mycustomer mycustomer .

mycustomer

لیفت بینی بدون جراحی

لیفت بینی بدون جراحی یک روش بسیار مؤثر برای رفع ایرادهای ظاهربینی همچون افتادگی سر بینی، قوز بینی و فرورفتگی پشت آن است. لیفت بینی می‌تواند در رفع مشکلاتی نظیر انحراف بینی و مشکلات تنفسی ناشی از آن مؤثر باشد. برای اصلاح فرم بینی خود می‌توانید از روش‌های جراحی و غیر جراحی استفاده کنید. اما آنچه مسلم است در تکنیک‌های غیرتهاجمی و غیر جراحی، خطر، عوارض و معایب محدودتری را تجربه خواهید کرد.

 

روش‌های مختلف لیفت بینی بدون جراحی

اگرچه هنوز هم جراحی زیبایی بینی بهترین روش برای اصلاح فرم بینی به شمار می‌آید، اما روش‌های غیر جراحی ازجمله لیفت نیز جایگاه خوبی در میان متقاضیان پیداکرده‌اند. ازآنجایی‌که در این روش‌ها از برش و بیهوشی استفاده نمی‌شود، احتمال بروز عارضه پس از عمل بسیار کمتر است. این روش‌های مدرن و کم‌خطر، به چند طریق مختلف انجام‌شده و بهترین گزینه برای درمان‌های سرپایی به شمار می‌آیند.

لیفت از طریق ژل

لیفت بینی بدون جراحی عموماً از طریق تزریق ژل انجام می‌شود. در این روش که کم‌خطرترین و البته کم‌هزینه‌ترین روش لیفت به شمار می‌آید، خبری از بیهوشی و عمل جراحی نیست. کلیه عملیات تزریق ژل به کمک بی‌حسی موضعی، بدون درد انجام می‌شود.

فیلر بینی از طریق ژل می‌تواند در ایجاد تقارن و نوک‌تیز، صاف کردن انحنای بینی و همچنین پر کردن فرورفتگی‌های آن مؤثر باشد. ماده تزریقی از اسید هیالورونیک ساخته‌شده و در حدود یک سال به‌طور کامل جذب بدن می‌شود. این ماده هیچ خطری برای بدن نداشته و منجر به بروز عوارض فیزیکی نمی‌شود. لیفت بینی از طریق ژل تنها ده دقیقه زمان می‌برد. نتایج حاصل از آن نیز به‌سرعت و چند دقیقه پس از تزریق نمایان می‌شود.

 

لیفت بینی از طریق نخ

یکی دیگر از روش‌های لیفت بینی بدون جراحی، استفاده از نخ است. برای افرادی که از نتیجه جراحی رینوپلاستی رضایت کامل به دست نیاورده‌اند، لیفت با نخ نتیجه عمل را بهبود خواهد داد. در این تکنیک پزشک پس از بی‌حس کردن بینی، سوراخی کوچک در نوک آن ایجاد می‌کند. سپس با قرار دادن یک نخ کوتاه در درون تیغه، فرم اصلی آن را دست‌کاری و اصلاح می‌کند.

شما می‌توانید ارتفاع بینی، میزان بالا رفتگی نوک و همچنین قوز بینی را از طریق نخ‌ها کنترل و ترمیم کنید. ازآنجایی‌که جنس نخ لیفتینگ از نوع پروتئینی است، با بافت بدن سازگار بوده و به‌سرعت جذب می‌شود. پس از جذب، پروتئین موجود در نخ‌های PDO، به کلاژن سازی بیشتر در محل زخم کمک می‌کنند.

 

کاندیدهای مناسب لیفت بینی بدون جراحی

لیفت بینی برای عموم افرادی که از فرم و حالت بینی خود احساس نارضایتی می‌کنند، مناسب است. ازآنجایی‌که عمل لیفت بر روی نواحی همچون تیغه، نوک، قوز، پره و پوست بینی مؤثر است و از طرفی نتیجه نهایی عمل جراحی را نیز بهبود می دهد، به‌طور گسترده مورداستفاده قرار می‌گیرد.

 

بااین‌حال تشخیص اینکه شما کاندید مناسبی برای انجام لیفت بینی هستید، به عهده پزشک متخصص خواهد بود. در مواردی که مشکلاتی همچون انحراف بینی و شکستگی آن شدید باشد، پزشک انجام عمل جراحی را تجویز خواهد کرد. همچنین ممکن است به صلاحدید پزشک، جلسات مربوط به انجام انواع لیفت بینی تمدید و تکرار شود.

 

سخن پایانی

لیفت بینی بدون جراحی یک تکنیک مؤثر است که می‌تواند به اصلاح فرم بینی و رفع نازیبایی‌های آن کمک شایانی کند. لیفت از طریق تزریق ژل و یا استفاده از نخ دو روش رایج غیر جراحی هستند که می‌توانند برای مدت طولانی، مشکل شمارا حل کنند. بااین‌حال لازم است مشکل بینی خود را با پزشک مربوطه در میان بگذارید تا بهترین روش برای اصلاح ظاهربینی انتخاب و انجام شود.

لیفت کردن صورت و بینی یک روش مدرن زیبایی است، شما می توانید با مطالعه مقاله مربوط به لیفت چشم با دیگر روش های زیباسازی پوست و صورت نیز آشنا شوید.

 

 


برچسب: لیفت بینی بدون جراحی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۱:۴۴ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)