mycustomer mycustomer .

mycustomer

سرمايه گذاري در املاك

سرمايه گذاري در ملك

از اساسي ترين نيازها و دغدغه‌هاي هر فرد تأمين مسكن است. به موجب تأثير مهم مسكن در زندگي افراد و بالا رفتن قيمت ملك و زمين، دولت‌ها تسهيلاتي را در اختيار تمام افراد جامعه قرار مي‌دهند تا از آن استفاده كرده و صاحب خانه شوند.

وام‌ها و تسهيلاتي بانكي به جهت راحت‌تر خريدن مسكن در اختيار افراد گذاشته مي‌شود. از جمله وام‌ها و تسهيلات مسكن كه در ايران وجود دارد عبارت است از:

وام مسكن بازنشستگان، وام مسكن يكم، وام مسكن روستايي، وام مسكن با خريد اوراق بهادار، وام مسكن جوانان و وام مسكن براي بافت فرسوده هستند.

اهميت سرمايه گذاري در املاك در ايران

سرمايه گذاري در ملك تأثير مهمي را در بخش اقتصادي ايران دارد زيرا ساختمان سازي جزء صنايع اول كشور به‌حساب مي‌آيد. سهم بازارهاي ديگر مانند كشاورزي، صنايع معدني و ماشين سازي نسبت به مسكن كمتر مي‌باشد. چشم انداز اين صنعت، با توجه به جمعيت جوان و در حال افزايش در كشور همچنان داغ بوده و روند رو به رشدي خواهد داشت.

 

مزاياي سرمايه گذاري در مسكن

سرمايه گذاري در املاك نسبت به سرمايه گذاري‌هاي ديگر ريسك كمتري دارد.

هنگام تورم در جامعه، ارزش مسكن افزايش پيدا مي‌كند و سرمايه شما بيشتر مي‌شود.

قسمتي از پول سرمايه گذاري در مسكن توسط، تسهيلات دولتي و وام‌ها تأمين مي‌شود.

با بالا رفتن ارزش مسكن ميزان سود پرداختي وام شما بيشتر نمي‌شود و شما نياز نيست هزينه بيشتري بدهيد.

 

روش‌هاي ديگر سرمايه گذاري مسكن

سرمايه گذاري در مسكن، راه‌هاي مختلفي دارد. اگر شما توانايي خريد خانه را نداريد، مي‌توانيد آپارتماني را قبل از اتمام ساخت، پيش خريد كنيد. يا مي‌توانيد ملكي را به شكل مشاركتي با سرمايه گذار ديگري خريداري كنيد.

 

مزيت‌هاي پيش خريد مسكن: قيمت يك آپارتمان غير تحويل به مراتب از قيمت همان آپارتمان به صورت تحويلي، پايين تر است. حال پس از تكميل آن با قيمتي به مراتب بالاتر مي‌توانيد آن را به فروش رسانيد. در پيش خريد مسكن، شما به صورت مرحله اي مبلغ را پرداخت مي‌كنيد. درنتيجه فشار مالي كمتري به شما وارد مي‌شود. همچنين دكوراسيون، كيفيت و طرح وسايل داخل ملك مانند كمدها، كف پوش به سليقه شما خواهد بود.

 

مقايسه سرمايه گذاري در مسكن با سرمايه گذاري در بورس:

سرمايه گذاري حوزه‌هاي متنوعي دارد. از جمله سپرده بانكي، خريد سكه، صندوق سرمايه گذاري، بورس و فرابورس و … . اين نوع سرمايه گذاري‌ها نياز به تخصص و تحقيق علمي دارند. در غير اين صورت امكان دارد سرمايه تان را از دست بدهيد. ولي سرمايه گذاري در مسكن به مهارت و تخصص خاصي نياز ندارد.

بازار بورس محبوبيت زيادي بين سرمايه گذاران دارد و مي‌تواند پر سود باشد اما براي ورود و سرمايه گذاري در اين بازار بايد از دانش كافي برخوردار باشيد تا دچار ضرر نشويد. همچنين جهت سرمايه گذاري در بورس نياز به كارگزاري معتبر يا واسطه‌اي مورد اطمينان داريد. در حالي كه براي خريد مسكن نياز به واسطه و مطالعات عميق نداريد و با پرس و جو در چند منطقه و توجه به ميزان سرمايه تان مي‌توانيد بهترين انتخاب را داشته باشيد.

 

كنترل كامل روي سرمايه مسكن

در بازارهاي سرمايه گذاري ديگر مانند ارز، طلا و بورس و فرابورس ريسك پايين آمدن ارزش آن‌ها وجود دارد؛ كه وابسته به عوامل مختلف است. همين‌طور در سرمايه گذاري‌هاي ديگر مثل سكه مسائلي همچون هزينه نگهداري، ترس از به سرقت رفتن و گم شدن وجود دارد. در حالي كه پس از خريد مسكن شما روي دارايي‌تان كنترل صد در صد داريد.

 

امنيت رواني صاحب‌خانه بودن

هزينه پرداخت اجاره و رهن نيمي از درآمد قشر متوسط جامعه را شامل مي‌شود. همچنين در كشور ما كه قيمت‌ها ثابت نيست و ميزان رهن و اجاره روز بروز در حال افزايش است اجاره نشينان را دچار نگراني كرده است. اجاره نشيني در كشورهايي كه قيمت‌ها داراي ثبات بوده گزينه مناسبي است چراكه مشكلات تعميرات منزل، هزينه ماليات و پرداخت بيمه را ندارند. ولي در كشور ما با توجه به شرايط موجود، خريد مسكن گزينه مناسب‌تري است و موجب امنيت رواني فرد مي‌شود.


برچسب: سرمايه گذاري در املاك،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۴:۴۴ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

سرمايه گذاري در استارت آپ

براي اينكه سرمايه گذاري در استارت آپ توأم با موفقيت باشد، در ابتدا، بايد استارت آپ و نوع فعاليت آن را بررسي كنيد و نسبت به اهداف خود آگاهي كامل را به دست آوريد. سپس براي تكميل تيم از افرادي كه دانش كافي در زمينه فعاليت شما دارند را، استفاده كنيد. در آخر با توجه به هدف استارت آپ و هم فكري تيم تخصصي تان روش سرمايه گذاري خود را انتخاب كنيد.

نكاتي كه پيش از انتخاب سرمايه گذار در استارت آپ بايد بدانيد

براي آنكه بتوانيم بهترين نوع سرمايه گذاري در استارت آپ تان را انتخاب كنيد بهتر است به نكات زير توجه كنيد:

ميزان تخصص و دانش تيم مورد بررسي قرار گيرد.

سابقه كار و تجربه تيم يا كارآفرين استارت آپ بررسي شود.

درآمد زايي فعاليت استارت آپ در زمان فعلي و آينده بررسي شود.

تمام فعاليت استارت آپ شفاف سازي شود و هيچ نقطه مبهمي وجود نداشته باشد.

سرمايه گذار بايد مبلغي را سرمايه گذاري كند كه در صورت از دست دادن، توان جبران آن را داده باشد.

استفاده از هوش سرمايه گذار، براي ادامه راه استارت آپ مي‌تواند بسيار سودمند باشد. پس سعي كنيد روابط طرفين به شكل مثبت شكل گيرد.

كارآفرين عمل‌گرا باشد و ايده‌هايش قدرت محقق شدن و سودآوري را داشته باشند. در اين شرايط سرمايه گذار با آسودگي خاطر سرمايه مورد نياز را در اختيار كار آفرين يا تيم استارت آپ قرار مي دهد.

يكي از اصول قابل توجه در سرمايه گذاري اين است كه فرد تمام سرمايه شخصي خودش را مانند ماشين و منزل و … استفاده نكند. چراكه در صورت شكست در پروژه ممكن است تمام سرمايه اش از بين برود.

