بک لینک -

سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
ثبت نام بازی انفجار
sibbet90
سایت سیب بت
ورود به سایت بازی انفجار
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار

 mycustomer mycustomer .

mycustomer

ایمیل مارکتینگ

یکی از روش‌های برقراری ارتباط و تبلیغات که از جمله روش‌های مقرون به صرفه برای ارتباط برقرار کردن با مخاطبان هدف است، ایمیل مارکتینگ می‌باشد. این روش از ابزارهای ارتباطی بسیار خوب برای ارتباط کاری و تبلیغاتی به شمار می‌رود که دارای اثربخشی زیادی است. به همین علت در صندوق دریافت اغلب افراد، ایمیل‌های مختلف تبلیغاتی وجود دارد. ولی امروزه اکثر شرکت‌ها در تلاش هستند تا به طور هدفمند با مخاطبان در ارتباط بوده و تبلیغات بیشتری برای خود رقم بزنند‌.

خبرنامه‌ها از بهترین انواع ایمیل مارکتینگ هستند که در آن‌ها می‌توان محتوای جدید سایت مانند ویدیو، مقالات و غیره را معرفی کرد. همچنین در خبرنامه‌ها می‌توانید به معرفی محصولات جدیدتان هم بپردازید. بنابراین در صورتی که شما عضو خبرنامه‌های هفتگی باشید، مدل‌های مختلف آن را مشاهده کرده‌اید.

 

برندهای برتر ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی یکی از روش‌های جدید برای ارتباط برقرار کردن با مخاطبان می‌باشد. ایمیل‌ها و پیامک‌ها از ابزارهای رسمی برای برقراری ارتباطات هستند که هنوز جایگزین خوبی برای آن‌ها پیدا نشده است. بنابراین اگر شما می‌خواهید با این شیوه تبلیغاتی آشنا شوید ما شما را در این بخش از برند آنالیز با بازاریابی و تبلیغات ایمیلی آشنا می‌کنیم.همچنین مزایای این روش را برای شما بررسی کرده و با معرفی ۱۰ برند برتر در زمینه ارائه خدمات ایمیل مارکتینگ شما را با مراکزی که این کار را به صورت تخصصی انجام می‌دهند آشنا خواهیم کرد. این مراکز با توجه به نوع موقعیت مکانی، خدمات و مزایا و امتیازهایی که دارند دسته‌بندی ‌شده‌اند و شما می‌توانید از میان آن‌ها برند متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید.

 

مزایای ایمیل مارکتینگ

این روش از تبلیغات و بازاریابی دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها بازگشت سرمایه بالا می‌باشد. امکان محاسبه بازگشت سرمایه در بازاریابی ایمیلی به ‌صورت دقیق وجود دارد. بنابراین می‌توان گفت این نوع ایمیل در سال‌های اخیر یکی از راه‌های تأثیرگذار برای بازاریابی آنلاین شناخته شده است.

یکی دیگر از مزایای که ایمیل مارکتینگ دارد، هزینه ارزان آن و سرعت بالاست. در مقایسه با دیگر روش‌های بازاریابی این روش سریع تر و ارزان‌تر بوده و فقط لازم است قیمت یک سرویس ارسال ایمیل را پرداخت کرد که با توجه به میزان مصرف کاربران این نرخ تعیین می‌شود. همچنین بازاریابی ایمیلی از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار می‌باشد و هر نوع محتوایی با استفاده از ایمیل را می‌توان ارسال کرد که این محتواها شامل متن، عکس، ویدیو، لینک و فایل هستند. از دیگر مزایای این نوع ایمیل این است که جمع آوری ایمیل کار بسیار راحتی می‌باشد.

 

بازاریابی ایمیلی

از زمانی که اینترنت در زندگی بشر وارد شد، یکی از راهکارهای مهم برای رونق و ارتباط کسب‌وکارها ایمیل‌ها بودند. بنابراین می‌توان گفت مطابق با تحقیقات انجام شده نزدیک به 4 میلیارد نفر در دنیا از ایمیل‌ها استفاده می‌کنند. به طوری که می‌توان افراد کمی را پیدا کرد که با وجودی که کاربر اینترنت هستند، ایمیل ندارند. ممکن است برخی از افراد استفاده بسیار کمی از ایمیل خود داشته باشند، ولی به هر حال دارای یک ایمیل هستند که در مواقع نیاز از آن استفاده کنند.

در مورد ایمیل مارکتینگ هم باید گفت این کار فقط ارسال کردن انبوه ایمیل‌ها نیست و انجام دادن آن کار چندان سختی نیست. اما لازم است که هدف نهایی در بازاریابی با استفاده از ایمیل، کسب درآمد یا دستیابی به هر هدف دیگری مشابه آن باشد. بنابراین مانند هر روش بازاریابی دیگری لازم است به اصول و نکات مهم در این زمینه دقت کرد. البته ممکن است که برخی از این نکات در زمان عمل به تخصص، آزمون و خطا نیاز داشته باشند.

 

سخن پایانی

 

همان گونه که در مورد ایمیل مارکتینگ در این بخش از برند آنالیز آمده است، این روش بازاریابی از مزایای بسیار زیادی برخوردار می‌باشد و از طریق آن می‌توان توجه مخاطبان زیادی را به سوی خود جلب کرد. بنابراین در این بخش شما را با ۱۰ برند برتر و شرکت معتبر برای ارائه خدمات بازاریابی ایمیلی آشنا می‌کنیم و شما می‌توانید از میان این برندها گزینه مناسب با موقعیت خود را انتخاب کرده و از خدمات آن‌ها به نحو احسن بهره‌مند شوید.


برچسب: ایمیل مارکتینگ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۴۸:۱۷ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

طراحی در شبکه‌های اجتماعی

طراحی در شبکه‌های اجتماعی زیر مجموعه مهمی از محتوای گرافیکی است که می‌تواند راه‌های ارتباطی شما با مخاطبان و مشتریان را قوی‌تر کند‌. پس برای اینکه بتوانید در گرافیک شبکه های اجتماعی، مهارت بیشتری به دست آورید ما در این بخش از برند آنالیز شما را با این موضوع آشنا می‌کنیم.ضمن اینکه شما می‌توانید در انتهای این مقاله با ۱۰ برند برتر در این زمینه آشنا شوید.

در این صورت می‌توانید بهترین مراکز تخصصی را در زمینه طراحی و بازاریابی در شبکه های اجتماعی انتخاب کرده و با دریافت بهترین خدمات از این مراکز، مؤثرترین پیام‌ها را در شبکه های اجتماعی به مخاطبین خود انتقال دهید.

