌هاي روشن و ملايم مانند آبي نمايش‌دهنده آرامش و ملايمت است و رنگ‌هاي قرمز يا نارنجي مي‌توانند حس انرژي و نشاط را به تصوير بكشند.

سخن پاياني

اگر مي‌خواهيد با طراحي در شبكه هاي اجتماعي به كسب و كار خود رونق ببخشيد حتماً با تمركز بر روي مخاطبان هدف خود اطلاعات دقيقي را از انتخاب تصوير، طرح گرافيت و رنگ‌بندي تصاوير داشته باشيد پس بهتر است اين كار را به مراكز تخصص و افراد متخصص در اين زمينه بسپاريد.

بنابراين ما در ادامه اين بخش از برند آناليز با معرفي ۱۰ برند برتر، بهترين و معتبرترين مراكز طراحي در شبكه هاي اجتماعي را به شما معرفي مي‌كنيم تا بتوانيد بر اساس خدمات و امتيازبندي‌هاي مركز موردنظر و همچنين بر اساس خدمات مورد انتظار و ديگر موارد مهم، بهترين مراكز انجام طراحي و گرافيك در شبكه هاي اجتماعي را براي اين خدمات انتخاب كنيد.

 


برچسب: طراحي در شبكه ‌هاي اجتماعي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۲۶:۱۸ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

آجيل و خشكبار نعمتي

آجيل و خشكبار نعمتي

بيوگرافي:حاج عيوض نعمتي در سال 1329 "خشكبار نعمتي " را در شهر اردبيل بنا نهاد و در سال 1368 كار خود را در تهران توسعه داد.

محصولات اين فروشگاه بسيار با كيفيت است و با استقبال هموطنان مواجه شده است.

محصولات فروشگاه خشكبار نعمتي شامل موارد زير است:

·        آجيل ( آجيل مخلوط ، پسته، فندوق، بادام، گردو، نخودچي)

·        خشكبار(ميوه خشك ، الوجات و برگه ها)

·        شيريني(پولكي، شيريني، سوهان، نقل)

·        شكلات(بيسكوييت، شكلات)

·        پك هاي كادويي و شركتي

·        زعفران

·        تخمه

·        ادويه

·        تنقلات

·        كافي ها

·        سوغات

 

نشان ها و موفقيت ها: نشان هاي 1so9001 و iso9002 را كسب نموده و داراي لوگوي حلال است.

شرايط سفارش: براي هر گونه  خريد آجيل  از جمله آجيل عيد، خريد پسته و ... موارد زير را در نظر داشته باشيد:

 محدوديت وزني براي سفارشات وجود ندارد، به لحاظ قيمتي محصولات اين فروشگاه در رده متوسط هستند، به تمامي سفارشات بين 1 تا 2 روزه در تهران و 3 تا 6 روزه در شهرستان ترتيب اثر داده مي شود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۱:۴۳ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

ماليات اينفلوئنسرها

ماليات اينفلوئنسرها

ماليات بر اينفلوئنسرها
ماليات بر اينفلوئنسرها به چه صورت مي باشد ؟ تصويب ماليات اينفلوئنسر ها
كه داراي ۵۰۰ هزار دنبال كننده باشند، در هفته گذشته توسط مجلس انجام شد. با گسترش اين خبر، اعتراض‌هاي گسترده‌اي شكل گرفت. اين قانون حتي شامل شبكه‌هاي فيلتر شده‌اي مانند تلگرام هم مي‌شود، كه بايد ماليات پرداخت كنند. با توجه به شرايط به وجود آمده كارشناسان اقنصادي بر اين باورند؛ اينگونه ماليات گرفتن داراي نقص و ضعف‌هايي مي‌باشد.

كارشناسان معتقد هستند كه بندهاي شروط، مبناي غير مناسبي جهت محاسبه درآمد اينفلوئنسرها دارد. قوانين ماليات اينفلوئنسر ها براي افرادي كه تعداد فالوور بالايي دارند، تعيين كننده ميزان درآمد به دست آمده آن‌ها نمي‌باشد. بسياري از افراد فعال در شبكه‌هاي مجازي همچنين هنرمندان از اين تصميم بسيار معترض هستند. گلايه هنرمندان به اين دليل است، كه دولت هيچ تسهيلاتي را براي آن‌ها قرار نداده و اين تصميم براي آن‌ها جاي نگراني دارد.

در بودجه سال ۱۴۰۰ كه در صحن مجلس مورد بررسي قرار گرفت، ماده‌اي جهت گرفتن ماليات از اينفوئنسرها يي است كه بيش از ۵۰۰ هزار دنبال كننده دارند. در واقعا افرادي كه در شبكه هاي مجازي داراي اين تعداد دنبال كننده باشند و تبليغات انجام مي‌دهند، مشمول محاسبه ماليات اينفلوئنسر ها مي‌شوند.