روش هاي سرمايه گذاري در استارت آپ

استفاده از سرمايه شخصي

به روشي كه شما از سرمايه خودتان استفاده مي‌كنيد سرمايه شخصي ميگويند. حال اين سرمايه ممكن است متعلق به خودتان باشد يا اقوام و آشناياني كه اين سرمايه را در اختيار شما قرار مي‌دهند.

ويژگي‌هاي سرمايه گذاري شخصي:

معمولاً در اين روش سرمايه گذار، سرمايه محدودي دارد در نتيجه روند كارها كندتر پيش مي‌رود و براي رسيدن به سود زمان بيشتري نياز است.

بازاريابان معتقدند اگر يك استارت آپ تلاش كند هزينه‌ها را، از طريق سرمايه شخصي پرداخت كند، شانس بيشتري براي رسيدن به هدف خواهد داشت.

استفاده از سرمايه بيروني

در اين روش شما از فرد يا سازماني مبلغي را براي سرمايه گذاري قرض مي‌گيريد. سازمان اين سرمايه را در اختيار شما قرار مي‌دهند؛ مانند وام‌هايي كه بانك‌ها و صندوق‌هاي مالي با شرايط و ضوابط خود در اختيارتان قرار مي‌دهند.

ويژگي‌هاي سرمايه گذاري بيروني

نسبت به روش قبل زودتر و راحت‌تر به هدفتان خواهيد رسيد.

گرفتن وام زماني باعث موفقيت شما مي‌شود كه در بازه زماني مشخص به سود مكفي دست پيدا كنيد. تا علاوه بر پرداخت بدهيتان، بازده مالي خوبي براي استارت آپ شما داشته باشد. در غير اين صورت اعتبار و سرمايه خودتان را از دست خواهيد داد و مجبور به پرداخت جريمه دير كرد وام نيز مي‌شويد.

شراكت با افراد حقيقي يا حقوقي (شراكت در سهام)

در اين روش شخص يا سازماني مبلغي را به عنوان سرمايه به شما مي‌دهند و شما نيز مقدار مشخصي از سهام استارت آپ را به آن شخص حقيقي يا حقوقي واگذار مي‌كنيد. نسبت به روش قبلي افراد و مجموعه‌هاي كمتري حاضر هستند با اين شرايط، سرمايه را در اختيار شما بگذارند.

ويژگي‌هاي شركت در سهام:

اين روش براي استارت آپ هايي كه براي رسيدن به سود به زمان بيشتري نياز دارند، مناسب است.

در سرمايه گذاري سهامي شما استرس پرداخت قسطي يا بدهي خود به صورت كامل را در زمان محدود نداريد.

در اين روش شما مي‌توانيد از علم و تجربه شركت يا فردي كه با آن شريك شده‌ايد، بهره ببريد و به نتيجه بهتري دست پيدا كنيد.

تلفن همراه

905373860723+

۹۰۵۳۴۰۶۲۵۵۹۱+

منبع:

https://arminardalan.com/

 

 


برچسب: سرمايه گذارى در استارت آپ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۱۲:۳۱ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

مهاجرت خوداشتغالي

 درباره  مهاجرت خوداشتغالي

مهاجرت خوداشتغالي يكي از بهترين برنامه هاي مهاجرتي براي افراد خوداشتغال مي باشد كه بدون نياز به سرمايه گزاري يا داشتن نمره آيلتس بالا ميتوانيد براي اقامت دائم كانادا اقدام كنيد. اقامت دائم كانادا از طريق اين برنامه به تمام اعضاي خانواده تعلق ميگيرد.

متقاضيان اين برنامه بايد افسر مهاجرتي را قانع كنند كه پس از دريافت اقامت دائم كسب و كار خود را در كانادا ادامه ميدهند و از همين راه كسب درآمد و به پيشرفت هنر يا ورزش كانادا كمك خواهند كرد. براي قوي تر شدن پرونده شما، دفتر ما با مشاورين رسمي كسب و كار در كانادا همكاري ميكند تا طرح تجاري (Business Plan) مختص به رشته كاري شما و شرايط اقتصادي كانادا تهيه كند.

افراد خوداشتغال از طريق دو گروه (هنرمندان و فعالان امور فرهنگي؛ ورزشكاران و فعالان امور ورزشي) ميتوانند براي اقامت دائم كانادا اقدام كنند.

فرد خوداشتغال به كسي گفته ميشود كه كارمند كسي نباشد و از طريق كسب و كار خودش كسب درآمد ميكند. فرد خوداشتغال به هيچ عنوان نبايد از شركتي يا شخصي حقوق به عنوان كارمند دريافت كرده باشد.

با وجود اينكه اداره مهاجرت كانادا هيچ سرمايه حداقلي براي متقاضيان اين برنامه اعلام نكرده است، متقاضيان اين برنامه بايد پشتيوانه مالي مناسبي داشته باشند و مدارك مالي قوي ارائه دهند. داشتن سرمايه لازم براي شروع كسب و كار خود در كانادا شانس شما را افزايش ميدهد و دفتر ما ميزان اين سرمايه را بر اساس رشته كاري شما، تعداد اعضا خانواده و طرح تجاري (Business Plan) به شما توصيه ميكند.

پس از اينكه افسر مهاجرت توجيح شود كه شما فرد خوداشتغال هستيد، پرونده شما از طريق سيستم امتيازبندي بررسي ميشود.

يكي از پيچيدگي هاي اين برنامه، ثابت كردن سابقه خوداشتغالي است. شما با داشتن مدارك كاري كامل ميتوانيد ثابت كنيد كه خوداشتغال هستيد. با توجه به تعداد زياد حرفه هاي خوداشتغالي، مدارك مورد نياز هر رشته متفاوت است و دفتر ما براي قوي تر كردن پرونده شما تمام اطلاعات و مدارك لازم را براي هر رشته خوداشتغالي در اختيار شما ميگذارد و در تكميل آن شما را ياري مي كند.

پنج فاكتور قسمت امتيازبندي:
تحصيلات

دانش زبان انگليسي يا فرانسه

تطبيق پذيري

سابقه كار

سن

جالب است بدانيد، برخلاف برنامه هاي امتيازي ديگر مهاجرتي، در اين برنامه بين سنين ۲۱ تا ۵۰ سال امتياز كامل سن را دريافت ميكنند.

بنابراين، با وجود اينكه داشتن مدرك زبان براي اين برنامه الزامي نيست، داشتن آن شانس شما را در اين برنامه افزايش ميدهد و دفتر ما حتما به شما توصيه ميكند تا مدرك زبان داشته باشيد. داشتن آيلتس جنرال ۷ به شما امتياز كامل زبان را اعطا ميكند.

داشتن ۵ سال سابقه كار نيز به شما امتياز كامل سابقه كار را اعطا ميكند. همينطور، با داشتن مدرك فوق ليسانس يا بالاتر امتياز كامل تحصيلات را دريافت ميكنيد.

تطبيق پذيري شامل چهار دسته ميشود كه با داشتن هركدام به شما امتيازي تعلق ميگيرد:

اگر متاهل هستيد، براي تحصيلات همسرتان؛

اگر شما يا همسرتان در كانادا تحصيل كرده ايد

اگر شما يا همسرتان داراي حداقل يك سال سابقه كار در كانادا هستيد

و همينطور اگر شما يا همسرتان داراي خانواده درجه يك يا دو در كانادا هستيد كه شهروند يا مقيم كانادا هستند.