اصول طراحی در شبکه‌های اجتماعی

دقت داشته باشید که برای اجرای یک طراحی فوق‌العاده در شبکه های اجتماعی می‌بایست تمرکز خود را بر روی اصولی از قبیل:

طراحی تصاویر

استراتژی زمان

نحوه قرار گرفتن تصویر در شبکه های اجتماعی

شیوه برقراری ارتباط با مشتریان

رنگ‌بندی ایده آل متناسب با سلیقه و علاقه مخاطبان

و همچنین به کار بردن جملاتی کوتاه بر روی تصاویر همانند تیزرهای تبلیغاتی معطوف کنید. اگر چه شما امکان استفاده از هر تصویری را در شبکه ‌های اجتماعی دارید و می‌توانید آن را به صورت یک طراحی ساده با مشتریان خود به اشتراک بگذارید.

اما یک کسب و کار برای ارتقاء یافتن، علاوه بر انتشار محتوای اختصاصی در شبکه های اجتماعی به تصاویری نیاز دارد که دارای طراحی اصولی و خاص باشند تا تصاویر بتوانند برند را به طور منحصربه‌فرد در میان میلیون‌ها عکس و تصویر دیگر به خوبی نمایش دهند. بنابراین یک طراحی ایده آل می‌تواند رونق و جذابیت هر نوع کسب و کاری را تضمین نماید.

چرا طراحی در شبکه‌های اجتماعی ؟

امروزه صاحبین مشاغل مختلف به سمت شبکه‌هایی مانند اینستاگرام، لینکدین، تلگرام و اپلیکیشن های دیگری نظیر فیسبوک روی آورده‌اند. بنابراین مشاهده می‌شود که بیشتر افراد توسط محتوای متنی و استفاده از تصاویر گرافیکی زیبا با یک روش مؤثر به راحتی می‌توانند محصولات و خدمات خود را به مخاطبان بسیاری معرفی نمایند.

با این حال به کار بردن تصاویری مرتبط با موضوع کسب و کار و طراحی آن در حالت‌های مختلف می‌تواند جذابیت بیشتری از برند شما در شبکه های اجتماعی ایجاد کند.

بهترین تصویر برای طراحی گرافیکی شبکه های اجتماعی

از آنجایی که تصاویری با موضوع حال می‌توانند برای مخاطبان، درک درستی را فراهم آورند، پس برای رسیدن به این هدف می‌توانید عکاسی کنید و از تلفیق تصویرهای حقیقی با تم گرافیکی یک ترکیب فوق‌العاده را خلق نمایید. یا کاملاً با ایده‌هایی خلاقانه تصاویر و فضاهای مناسبی با محوریت طنز یا جدی را طراحی کنید.

خوب است بدانید تصاویر کارتونی در پلتفرم اینستاگرام بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد. البته فراموش نکنید که تصاویر انتخاب شده می‌بایست با شبکه اجتماعی موردنظرتان هماهنگی داشته باشد. همچنین در نهایت سعی کنید نوع چینش تصویرها را به صورت خاص انجام دهید.

آموزش محتوای گرافیکی شبکه های اجتماعی

برای اینکه شما بتوانید با استراتژی درستی طراحی در شبکه های اجتماعی را انجام دهید می‌بایست هدف اصلی برندتان را به درستی تعیین کنید. همچنین باید همیشه در شناسایی مخاطبان خود بکوشید تا بتوانید طراحی را آن طور که مورد علاقه و روحیات مشتریان است انجام دهید. یعنی به این مهم دست یابید که قرار است برند شما چه گروه از مخاطبان را تحت تأثیر قرار دهد. بعلاوه اینکه ب شما توصیه می‌کنیم هیچ گاه استفاده از تصویرها و اشکال مرتبط با برند و نوع فعالیت کسب و کار را فراموش نکنید.

معمولاً به کار بردن اشکال هندسی به عنوان کادربندی می‌تواند جذابیت زیادی را در طراحی تصاویر ایجاد کند.

رنگ‌های اختصاصی در گرافیک شبکه های اجتماعی

معمولاً به کار بردن رنگ‌های اختصاصی در حوزه طراحی در شبکه های اجتماعی می‌تواند نقش بسیار مهمی را ایفاء کند. پس سعی کنید با شناسایی مخاطبان و رنگ‌های مورد توجه آن‌ها، انتخاب رنگ تصاویر و تم گرافیک شبکه های اجتماعی را برای خود آسان‌تر کنید. برای مثال رنگ‌های روشن و ملایم مانند آبی نمایش‌دهنده آرامش و ملایمت است و رنگ‌های قرمز یا نارنجی می‌توانند حس انرژی و نشاط را به تصویر بکشند.

سخن پایانی

اگر می‌خواهید با طراحی در شبکه های اجتماعی به کسب و کار خود رونق ببخشید حتماً با تمرکز بر روی مخاطبان هدف خود اطلاعات دقیقی را از انتخاب تصویر، طرح گرافیت و رنگ‌بندی تصاویر داشته باشید پس بهتر است این کار را به مراکز تخصص و افراد متخصص در این زمینه بسپارید.

بنابراین ما در ادامه این بخش از برند آنالیز با معرفی ۱۰ برند برتر، بهترین و معتبرترین مراکز طراحی در شبکه های اجتماعی را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید بر اساس خدمات و امتیازبندی‌های مرکز موردنظر و همچنین بر اساس خدمات مورد انتظار و دیگر موارد مهم، بهترین مراکز انجام طراحی و گرافیک در شبکه های اجتماعی را برای این خدمات انتخاب کنید.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۰:۳۴ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

طراحی سایت

طراحی وب‌سایت یک موضوع بسیار مهم برای داشتن وب سایت می‌باشد که امروزه در کنار شبکه‌ های اجتماعی از اهمیت بیشتری برخوردار می‌باشد و موجب بهبود ارتباط با مخاطبان خواهد شد. برای مثال تصور کنید که شما یک وب سایت فروشگاهی دارید، برای اینکه بتوانید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید یا از طریق عکس محصولات خود را به آن‌ها معرفی کنید، لازم است که یک وب سایت فروشگاهی کامل و مناسب برای آن‌ها ایجاد کنید که کاربران بتوانند خیلی راحت و سریع از طریق این وب سایت برای خرید اقدام کنند. همچنین از طریق وب سایت فروشگاهی شما می‌توانید آمار دقیق بازدید کاربران، میزان فروش و دیگر فعالیت‌ها را مدیریت کنید  .

