mycustomer mycustomer .

mycustomer

طراحی پست

 

طراحی پست چیست؟

امروزه اینستاگرام جزو محبوب‌ترین اپلیکیشن هایی است که توانسته رونق قابل توجهی را بسیاری از کسب و کارها را ببخشد؛ اما بهتر است بدانید قرار دادن یک عکس و یا فیلم از محصولات و یا خدمات خود به تنهایی نمی‌تواند باعث جذب کاربران شود. بنابراین بعد از ایجاد یک محتوای متنی مناسب، چیزی که باعث جذابیت و دیده شدن آن می‌شود طراحی قالب پست می‌باشد.

در حقیقت طراحی‌های زیبای گرافیکی که شما در پلتفرم اینستاگرام می‌بینید همان طراحی‌های اینستاگرامی می‌باشد که به طراحی لی اوت شناخته شده است. از این رو چنین طراحی‌های گرافیکی کاربر را جهت خرید محصول ترغیب می‌کند و او را برای ارسال پست به دیگران بسیار تشویق می‌کند.

 

انواع طراحی پست

از آنجایی که شما می‌توانید پست‌های مختلفی را از قبیل فیلم، عکس، تصویر همراه با موسیقی و… در اینستاگرام قرار دهید. پس بر روی هر کدام از این پست‌ها امکان طراحی‌های زیبایی وجود دارد که در ادامه به نمونه‌ای از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

 

برندهای برتر طراحی پست

طراحی پست سبب می‌شود تا شما با داشتن یک پیچ حرفه‌ای، رونق خوبی به کسب و کارتان ببخشید و در بین میلیون‌ها کاربر نسبت به رقبای خود بیشتر دیده شوید؛ اما چطور این کار باید انجام شود؟ سؤالی است که ما در برند آنالیز به آن پاسخ می‌دهیم پرداخت و در پایان با معرفی ۱۰ برند برتر در زمینه طراحی قالب پست اینستاگرام سعی می‌کنیم تا شما را راهنمایی کنیم که متناسب با خدمات ارائه شده این مراکز، خدمات مورد نظر خود و همچنین با بررسی امتیازات هر یک از این مجموعه‌ها، بهترین گزینه را انتخاب کرده و بهترین خدمات را دریافت کنید. پس با ما همراه شوید.

 

تفاوت طراحی پست اینستاگرام با طراحی لی اوت

در طراحی لی اوت اینستاگرام این امکان وجود دارد تا ۹ یا ۱۵ عکس، فیلم و یا هر پست دیگری را که غالباً دارای رنگ‌بندی یکسان هستند و معمولاً از یک هویت بصیری پیروی می‌کنند را در کنار هم به ترتیب قرار بدهید. در صورتی که طراحی قالب پست اینستاگرام تنها به طراحی یک پست از پیچ شما می‌پردازد و ممکن است با سایر طراحی‌ها و محتواهای دیگر شما در اینستاگرام کاملاً متفاوت باشد.

در واقع طراحی‌های پست اینستاگرام باعث می‌شود تا محصولات شما به طور کاملاً غیرمستقیم تبلیغ شود و به دلیل شکیل بودن و چشم‌نواز بودنش هر کاربری را با سمت پیچ شما بکشاند و همواره سبب افزایش فالوورهای تان شود.

 

طراحی استوری برای اینستاگرام

معمولاً در طراحی استوری، علاوه بر قرار دادن عکس، این امکان وجود دارد تا بتوانید یک ویدئو ۱۵ ثانیه‌ای هم برای ارائه مفهوم بهتر عکس قرار دهید. توجه داشته باشید که جمع زیادی از کاربران اینستاگرام علاقه شدیدی به دیدن استوری دارند پس طراحی استوری می‌تواند موفقیت‌های بیشتری را برای شما رقم بزند.

 

طراحی ویدئو برای اینستاگرام

از آنجایی که ویدئوهای اینستاگرام تنها در ۱ دقیقه نمایش داده می‌شوند بنابراین با یک طراحی بی‌نظیر شما می‌توانید فیلم‌هایی که زمان‌های بیشتری دارند را با صورت ویدئوهای ۶۰ ثانیه‌ای برش بزنید و همه را در قالب یک پست طراحی کنید و در اختیار میلیون کاربر قرار دهید‌، برای انجام این کار استفاده از IGTV می‌تواند به شما کمک کند.

 

طراحی ویدیو با عکس برای اینستاگرام

طراحی فیلم در کنار عکس‌هایی جذاب هم می‌تواند شیوه مناسبی جهت ترغیب مخاطبان باشد‌. در این مدل از طراحی پست غالباً عکس‌ها توسط برخی تکنیک‌های هنر موشن گرافیک و به کارگیری برخی المان‌های طراحی تصاویر به شکل یک فیلم می‌تواند در اختیار کاربران قرار بگیرد.

 

طراحی عکس برای اینستاگرام

عکس‌هایی که به عنوان پست و یا استوری جهت طراحی انتخاب می‌شوند باید به گونه‌ای طراحی شوند که کاربر را از موضوع حقیقی دور نسازد و در یک قالب فوق‌العاده همانند یک عکاسی صنعتی به خوبی ویژگی‌های بصری محصول را معرفی نماید.

 

سخن پایانی

در زمینه طراحی قالب پست در اینستاگرام باید سعی کنید در ابتدا طرح شما اغوا کننده باشد، یعنی باعث برانگیختن حس کنجکاوی، آرامش و حتی تحسین کاربران شود. از طرفی به کار بردن رنگ پست‌ها تأثیر بسیار زیادی در جذب کاربر دارد. همچنین قرار دادن یک جمله کوتاه بر روی عکس می‌تواند مانند تیزر تبلیغاتی مخاطب را وادار به دنبال کردن متن کند.

البته نکته‌های طلایی بسیاری وجود دارد که بهتر است توسط افراد ماهر و باتجربه انجام شود. به همین دلیل ما در ادامه این بخش از برند آنالیز با معرفی 10 برند برتر و مجموعه فعال در زمینه طراحی پست، بهترین مراکز تخصصی را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید در کوتاه‌ترین زمان بهترین‌ها را انتخاب کنید.


برچسب: طراحی پست،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۶:۲۸ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)