ورزشكاران و فعالان امور ورزشي
اين گروه از افراد كه داراي سوابق زير هستند، در اداره مهاجرت كانادا به عنوان خود اشتغال شناخته شده اند:

دو سال سابقه كار خوداشتغالي در زمينه فعاليت هاي ورزشي در ۵ سال گذشته؛ يا

دو سال سابقه كار خوداشتغالي در زمينه فعاليت هاي ورزشي در سطح بين المللي در ۵ سال گذشته؛ يا

يك سال سابقه كار خود اشتغالي در زمينه فعاليت هاي ورزشي به اضافه يك سال سابقه فعاليت هاي ورزشي در سطح بين المللي

هنرمندان و فعالان امور فرهنگي
اين گروه از افراد كه داراي سوابق زير هستند، در اداره مهاجرت كانادا به عنوان خود اشتغال شناخته شده اند:

دو سال سابقه كار خوداشتغالي در زمينه فعاليت هاي فرهنگي – هنري در ۵ سال گذشته؛ يا

دو سال سابقه فعاليت هاي فرهنگي – هنري در سطح بين المللي در ۵ سال گذشته؛ يا

يك سال سابقه خود اشتغالي در زمينه فعاليت هاي فرهنگي – هنري به اضافه يك سال سابقه فعاليت هاي فرهنگي – هنري در سطح بين المللي

تماس:

02122749188

منبع:

https://moshiriconsulting.com/

 

 


برچسب: مهاجرت خوداشتغالي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۴:۰۶ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

مراقبت هاي حين بارداري

 

دوران بارداري يكي از مهم‌ترين و حساس‌ترين زمان‌ها در طول زندگي يك زن به‌حساب مي‌آيد. به‌طوركلي، از زماني كه شما تصميم به بارداري مي‌گيريد، دوران بارداري شما آغاز مي‌شود. يكي از اقدامات مهمي كه بايد پيش از بارداري انجام دهيد، يافتن يك پزشك متخصص و باتجربه در زمينه زنان و زايمان است تا بتواند شما را در اين دوران نسبتا سخت اما شيرين همراهي كند. البته داشتن يك مشاور متخصص تنها در زمان بارداري مفيد نيست. شما با مراجعه به يك پزشك حاذق مي‌توانيد بهترين زمان را باتوجه‌به شرايط جسمي و روحي خود براي بارداري انتخاب نماييد. دكتر ناهيد مظاهري، يكي از پزشكان باتجربه و شناخته شده در اين زمينه هستند. شما مي‌توانيد با مراجعه به مطب ايشان، بهترين مشاوره‌ها را در زمان بارداري، قبل و بعد از آن دريافت كنيد.

نقش ويتامين‌ها در مراقبت هاي حين بارداري

درصورتي‌كه مي‌خواهيد كودكي سالم از نظر نخاع و مغزي داشته باشيد، بايد حتما در دوره بارداري روزانه حداقل 400 ميلي‌گرم اسيدفوليك مصرف كنيد. براي اينكه بيشترين تاثير را داشته باشد، بايد مدتي پيش از بارداري شروع به مصرف آن كنيد. مصرف ويتامين‌هاي مختلف در زمان بارداري هم بسيار مهم است. بااين‌حال، بايد زير نظر پزشك و به‌اندازه كافي مصرف گردد. هرگونه مصرف بي‌رويه مانند مصرف بيش از حد ويتامين A اثرات منفي بخصوص بر روي نخاع و قلب جنين خواهد گذاشت. حتي در برخي موارد نقص‌هاي مادرزادي مي‌تواند از مصرف بيش از حد آن حاصل گردد. براي اينكه بتوانيد دوران بارداري خود را با نهايت آرامش و سلامت بگذرانيد، نياز است تا در اين دوران توسط يك پزشك دلسوز، متعهد و باتجربه معاينه و مشاوره شويد. خدمات ارائه شده در مطب دكتر ناهيد مظاهري مي تواند نيازهاي شما را در دوران بارداري، قبل و بعد از آن برطرف نمايد. مشاوره پيش از بارداري، مراقبت هاي حين بارداري، مراقبت هاي دوران پس از زايمان و شيردهي از جمله خدماتي است كه توسط دكتر ناهيد مظاهري ارائه خواهد شد.

مراقبت هاي حين بارداري چگونه است؟

مراقبت هاي دوران بارداري، شامل تقويت عادت‌هاي خوب و حذف رفتارهاي ناسالم در همه زمينه‌ها مي‌شود. تغذيه و فعاليت‌هاي بدني از جمله نكاتي است كه بايد در دوران بارداري به آن‌ها توجه شود. وضعيت جسماني يك بانوي باردار بايد همواره توسط پزشك چك شود. داشتن يك برنامه غذايي مناسب، مصرف مكمل‌هاي غذايي لازم و احيانا داروهايي كه براي سلامت مادر و جنين الزامي هستند بايد همواره توسط پزشك چك شود. مراقبت هاي حين بارداري براي بارداري‌هاي تك قلو و دوقلو نيز متفاوت هستند.

برنامه غذايي مادر در دوران بارداري بايد چگونه باشد؟

نقش تغذيه در سلامت مادر و جنين در دوران بارداري بر هيچ‌كس پوشيده نيست. از مراقبت هاي حين بارداري مي‌توان به برنامه غذايي دقيق و سالم اشاره كرد كه توسط يك پزشك باتجربه قابل‌برنامه‌ريزي است. يك مادر به طور طبيعي بايد در دوران بارداري حدود 9 تا 12 كيلوگرم وزن اضافه كند. داشتن يك رژيم غذايي سالم متشكل از همه گروه‌هاي غذايي، مي‌تواند به اين مسئله كمك كند. مصرف گوشت، تخم‌مرغ، ماهي (البته نه به مقدار زياد)، لبنيات، ميوه‌ها و سبزي‌هاي تازه در اين دوران از اهميت بالايي برخوردار است. كافئين و مواد غذايي قند دار نظير شيرين‌كننده‌هاي صنعتي بايد طبق نظر پزشك و به‌صورت كنترل شده مصرف شوند.

نحوه مراجعه به پزشك در زمان بارداري

پس از آن كه متوجه بارداري خود شديد، در اولين گام به پزشك متخصص مورد اعتماد خود مراجعه كنيد. زيرا لازم است تا قبل از پيشرفت بارداري، مجموعه‌اي از آزمايش‌ها و تست‌هاي پزشكي انجام گيرد. اين كار به شما كمك مي‌كند تا دوران بارداري بدون استرس و نگراني پشت سر گذاشته و در نهايت نوزادي سالم به دنيا آوريد. در اولين مراجعه‌اي كه به پزشك خود داريد، دو تست اصلي خون و ادرار از شما گرفته مي‌شود تا برخي پارامترها بررسي گردد. اندازه‌گيري ميزان باكتري‌هاي موجود در ادرار، تست ميزان پروتئين موجود در بدن، بررسي وضعيت قند و ديابت مادر، تعيين گروه خوني و اندازه‌گيري آهن بدن از جمله اهداف آزمايش‌هاي اوليه به شمار مي‌آيد. بررسي وضعيت بيمار از نظر بيماري‌هاي عفوني نظير HIV و هپاتيت و بيماري پره اكلامپسي يا همان فشارخون بالاي دوران بارداري نيز در روزهاي اول بارداري بسيار اهميت دارد. پزشك شما بايد از همان ابتداي كار وضعيت رحم، شكل و اندازه آن را از طريق معاينه لگن ارزيابي نمايد. انجام پاپ‌اسمير هم يكي ديگر از اقدامات احتياطي به‌منظور غربالگري سرطان دهانه رحم به شمار مي‌رود كه بايد انجام شود. در طول دوران بارداري بايد طبق برنامه زمان‌بندي‌شده به پزشك خود مراجعه كنيد تا با انجام سونوگرافي، رشد و وضعيت كودك بررسي گردد. معاينه مرتب سينه هم جزو معاينات دوره بارداري به‌حساب مي‌آيد كه بايد به طور منظم انجام شود.