 

موارد مهم برای طراحی سایت

طراحی وب‌سایت باید به‌گونه‌ای انجام شود که سایت موردنظر بر اساس جدیدترین فناوری‌ها و استانداردهای روز دنیا طراحی شود. سئو و بهینه بودن وب سایت از نظر ساختاری یکی از موارد مهم در طراحی وب سایت می‌باشد که تحلیل گران با بررسی کلیه نکات می‌توانند وب سایت را مطابق با استانداردهای تولید شده و مورد تائید موتورهای جستجو ایجاد کنند.

 


در زمینه طراحی وب‌سایت شرکتی نیز لازم است این طراحی به‌گونه‌ای انجام شود که در مورد کسب‌وکار موردنظر یک تصویر مناسب و حرفه‌ای ارائه شود. همچنین طراحی وب‌سایت‌های شرکتی باید طوری انجام شود که دارای اطلاعات مفید و کاملی در رابطه با فعالیت‌های شرکت بوده و سبب شود تا بازدیدکنندگان در همان ابتدای ورود به سایت به مشتری دائمی تبدیل شوند.

 


فاکتورها و مفاهیم مهم برای طراحی وب‌سایت

برای انجام طراحی وب‌سایت باید یک قالب و چارچوب مشخص تعیین کرد و کلیه استانداردها، اصول طراحی وب سایت و توجه به تکنولوژی‌های روز را برای این موضوع در نظر گرفت. بنابراین از جمله اصول مهم برای طراحی وب‌سایت می‌توان به مواردی مانند

 

برندهای برتر طراحی سایت

طراحی سایت از جمله امور مهمی است که امروزه بسیاری از کسب‌وکارها برای حضور در دنیای مجازی و افزایش فروش خود از آن استفاده می‌کنند. در این زمینه می‌توان گفت طراحی یک وب‌سایت باید به صورت کاملاً حرفه‌ای و تخصصی انجام شود تا علاوه بر ظاهر زیبا دارای زیرساخت‌های اصولی هم باشد. با این حال قصد داریم در این بخش از برند آنالیز شما را با موارد مهم طراحی وب سایت حرفه‌ای آشنا کنیم تا از این طریق بتوانید با داشتن یک وب‌سایت حرفه‌ای، مشتریان و مخاطبین خود را افزایش دهید.

همچنین در انتهای این بخش شما را با 10 برند برتر و شرکت معتبر در زمینه طراحی تخصصی وب سایت آشنا می‌کنیم تا بتوانید سایت خود را به صورت حرفه‌ای طراحی کرده و از خدمات این برندها بهره‌مند شوید. لازم است بدانید این مراکز دارای دسته‌بندی مختلفی بر اساس موقعیت مکانی، امتیاز، خدمات و غیره می‌باشند که شما می‌توانید به راحتی و با توجه به شرایط خود یک برند مناسب را انتخاب کنید.

 


انتخاب بهترین شرکت‌ها برای طراحی وب‌سایت

در روند طراحی سایت به تخصص‌های مختلف و همچنین افراد باتجربه نیاز می‌باشد. در واقع طراحی وب سایت مانند ساختن یک برج است که برای ساخت آن به افراد مختلف با تخصص‌های مختلف نیاز می‌باشد. از این رو طراحی وب‌سایت نیز باید توسط تحلیلگران، طراحان، پشتیبانان، مدیران، برنامه نویسان و … به صورت هماهنگ در کنار یکدیگر انجام شود.

ضمن اینکه بعد از پیاده‌سازی کامل سایت می‌توان از پیشنهادات هوشمندانه که متخصصین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی محتوایی به ارائه می‌دهند استفاده کرد تا در محیط مجازی حضوری موفق داشته باشید. با این حال شما می‌توانید برای سفارش طراحی وب‌سایت از شرکت‌های حرفه‌ای که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند و دارای پرسنل متخصص در حوزه طراحی می‌باشند، کمک بگیرید. لازم است بدانید این شرکت‌ها برای سفارش طراحی وب‌سایت از مشاوره تا راه‌اندازی کلیه موارد را توسط افراد متخصص انجام خواهند داد.

 


استانداردهای طراحی وب سایت

ریسپانسیو (واکنشگرا(

طراحی سایت اصولی

سرعت سایت

سئو و بهینه سازی سایت

هاستینگ مناسب

نمایش اطلاعات مهم در بخش‌های اصلی

نقشه ساده

طراحی و شکل ظاهری

امنیت

آپتایم

و همچنین امکان نشر مطالب در صفحات اجتماعی و شبکه های مختلف اشاره کرد.

 

سخن پایانی

با توجه به فاکتورهای مهمی که برای راه‌اندازی انواع وب‌سایت شرکتی، فروشگاهی و… معرفی کردیم، شما می‌توانید با مراجعه به مراکز تخصصی، طراحی سایت خود را به صورت حرفه‌ای انجام دهید. بنابراین ما نیز در این بخش از برند آنالیز 10 برند برتر و شرکت حرفه‌ای را به شما معرفی می‌کنیم که طراحی وب‌سایت را به طور تخصصی انجام می‌دهند. پس شما می‌توانید به راحتی و در کمترین زمان با انتخاب مرکز متناسب با شرایط خود از بهترین خدمات بهره‌مند شده و یک سایت کامل و جامع داشته باشید که خدمات خود را به خوبی به مراجعه‌کنندگانش ارائه می‌دهد.

 

 

 


برچسب: طراحی سایت،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۳:۰۹ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

تیزر تبلیغاتی

 

برندهای برتر تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی یک روش نوین در قالب عکس، فیلم و یا حتی ایمیل است که پیش از نشان دادن کامل آگهی، خود را به صورت مبهم نشان می‌دهد‌ و سعی دارد تا حس کنجکاوی مخاطبین را برانگیزد. البته این نوع آگهی ویژگی‌های دیگری دارد که در این بخش از مقالات برند آنالیز بیشتر درباره آن صحبت می‌کنیم.ضمن اینکه ما در ادامه ۱۰ برند برتر و شرکت فعال در حوزه ساخت تیزر تبلیغاتی را نیز به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید به سادگی متناسب با منطقه سکونت خود، خدمات مورد نیاز و امتیازبندی هر یک از این مراکز، مجموعه مناسب خود را انتخاب کنید.‌

تیزر تبلیغاتی چیست؟

این شیوه یک نوع آگهی تبلیغاتی است که پیش از معرفی کامل محصول یا خدمات به شکل فیلم، عکس و روش‌های پیشرفته‌تری مانند ایمیل خود را نشان می‌دهد. اصولاً تیزرهای تبلیغاتی بسیار کوتاه و خلاصه هستند، بنابراین گویای اطلاعات زیادی نمی‌باشند‌ و تنها قصد دارند تا نمایش دادن کامل تبلیغ همچنان ذهن بیننده را درگیر سازند. پس مخاطب از دیدن تیزرهای تبلیغاتی به هیچ کدام از مشخصات محصول دست پیدا نمی‌کند.