علاوه بر اين ليست افرادي كه شامل پرداخت اين ماليات مي‌شوند، بايد از طرف سازمان ماليات بر روي سايت قرار گيرد تا همه عموم آن اسامي را مشاهده كنند.

 

ميزان درآمد اينفلوئنسر ماركتينگ
طبق آمار به دست آمده پيج‌هايي كه بالاي ۳ ميليون دنبال كننده در ايران دارند، بيشتر از ۵۰ پيج و افرادي كه بالاي ۱ ميليون دنبال كننده دارند، بالاي ۶۰۰ پيج است. ميزان مبلغ هر فيلم كه در صفحه اينستاگرام منتشر مي‌شود، حدود ۵ تا ۱۰۰ ميليون است. بسياري از اينفلوئنسرها روزانه تعداد زيادي از فيلم‌هاي تبليغاتي خود را در صفحه اينستاگرام خود قرار مي‌دهند. تحقيقاتي كه توسط مركز پژوهشي بتا انجام شده حاكي از اين است، كه ميزان درآمدي كه تمامي اينفلوئنسرها براي اين تبليغات در طول سال به دست مي‌آورند، حدود هزار ميليارد تومان مي‌باشد. اين درآمد به دست آمده ۶۰۰ اينفلوئنسر در طول يكسال همان درآمدي است كه سازمان صدا و سيما براي تبليغات به دست مي‌آورد.

 

ماليات بر فالوور جايگزين ماليات بر درآمد
انتقادي كه كارشناسان از ماليات بلاگر ها گرفته اند، اين بود كه تعداد دنبال كننده معيار درآمدزايي افراد نيست و هستند پيج‌هايي كه فيك بوده و درآمدي را كسب نمي‌كنند. كارشناسان معتقدند بايد ماليات افراد را طبق درآمدزايي بسنجند نه طبق فالورهايي كه در پيج هستند.

كارشناسان انتقاد ديگري مبني بر نحوه شناسايي مقدار درآمد اين افراد دارند، كه از چه راهي اين ميزان درآمد قرار است مشخص شود. طبق صحبت‌هايي كه آقاي زنگنه عضو كمسيون برنامه و بودجه مجلس انجام دادند، ماليات اينفلوئنسر بيشتر براي بازيگران و سلبريتي‌ها و خوانندگان فعال در شبكه‌هاي اجتماعي است و سنجش مناسبي براي ميزان درآمدزايي اين افراد در شبكه‌هايي چون اينستاگرام مي‌باشد. تبليغاتي كه در اينستاگرام انجام مي‌شود، قراردادي ما بين افراد بسته نمي‌شود و فقط طبق توافق‌هايي كه بين طرفين صورت گرفته تبليغ انجام مي‌گيرد.

 

اخذ ماليات از سلبريتي‌ها
طبق بيانات مجلس شخص اينفلوئنسر ماركتينگ بايد خود اظهاري كند كه مقدار درآمد آن‌ها با ايتم تبليغات چقدر است و سازمان امو ماليات طبق ادعاي آن‌ها عدد ماليات را مشخص نمايد. با توجه به صحبت‌هايي كه محمد عليزاده معاون فني و حقوقي سازمان امور مالياتي بيان كرده اند: اين اداره از طريق تكنولوژي‌هاي موجود و هوشمند ميزان درآمد اين افراد را تعيين مي‌كنند. ايشان فرمودند كه سلبريتي‌هايي كه بايد ماليات پرداخت كنند شاخص‌هايي برايشان در نظر گرفته مي‌شود و حساب بانكي همه افراد پايش مي‌شود. ايشان اظهار داشتند: كه همه استعلام‌ها و ديتاي اين افراد طبق الگوريتم‌هايي كه انجام مي‌شود، در يك پنا در پروفايل اين اشخاص مي‌نشيند.

تراكنش‌هاي اين افراد خود گواهي درآمدزايي آن‌ها نمي‌باشد، اما راه‌هايي وجود دارد كه از طريق آن‌ها مي‌توان ميزان درآمد افراد را از طريق تبليغات شبكه‌هاي مجازي به دست آورد. ممكن است افراد سلبريتي خارج از ايران باشند و شامل پرداخت ماليات نمي‌شوند، آقاي زنگنه فرمودند كه صفحه اين افراد به وسيله موسسه و يا فرد ديگر در ايران مديريت مي‌شود، وي بيان كرد اين افراد هم شامل پرداخت ماليات حاصل از فعاليت‌هاي مجازي مي‌شوند. حتي افرادي كه در تلگرام كانال‌هايي دارند شامل اين ماليات مي‌شوند و افرادي كه بالاي ۵۰۰ هزار دنبال كننده دارند، شامل اين مصوبه مجلس مي‌شوند. افرادي كه كمتر از اين تعداد دنبال كننده دارند، شامل اين قانون مجلس نمي‌شوند و مي‌توانند فعاليت‌هاي تبليغاتي انجام دهند.

 

 


برچسب: ماليات اينفلوئنسرها،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۵:۴۹ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)