 

تلفن

031-36205522

031-36205796

031-36247507

وبسايت:

 

https://drmazaherii.com/


برچسب: مراقبت هاي حين بارداري،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۲:۱۰ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

طراحي و ساخت ويلا و باغ

 

شركت خط و خاك يكي از برترين و شناخته‌شده‌ترين شركت‌هاي معماري در كشور است كه با بهره‌مندي از تيم مهندسان و مشاوران ارشد عمران، آماده ارائه انواع خدمات طراحي و ساخت ويلا و باغ به هم‌وطنان عزيز مي‌باشد. ما در شركت خط و خاك، فضاي ويلا و باغ شما را با به‌كارگيري بهترين و جديدترين متدهاي روز دنيا طراحي كرده و طرحي دل‌فريب و رؤيايي را در اختيار شما عزيزان قرار مي‌دهيم.

شركت خط و خاك باسابقه‌اي درخشان و موفقيت‌آميز در اجراي پروژه‌هاي ساختماني كوچك، بزرگ و متوسط در سراسر كشور، علاوه بر خدمات طراحي، مشاوره و اجراي پروژه‌هاي ويلايي، آماده ارائه خدمات متنوع ديگري از قبيل طراحي ساختمان، مديريت، نظارت و اجراي پروژه‌هاي ساختماني، خدمات نوسازي و بازسازي ساختمان، طراحي باغ و روف گاردن، طراحي نما، طراحي دكوراسيون داخلي، مشاوره و محاسبه هزينه‌هاي ساخت‌وساز و … به مشتريان گرامي خود مي‌باشد.

 

خدمات شركت خط و خاك درزمينهٔ ساخت ويلا و باغ

با استفاده از خدمات منحصربه‌فرد شركت خط و خاك، ويلا و باغ رؤيايي شما در كوتاه‌ترين زمان ممكن، با به‌كارگيري بهترين مصالح و متريال و با مناسب‌ترين قيمت، طراحي و ساخته مي‌شود.

 

برخي از خدمات ما در شركت خط و خاك عبارت است از:

 

طراحي و ساخت ويلا و باغ

ساخت و بازسازي ويلا

احداث باغ ويلا

طراحي و ساخت روف گاردن

محوطه‌سازي در فضاي باير

احداث آب‌نما، استخر، آلاچيق

و...

 

هزينه‌هاي ساخت ويلا و باغ

هزينه‌هاي اصلي ساخت ويلا و باغ شامل هزينه‌هايي است كه براي خريد مصالح و تجهيزات ويلا صرف مي‌كنيد. اين هزينه‌ها معمولاً بر اساس هر مترمربع از فضاي كلي سازه، محاسبه مي‌شوند. البته اين قيمت‌ها در شهرهاي كوچك متفاوت است و با توجه به نوسانات قيمت در بازار مصالح، متغير مي‌باشند.

 

هزينه‌هاي جانبي نيز شامل هزينه‌هاي اخذ مجوز، هزينه ساخت و نصب كابينت‌ها، نقاشي، محوطه‌سازي، خريد و نصب تأسيسات الكتريكي و مكانيكي، نصب تجهيزات امنيتي براي حفاظت از ويلا و … است. اين هزينه‌ها در صورت تمايل به ساخت استخر و روف گاردن، تغيير زيادي مي‌كنند.

 

طراحي و ساخت ويلا

ويلا ساختماني است كه در محوطه يك باغ يا فضاي سبز بنا شده است و در طراحي ويلا و باغ، فضاي سبزي كه ويلا در آن قرار دارد، از اهميت ويژه‌اي برخوردار است. به بياني ساده‌تر، ويلا معمولاً به شكل ساختماني مجلل و لوكس با امكاناتي ويژه است كه در دل طبيعت يا در محوطه يك باغ ساخته مي‌شود. به‌طورمعمول ساختمان ويلا از چهار طرف قابل‌رؤيت است و طراحي نقشه و پلان آن با خانه‌هاي شهري تفاوت‌هاي زيادي دارد.

 

انواع ويلا

امروزه سبك‌هاي بسيار زيبا و متنوعي در ساخت ويلا و باغ وجود دارد كه ازجمله پرطرفدارترين آن‌ها عبارت‌اند از:

ويلاهاي سبك مديترانه‌اي

ويلاهاي سبك سنتي

ويلاهاي سبك مدرن

ويلاهاي هوشمند و فوق مدرن

ويلاهاي سبك تركيه‌اي

ويلاهاي سبك ساحلي

ويلاهاي سبك خانه‌هاي ييلاقي

و...

 

به‌طوري كلي مهم‌ترين عوامل تأثيرگذار در تعيين ميزان هزينه‌هاي ساخت ويلا و باغ شامل موارد زير است:

 

محل پروژه

متراژ كل محوطه

كيفيت مصالح و متريال بكار رفته

ناظر و مجري ساخت

امكانات و تجهيزات اضافي

متراژ ساخت ويلا (متراژ كل طبقات)

محوطه‌سازي (روف گاردن، استخر، آب‌نما و باغ و باغچه‌اي كه نياز به كف سازي و گل‌كاري داشته باشد.)

سخن پاياني

در آخر پيشنهاد مي‌شود كه كار طراحي و ساخت ويلاي رؤيايي خود را به شركت معتبر و شناخته‌شده خط و خاك بسپاريد و از بهترين گروه مهندسان و مشاوران معماري براي اجراي عمليات ساخت‌وساز خود استفاده نماييد.

 

 شركت خط و خاك با بهره‌مندي از كادري مجرب و باتجربه، آماده ارائه كليه خدمات طراحي، ساخت و اجراي تخصصي پروژه‌هاي ساختماني بوده و با استفاده از جديدترين متدها و الگوها شما در طراحي و ساخت حرفه‌اي انواع ويلا و باغ، در سبك‌هاي مدرن و كلاسيك، همراهي مي‌نمايد.

همين امروز با كارشناسان حرفه‌اي و مجرب ما در شركت خط و خاك تماس بگيريد.

وبسايت: https://khatokhak.com/

مشهد، بزرگراه ازادي، برج سامان، مديريت: محمدرضا ابريشمي

۰۹۱۵۰۲۹۴۸۲۸

۰۵۱-۳۶۵۸۵۲۰۷

شنبه تا پنجشنبه: ۷:۰۰ - ۱۷:۰۰

 


برچسب: طراحي و ساخت ويلا و باغ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۴۰:۵۱ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

طراحي ساختمان

شركت خط و خاك يك شركت شناخته‌شده و پيشرو در صنعت ساختمان‌سازي است كه با بهره‌مندي از بهترين و مجرب‌ترين مهندسان و مشاوران معماري، آماده ارائه مجموعه‌اي از باكيفيت‌ترين خدمات طراحي ساختمان، طراحي و معماري سازه، خدمات مشاوره، نظارت، مديريت و اجراي پروژه‌هاي ساختماني، طراحي داخلي، طراحي نما، نوسازي منازل مسكوني و اداري، مشاركت در ساخت، طراحي حرفه‌اي ويلا و باغ و…به شما عزيزان مي‌باشد.

مهندسان و مشاوران معماري ما در شركت خط و خاك با بهره‌مندي از دانش و تجربه كافي مي‌توانند با طراحي پلان، طراحي نما، مدل‌سازي سه‌بعدي، طراحي دكوراسيون داخلي، طراحي محوطه‌سازي، ساخت انيميشن پروژه‌هاي معماري و بسياري موارد ديگر، همواره شما را در ساخت پروژه‌هاي ساختماني و معماري همراهي كنند.