ویژگی‌های مهم برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی

برای تولید تیزرهای تبلیغاتی سعی کنید به موارد مهمی مانند موارد زیر توجه نمایید:

به کار بردن ایده‌های خلاقانه

به کار بردن جذابیت‌های ظاهری

به کار بردن سرعت بالا برای انتقال دادن پیام

تولید تیزر مناسب، مطابق با نیاز مشتریان نه متناسب با سلیقه کارفرما

نکاتی در خصوص ساخت تیزرهای تبلیغاتی

برای تولید تیزرهای تبلیغاتی صنعتی، تیزرهای تبلیغاتی حرفه‌ای، تیزرهای تبلیغاتی تلویزیون، تیزرهای تبلیغاتی اینستاگرام و هر نوع تیزر تبلیغاتی حرفه‌ای دیگر باید کار را به متخصصان این حوزه بسپارید؛ زیرا معمولاً آژانس های تبلیغاتی با توجه به نکات مهمی از قبیل:

سناریو کلیپ تبلیغاتی

شناخت بازار هدف

بررسی تیزرهای مرتبط با محصول

تولید و انتشار تیزر تبلیغاتی داشتن ایده‌های خلاقانه در خصوص محصول

اضافه کردن کمی ابهام به تیزرهای تبلیغاتی

تمرکز داشتن به محصول بیشتر از بینندگان و مخاطبین بالقوه

انتشار تیزرهای تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی

استفاده از اینفلوئنسر ها

طرح معما یا تست در تیزرهای تبلیغاتی

به کار گرفتن ترکیب رسانه‌ها

مدیریت زمان‌بندی تیزر

استفاده از فرمت‌های مختلف برای ساخت تیزر

و بسیاری موارد دیگر یک تیزر ایده آل را مناسب با محصول تولید می‌کنند.

 

انواع تیزر تبلیغاتی

به طور کلی تیزرهای تبلیغاتی در ۳ گروه دسته‌بندی می‌شوند:

 

تیزرهای تبلیغاتی رئال

این نمونه تیزرهای تبلیغاتی به شکل ویدیوهایی باشخصیت‌های واقعی تهیه می‌شود و همچنان در محیطی کاملاً حقیقی به طور دقیق خود محصول را معرفی می‌کنند. مانند اکثر تبلیغات مواد غذایی که در محیط آشپزخانه به معرفی محصول پرداخته می‌شود.

 

تیزرهای تبلیغاتی انیمیشن

تیزرهای انیمیشن نمونه‌ای از تیزرهای گرافیکی می‌باشند که با استفاده از برنامه‌های کامپیوتری به شکل انیمیشن تهیه می‌شوند. در واقع شخصیت‌های این نوع تیزرهای کارتونی بوده و مناسب تبلیغات اسباب‌بازی هستند. مانند تبلیغات تنقلات برای کودکان.

 

تیزرهای تبلیغاتی رئال انیمیشن

این نمونه تیزرهای تبلیغاتی به صورت ترکیبی ساخته می‌شوند یعنی شخصیت‌های انیمیشن با انسان‌های واقعی در کنار هم یک تیزر را تولید می‌کنند.

 

کاربرد تیزرهای تبلیغاتی

معمولاً این گروه از ابزارهای تبلیغاتی می‌توانند در موارد بسیاری مانند:

معرفی محصول یا خدمات جدید

بهبود بخشیدن به تبلیغات گذشته شرکت

اجرای بخش کوتاهی از فیلم‌هایی که قرار است در سینما پخش شود

اجرای تیزرهای کوتاه بین سریال

به کار بردن تیزر در سایت شرکت

به کار بردن تیزر در جلسات کاری

و همچنین به کار بردن تیزر در مطبوعات و همایش‌ها به کار روند.

 

سخن پایانی

امروزه هر نوع کسب و کاری برای رونق گرفتن در بازارهای تجاری همواره نیازمند تبلیغات می‌باشد؛ اما اگر تبلیغات بدون استراتژی ساخته شوند بدون شک نمی‌توانند صاحبین مشاغل را به موفقیت برسانند‌. بنابراین یک راهکار مناسب، ساخت تیزرهای تبلیغاتی است تا به راحتی ذهن مشتری را برای معرفی محصول آماده سازد.

اگر می‌خواهید با استفاده از این روش تبلیغاتی، هیجان زیادی را در مشتری ایجاد کنید تا هم نام برندنتان در ذهن مخاطبین نهادینه شود و هم به فروش بالایی از بازارهای تجاری دست یابید ما در برند آنالیز با معرفی 10 برند برتر در زمینه ساخت تیزر تبلیغاتی شما را راهنمایی می‌کنیم، تا با توجه به خدمات مورد نیاز جهت تبلیغات، محصولات متنوع و همچنین بررسی امتیازبندی مرکز مورد نظر، بهترین آژانس تبلیغاتی را برای خدمات خود انتخاب نمایید.


برچسب: تیزر تبلیغاتی،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۵:۰۲ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

اینفلوئنسر مارکتینگ ( influencer marketing )

 

 امروزه با توجه به جایگاه شبکه‌های اجتماعی در زندگی، با عبارات و روش‌های جدیدی در دنیای بازاریابی آشنا می‌شویم، ازجمله این عبارات «تبلیغات از طریق اینفلوئنسرها» می‌باشد.

ضرورت بهره‌مندی از خدمات اینفلوئنسر مارکتینگ

این روزها شیوه‌های بسیاری برای تبلیغات است ازجمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تبلیغات در صفحات پربازدید و اینفلوئنسر مارکتینگ اشاره کرد.

با توجه به اینکه میزان تأثیرگذاری اینفلوئنسرها بر روی کاربران بسیار زیاد است، تمامی کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ برای بیشتر دیده شدن در دنیای آنلاین به‌نوعی از این شیوه تبلیغاتی بهره می‌گیرند.

در رابطه این تبلیغات آمارهای قابل‌توجه بسیاری وجود دارد، ازجمله:

در سال ۲۰۱۹، بازاریان ۶۵% بیشتر بابت اینفلوئنسر مارکتینگ هزینه کردند.

۱۷% شرکت‌های بزرگ، نیمی از بودجه خود را به تبلیغات از طریق اینفلوئنسرها اختصاص می‌دهند.

این موارد تنها بخش کوچکی از آمار در رابطه با اینفلوئنسرها است. با توجه به تأثیر اینفلوئنسرها بر تصمیمات خرید کاربران، تیم مای کاستومر از این افراد در راستای ارتقاء کسب‌وکارتان و بیشتر دیده شدن محصولات و خدماتتان بهره می‌گیرد.