 

طراحي ساختمان مسكوني و اجراي داخلي

اجراي پروژه‌هاي ساختماني، فرايند بسيار پيچيده‌اي است كه نياز به برنامه‌ريزي و تعيين استراتژي‌ها و انتخاب مسيري مشخص دارد. چنانچه تصميم داريد ساختمان موردنظر خود را طراحي و اجرا كنيد، بهتر است از همان ابتدا به فكر طراحي داخلي آن باشيد و پروسه طراحي و اجراي بناي خود را طبق نقشه و پلان مشخصي پيش ببريد.

 

با استفاده از خدمات طراحي ساختمان شركت خط و خاك مي‌توانيد به مجموعه‌اي از به‌روزترين و كاربردي‌ترين استراتژي‌هاي اجراي نقشه و پلان دسترسي داشته باشيد.

 

بازسازي داخلي انواع بناهاي مسكوني، اداري و تجاري

بسياري از افراد به دليل صرفه‌جويي در هزينه‌ها و يا هر دليل ديگر ترجيح مي‌دهند فضاي داخلي ساختمان خود را با ايجاد تغييراتي جزئي يا اساسي، بازسازي و يا نوسازي كنند. اجراي صحيح و اصولي بازسازي داخلي ساختمان نيز نيازمند تخصص، مهارت‌هاي فني و تجربه و دانش مي‌باشد و اگر اين كار بر طبق اصول و استانداردهاي معماري انجام نشود، موجب بروز خسارت‌هاي جبران‌ناپذيري خواهد شد.

 

شركت خط و خاك با بهره‌مندي از كارشناسان و مهندسان معماري و عمران آماده است تا كليه خدمات ساخت‌وساز ازجمله نوسازي و بازسازي ساختمان، اجراي دكوراسيون داخلي، نوسازي نما، طراحي نقشه معماري و… را به متقاضيان محترم ارائه دهد.

 

 تيم فني ما در شركت خط و خاك باسابقه اجراي پروژه‌هاي متعدد، از ابتدا تا انتهاي پروژه‌هاي ساختماني در كنار شما خواهند بود و متبحرترين مهندسان و كارشناسان عمران كه آن‌ها نيز داراي سابقه‌اي درخشان مي‌باشند، طراحي نقشه‌هاي سازه و تأسيسات ساختمان شما را به عهده مي‌گيرند.

 

همچنين مي‌توانيد مراحل اخذ مجوز تخريب ساختمان و شروع اجراي ساختمان جديد خود را به تيم حرفه‌اي اجرا و نظارت شركت خط و خاك بسپاريد و از بهترين و باكيفيت‌ترين خدمات بهره‌مند شويد.

 

شركت خط و خاك متشكل از تيمي مجرب و حرفه‌اي است كه با به‌كارگيري جديدترين سبك‌ها (مدرن و كلاسيك) و متدهاي طراحي ساختمان، بنايي زيبا، منحصربه‌فرد و باكيفيت به شما تحويل مي‌دهد.

 

برخي از خدمات شركت خط و خاك

طراحي ساختمان و اجراي تخصصي پروژه‌هاي لوكس معماري با كاربري‌هاي مختلف مسكوني، تجاري، اداري و

طراحي معماري داخلي با استفاده از جديدترين متدهاي روز

طراحي و مطالعات نقشه‌هاي معماري، سيستم الكتريكي و مكانيكي ساختمان

طراحي و اجراي پروژه‌هاي ساختماني از صفر تا صد

نظارت و مديريت پروژه‌هاي ساختماني

طراحي و اجراي تخصصي نماي بنا، محوطه‌سازي و روف گاردن، ديوار حياط و...

ارائه مشاوره درزمينهٔ طراحي دكوراسيون داخلي

طراحي مدرن‌ترين آشپزخانه‌هاي روز دنيا به همراه كابينت و كناف

طراحي كناف سقف و ديوار داخلي واحدها

طراحي نورپردازي در فضاي مشاعات، لابي، راه‌پله و داخل واحدها

ارائه مشاوره و طراحي فضاهاي خاص نظير آلاچيق‌ها، مسترها، سرويس‌ها، سونا، استخر و...

طراحي نماي ساختمان‌هاي قديمي به‌منظور بازسازي و نوسازي با حداقل تغييرات و هزينه

طراحي و اجراي فضاهاي ويلايي و باغ به سبك‌هاي كلاسيك، مدرن و لوكس

و...

برخي از مهم‌ترين اهداف شركت خط و خاك عبارت‌اند از:

استفاده از جديدترين متدهاي دنيا در طراحي ساختمان

ارائه كاربردي‌ترين خدمات مشاوره تخصصي درزمينهٔ ساخت‌وساز

جلب رضايت مشتريان از ابتدا تا انتهاي پروژه

سخن پاياني

شركت خط و خاك يك شركت طراحي معماري و اجراي پروژه‌هاي ساختماني است كه با تكيه‌بر سال‌ها تجربه و دانش همكاراني متخصص، حرفه‌اي و باسابقه‌اي درخشان توانسته است پروژه‌هاي ساختماني متنوعي را از ابتدا تا انتها مديريت و اجرا نمايد. ازجمله خدمات شركت خط و خاك مي‌توان به طراحي معماري ساختمان، طراحي نما، طراحي محوطه، طراحي دكوراسيون داخلي، مشاوره و مجري پروژه‌هاي ساختماني، نظارت و مديريت ساخت‌وساز، بازسازي و نوسازي منازل مسكوني و اداري و… اشاره كرد.

 

همين امروز با كارشناسان حرفه‌اي و مجرب ما در شركت خط و خاك تماس بگيريد.

وبسايت: https://khatokhak.com/

مشهد، بزرگراه ازادي، برج سامان، مديريت: محمدرضا ابريشمي

۰۹۱۵۰۲۹۴۸۲۸

۰۵۱-۳۶۵۸۵۲۰۷

شنبه تا پنجشنبه: ۷:۰۰ - ۱۷:۰۰

 


 


برچسب: طراحي ساختمان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۲۱:۰۱ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

بازسازي منازل مسكوني

بازسازي ساختمان عبارت است از مجموعه‌اي از فرايندها و فعاليت‌ها كه به‌واسطه آن‌ها يك ساختمان مجدداً قابل سكونت و استفاده مي‌شود. بازسازي ساختمان مي‌تواند به‌صورت جزئي و يا كلي انجام شود. به عبارتي در بازسازي منازل مسكوني و اداري ممكن است تنها يك بخش و يا كل ساختمان مورد مرمت و بازسازي قرار گيرد.

شركت خط و خاك باسابقه درخشان در عرصه معماري آماده است تا خدمات نوين و متنوع خود را در اختيار هم‌وطنان گرامي قرار دهد. ما با بهره‌مندي از بهترين مهندسان معماري و مشاوران ارشد عمران، اجراي تمامي پروژه‌هاي ساخت‌وساز و عمراني شما از ابتدا تا مرحله نهايي پروژه به عهده مي‌گيريم. اجراي پروژه‌ها با رعايت تمامي استانداردهاي صنعت معماري و با به‌كارگيري نيروهاي خبره در تمام مراحل نظير طراحي ساختمان، بازسازي يا نوسازي ساختمان ، طراحي نما، نظارت، مديريت و اجراي پروژه، محاسبه هزينه‌هاي ساخت‌وساز، مشاوره طراحي سازه و… انجام خواهد شد.

 

برخي از مهم‌ترين خدمات نوسازي و بازسازي ساختمان در شركت خط و خاك عبارت‌اند از:

نوسازي و بازسازي منازل مسكوني

نوسازي و بازسازي ساختمان‌هاي اداري

بازسازي داخلي

محاسبه هزينه‌هاي بازسازي

تعميرات ساختمان

معماري و طراحي

معماري داخلي

طراحي دكوراسيون

تأسيسات برقي

تأسيسات مكانيكي

تأمين مصالح ساختماني

و...