 

معرفی انواع اینفلوئنسر در اینستاگرام

در رابطه با اینفلوئنسر مارکتینگ باید نکات بسیاری را در نظر گرفت. یکی از مهم‌ترین نکات، بررسی انواع اینفلوئنسر می‌باشد. برای مثال برخی از کسب‌وکارها نیاز به تبلیغات گسترده‌ای دارند و باید تبلیغات آن‌ها را به اینفلوئنسرهای بزرگ (مگا اینفلوئنسر) سپرد.

 

در ادامه انواع اینفلوئنسر در اینستاگرام را برای شما عزیزان معرفی می‌کنیم:

مگا اینفلوئنسر

ماکرو اینفلوئنسرها

میکرو اینفلوئنسرها

نانو اینفلوئنسرها

به افرادی که بیش از یک میلیون فالور دارند، مگا اینفلوئنسر گفته می‌شود. معمولاً فالورهای این دسته از پیج ها به خاطر ویژگی‌های خاصی که صفحه‌ آنها دارند، پیجشان را فالو می‌کنند. برای مثال ممکن است این دسته افراد یک میکاپ آرتیست و یا یک شخص سیاسی باشند.


برچسب: اینفلوئنسر مارکتینگ ( influencer marketing )،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 3
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۹:۲۷ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

موشن گرافیک

 

موشن گرافیک چیست؟

این هنر دقیقاً شبیه به ساخت انیمیشن است، ولی باید گفت که انیمیشن روایت داستانی دارد و در موضوعاتش به شخصیت‌های واقعی و غیرواقعی می‌پردازد، پس می‌تواند برای سینما و سرگرمی‌های متنوع، کاربردهای فراوانی داشته باشد. در صورتی که هنر موشن گرافیک حالت سمبلیک دارد و غالباً پیام‌ها را به شکل متحرک به مخاطبین انتقال می‌دهد.

به همین دلیل موشن برای تبلیغات و برند سازی گزینه بسیار مناسبی است. امروزه این رشته طرفداران بسیاری را به سمت خود جلب کرده است و به صورت حرفه‌ای دارای نرم‌افزارهای پیشرفته‌ای می‌باشد.

در حقیقت قرار گرفتن دو کلمه موشن و گرافیک در کنار هم به معنی حرکت گرافیک برای انتقال دادن پیام است. بنابراین لازم است بدانید در اجرای تمامی موشن ها هیچ تصویر واقعی وجود ندارد و تنها گرافیک‌های به حرکت درآمده با استفاده از فتوشاپ و ایلاستریتور ساخته می‌شوند‌. بر همین اساس ارائه محتوا با استفاده از موشن‌های گرافیکی می‌توانند در حد فوق العاده ای در مخاطبان جذابیت ایجاد کنند.

 

مزایای موشن گرافیک

کارهای گرافیکی در انتقال محتوا مهارت زیادی دارند، به طوری که می‌توانند در زمان بسیار کوتاهی همچنان تاثیرگذارترین پیام و محتوا را انتقالب دهند.

همچنین می‌توان گفت موشن ها این توانایی را دارند تا بر روی برخی پلتفرم‌ها، سیستم‌های کامپیوتری، وب‌سایت‌های مختلف و حتی گوشی‌های همراه به شکل آنلاین و آفلاین نمایش داده شوند.

ضمن اینکه رنگ‌های به کار رفته در گرافیک‌های موشن شخصیت و فضای بسیار جذابی را برای مخاطب ایجاد می‌کند.

 

کاربرد موشن های گرافیکی چیست؟

باید گفت که بیشتر ویدیوهای تبلیغاتی برگرفته از حرکت‌های گرافیکی هستند. البته ساخت فیلم‌های کوتاه در شبکه های اجتماعی و فضاهای اینترنتی جزو پرکاربردترین مواردی است که از موشن های گرافیکی کمک گرفته‌اند.

 

برندهای برتر موشن گرافیک

موشن گرافیک در دنیای دیجیتال یکی از پرطرفدارترین حرفه‌هایی است که شباهت زیادی به انیمیشن دارد با این تفاوت که تمام تصاویر موشن ها غیرواقعی و گرافیکی هستند. البته این رشته هنری انواع مختلفی را شامل می‌شود که برای شناخت بیشتر آن می‌توانید با ما در این بخش از برند آنالیز همراه باشید تا شما را با این موضوع بیشتر آشنا کنیم. همچنین ما در پایان مقاله سعی کرده‌ایم ۱۰ برند برتر و شرکت معتبر را در زمینه ساخت موشن گرافیک به شما معرفی کنیم.بنابراین شما می‌توانید یکی از بهترین مراکز را متناسب با خدمات موردنظرتان، امتیازات مراکز و نوع خدمات ارائه شده آن‌ها انتخاب کرده و در این زمینه بهترین خدمات را دریافت کنید.

 

انواع موشن گرافیک کدامند؟

لازم است بدانید این نوع پدید آمدن حرکت و صدا که جذابیت بسیاری برای مخاطبان دارد دارای انواع مختلفی است که در ادامه به معرفی آن‌ها می پردازیم:

 

ویدئورئال

موشن هایی هستند که فیلم‌هایی از فضای حقیقی را به تصویر می کشند، لازم است بدانید در ویدئورئال ها هیچ نوع طراحی گرافیکی وجود ندارد بلکه انتقال پیام توسط تصویر برداری، تدوین و بسیاری فاکتورهای وابسته دیگر مانند صدابرداری و صداگذاری انجام می‌شود‌.

 

ویدیو موشن

این نمونه از موشن ها، ترکیبی از تصویر برداری و طراحی های گرافیکی می باشند. غالبا این نوع طراحی های گرافیکی علاوه بر بالابردن جذابیت، جهت نمایش دادن اطلاعاتی مورد استفاده قرار می گیرند که با تصویر برداری قابل اجرا نیستند.

استاپ موشن

استاپ موشن یکی از جالب ترین موشن هایی است که برای تهیه آن باید از اشیاء واقعی عکس گرفت. در ساخت این نمونه موشن لازم است تا اشیاء در حالتی جزیی به حرکت درآیند و از هر حرکت، عکس های مختلفی گرفته شود. در نهایت کلیه عکس ها توسط یک نرم افزار ویژه پشت سر هم چیده می‌شوند تا حس حرکت دادن به بیننده القاء شود.

 

اینفو موشن

این مدل موشن ها در واقع ویدئو هایی هستند که برای ساخت آنها از تکنیک اینفوگرافیک استفاده می‌شود، حرکت در اینفوموشن به گونه ای است در آن اساسی ترین تکنیک های اینفوگرافیک به کار می رود.