انواع بازسازي ساختمان

بازسازي ساختمان‌هاي فرسوده باعث مي‌شود قسمت‌هاي آسيب‌ديده سازه دوباره احيا شوند و نماي ظاهري ساختمان نيز جان تازه‌اي بگيرد. علاوه بر اين بازسازي منازل مسكوني لوكس و تعميرات ساختماني هزينه‌هاي بسيار كمتري نسبت به خريد ساختمان نو در بر خواهد داشت.

در ادامه اين مطلب دو تا از رايج‌ترين انواع بازسازي ساختمان را بررسي مي‌كنيم. با ما همراه باشيد.

۱. بازسازي ساختمان اماكن اداري و عمومي

در بازسازي ساختمان‌هايي كه كاربري اداري و يا عمومي دارند مي‌توان از تمام تجهيزات يك ساختمان مدرن و هوشمند استفاده كرد. تجهيزاني كه باعث مي‌شوند كارها با سهولت بيشتري انجام‌شده و كارمندان و ارباب‌رجوع از رفاه بيشتري برخوردار باشند. به‌عنوان‌مثال امروزه در بازسازي ساختمان‌هاي اداري از تجهيزات سرمايشي و گرمايشي جديد و مدرني استفاده مي‌شود كه در مقايسه با سيستم‌هاي قديمي از كيفيت و كارايي بالاتري برخوردار هستند.

۲. بازسازي منازل مسكوني

شركت خط و خاك يكي از شركت‌هاي معتبر و پيشرو درزمينهٔ معماري و خدمات ساختماني است كه با بهره‌مندي از تيمي متخصص و باتجربه آماده ارائه باكيفيت‌ترين خدمات نوسازي، بازسازي و تعميرات ساختمان به هم‌وطنان عزيز مي‌باشد.

 شركت خط و خاك علاوه بر نوسازي ساختمان و بازسازي منازل مسكوني خدمات متنوع ديگري از قبيل بازسازي شركت و ساختمان اداري، بازسازي ساختمان قديمي، طراحي ساختمان، مديريت و اجراي پروژه‌هاي ساختماني، محاسبه هزينه ساخت‌وساز، نظارت بر پروژه‌هاي ساختماني، ساخت و بازسازي ويلا و … را به شهروندان گرامي ارائه مي‌دهد.

 

استفاده از خدمات بازسازي و نوسازي ساختمان در شركت خط و خاك نه‌تنها باعث صرفه‌جويي در هزينه‌هاي تعميرات و بازسازي منزل شما مي‌شود بلكه مزاياي ديگري نيز دارد كه برخي از مهم‌ترين آن‌ها شامل موارد زير مي‌باشد:

افزايش عمر مفيد ساختمان

استفاده بهينه از فضاي ساختمان

نوسازي بافت فرسوده

تعميرات لوله‌كشي و برق بكشي در هنگام بازسازي منازل مسكوني

استفاده از جديدترين متدهاي نوسازي ساختمان

استفاده از بهترين متريال

افزايش قيمت ملك

و...

 

سخن پاياني

يكي از مشكلات زندگي در ساختمان‌هاي قديمي، بروز خرابي در سيستم‌ها و تأسيسات قديمي ساختمان است. ممكن است لوله‌ها به دليل زنگ‌زدگي و فرسودگي نم بدهند و يا سقف اتاق‌ها چكه كند و بسياري از مشكلات ديگر كه همه ما كم‌وبيش با آن‌ها آشنا هستيم. از طرفي امروزه به دليل ركود اقتصادي و تحريم‌هاي موجود، بسياري از افراد قدرت تهيه خانه نوساز و مدرن را ندارند؛ بنابراين به بازسازي منازل مسكوني خود فكر مي‌كنند.

 

همين امروز با كارشناسان حرفه‌اي و مجرب ما در شركت خط و خاك تماس بگيريد.

وبسايت: https://khatokhak.com/

مشهد، بزرگراه ازادي، برج سامان، مديريت: محمدرضا ابريشمي

۰۹۱۵۰۲۹۴۸۲۸

۰۵۱-۳۶۵۸۵۲۰۷

 

شنبه تا پنجشنبه: ۷:۰۰ - ۱۷:۰۰


برچسب: بازسازي منازل مسكوني،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۵۶:۵۸ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

طراحي بنر

اصول طراحي بنر چيست؟

سال‌هاست كه بنرها در چهار چوب يك طراحي هنري و گرافيكي به شكل پارچه و يا كاغذ به جهت اطلاع رساني و تبليغات توانسته‌اند كاربردهاي فراواني داشته باشند؛ اما امروز اين روش به سبكي نوين خود را معرفي كرده است و تبليغات را در دنياي مجازي مانند سايت‌هاي پربازديد، شبكه هاي اجتماعي، بنرهاي كليكي و بسياري مدل‌هاي ديگر انجام مي‌دهد. چرا كه تبليغات آنلاين هيچ موقعيت مكاني و زماني ندارد و طيف گسترده‌اي از مخاطبان مي‌توانند آن را بازديد كنند.

البته اين روزها بنرها با طراحي چاپي و اينترنتي بيشتر براي معرفي برندهاي تجاري و افزايش فروش به كار مي‌روند كه بسته به نياز مشتري در نمونه‌هاي مختلفي طراحي مي‌شوند.

 

انواع طراحي بنر

به طور كلي بنرها در ۲ گروه اصلي با نام بنرهاي گيف و همچنين بنرهاي فلش دسته‌بندي مي‌شوند كه هر كدام طراحي هاي مختلفي دارند. مثلاً طراحي‌هاي بنر گيف عبارت‌اند از:

بنرهاي ثابت

اين بنرها در قالب يك فرمت GIF حاوي تصويرها و متن‌هاي مختلف طراحي مي‌شوند كه تحركي ندارند.

بنرهاي متحرك

اين بنرها شامل تعدادي بنر ثابت است كه توسط فتوشاپ طراحي شده‌اند و غالباً خاصيت تغييرپذيري دارند. البته هر كدام مي‌توانند در سبك‌هاي مختلفي مانند:

سبك معمولي

سبك رئاليسم

و همچنين سبك فلت طراحي شوند.

 

كاربرد طراحي بنر

با توجه به كاربردهاي زيادي كه بنرها در مواردي مانند تبليغات، شبكه هاي اجتماعي، وب‌سايت‌ها، اپليكيشن ها، اماكن عمومي و صنعت دارند؛ امروزه طراحان گرافيكي سعي مي‌كنند تا با توليد و انواع بنر استاتيك، بنر چاپي و… اصولاً طراحي‌هاي مختلفي از بنر را به صورت:

طراحي‌هاي بنر تبليغات

طراحي‌هاي بنر فروشگاهي

طراحي‌هاي بنر اينستاگرام

طراحي‌هاي بنر مذهبي

طراحي‌هاي بنر تسليت

و همچنين طراحي‌هاي بنر تلگرام انجام دهند.‌

 

برندهاي برتر طراحي بنر

طراحي بنر يكي از پرطرفدارترين شيوه‌هاي تبليغاتي و اطلاع رساني است كه تلفيقي از تصاوير و متن مي‌باشد. اين روش بيشتر به صورت پارچه‌اي و كاغذي شناخته شده است. در صورتي كه طراحي هاي بنري در شبكه هاي اجتماعي و وب‌سايت‌ها نيز بسيار كارآمد است. پس با ما در اين بخش از برند آناليز همراه شويد تا در مورد طراحي هاي بنر صحبت بيشتري داشته باشيم.ضمن اينكه در انتهاي اين مقاله ما به شما ۱۰ برند برتر را كه در زمينه طراحي هاي بنر مهارت دارند؛ معرفي مي‌كنيم تا شما مطابق با بودجه مالي، سليقه شخصي، بررسي امتياز وب‌سايت مورد نظر، ميزان رضايت كاربران و مشتريان و همچنين نوع خدمات خود، بهترين اين مراكز را انتخاب نماييد.‌

 

معرفي طراحي بنر فلش

اين نوع بنرها عمدتاً با استفاده از فرمت Swf قابل طراحي هستند و نظير بنرهاي گيف از تصوير و متن‌هاي مختلفي برخوردار مي‌باشند كه اصولاً متحرك خواهند بود.