 

ابزارهای ساخت انواع موشن های گرافیکی

دقت کنید که برای ساخت موشن گرافیک‌های متنوع از ابزارهایی مانند:

 

Adobe After Effect

Adobe Premiere

Adobe Animate

3DMAX

Syntheyes

استفاده می‌شود، البته خوب است بدانید که پلاگین ها و بسیاری ابزارهای دیگر مانند Nuke، Maya، Adobe illustrator و البته Adobe Photoshop هم می‌توانند در ساخت موشن های گرافیکی مورد استفاده قرار بگیرند.

 

سخن پایانی

اگر می‌خواهید از ساخت موشن‌های گرافیک حرفه‌ای کاربری‌های فراوانی داشته باشید و یا از این شیوه برای برندسازی خود استفاده کنید اما نمی‌دانید این خدمات را به کدام مرکز بسپارید تا به صورت کاملاً حرفه‌ای و تخصصی کارتان را تحویل بگیرید.

نگران نباشید چرا که ما در ادامه این بخش از برند آنالیز 10 برند برتر در زمینه تولید موشن گرافیک را به شما معرفی می‌کنیم تا شما با بررسی این مراکز تخصصی و حرفه‌ای بتوانید بهترین مرکز را برای انجام خدمات موردنظر خود انتخاب کنید.


برچسب: موشن گرافیک،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۷:۱۱ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

طراحی پست

 

طراحی پست چیست؟

امروزه اینستاگرام جزو محبوب‌ترین اپلیکیشن هایی است که توانسته رونق قابل توجهی را بسیاری از کسب و کارها را ببخشد؛ اما بهتر است بدانید قرار دادن یک عکس و یا فیلم از محصولات و یا خدمات خود به تنهایی نمی‌تواند باعث جذب کاربران شود. بنابراین بعد از ایجاد یک محتوای متنی مناسب، چیزی که باعث جذابیت و دیده شدن آن می‌شود طراحی قالب پست می‌باشد.

در حقیقت طراحی‌های زیبای گرافیکی که شما در پلتفرم اینستاگرام می‌بینید همان طراحی‌های اینستاگرامی می‌باشد که به طراحی لی اوت شناخته شده است. از این رو چنین طراحی‌های گرافیکی کاربر را جهت خرید محصول ترغیب می‌کند و او را برای ارسال پست به دیگران بسیار تشویق می‌کند.

 

انواع طراحی پست

از آنجایی که شما می‌توانید پست‌های مختلفی را از قبیل فیلم، عکس، تصویر همراه با موسیقی و… در اینستاگرام قرار دهید. پس بر روی هر کدام از این پست‌ها امکان طراحی‌های زیبایی وجود دارد که در ادامه به نمونه‌ای از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

 

برندهای برتر طراحی پست

طراحی پست سبب می‌شود تا شما با داشتن یک پیچ حرفه‌ای، رونق خوبی به کسب و کارتان ببخشید و در بین میلیون‌ها کاربر نسبت به رقبای خود بیشتر دیده شوید؛ اما چطور این کار باید انجام شود؟ سؤالی است که ما در برند آنالیز به آن پاسخ می‌دهیم پرداخت و در پایان با معرفی ۱۰ برند برتر در زمینه طراحی قالب پست اینستاگرام سعی می‌کنیم تا شما را راهنمایی کنیم که متناسب با خدمات ارائه شده این مراکز، خدمات مورد نظر خود و همچنین با بررسی امتیازات هر یک از این مجموعه‌ها، بهترین گزینه را انتخاب کرده و بهترین خدمات را دریافت کنید. پس با ما همراه شوید.

 

تفاوت طراحی پست اینستاگرام با طراحی لی اوت

در طراحی لی اوت اینستاگرام این امکان وجود دارد تا ۹ یا ۱۵ عکس، فیلم و یا هر پست دیگری را که غالباً دارای رنگ‌بندی یکسان هستند و معمولاً از یک هویت بصیری پیروی می‌کنند را در کنار هم به ترتیب قرار بدهید. در صورتی که طراحی قالب پست اینستاگرام تنها به طراحی یک پست از پیچ شما می‌پردازد و ممکن است با سایر طراحی‌ها و محتواهای دیگر شما در اینستاگرام کاملاً متفاوت باشد.

در واقع طراحی‌های پست اینستاگرام باعث می‌شود تا محصولات شما به طور کاملاً غیرمستقیم تبلیغ شود و به دلیل شکیل بودن و چشم‌نواز بودنش هر کاربری را با سمت پیچ شما بکشاند و همواره سبب افزایش فالوورهای تان شود.

 

طراحی استوری برای اینستاگرام

معمولاً در طراحی استوری، علاوه بر قرار دادن عکس، این امکان وجود دارد تا بتوانید یک ویدئو ۱۵ ثانیه‌ای هم برای ارائه مفهوم بهتر عکس قرار دهید. توجه داشته باشید که جمع زیادی از کاربران اینستاگرام علاقه شدیدی به دیدن استوری دارند پس طراحی استوری می‌تواند موفقیت‌های بیشتری را برای شما رقم بزند.

 

طراحی ویدئو برای اینستاگرام

از آنجایی که ویدئوهای اینستاگرام تنها در ۱ دقیقه نمایش داده می‌شوند بنابراین با یک طراحی بی‌نظیر شما می‌توانید فیلم‌هایی که زمان‌های بیشتری دارند را با صورت ویدئوهای ۶۰ ثانیه‌ای برش بزنید و همه را در قالب یک پست طراحی کنید و در اختیار میلیون کاربر قرار دهید‌، برای انجام این کار استفاده از IGTV می‌تواند به شما کمک کند.

 

طراحی ویدیو با عکس برای اینستاگرام

طراحی فیلم در کنار عکس‌هایی جذاب هم می‌تواند شیوه مناسبی جهت ترغیب مخاطبان باشد‌. در این مدل از طراحی پست غالباً عکس‌ها توسط برخی تکنیک‌های هنر موشن گرافیک و به کارگیری برخی المان‌های طراحی تصاویر به شکل یک فیلم می‌تواند در اختیار کاربران قرار بگیرد.

 

طراحی عکس برای اینستاگرام

عکس‌هایی که به عنوان پست و یا استوری جهت طراحی انتخاب می‌شوند باید به گونه‌ای طراحی شوند که کاربر را از موضوع حقیقی دور نسازد و در یک قالب فوق‌العاده همانند یک عکاسی صنعتی به خوبی ویژگی‌های بصری محصول را معرفی نماید.