مزايا

قابليت افزودن فريم‌هاي بيشتر

قابليت افزودن افكت‌هاي ويژه و حرفه‌اي

حجم كمتر

معايب

براي طراحي چنين بنرهايي مي‌بايست فلش پلير را نصب كنيد كه همين امر سبب شده است تا اين دسته از طراحي‌هاي بنر بازدهي كمتري را ارائه دهند.

 

طراحي انواع بنر تعاملي

در اين روش طراحي توسط نمونه‌هاي مختلفي از نرم‌افزارها و برخي تكنولوژي‌هاي رسانه‌اي انجام مي‌شود. بنابراين برخي ويژگي‌ها را به بنرها اضافه مي‌كنند تا بتواند تعامل‌پذيري ويژه‌اي را به دست آورد. جالب است بدانيد كه اين نمونه بنرهاي تعاملي بيشتر به شكل فلش طراحي مي‌شوند.

 

طراحي بنر گيف

تفاوت آشكاري كه طراحي‌هاي بنر گيف با طراحي‌هاي بنر فلش وجود دارد تنها در نوع فرمت آن‌ها مي‌باشد.

مزايا

براي اجراشدن به هيچ برنامه‌اي براي نياز ندارد.

بازدهي بالا

هزينه كم

معايب

در طراحي چنين بنرهايي غالباً امكان افزودن بعضي از افكت‌ها وجود ندارد؛ اما نكته مهم اينجاست كه بنرهاي فلش مي‌توانند به بنرهاي گيف تبديل شوند، بنابراين بنرهاي گيف كاربري‌هاي بيشتري دارد.

 

سخن پاياني

چنانچه مي‌خواهيد بهترين طراحي هاي بنر را در نمونه‌هاي گيف و فلش انجام دهيد تا بتوانيد در دنياي مجازي بيشترين بازديدكننده را به سمت خود جلب كنيد مي‌بايست از مهارت بهترين گرافيست‌ها بهره ببريد.

 

بنابراين ما در ادامه‌ي اين بخش از برند آناليز سعي كرده‌ايم با معرفي ۱۰ برند برتر در زمينه طراحي‌هاي بنر گرافيكي بهترين مراكز طراحي انواع بنر را در اختيار شما قرار دهيم تا شما به راحتي و در كمترين زمان از ميان بهترين مراكز، يكي را انتخاب نموده و از خدمات خود نهايت رضايت را داشته باشيد.


برچسب: طراحي بنر،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۰:۱۴ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

ايميل ماركتينگ

يكي از روش‌هاي برقراري ارتباط و تبليغات كه از جمله روش‌هاي مقرون به صرفه براي ارتباط برقرار كردن با مخاطبان هدف است، ايميل ماركتينگ مي‌باشد. اين روش از ابزارهاي ارتباطي بسيار خوب براي ارتباط كاري و تبليغاتي به شمار مي‌رود كه داراي اثربخشي زيادي است. به همين علت در صندوق دريافت اغلب افراد، ايميل‌هاي مختلف تبليغاتي وجود دارد. ولي امروزه اكثر شركت‌ها در تلاش هستند تا به طور هدفمند با مخاطبان در ارتباط بوده و تبليغات بيشتري براي خود رقم بزنند‌.

خبرنامه‌ها از بهترين انواع ايميل ماركتينگ هستند كه در آن‌ها مي‌توان محتواي جديد سايت مانند ويديو، مقالات و غيره را معرفي كرد. همچنين در خبرنامه‌ها مي‌توانيد به معرفي محصولات جديدتان هم بپردازيد. بنابراين در صورتي كه شما عضو خبرنامه‌هاي هفتگي باشيد، مدل‌هاي مختلف آن را مشاهده كرده‌ايد.

 

برندهاي برتر ايميل ماركتينگ

ايميل ماركتينگ يا بازاريابي ايميلي يكي از روش‌هاي جديد براي ارتباط برقرار كردن با مخاطبان مي‌باشد. ايميل‌ها و پيامك‌ها از ابزارهاي رسمي براي برقراري ارتباطات هستند كه هنوز جايگزين خوبي براي آن‌ها پيدا نشده است. بنابراين اگر شما مي‌خواهيد با اين شيوه تبليغاتي آشنا شويد ما شما را در اين بخش از برند آناليز با بازاريابي و تبليغات ايميلي آشنا مي‌كنيم.همچنين مزاياي اين روش را براي شما بررسي كرده و با معرفي ۱۰ برند برتر در زمينه ارائه خدمات ايميل ماركتينگ شما را با مراكزي كه اين كار را به صورت تخصصي انجام مي‌دهند آشنا خواهيم كرد. اين مراكز با توجه به نوع موقعيت مكاني، خدمات و مزايا و امتيازهايي كه دارند دسته‌بندي ‌شده‌اند و شما مي‌توانيد از ميان آن‌ها برند متناسب با نياز خود را انتخاب كنيد.

 

مزاياي ايميل ماركتينگ

اين روش از تبليغات و بازاريابي داراي مزاياي بسيار زيادي مي‌باشد كه يكي از مهم‌ترين آن‌ها بازگشت سرمايه بالا مي‌باشد. امكان محاسبه بازگشت سرمايه در بازاريابي ايميلي به ‌صورت دقيق وجود دارد. بنابراين مي‌توان گفت اين نوع ايميل در سال‌هاي اخير يكي از راه‌هاي تأثيرگذار براي بازاريابي آنلاين شناخته شده است.

يكي ديگر از مزاياي كه ايميل ماركتينگ دارد، هزينه ارزان آن و سرعت بالاست. در مقايسه با ديگر روش‌هاي بازاريابي اين روش سريع تر و ارزان‌تر بوده و فقط لازم است قيمت يك سرويس ارسال ايميل را پرداخت كرد كه با توجه به ميزان مصرف كاربران اين نرخ تعيين مي‌شود. همچنين بازاريابي ايميلي از انعطاف‌پذيري بالايي برخوردار مي‌باشد و هر نوع محتوايي با استفاده از ايميل را مي‌توان ارسال كرد كه اين محتواها شامل متن، عكس، ويديو، لينك و فايل هستند. از ديگر مزاياي اين نوع ايميل اين است كه جمع آوري ايميل كار بسيار راحتي مي‌باشد.

 

بازاريابي ايميلي

از زماني كه اينترنت در زندگي بشر وارد شد، يكي از راهكارهاي مهم براي رونق و ارتباط كسب‌وكارها ايميل‌ها بودند. بنابراين مي‌توان گفت مطابق با تحقيقات انجام شده نزديك به 4 ميليارد نفر در دنيا از ايميل‌ها استفاده مي‌كنند. به طوري كه مي‌توان افراد كمي را پيدا كرد كه با وجودي كه كاربر اينترنت هستند، ايميل ندارند. ممكن است برخي از افراد استفاده بسيار كمي از ايميل خود داشته باشند، ولي به هر حال داراي يك ايميل هستند كه در مواقع نياز از آن استفاده كنند.

در مورد ايميل ماركتينگ هم بايد گفت اين كار فقط ارسال كردن انبوه ايميل‌ها نيست و انجام دادن آن كار چندان سختي نيست. اما لازم است كه هدف نهايي در بازاريابي با استفاده از ايميل، كسب درآمد يا دستيابي به هر هدف ديگري مشابه آن باشد. بنابراين مانند هر روش بازاريابي ديگري لازم است به اصول و نكات مهم در اين زمينه دقت كرد. البته ممكن است كه برخي از اين نكات در زمان عمل به تخصص، آزمون و خطا نياز داشته باشند.