 

سخن پایانی

در زمینه طراحی قالب پست در اینستاگرام باید سعی کنید در ابتدا طرح شما اغوا کننده باشد، یعنی باعث برانگیختن حس کنجکاوی، آرامش و حتی تحسین کاربران شود. از طرفی به کار بردن رنگ پست‌ها تأثیر بسیار زیادی در جذب کاربر دارد. همچنین قرار دادن یک جمله کوتاه بر روی عکس می‌تواند مانند تیزر تبلیغاتی مخاطب را وادار به دنبال کردن متن کند.

البته نکته‌های طلایی بسیاری وجود دارد که بهتر است توسط افراد ماهر و باتجربه انجام شود. به همین دلیل ما در ادامه این بخش از برند آنالیز با معرفی 10 برند برتر و مجموعه فعال در زمینه طراحی پست، بهترین مراکز تخصصی را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید در کوتاه‌ترین زمان بهترین‌ها را انتخاب کنید.


برچسب: طراحی پست،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۶:۲۸ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

سرمایه گذاری در بورس

 

سرمایه گذاران در تلاش‌اند تا با سرمایه گذاریِ پول در گردش خود، درآمد به دست آورده و سرمایه خود را توسعه بخشند. سرمایه گذاری در بورس یکی از بهترین روش‌های افزایش سرمایه است.

بورس بازاری مکانی است که بین خریدار و فروشنده، خرید و فروش صورت می‌گیرد. در بازار بورس 2 نوع دارایی خرید و فروش می‌شود. این دارایی‌ها عبارت‌اند از: دارایی‌های واقعی مانند زمین، ماشین و دارایی‌های مالی مانند اسناد و اوراق مشارکت شرکت‌ها.

 

در ادامه با مزایای مختلف سرمایه گذاری در بورس آشنا می‌شوید:

کسب سود

مهم ترین هدف افرادی که در بورس سرمایه گذاری می‌کنند، کسب سود است. بازار بورس بازاری متغیر و با ریسک بالا است، در نتیجه افزایش و کاهش قیمت‌ها را نمی‌توان به صورت دقیق حدس زد و میزان بازده مالی قابل محاسبه نیست. کسب موفقیت در این بازار که دارای پتانسیل بالایی برای سودآوری است نیاز به مطالعه و دانش کافی دارد.

سود در بازار بورس از 2 محل به دست میاید:

سود نقدی که پس از برگزاری مجمع سالانه به شرکت کنندگان در بورس تعلق می‌گیرد.

کسب سود از طریق اختلاف ارزش سهم خریده شده از ارزش جدید سهم (در صورتی که ارزش جدید روندی افزایشی داشته باشد).

 

حمایت قانونی

تمام معاملات و فعالیت‌های بازار بورس زیر نظر سازمان بورس و به شکل قانونی انجام می‌پذیرد. سرمایه گذاران در این عرصه از حمایت قانونی برخوردار هستند. بهتر است قبل از ورود به بازار بورس قوانین این حوزه را مطالعه کنید.

 

نقد شوندگی بی دردسر

در اکثر سرمایه گذاری‌ها مانند ملک زمان نامشخصی طول می‌کشد تا سرمایه‌تان را بفروشید و نقدینگی به دست آورید. در سرمایه گذاری بورس شما در کمترین زمان سهم خود را فروخته و نقدینگی (حداکثر در 2 روز کاری) به حسابتان بازمی گردد.

 

سرمایه گذاری با هر مبلغی که دارید

در بازار بورس نیاز به مبالغ هنگفت برای ورود ندارید. شما با حداقل 100 هزار تومان می‌توانید سهام خرید و فروش کنید. این در حالی است که برای شروع بسیاری از کسب و کارها به مبالغ هنگفتی نیاز است.

 

 

معافیت مالیاتی

مالیات موجب کاهش سود شرکت می‌شود. سود حاصل در سرمایه گذاری در بورس در ایران و بسیاری از کشورهای جهان دارای معافیت مالیاتی است. همچنین شرکت‌هایی که به بورس راه پیدا می‌کنند می‌توانند از تخفیف درصدی مالیاتی بهره مند شوند. این مزیت‌ها باعث تمایل بیش از پیش شرکت‌ها برای ورود به بازار بورس شده است.

 

تنوع بازه زمانی سرمایه‌گذاری

بازار بورس بستری را فراهم آورده است تا سرمایه گذاران با هر چشم انداز زمانی، بتوانند به این بازار وارد شده و سود به دست آورند. بعضی از سهام داران می‌خواهند در بازه زمانی کوتاه، سرمایه گذاری کنند. سهامداران میان‌مدتی با کسب مهارت بیشتر سهام مناسبی را خریداری کرده و در بازه زمانی حداقل شش ماه از آن نگه داری می‌کنند تا به سود برسند. عده‌ای که به صورت عمیق تر و تخصصی تر به بازار بورس پرداخته اند، سهام خود را برای مدت طولانی نگه داشته و سرمایه گذاری می‌کنند.

 

سهولت معامله در بورس

برای انجام معامله در بورس روش‌های زیادی وجود دارد. در ابتدا ثبت نام اینترنتی خود را انجام می‌دهید سپس کد بورسی خود را با مراجعه به کارگزاری‌های بورس دریافت می‌کنید.

حال می‌توانید با یکی از روش‌های حضوری، سامانه اینترنتی، تلفنی و سپردن سرمایه خود به افراد متخصص به بازار بورس وارد شوید و معاملات خود را آغاز کنید. هرچه مهارت و دانش شما نسبت به دنیا بورس و عوامل تأثیر گزار بر بورس بیشتر شود سرمایه گذاری پربارتری خواهید داشت.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۱۹:۲۶ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

فروشگاه تجهیزات زیبایی آنا

 

 

مجموعه آنا از سال ۱۳۹۶ به عنوان یک فروشگاه تخصصی در زمینه لوازم مراقبت از پوست و زیبایی شروع به فعالیت کرده و همواره می کوشد تا در ارائه محصولات خود، کیفیت و استانداردها را در اولویت قرار دهد.

این مجموعه در طول سال ها خدمت، بهترین محصولات و دستگاه ها را برای حفظ سلامت پوست به کلینیک های پوست و مو و سالن های زیبایی و مصارف خانگی عرضه می کند.

محصولات و دستگاه ها برای حفظ سلامت پوست در این فروشگاه شامل:

آراف

اتو صورت

اتو صورت وبدن

بیوتی کلاب

پلاژن

پلاسما

چکش سرد و گرم

تجهیزات زیبایی

دستگاه ماساژور لاغری

دستگاه ماسک ساز

دستگاه وی فیس برای غبغب

فیس براش

لوپ ال ای دی

لیزر نایتسل

ماساژور

تجهیزات زیبایی

میکرودرم

میکرونیدلینگ

مینی هایفو

هیدرو فیشال

ماسک

ماسک ال ای دی

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۶:۱۶ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)

تولید محتوای متنی

 

تولید محتوای متنی چیست؟

امروزه با توجه به گسترش زیادی که در عرصه دیجیتال مارکتینگ به وجود آمده است همواره تولید محتوای نوشتاری به متن‌هایی گفته می‌شود که در بسترهای متفاوت قصد دارند مخاطبان را با برندهای تجاری، کالاهای مختلف و البته خدمات متنوعی آشنا سازد.

اما بهتر است بدانید که محتواهای نوشتاری انواع متفاوتی را شامل می‌شود که به طور کلی هر کدام می‌توانند کارکردهای خاصی را انجام دهند. پس هر محتوای متنی به صورت کاملاً منحصر به فرد تولید می‌شود.

 

انواع تولید محتوای متنی

در بازاریابی محتوایی، انواع کسب و کارها با توجه به نوع کاربری و استراتژی محتوایی می‌توانند نمونه‌ای از محتواهای متنی را انتخاب کنند که این نمونه‌ها عبارت‌اند از:

مقالات وبلاگ و وب سایت

اس ام اس یا همان پیام کوتاه

ایمیل و خبرنامه

تولید محتوا در اینستاگرام

تولید محتوا در تلگرام

تولید محتوا در فیسبوک

مقاله های تحلیلی و پژوهشی

تولید محتوا در شبکه های اجتماعی

رپورتاژ یا محتوای خبری

گزارش

ترجمه های متنی

لازم است بدانید هر کدام از این نمونه‌های نوشتاری می‌بایست در پلتفرم‌های ویژه خود نمایش داده شوند و در نحوه نگارش باید محدودیت‌ها و ویژگی‌های پلتفرم انتخاب شده را در نظر بگیرید.

 

برندهای برتر تولید محتوای متنی

تولید محتوای متنی که به آن محتوای نوشتاری نیز گفته می‌شود نوعی انتقال پیام است که می‌تواند از یک جمله کوتاه گرفته تا یک کتاب چند جلدی را در بربگیرد.البته نوشتن محتوای متنی، تقسیم‌بندی‌هایی دارد که ما در این بخش از مقالات برند آنالیز به توضیح آن می‌پردازیم و با معرفی ۱۰ برند برتر و شرکت معتبر در زمینه تولید محتوای نوشتاری سعی داریم تا شما بتوانید متناسب با منطقه، خدمات و همچنین امتیاز مراکز معرفی شده، بهترین مجموعه را برای ارائه این خدمات انتخاب کنید.

 

 

ویژگی‌های تولید محتوای متنی

با توجه به انواع محتوا متنی ما نیز در این بخش به مهم‌ترین مشخصات این محتواها می‌پردازیم:

 

تقویم محتوایی

تقویم محتوایی مهم‌ترین ویژگی است که باید هر نوع محتوای متنی آن را شامل شود. یعنی در زمان‌های مشخص شده‌ای محتوای متنی را در پلتفرم منتشر کنید تا بازدیدکنندگان عادت کنند در زمان‌های تعیین شده‌ای به سراغ متن های نوشتاری شما بروند.

 

دسته بندی موضوعی

نوشتن یک مقاله، بدون داشتن هیچ موضوعی می‌تواند در یک پلتفرم و کانال بی‌نظمی ایجاد کند. بنابراین شما قبل از تولید محتوای متنی باید بدانید چه مطالبی برای مخاطبانتان مفید است. سپس موضوعات را دسته بندی کرده و در فاصله‌های مختلف مطالب خود را بروز رسانی کنید.‌

 

کلمات کلیدی

کلمات کلیدی مهم‌ترین عنصر تعیین‌کننده در ساختار یک محتوای متنی باکیفیت به حساب می‌آید. البته تعداد کلمات کلیدی و نحوه به کار بردن آن‌ها در متن اصلی بسیار حائز اهمیت است. پس در نوشتن محتوای متنی حتماً کلمات کلیدی را متناسب با نیاز مخاطبان خود شناسایی کرده و آن‌ها را در متن خود به خوبی تحلیل کنید.

 

لحن و صدای منسجم

قطعاً نوع لحن گفتاری در تولید محتوای متنی می‌تواند مهم‌ترین عامل برای جذب مخاطب باشد. بنابراین در ساختار متن، لحنی را به کار ببرید که در ابتدا قصد دارد نحوه استفاده از کالا و خدمات را به مخاطبان آموزش دهد.

هیچ گاه ابتدای مقاله را به تبلیغات اختصاص ندهید؛ چون معمولاً بازدیدکنندگان دلخوشی به درشت گویی و تبلیغات ندارند‌. پس بهتر است ابتدا با لحنی ساده بدون به کار بردن کلمات تخصصی سعی کنید مخاطب را به درون متن بکشانید و در تمام محتوای خود تنها از یک لحن استفاده نمایید.

 

تیترها و لیست ها

یکی از زیباترین قسمت هر محتوای متنی تیترها و لیست‌هایی هستند که به روشنی موارد مهمی را در پاراگراف بیان می‌کنند. بدون شک متن‌هایی که دارای چندین سر تیتر و لیست هستند. پس می‌توانید با این شیوه به روش زیرکانه‌ای ذهن مخاطبان را به دام بیاندازید و ذهن بازدیدکننده را تحریک کنید تا روی لیست ها کلیک کنند.

 

علائم نگارشی

همیشه با توجه به علائم نگارشی و ایجاد یک ساختار مناسب مخاطبان خود را از دل‌زدگی و خستگی خواندن متن دور کنید. پس با انتخاب یک فونت مناسب و فاصله‌گذاری‌های به جا سعی کنید یک مقاله استاندارد را تولید کنید. همچنین سعی کنید پاراگراف‌های شما طولانی نباشند.

 

سخن پایانی

با توجه به مواردی که گفته شد قطعاً تولید محتوا باید مطابق با قواعد و اصول حرفه‌ای خود انجام شود تا نتیجه دلخواه حاصل شود. بنابراین اگر به دنبال بهترین وب‌سایت برای سفارش تولید محتوای نوشتاری هستید؛ ما در این بخش از برند آنالیز با معرفی 10 برند برتر در زمینه آموزش و سفارش تولید محتوای متنی شما را راهنمایی می‌کنیم‌ تا مطابق با شرایط و امتیازات مجموعه مورد نظر، خدمات مورد نیاز و بررسی امتیاز برند انتخاب شده بهترین گروه و مجموعه تولید محتوا متنی را انتخاب کنید.


برچسب: تولید محتوای متنی،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۱:۴۸ توسط:mycustomer موضوع: نظرات (0)