 

سخن پاياني

 

همان گونه كه در مورد ايميل ماركتينگ در اين بخش از برند آناليز آمده است، اين روش بازاريابي از مزاياي بسيار زيادي برخوردار مي‌باشد و از طريق آن مي‌توان توجه مخاطبان زيادي را به سوي خود جلب كرد. بنابراين در اين بخش شما را با ۱۰ برند برتر و شركت معتبر براي ارائه خدمات بازاريابي ايميلي آشنا مي‌كنيم و شما مي‌توانيد از ميان اين برندها گزينه مناسب با موقعيت خود را انتخاب كرده و از خدمات آن‌ها به نحو احسن بهره‌مند شويد.


برچسب: ايميل ماركتينگ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۴۸:۱۷ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

طراحي در شبكه‌هاي اجتماعي

طراحي در شبكه‌هاي اجتماعي زير مجموعه مهمي از محتواي گرافيكي است كه مي‌تواند راه‌هاي ارتباطي شما با مخاطبان و مشتريان را قوي‌تر كند‌. پس براي اينكه بتوانيد در گرافيك شبكه هاي اجتماعي، مهارت بيشتري به دست آوريد ما در اين بخش از برند آناليز شما را با اين موضوع آشنا مي‌كنيم.ضمن اينكه شما مي‌توانيد در انتهاي اين مقاله با ۱۰ برند برتر در اين زمينه آشنا شويد.

در اين صورت مي‌توانيد بهترين مراكز تخصصي را در زمينه طراحي و بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي انتخاب كرده و با دريافت بهترين خدمات از اين مراكز، مؤثرترين پيام‌ها را در شبكه هاي اجتماعي به مخاطبين خود انتقال دهيد.

اصول طراحي در شبكه‌هاي اجتماعي

دقت داشته باشيد كه براي اجراي يك طراحي فوق‌العاده در شبكه هاي اجتماعي مي‌بايست تمركز خود را بر روي اصولي از قبيل:

طراحي تصاوير

استراتژي زمان

نحوه قرار گرفتن تصوير در شبكه هاي اجتماعي

شيوه برقراري ارتباط با مشتريان

رنگ‌بندي ايده آل متناسب با سليقه و علاقه مخاطبان

و همچنين به كار بردن جملاتي كوتاه بر روي تصاوير همانند تيزرهاي تبليغاتي معطوف كنيد. اگر چه شما امكان استفاده از هر تصويري را در شبكه ‌هاي اجتماعي داريد و مي‌توانيد آن را به صورت يك طراحي ساده با مشتريان خود به اشتراك بگذاريد.

اما يك كسب و كار براي ارتقاء يافتن، علاوه بر انتشار محتواي اختصاصي در شبكه هاي اجتماعي به تصاويري نياز دارد كه داراي طراحي اصولي و خاص باشند تا تصاوير بتوانند برند را به طور منحصربه‌فرد در ميان ميليون‌ها عكس و تصوير ديگر به خوبي نمايش دهند. بنابراين يك طراحي ايده آل مي‌تواند رونق و جذابيت هر نوع كسب و كاري را تضمين نمايد.

چرا طراحي در شبكه‌هاي اجتماعي ؟

امروزه صاحبين مشاغل مختلف به سمت شبكه‌هايي مانند اينستاگرام، لينكدين، تلگرام و اپليكيشن هاي ديگري نظير فيسبوك روي آورده‌اند. بنابراين مشاهده مي‌شود كه بيشتر افراد توسط محتواي متني و استفاده از تصاوير گرافيكي زيبا با يك روش مؤثر به راحتي مي‌توانند محصولات و خدمات خود را به مخاطبان بسياري معرفي نمايند.

با اين حال به كار بردن تصاويري مرتبط با موضوع كسب و كار و طراحي آن در حالت‌هاي مختلف مي‌تواند جذابيت بيشتري از برند شما در شبكه هاي اجتماعي ايجاد كند.

بهترين تصوير براي طراحي گرافيكي شبكه هاي اجتماعي

از آنجايي كه تصاويري با موضوع حال مي‌توانند براي مخاطبان، درك درستي را فراهم آورند، پس براي رسيدن به اين هدف مي‌توانيد عكاسي كنيد و از تلفيق تصويرهاي حقيقي با تم گرافيكي يك تركيب فوق‌العاده را خلق نماييد. يا كاملاً با ايده‌هايي خلاقانه تصاوير و فضاهاي مناسبي با محوريت طنز يا جدي را طراحي كنيد.

خوب است بدانيد تصاوير كارتوني در پلتفرم اينستاگرام بسيار مورد استقبال قرار مي‌گيرد. البته فراموش نكنيد كه تصاوير انتخاب شده مي‌بايست با شبكه اجتماعي موردنظرتان هماهنگي داشته باشد. همچنين در نهايت سعي كنيد نوع چينش تصويرها را به صورت خاص انجام دهيد.

آموزش محتواي گرافيكي شبكه هاي اجتماعي

براي اينكه شما بتوانيد با استراتژي درستي طراحي در شبكه هاي اجتماعي را انجام دهيد مي‌بايست هدف اصلي برندتان را به درستي تعيين كنيد. همچنين بايد هميشه در شناسايي مخاطبان خود بكوشيد تا بتوانيد طراحي را آن طور كه مورد علاقه و روحيات مشتريان است انجام دهيد. يعني به اين مهم دست يابيد كه قرار است برند شما چه گروه از مخاطبان را تحت تأثير قرار دهد. بعلاوه اينكه ب شما توصيه مي‌كنيم هيچ گاه استفاده از تصويرها و اشكال مرتبط با برند و نوع فعاليت كسب و كار را فراموش نكنيد.

معمولاً به كار بردن اشكال هندسي به عنوان كادربندي مي‌تواند جذابيت زيادي را در طراحي تصاوير ايجاد كند.

رنگ‌هاي اختصاصي در گرافيك شبكه هاي اجتماعي

معمولاً به كار بردن رنگ‌هاي اختصاصي در حوزه طراحي در شبكه هاي اجتماعي مي‌تواند نقش بسيار مهمي را ايفاء كند. پس سعي كنيد با شناسايي مخاطبان و رنگ‌هاي مورد توجه آن‌ها، انتخاب رنگ تصاوير و تم گرافيك شبكه هاي اجتماعي را براي خود آسان‌تر كنيد. براي مثال رنگ‌هاي روشن و ملايم مانند آبي نمايش‌دهنده آرامش و ملايمت است و رنگ‌هاي قرمز يا نارنجي مي‌توانند حس انرژي و نشاط را به تصوير بكشند.

سخن پاياني

اگر مي‌خواهيد با طراحي در شبكه هاي اجتماعي به كسب و كار خود رونق ببخشيد حتماً با تمركز بر روي مخاطبان هدف خود اطلاعات دقيقي را از انتخاب تصوير، طرح گرافيت و رنگ‌بندي تصاوير داشته باشيد پس بهتر است اين كار را به مراكز تخصص و افراد متخصص در اين زمينه بسپاريد.

بنابراين ما در ادامه اين بخش از برند آناليز با معرفي ۱۰ برند برتر، بهترين و معتبرترين مراكز طراحي در شبكه هاي اجتماعي را به شما معرفي مي‌كنيم تا بتوانيد بر اساس خدمات و امتيازبندي‌هاي مركز موردنظر و همچنين بر اساس خدمات مورد انتظار و ديگر موارد مهم، بهترين مراكز انجام طراحي و گرافيك در شبكه هاي اجتماعي را براي اين خدمات انتخاب كنيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۰:۳۴ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)